Se indlæg|
Rekord Høj Sin Sod
|
|
| fckguld |
Lagt på d. 26/01-2012 16:41
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 962 |
patirak skrev: Stærkt-god dag
Har lige haft en herlig snak med min kæreste om Bryllup og Sin Sot... Hos hendes barpige veninder er den seneste solstrålehistorie, at en af veninderne netop er blevet gift med en læge i England. Veninden var tilbage i Bangkok for en måned siden og blærede sig gevaldigt med at hendes mor havde modtaget 1. Mill Bath i Sin Sot. Jeg har selvfølgelig hørt historien flere gange om den ”fantastiske” læge i England, som trods det at pigen forlod ham på et tidspunkt, fik 1. Mill Bath. Pigen forlod ham til fordel for en franskmand, men vendte tilbage til Englænderen da hun fandt ud af at franskmanden ingen penge havde. Nå, men spurgte min kæreste om hun nogensinde tænkte på, om vi skulle giftes og i så fald hvordan det forholdt sig med hensyn til Sin Sot. Da hendes forældre er døde, så mente hun at jeg skulle aftale Sin Sot beløbet direkte med hende. Jeg sagde så, at jeg mente at det skulle jeg tale med hendes søster om…. Nej, for så ville søsteren bare forvente at få penge og det ville min kæreste ikke tillade. Det var jo vores penge og ikke søsterens. Ok, så gik vi ellers til forhandlingsbordet… Mig: ”Hvad koster du så?” Kæresten: ”Du kender godt min veninde ikke? Hun fik jo….” Mig: ”Ja, Ja… men den Farang var jo også komplet skør…Lad os nu komme til sagen… Hvad fik du sidst?...” Kæresten: ”40.000 Bath og 2 Bath Guld…” Mig: ”Ok, og hvad koster du så nu?” Kæresten: ”Hvad med 100.000 Bath og 4 Bath Guld???” Mig: ”Hmmm… det virker noget dyrt… Du har jo en søn og har været gift før. Husk nu på, at jeg ikke er en dum Farang…” Kæresten: ”Ok, Hvad vil du så foreslå?...” Mig: ”Hvad med 5.000 Bath… Det er da bedre end ingenting… ikke?” Kæresten: ”Jeg kommer jo til at ligne en idiot… Synes du virkelig, jeg kun er 5.000 Bath værd?... Du brugte mere end 5.000 Bath sidst vi var i byen…” Mig: ”Ok, så lad os sige 20.000 Bath og 1 Bath guld… Altså halvpris af hvad du fik sidst… ” Kæresten: ”Hvorfor har jeg ikke fundet en dum Farang?... Hvorfor kan du ikke nogle gange bare være lidt dum?” Mig: ”Ok, lad os gøre sådan her… Jeg hæver alt hvad jeg kan i kontanter og så køber vi også alt det guld vi kan… Vi smider det hele i puljen… Du kommer til at se ”lucky” ud. Dagen efter får jeg det hele tilbage på nær 20.000 Bath og 1 Bath guld, som ryger ind på vores fælleskonto. Jeg elsker dig jo og synes du er noget værd… Hvad siger du til det?” Kæresten: ”Ok, den er jeg med på… Hvornår skal vi så giftes?” Mig: ”Det aner jeg ikke… Nu skal jeg jo først spare op…” Kæresten: ”Hvorfor jeg valgte dig, aner jeg ikke… (ryster på hovedet og går)” Så har vi i det mindste det på plads... ![]() DU FÅR HVAD DU GIVER
GRIB LIVET I MORGEN ER DET MÅSKE FORBI |
|
|
|
| rinpoche |
Lagt på d. 26/01-2012 17:33
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 5069 |
![]() Verdensklasse Patirak.Må jeg have lov til at nominere dit indlæg til månedens bedste? ![]() |
|
|
|
| Saendaeng |
Lagt på d. 26/01-2012 19:00
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1277 |
Kig denne her! Aussie pays Bt40m "boybride" price http://teakdoor.c...price.html [img]http://www.dailynews.co.th/sites/default/files/imagecache/620x245/cover/1401.jpg[/img] is not a valid Image. PHUKET: An Australian man wed his young Thai boyfriend in Chiang Mai yesterday, forking over 40 million baht in “boybride price” to the man's family for the privilege. The traditional ceremony took place at the Chiang Mai home of Mr Chaiyanon “Un” Worasilp, a 27-year-old from Chachoengsao province, whose first name is unfortunately translated by the on-line Google Translation service as “Mr Bologna Repository”. The groom, 60-year-old former Qantas Airline executive Leigh John Pleasance, was all smiles as he showered his young spouse with a non-binding dowry of cash, land and diamond and gold jewelry valued at 40 million