Se indlæg|
Løkke varsler ændringer af 24-års regel
|
|
|
Lagt på d. 08/11-2010 11:23
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
DKPete skrev: Det ender sgu med at konen bliver sendt ud af landet når ophold skal forlænges - til den tid har de sikkert lavet endnu et point system for forlængelse.... ![]() Ja det kan vi næsten værre helt sikker på. mon ikke de ligger ud med en phd og måske en professor grad for statsborgerskab, og de hurtigt efter også de samme regler for permanent ophold, og til sidst kan man jo lige henvise til at dem der ikke kan opfylde de regler, jo aldrig kan blive integreret og derfor må hjemsendes. vi jo håbe at thailand til den tid vil havde os boende |
|
|
|
| DKPete |
Lagt på d. 08/11-2010 11:34
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 594 |
-> BKK - he he, det har du så evig ret i. Har lige fået konens "kontrakt" fra Jobcentret... virker lidt sygt at man skal skrive under på at man vil lære dansk etc. Det er åbenbart ulovligt at være hjemmegående Thai kone i Danmark. Jobcenter damen måtte da også sige at reglerne ikke var møntet på "resourcestærke FS par" men at de jo gælder for alle ![]() Tror det hele bunder i at man fra regerings side ikke kan skrive at der gælder specielle regler for muslimer - derfor skyder man med spredhagl. Det er i hvertfald slut for langt de fleste FS med Thai/Philip/Malay/Viet kvinder. Tror jeg vil begynde at forberede immigration..... |
|
|
|
| natty |
Lagt på d. 08/11-2010 12:55
|
![]() Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3021 |
thaikurt1 skrev: Det er det politik handel om kompromis. Hvis man vil havde politik gennemført må gå kompromis. Når det dreje sig at indgår kompromis har DF være bedre til end de parti der var med i finansforhandlere Det her handler ikke om kompromis, DF bestemmer det hele og regeringen bøjer nakken for at kunne blive siddende på taburetterne endnu et år. |
|
|
|
| thaikurt1 |
Lagt på d. 08/11-2010 13:47
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2882 |
Det her handler ikke om kompromis, DF bestemmer det hele og regeringen bøjer nakken for at kunne blive siddende på taburetterne endnu et år. Prøv at læse aftalen mellen VK og DF. Og så de krav DF kom med. Så ville kunne se at DF har lavet kompromis med VK at 28 års regel og at aldre reglen ikke er med i lovforslaget. og det vil sige at en 18 godt kan søge familiesamfølelsen med der stilles krav for at den 18 kan få familiesamfølelsen. |
|
|
|
| Sophie Ekstra Bladet |
Lagt på d. 08/11-2010 13:58
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 3 |
Kære alle Jeg er journalist på Ekstra Bladet og leder efter personer, der bliver ramt af den nye aftale- det kan være danskere, der nu ikke kan få deres kone/mand til DK, men også folk, der ikke kunne før, men kan nu. Det haster, da det er til avisen i morgen Hvis det er dig, eller du kender een, så kan du skrive til eller ringe på 33472129 Mvh Sophie Bremer Ekstra Bladet |
|
|
|
|
Lagt på d. 08/11-2010 14:09
|
|
thaikurt1 skrev: Det her handler ikke om kompromis, DF bestemmer det hele og regeringen bøjer nakken for at kunne blive siddende på taburetterne endnu et år. Prøv at læse aftalen mellen VK og DF. Og så de krav DF kom med. Så ville kunne se at DF har lavet kompromis med VK at 28 års regel og at aldre reglen ikke er med i lovforslaget. og det vil sige at en 18 godt kan søge familiesamfølelsen med der stilles krav for at den 18 kan få familiesamfølelsen. kender thaikurt en 18 årige med en phd fra et top20 uni. Med erhvervserfaring. nej for de findes ikke, der findes heller ikke nogle 23 årige der kan leve op til de krav, hvor de foruden phd har erhvervserfaring og har været i dk indtil flere gang, og i længere tid en ægtefællen har været i udlandet. |
