Foto- og video-albummene indeholder billeder og videoer af interesse for brugerne på Thailand
Portalen. Fotoalbummet er på hele 4248 billeder, blandt andet med billeder fra begivenheder
og arrangementer.
Thailand Portalen anvender cookies til at huske dine indstillinger. [Læs nærmere omkring sidens cookies].
Klik venligst på Accepter Cookies for at acceptere sidens cookies.
I 2009/2010 overførte jeg ca. 10000kr til thailandsk konto hver måned (danske bank) via net bank, og det første halve år overførte jeg i danske kr. men syntes jeg mistede temmelig mange penge ved det hver gang, og talte så med Danske bank, som sage at det altid var bedst/billigst at overføre penge til et andet land I DETTE LANDS VALUTA, og det startede jeg så på og det var helt klart rigtigt.
Nå får jeg pension og får derfor fra pensionsstyrelsen der for jeg dem også overført i THB, men har også her prøvet med dkr. i starten men igen syntes jeg at jeg mistede for meget, så jeg vil helt klart anbefale at overføre i THB, forresten min thai bank er Krung Thai Bank og de tager 150thb i gebyr for modtagelse.