baht. He sold his home and other belongings in Thailand in order to buy the luxury home with swimming pool where he will live with his betrothed, he said. Mr Chaiyanon, who has since graduated, said he chose Chiang Mai because he liked the relaxed lifestyle there. In keeping with the northern locale, both bride and groom wore traditional Lanna wedding attire at the ceremony. The union was approved by friends and relatives on both sides, who turned up in proud support at the couple’s home in a housing estate in Doi Saket District. The couple first met while Mr Chaiyanon was working in a Thai restaurant in Australia to help finance his undergraduate studies in advertising in the Land Down Under. He said he decided to accept the marriage proposal last year, three months after the pair began dating. While the marriage was approved by relatives on both sides, it could be a long time before the couple can legally register the union: the governments of Thailand and Australia do not recognize same-sex marriage. While change in that regard could be a long time coming, the Thai custom of paying a dowry to the family of the bride has apparently been better able to keep up with changing times. __________________ "‘The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." - Edmund Burke Michael B Kristensen
|
|
|
|
| sony |
Lagt på d. 26/01-2012 19:02
|
![]() Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2037 |
rinpoche skrev: ![]() Verdensklasse Patirak.Må jeg have lov til at nominere dit indlæg til månedens bedste? ![]() Kan kun give rin 100 % ret i det han skriver, altid en fornøjelse at læse patirak
Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub
Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!! |
|
|
|
| fckguld |
Lagt på d. 26/01-2012 20:31
|
|
Saendaeng skrev: Ja de homoer er sgu ikke normale -og denne heller ikke fattig.
Kig denne her! Aussie pays Bt40m "boybride" price http://teakdoor.c...price.html [img]http://www.dailynews.co.th/sites/default/files/imagecache/620x245/cover/1401.jpg[/img] is not a valid Image. PHUKET: An Australian man wed his young Thai boyfriend in Chiang Mai yesterday, forking over 40 million baht in “boybride price” to the man's family for the privilege. The traditional ceremony took place at the Chiang Mai home of Mr Chaiyanon “Un” Worasilp, a 27-year-old from Chachoengsao province, whose first name is unfortunately translated by the on-line Google Translation service as “Mr Bologna Repository”. The groom, 60-year-old former Qantas Airline executive Leigh John Pleasance, was all smiles as he showered his young spouse with a non-binding dowry of cash, land and diamond and gold jewelry valued at 40 million baht. He sold his home and other belongings in Thailand in order to buy the luxury home with swimming pool where he will live with his betrothed, he said. Mr Chaiyanon, who has since graduated, said he chose Chiang Mai because he liked the relaxed lifestyle there. In keeping with the northern locale, both bride and groom wore traditional Lanna wedding attire at the ceremony. The union was approved by friends and relatives on both sides, who turned up in proud support at the couple’s home in a housing estate in Doi Saket District. The couple first met while Mr Chaiyanon was working in a Thai restaurant in Australia to help finance his undergraduate studies in advertising in the Land Down Under. He said he decided to accept the marriage proposal last year, three months after the pair began dating. While the marriage was approved by relatives on both sides, it could be a long time before the couple can legally register the union: the governments of Thailand and Australia do not recognize same-sex marriage. While change in that regard could be a long time coming, the Thai custom of paying a dowry to the family of the bride has apparently been better able to keep up with changing times. __________________ "‘The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." - Edmund Burke DU FÅR HVAD DU GIVER
