Se indlæg|
fodbold
|
|
| thaikurt1 |
Lagt på d. 13/08-2010 15:12
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2882 |
Han kan lige så godt smide penge ud af vinduet for jeg tro ikke på at Man.U. på nu væren tidpundet kan vinde så stor. Nu skal man fordi at Newcastle kommer fra den næste bedre liga og op i Premier League at de er så dårlig Jeg vil nok menig at uafgjort er nok det man skal forvende da det jo er er sæsonstart Du kan leje deres krop, men du kan aldrig udleje deres sind, endsige deres hjerter."
|
|
|
|
| b_j3ns3n |
Lagt på d. 13/08-2010 15:27
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1899 |
jeg tror nu nok man u skal vise newcastle at de spiller i premier leauge nu.. 3-0 eller 4-1
Når en fremmed bor som gæst i jeres land, må I ikke udnytte ham eller hende. Den fremmede, der bor som gæst hos jer, skal være som en af landets egne, og du skal elske ham eller hende som dig selv
|
|
|
|
| huratho |
Lagt på d. 13/08-2010 15:32
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 913 |
Hej Sony. Den som ler sidst ler som regel bedst ![]() Hilsen Hugo ![]() At leve let er ikke ret, at leve ret er ikke let. |
|
|
|
| sony |
Lagt på d. 13/08-2010 15:33
|
![]() Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2037 |
Noget helt andet er Hugo det er den 13 i dag så jeg forstår ikke du spiller i dag, det må da bringe uheld for dig Også hos en illegal Du skulle have spillet hos mig
Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub
Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!! |
|
|
|
| b_j3ns3n |
Lagt på d. 13/08-2010 17:49
|
|
Championship-klubben Leicester bliver overtaget af et thailandsk konsortium http://ekstrablad...389749.ece Når en fremmed bor som gæst i jeres land, må I ikke udnytte ham eller hende. Den fremmede, der bor som gæst hos jer, skal være som en af landets egne, og du skal elske ham eller hende som dig selv
|
|
|
|
| thaikurt1 |
Lagt på d. 14/08-2010 20:04
|
|
Hvad så sony FC København-FC Nordsjælland 2-0 og FC København ligger nummer 1 med 13 Point. Så næste gang er det så Rosenborg. Du kan leje deres krop, men du kan aldrig udleje deres sind, endsige deres hjerter."
|
|
|
|
| sony |
Lagt på d. 14/08-2010 20:29
|
Hva så Kurt jeg er så hammer ligeglad, den danske superliga er ødelagt for spænding alligevel, men da godt nok de vandt for så vinder jeg også.
Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub
Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!! |
|
|
|
| huratho |
Lagt på d. 15/08-2010 02:50
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 913 |
Hej Havde man spillet odds på resultatet havde det sikkert givet mange penge. http://ekstrablad...390826.ece Hilsen Hugo ![]() At leve let er ikke ret, at leve ret er ikke let. |
|
|
|
| thaikurt1 |
Lagt på d. 15/08-2010 05:55
|
|
Hvad sige i det det forslag som FIFA kommer med FIFA vil afskaffe uafgjort kampe og overvejer også at afskaffe forlænget spilletid når der er wm. Jeg synes det er en fin ide at man ikke i de indledende runder så man ikke kun vil forsvare. Kampen bliver mere offensivt. [url] http://politiken....036497.ece [/url] Redigeret af thaikurt1 d. 15/08-2010 06:00 Du kan leje deres krop, men du kan aldrig udleje deres sind, endsige deres hjerter."
|
|
|
|
| thaikurt1 |
Lagt på d. 15/08-2010 06:13
|
|
sony Jeg er godt klare over din holdning til FCK men kun kunne ikke lade være med at drille dig over det gode restutal. Når du så kommer ind på at danske superliga hvor nogen hold dominerer har jeg lige læst en artikel om Premier League som har det samme problem med fasttømret hold der vinder Premier League år efter år. Men det forudser og håber i hvert fald de fodboldekspert at det vil blive et kapløbet om mesterskabet. http://politiken....oll1035554 Redigeret af thaikurt1 d. 15/08-2010 06:17 Du kan leje deres krop, men du kan aldrig udleje deres sind, endsige deres hjerter."
|
|
|
|
| thaikurt1 |
Lagt på d. 15/08-2010 06:19
|
|
huratho Så spare du penge på ikke at spille dem kan du så bruge til noget andre.
Du kan leje deres krop, men du kan aldrig udleje deres sind, endsige deres hjerter."
|
|
|
|
| sony |
Lagt på d. 15/08-2010 09:12
|
Thaikurt1 skrev: sony Jeg er godt klare over din holdning til FCK men kun kunne ikke lade være med at drille dig over det gode restutal. Når du så kommer ind på at danske superliga hvor nogen hold dominerer har jeg lige læst en artikel om Premier League som har det samme problem med fasttømret hold der vinder Premier League år efter år. Men det forudser og håber i hvert fald de fodboldekspert at det vil blive et kapløbet om mesterskabet. http://politiken....oll1035554 Hæ hæ Kurt det var jeg godt klar over, men jeg er jo nød til og forsvare mig overfor dit l.... hold ikke. Ligesom jeg er dybt skuffet over at især dig som egenlig er fremad a fan kan falde så dybt at holde med dem du gør nu Kurt det er en FREMdeles god ide at afskaffe uafgjorte kampe, de kunne gøre ligesom i ishockey spille sudden dead f. eks. 10 min og er der ikke scoret der så må de ud i straffespark Redigeret af sony d. 15/08-2010 09:47 Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub
|
|
|
| b_j3ns3n |
Lagt på d. 15/08-2010 10:39
|
|
det er fodbold... det er meningen at der er x kampe.. gu skal vi ej have afskaffet x magen til sluder har jeg ikke hørt længe..