|
|
|
|
Lagt på d. 08/11-2010 14:20
|
|
Sophie Ekstra Bladet skrev: Kære alle Jeg er journalist på Ekstra Bladet og leder efter personer, der bliver ramt af den nye aftale- det kan være danskere, der nu ikke kan få deres kone/mand til DK, men også folk, der ikke kunne før, men kan nu. Det haster, da det er til avisen i morgen Hvis det er dig, eller du kender een, så kan du skrive til eller ringe på 33472129 Mvh Sophie Bremer Ekstra Bladet nu er der endnu ingen, der kender point skalaen endnu, men som de umiddelbart forligger, så er der stor set ingen der er gift med en thai, der længer kan forvente af få hende til Danmark, Danmark anerkender ikke thai uddannelser, og ligesom Danmark har thailand ingen universiteter i top 20. angående med at finde nogle på denne her side eller på nogle andre hjemmesider, der kan opnår familiesammenføring med en der er under 23½ år, som de før i tiden ikke kunne få til Danmark, men som de kan få til Danmark nu, kan jeg ligeså sige dig at denne "nogen" ikke findes, de krav kan ingen leve op til. en phd fra et top20 universitet, erhvervserfaring og derudover flere ferier ophold i Danmark end ægtefællen har haft i udlandet. Der findes ingen der kan leve op til det. |
|
|
|
| thaikurt1 |
Lagt på d. 08/11-2010 14:28
|
|
bkk Det er noget helt andre.. Men da der ikke er kommet noget på skrift hvordan loven kommer til at se i og hvad den præcis kommer til at stå i den så lad os vende med den diskutere det til hvad der kommer til at stå. Med mit svar til natty vil jeg gøre han opmærksom på at det ikke er sandt det han skriver men det er nok svært at overbevise natty at han her tager fejl. |
|
|
|
| Sophie Ekstra Bladet |
Lagt på d. 08/11-2010 14:30
|
bkk skrev: Sophie Ekstra Bladet skrev: Kære alle Jeg er journalist på Ekstra Bladet og leder efter personer, der bliver ramt af den nye aftale- det kan være danskere, der nu ikke kan få deres kone/mand til DK, men også folk, der ikke kunne før, men kan nu. Det haster, da det er til avisen i morgen Hvis det er dig, eller du kender een, så kan du skrive til eller ringe på 33472129 Mvh Sophie Bremer Ekstra Bladet nu er der endnu ingen, der kender point skalaen endnu, men som de umiddelbart forligger, så er der stor set ingen der er gift med en thai, der længer kan forvente af få hende til Danmark, Danmark anerkender ikke thai uddannelser, og ligesom Danmark har thailand ingen universiteter i top 20. angående med at finde nogle på denne her side eller på nogle andre hjemmesider, der kan opnår familiesammenføring med en der er under 23½ år, som de før i tiden ikke kunne få til Danmark, men som de kan få til Danmark nu, kan jeg ligeså sige dig at denne "nogen" ikke findes, de krav kan ingen leve op til. en phd fra et top20 universitet, erhvervserfaring og derudover flere ferier ophold i Danmark end ægtefællen har haft i udlandet. Der findes ingen der kan leve op til det. Kære BKK Det er jeg klar over - det er også derfor vi leder efter een. Vi leder efter en, der er nervøs for at fx. hans thaikone ikke kan komme til DK. Pointsystemet er rigtig nok ikke lavet endnu, men derfor vil vi stadig prøve at vise, hvad det er der sker. |
|
|
|
| DKPete |
Lagt på d. 08/11-2010 14:34
|
|
-> EB - måske skulle I også skrive om at os der får FS med en Thai kone - IKKE ligger samfundet til last. Vi kan ikke modtage ydelser fra det offentlige andet end alm. sygesikring !! Det er der ingen der åbenbart hæfter sig ved... |
|
|
|
| Sophie Ekstra Bladet |
Lagt på d. 08/11-2010 14:38
|
DKPete skrev: -> EB - måske skulle I også skrive om at os der får FS med en Thai kone - IKKE ligger samfundet til last. Vi kan ikke modtage ydelser fra det offentlige andet end alm. sygesikring !! Det er der ingen der åbenbart hæfter sig ved... Det vil jeg huske - men det kræver, at jeg i første omgang har een, der vil være med :-) |