|
|
|
| patirak |
Lagt på d. 27/01-2012 10:55
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 739 |
sony skrev: rinpoche skrev: ![]() Verdensklasse Patirak.Må jeg have lov til at nominere dit indlæg til månedens bedste? ![]() Kan kun give rin 100 % ret i det han skriver, altid en fornøjelse at læse patirak ![]() Tak for roserne og nomineringen... God weekend til jer ! ![]() |
|
|
|
| Lung Yao |
Lagt på d. 27/01-2012 12:24
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3992 |
fckguld skrev: ........................................................... ................................................... Ja de homoer er sgu ikke normale -og denne heller ikke fattig. Sikkert ikke, MEN hvem siger at "VI" andre er det ? Bare se diverse tråde og især dem med tilsvining/mudderkastning m.m. der forgår også her på DTW. ![]() Jeg tager fx. "hatten af" for Patirak som skriver åbent om sit forhold til en X- barpige og som derved tager brodden ud af dem som kunne finde på at svine ham til. (jo, der er sikkert mange som griner i skægget af ham, men i det mindste afholder de sig fra vise det på tryk). Det er hans valg, hans liv og det skal han have lov til at gøre i fred, på samme møde som den "extravagant autralier", som jeg opfatter kun som værende "Rampelys søgende" . . . Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url] |
|
|
|
| fckguld |
Lagt på d. 27/01-2012 15:09
|
|
Lung Yao skrev: Er jo ikke normalt at være til mænd, hvis man er mand - de kan gøre som de vil , men hader når de reklamerer med deres syge opførsel , sådan har jeg det bare. Men du ret - de søger rampe lys - homoerne
fckguld skrev: ........................................................... ................................................... Ja de homoer er sgu ikke normale -og denne heller ikke fattig. Sikkert ikke, MEN hvem siger at "VI" andre er det ? Bare se diverse tråde og især dem med tilsvining/mudderkastning m.m. der forgår også her på DTW. ![]() Jeg tager fx. "hatten af" for Patirak som skriver åbent om sit forhold til en X- barpige og som derved tager brodden ud af dem som kunne finde på at svine ham til. (jo, der er sikkert mange som griner i skægget af ham, men i det mindste afholder de sig fra vise det på tryk). Det er hans valg, hans liv og det skal han have lov til at gøre i fred, på samme møde som den "extravagant autralier", som jeg opfatter kun som værende "Rampelys søgende" . . . DU FÅR HVAD DU GIVER
|
|
|
| bk |
Lagt på d. 28/01-2012 01:52
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 64 |
bannok skrev: Jeg er lykkelig gift med en Thai kone, og jeg betalte ikke en rød reje til hendes familie og der er ikke nogen der har sagt noget om det. faktisk er det slet ikke kotyme med sinsod hvis man er farang og bliver gift med en Thai. At en Thai dame bliver gift med en farang kan ligestilles med flere gange sin sod, min kone sagde det ikke var nødvendigt og for at vœre helt œrlig så syntes jeg ikke det var nødvendigt, hendes familie mangler skam ikke noget, og jeg ser ingen grund til at give dem pénge de ikke har brug for så de kan leve i luxus. Det er vœrd at tœnke på, at jo mere du giver den Thailandske familie af penge og andre ting de strengt taget ikke har brug for,jo mere vil de have, og jo mere ser de ned på dig, de tœnker tanker, hvor for søren bliver han ved med at give os penge vi ikke har brug for, det kan jo kun vœre fordi han er dum. Som nœvnt før har jeg ikke givet noget sinsod, men jeg har hjulpet med ting når jeg syntes at de fortjente det og det er helt ok og det bliver jeg også ved med, det mig der tager de gamle til tandlœgen og optikkeren når de trœnger. Jeg var på et tidspunkt ude på et skråplan, der skete hele tiden et eller andet, fest her og der, og så skulle hele familien her og der, og så skulle de låne penge til det ene og andet og det var altid mig der pungede ud. Men på et tidspunkt havde jeg fået nok, vi sad hjemme hos min kones bror, og alle hans venner og arbejds kolegaer var inviteret, til et godt måltid med godt whiskey og og øl selfolgelig Singha, hendes bror skulle altid have Singha øl når jeg betalte, jeg havde betalt det hele maden og drikkevarerne som så mange gange før. Efter vi havde spist og drukket lidt sad vi og snakkede, så pludselig siger hendes bror at han systes at han ikke havde fået nok ud af at hans lillesøster var gift med en Farang, det var sku toppen af frœkhed og utaknemmelighed så det basker, men han fik sku heller ikke medhold fra de andre Thaiere, de sad jo alle og spiste og drak af min hånd som så mange gange før, detr skal også lige bemœrkes at broren på det tidspunkt skyldte mig omkring 100000 Baht, som han havde lånt af mig til at spille konggulerod med. Det jeg vil sige med det her er at man skal vœre meget påpasselig med hvem og hvor meget man giver til folk, du skal lige huske på at de fleste mennesker klarer sig, og du aner ikke en pind om hvor meget de mannesker du giver penge til, har stående i deres bank, og du vil aldrig få det at vide. Måden jeg bidrager er når de andre Thaiere i et fœlles projekt støtter skolen, templet o.s.v. der giver jeg som regel et klœkkeligt beløb og det er Thaierne taknemmelige for, of du får også respekt, hvor imod du lader dig udnytte økonomisk af dumme familiemedlemmer og andre thaiere til ingen verdens nytte, der ser de ned på, jo mere du bigrager til dem jo vœrre bliver det. Så for at bevare respekten, som er en vigtig ting, så pas godt på dine penge og giv dem godt ud når du giver. Kan kun være enig ! Min svigerfar sagde til mig at han ikke ville kræve sin sot...... og jeg var med det samme klar over at han havde andet han ville ha mig til. Men det var så "kun" at jeg skulle love ham at tage mig af ham hvis han blir syg. Derudover får svigerforældrene 4000 Baht hver måned, et beløb han er yderst tilfreds med at modtage. Så slipper han for at fede grise og kan nyde sit otium, han er 76, så fair nok. Søstre, brødre, onkler osv har via konen forsøgt sig med diverse forklaringer og anmodet om økonomisk bistand. Men min kone er sgu hård og alle får nej....... sgu nemt for mig ![]() Men har da bidraget både til templer og arrangementer hvor borgmesteren har spurgt om tilskud. Og som bannok skriver, det gir sgu mere respekt i landsbyen end at dele penge ud til højre og til venstre! BK |
|
|
|
| Lung Yao |
Lagt på d. 28/01-2012 10:38
|
|
fckguld skrev: ............................................................................................. Er jo ikke normalt at være til mænd, hvis man er mand - de kan gøre som de vil , men hader når de reklamerer med deres syge opførsel , sådan har jeg det bare. Men du ret - de søger rampe lys - homoerne HVEM siger det ? Dig eller Præsten som fra tidens morgenen har gjorde det, indtil en anden præst i Tysland fik en anden mening og tillod ægteskab for præster. Du skriver at de er ikke normale, jeg siger "De er andeledes end majorireten af befolkningen". (De er ikke MIN livsstil, men jeg acceptere og respektere deres valg). Selv dyr gører det, ja nogle ville straks påstå : "VI er nemlig ikke dyr". Ja rigtigt, men i mange situationer opfører vi os selv som DYR. Har du den samme mening (tror nok at du har, ville bare have det af/bekræftet) om de hundredevis Danskere som er gift med en Katoy ? Jeg kan godt forstå deres søgen for "opmærksomhed", da de har været tvunget i hundrede år at leve i "skabet". Jeg ville dog medgive at fx. historien om ham australieren eller "Pride Parade" i Berlin er måske "lidt ekstremt" og os andre tænkende bliver outreret af det. Vi skal lære at være tolerant og acceptere at de findes folk som IKKE er som os andre. De er dog ikke Aparthied Sydafrika/eller Smith Rodhesia vi lever i, vel ? . Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url] |
|
|
|
| fckguld |
Lagt på d. 28/01-2012 11:21
|
|
Lung Yao skrev: DIN MENING-ok, efter min burde de skamme sig - ved at udstille sig sådan .