|
|
|
| DKPete |
Lagt på d. 08/11-2010 14:46
|
|
-> Det kræver nu ikke en person - sådan er loven for FS for en Dansk mand og en 3. lands kvinde ! Manden må ikke have modtaget sociale ydelser de sidste par år, ikke være straffet for kvindemishandling etc. Når FS er foretaget skal man være selvforsørgende. For såvidt i orden - hvis det gjalt alle befolkningsgrupper - men det gør det ikke.... |
|
|
|
| thaikurt1 |
Lagt på d. 08/11-2010 15:35
|
|
Man har jo få set når et journalist skrive om danskerne kontra thailand De fordrejede det hele så det man har talt om ikke er til at kende igen. Det så vi jo men den artikel i JP og Pattaya. Hvorfor er Ekstra Bladet allerede nu skrive en artikel og ikke vender til man ved noget mere.. Er det måske fordi de mangle en godt historie til forsiden ? Redigeret af thaikurt1 d. 08/11-2010 15:42 |
|
|
|
| Gokinok |
Lagt på d. 08/11-2010 16:10
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 578 |
Man er igang med at rejse en folkestemning mod danske pensionister der guffer den af på kysten i Pattaya! EB er klar når det brutale folkedyb i Danmark åbner sig, og det gør det nu. Ingen gider betale til 255.000 FP´ere længere, og de andre svagpisser-pensionister bliver vel aflivet på et tidspunkt... Fly fra landet de der kan, jeg bliver i min ghetto i Vibystan, taberne bliver tilbage! ![]() Dr. Gonzo |
|
|
|
| bruno |
Lagt på d. 08/11-2010 16:15
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 525 |
Det ser ud til at S hopper med på vognen men de bliver kloger ligsom sidst. http://www.bt.dk/...dlaendinge Redigeret af bruno d. 08/11-2010 16:18 |
|
|
|
| thaikurt1 |
Lagt på d. 08/11-2010 16:40
|
|
Gokinok Det er jo typisk danske man kan altid jager pensionister da de jo leve af stat støtte finansers alle de danskerne der betale højt skat og som menig at i sted for pension skulle finde et arbejde da vi har snydt os til pension. Det er også derfor sagde farvel til Danmark og rejse til Thailand for 6 år siden og så selvfølelig en sød thaikvinde. Har hele ikke være der siden og håber hele aldrig det nødvendig at komme til Danmark mere. Redigeret af thaikurt1 d. 08/11-2010 16:41 |
|
|
|
| natty |
Lagt på d. 08/11-2010 17:09
|
Danmark kun for de nyttige? Hørte noget af den i formiddags, men kommer igen iaften. http://www.dr.dk/...142637.htm |
|
|
|
| thaikurt1 |
Lagt på d. 08/11-2010 17:50
|
|
Tak natty Det er (22:02) Det er desværre forsendt når man skal høre den i thailand.kl 03:02 ![]() Håber det bliver genudsendt ![]() |
|
|
|
| natty |
Lagt på d. 08/11-2010 17:58
|
thaikurt1 skrev: Tak natty Det er (22:02) Det er desværre forsendt når man skal høre den i thailand.kl 03:02 ![]() Håber det bliver genudsendt ![]() Det kan jeg godt forstå, men den bliver vist liggende på siden, jeg så lige at de gamle Debat udsendelser også ligger der. Og så må du da endelig sove godt ![]() |
|
|
|
| Thjaa |
Lagt på d. 08/11-2010 18:21
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 644 |
Hvorfor lave alt det system med poing kune man ikke bare lave en lov der siger DET er udlovlig for en dansker at blive forelsket i en udlaning det er jo det de oensker i store trak DF Livet er forkort til store problemmer
|
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 

Det kræver nu ikke en person - sådan er loven for FS for en Dansk mand og en 3. lands kvinde ! Manden må ikke have modtaget sociale ydelser de sidste par år, ikke være straffet for kvindemishandling etc. Når FS er foretaget skal man være selvforsørgende. For såvidt i orden - hvis det gjalt alle befolkningsgrupper - men det gør det ikke....