fckguld skrev: ............................................................................................. Er jo ikke normalt at være til mænd, hvis man er mand - de kan gøre som de vil , men hader når de reklamerer med deres syge opførsel , sådan har jeg det bare. Men du ret - de søger rampe lys - homoerne HVEM siger det ? Dig eller Præsten som fra tidens morgenen har gjorde det, indtil en anden præst i Tysland fik en anden mening og tillod ægteskab for præster. Du skriver at de er ikke normale, jeg siger "De er andeledes end majorireten af befolkningen". (De er ikke MIN livsstil, men jeg acceptere og respektere deres valg). Selv dyr gører det, ja nogle ville straks påstå : "VI er nemlig ikke dyr". Ja rigtigt, men i mange situationer opfører vi os selv som DYR. Har du den samme mening (tror nok at du har, ville bare have det af/bekræftet) om de hundredevis Danskere som er gift med en Katoy ? Jeg kan godt forstå deres søgen for "opmærksomhed", da de har været tvunget i hundrede år at leve i "skabet". Jeg ville dog medgive at fx. historien om ham australieren eller "Pride Parade" i Berlin er måske "lidt ekstremt" og os andre tænkende bliver outreret af det. Vi skal lære at være tolerant og acceptere at de findes folk som IKKE er som os andre. De er dog ikke Aparthied Sydafrika/eller Smith Rodhesia vi lever i, vel ? . DU FÅR HVAD DU GIVER
|
|
|
| patirak |
Lagt på d. 28/01-2012 18:16
|
|
Saendaeng skrev: Kig denne her! Aussie pays Bt40m "boybride" price http://teakdoor.c...price.html [img]http://www.dailynews.co.th/sites/default/files/imagecache/620x245/cover/1401.jpg[/img] is not a valid Image. PHUKET: An Australian man wed his young Thai boyfriend in Chiang Mai yesterday, forking over 40 million baht in “boybride price” to the man's family for the privilege. The traditional ceremony took place at the Chiang Mai home of Mr Chaiyanon “Un” Worasilp, a 27-year-old from Chachoengsao province, whose first name is unfortunately translated by the on-line Google Translation service as “Mr Bologna Repository”. The groom, 60-year-old former Qantas Airline executive Leigh John Pleasance, was all smiles as he showered his young spouse with a non-binding dowry of cash, land and diamond and gold jewelry valued at 40 million baht. He sold his home and other belongings in Thailand in order to buy the luxury home with swimming pool where he will live with his betrothed, he said. Mr Chaiyanon, who has since graduated, said he chose Chiang Mai because he liked the relaxed lifestyle there. In keeping with the northern locale, both bride and groom wore traditional Lanna wedding attire at the ceremony. The union was approved by friends and relatives on both sides, who turned up in proud support at the couple’s home in a housing estate in Doi Saket District. The couple first met while Mr Chaiyanon was working in a Thai restaurant in Australia to help finance his undergraduate studies in advertising in the Land Down Under. He said he decided to accept the marriage proposal last year, three months after the pair began dating. While the marriage was approved by relatives on both sides, it could be a long time before the couple can legally register the union: the governments of Thailand and Australia do not recognize same-sex marriage. While change in that regard could be a long time coming, the Thai custom of paying a dowry to the family of the bride has apparently been better able to keep up with changing times. __________________ "‘The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." - Edmund Burke Elsker disse historier. Super eksempler på hjernedøde faranger, der falder for Thai "Show Off" konceptet. Its all about the money!! Jeg håber farangen "bliver taget i røven" og mister alt hvad han ejer og har - for det er velfortjent, når man er en komplet idiot. At farangen ikke selv kan se at han udstiller sig selv og hans dumhed er uforståeligt. |
|
|
|
| Frank |
Lagt på d. 28/01-2012 18:49
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2141 |
patirak skrev: Saendaeng skrev: Kig denne her! Aussie pays Bt40m "boybride" price http://teakdoor.c...price.html [img]http://www.dailynews.co.th/sites/default/files/imagecache/620x245/cover/1401.jpg[/img] is not a valid Image. PHUKET: An Australian man wed his young Thai boyfriend in Chiang Mai yesterday, forking over 40 million baht in “boybride price” to the man's family for the privilege. The traditional ceremony took place at the Chiang Mai home of Mr Chaiyanon “Un” Worasilp, a 27-year-old from Chachoengsao province, whose first name is unfortunately translated by the on-line Google Translation service as “Mr Bologna Repository”. The groom, 60-year-old former Qantas Airline executive Leigh John Pleasance, was all smiles as he showered his young spouse with a non-binding dowry of cash, land and diamond and gold jewelry valued at 40 million baht. He sold his home and other belongings in Thailand in order to buy the luxury home with swimming pool where he will live with his betrothed, he said. Mr Chaiyanon, who has since graduated, said he chose Chiang Mai because he liked the relaxed lifestyle there. In keeping with the northern locale, both bride and groom wore traditional Lanna wedding attire at the ceremony. The union was approved by friends and relatives on both sides, who turned up in proud support at the couple’s home in a housing estate in Doi Saket District. The couple first met while Mr Chaiyanon was working in a Thai restaurant in Australia to help finance his undergraduate studies in advertising in the Land Down Under. He said he decided to accept the marriage proposal last year, three months after the pair began dating. While the marriage was approved by relatives on both sides, it could be a long time before the couple can legally register the union: the governments of Thailand and Australia do not recognize same-sex marriage. While change in that regard could be a long time coming, the Thai custom of paying a dowry to the family of the bride has apparently been better able to keep up with changing times. __________________ "‘The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." - Edmund Burke Elsker disse historier. Super eksempler på hjernedøde faranger, der falder for Thai "Show Off" konceptet. Its all about the money!! Jeg håber farangen "bliver taget i røven" og mister alt hvad han ejer og har - for det er velfortjent, når man er en komplet idiot. At farangen ikke selv kan se at han udstiller sig selv og hans dumhed er uforståeligt. Jeg er sikker på, at han "bliver taget i røven", som du skriver. Men hvorfor tror du han er dum eller ikke selv kan se, at han bliver udstillet? ![]() |
|
|
|
| natty |
Lagt på d. 28/01-2012 19:54
|
![]() Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3021 |
Det er da selvfølgelig sindsygt at give så mange penge i Sin Sod, men derudover så lad dog folke leve som de har lyst til, det være sig mand/kvinde, mand/mand, kvinde/kvinde eller mand/katoy. Og hvad er der galt i at vise sin glæde? Med hensyn til hvad der er normalt, tror jeg at de fleste danskere synes det er unormalt at tage på sexferie i Pattaya eller at Klaus Pagh lige tog til Thailand og fandt sig en vel 50 år yngre model. Der er jo mange tråde om hvilke fordomme faranger føler sig udsat for, når man har en thai partner, og hvordan der ses ned på sådanne forhold, specielt hvis der er en stor aldersforskel og pigen kommer fra barmiljøet. Selv om man selv synes at man er ih så normal, skal man ikke kaste med sten når man selv bor i et glashus. "Lykken er at vide hvad der er normalt, og at det normale har vide grænser" Sten Hegeler. Uvidenhed avler oftere selvtillid end viden, Charles Darwin
|
|
|
|
| Lung Yao |
Lagt på d. 29/01-2012 11:02
|
|
natty skrev: .......................................................... Med hensyn til hvad der er normalt, tror jeg at de fleste danskere synes det er unormalt at tage på sexferie i Pattaya eller at Klaus Pagh lige tog til Thailand og fandt sig en vel 50 år yngre model. ......................................................................................... ................................................................ "Lykken er at vide hvad der er normalt, og at det normale har vide grænser" Sten Hegeler. FCKguld skrev, DIN MENING-ok, efter min burde de skamme sig - ved at udstille sig sådan . Hvorfor skulle de det, måske m.h.t. hans "rigdom ja, men m.h.t. deres følelser, så må de gerne for min skyld. Jeg husker tydeligt "Gammel Gr... undskyld mente Simon Spies", og hvor meget blev "Sin Sot" for hans Picoline, som derefter blev "fine dame" blandt de kongelige og adelige i DK. . Han også elskede at sole sig i rampelyset . OK, han var ikke homosexuel (selv om det ville ikke undre mig at få at vide at han har også eksperimenteret med bøsser). Nogle Excentrikere elsker simpelt hen at være i cemtum og "Se & Hore" elsker at læse om deres escapader. . Redigeret af Lung Yao d. 29/01-2012 11:16 Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
|
|
|
| Olsen99 |
Lagt på d. 29/01-2012 11:43
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 246 |
At folk kan blive saa forargede over hvad andre giver i sin sot er mig en gaade. Det lyder til tider som om at det er jeres penge det gaar ud over. Hvis jeg var saa rig som visse er, saa ville det glaede mig at give en mega stor sin sot, om ikke andet saa for at forarge de smaa folk der sidder og vender og drejer hver en moent, og er saa bange for om det nu gaar ud over dem. Lad dog folk betale hvad de vil til denne fantastiske forsikrings ordning. ( Er haglbyen paa vej ? )
Olsen99.
Pas paa, der er altid en sulten grib, som kigger dig over skulderen. |
|
|
|
| Lung Yao |
Lagt på d. 29/01-2012 11:47
|
|
Fckguld, Bare for nysgerrigheden skyld. Du besvarede/kommenterede ikke mit spørgsmål vedr. danske mænd(blandt mange andre vesterlændinger) som er kærester eller gift med Katoyer: "SKAL/burde de også skamme sig" ? Mange mener at en Katoy er bare en "kvinde" som er født i den forkerte krop, og andre mener at de er stadigt "mænd"(hankøn) uanset hvad. . Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
|
|
|
| Lung Yao |
Lagt på d. 29/01-2012 11:54
|
|
Olsen99 skrev: At folk kan blive saa forargede over hvad andre giver i sin sot er mig en gaade. Det lyder til tider som om at det er jeres penge det gaar ud over. Hvis jeg var saa rig som visse er, saa ville det glaede mig at give en mega stor sin sot, om ikke andet saa for at forarge de smaa folk der sidder og vender og drejer hver en moent, og er saa bange for om det nu gaar ud over dem. Lad dog folk betale hvad de vil til denne fantastiske forsikrings ordning. ( Er haglbyen paa vej ? ) ![]() Dejligt at se at du kan komme med nogle fornuftige kommentarer (en gang i mellem) . Tak. Nej , ikke "haglbyg", men sne (her i DK) ![]() . Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
|
|
|
| patirak |
Lagt på d. 29/01-2012 16:58
|
|
Lung Yao skrev: Olsen99 skrev: At folk kan blive saa forargede over hvad andre giver i sin sot er mig en gaade. Det lyder til tider som om at det er jeres penge det gaar ud over. Hvis jeg var saa rig som visse er, saa ville det glaede mig at give en mega stor sin sot, om ikke andet saa for at forarge de smaa folk der sidder og vender og drejer hver en moent, og er saa bange for om det nu gaar ud over dem. Lad dog folk betale hvad de vil til denne fantastiske forsikrings ordning. ( Er haglbyen paa vej ? ) ![]() Dejligt at se at du kan komme med nogle fornuftige kommentarer (en gang i mellem) . Tak. Nej , ikke "haglbyg", men sne (her i DK) ![]() . Jeg er bestemt ikke forarget... Jeg synes bare at det er dumt at spille "pengesmart" som farang i Thailand. Som jeg også synes, det er dumt at forære et hus og hele sin opsparing væk fordi man er forelsket... Der findes jo eksempler på, at det ikke altid er så smart at gøre det... - især ikke i Asien Når farangen senere mister alt, så skal vi jo også høre den historie... |
|
|
|
| fckguld |
Lagt på d. 29/01-2012 19:11
|
|
Lung Yao skrev: Holder min mening for mig selv - indtil jeg støder på væsenerne -
Fckguld, Bare for nysgerrigheden skyld. Du besvarede/kommenterede ikke mit spørgsmål vedr. danske mænd(blandt mange andre vesterlændinger) som er kærester eller gift med Katoyer: "SKAL/burde de også skamme sig" ? Mange mener at en Katoy er bare en "kvinde" som er født i den forkerte krop, og andre mener at de er stadigt "mænd"(hankøn) uanset hvad. . DU FÅR HVAD DU GIVER
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.