Når en fremmed bor som gæst i jeres land, må I ikke udnytte ham eller hende. Den fremmede, der bor som gæst hos jer, skal være som en af landets egne, og du skal elske ham eller hende som dig selv
|
|
|
|
| thaikurt1 |
Lagt på d. 15/08-2010 12:59
|
|
Hvis man er indtresser for Premier League kan man læse om de klubber i Premier League der har fået solgt ud af sæsonkort. og hvad det koster sæsonkort i nogen af klubben http://ekstrablad...390867.ece BBC-bloggeren Matt Slater Redigeret af thaikurt1 d. 15/08-2010 13:08 Du kan leje deres krop, men du kan aldrig udleje deres sind, endsige deres hjerter."
|
|
|
|
| thaikurt1 |
Lagt på d. 15/08-2010 13:12
|
|
Sony Jeg forstå ikke at det skulle være nødvendig at trække det ned på et så lavt plan fordi man ikke kan lide en fodboldklub og deres fans Du kan leje deres krop, men du kan aldrig udleje deres sind, endsige deres hjerter."
|
|
|
|
| Frank |
Lagt på d. 15/08-2010 13:29
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2141 |
sony skrev: Thaikurt1 skrev: sony Jeg er godt klare over din holdning til FCK men kun kunne ikke lade være med at drille dig over det gode restutal. Når du så kommer ind på at danske superliga hvor nogen hold dominerer har jeg lige læst en artikel om Premier League som har det samme problem med fasttømret hold der vinder Premier League år efter år. Men det forudser og håber i hvert fald de fodboldekspert at det vil blive et kapløbet om mesterskabet. http://politiken....oll1035554 Hæ hæ Kurt det var jeg godt klar over, men jeg er jo nød til og forsvare mig overfor dit l.... hold ikke. Ligesom jeg er dybt skuffet over at især dig som egenlig er fremad a fan kan falde så dybt at holde med dem du gør nu Kurt det er en FREMdeles god ide at afskaffe uafgjorte kampe, de kunne gøre ligesom i ishockey spille sudden dead f. eks. 10 min og er der ikke scoret der så må de ud i straffespark Jeg er ikke enig. Metoden har været afprøvet ved play-off-kampe og blev kaldt silver goal. Ideen lød god, men det viste sig at det blot blev endnu kedeligere , fordi begge hold var bange for at blotte sig. Metoden er da også afskaffet nu. Jeg tror den rette vej er at gøre det mere attraktivt at vinde en kamp. Fx. kunne man hæve pointgevinsten ved sejr fra tre til fire. ![]() |
|
|
|
| sony |
Lagt på d. 15/08-2010 14:05
|
Thaikurt1 skrev: Sony Jeg forstå ikke at det skulle være nødvendig at trække det ned på et så lavt plan fordi man ikke kan lide en fodboldklub og deres fans Hov hov Kurt det kun klubben jeg har noget imod, jeg har da ikke noget imod dig eller Hr Jensen for den sags skyld hæ hæ. Jer fans kan jo ikke gøre for i har en dårlig smag vel. Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub
|
|
|
| sony |
Lagt på d. 15/08-2010 14:42
|
Frank skrev: sony skrev: Thaikurt1 skrev: sony Jeg er godt klare over din holdning til FCK men kun kunne ikke lade være med at drille dig over det gode restutal. Når du så kommer ind på at danske superliga hvor nogen hold dominerer har jeg lige læst en artikel om Premier League som har det samme problem med fasttømret hold der vinder Premier League år efter år. Men det forudser og håber i hvert fald de fodboldekspert at det vil blive et kapløbet om mesterskabet. http://politiken....oll1035554 Hæ hæ Kurt det var jeg godt klar over, men jeg er jo nød til og forsvare mig overfor dit l.... hold ikke. Ligesom jeg er dybt skuffet over at især dig som egenlig er fremad a fan kan falde så dybt at holde med dem du gør nu Kurt det er en FREMdeles god ide at afskaffe uafgjorte kampe, de kunne gøre ligesom i ishockey spille sudden dead f. eks. 10 min og er der ikke scoret der så må de ud i straffespark Jeg er ikke enig. Metoden har været afprøvet ved play-off-kampe og blev kaldt silver goal. Ideen lød god, men det viste sig at det blot blev endnu kedeligere , fordi begge hold var bange for at blotte sig. Metoden er da også afskaffet nu. Jeg tror den rette vej er at gøre det mere attraktivt at vinde en kamp. Fx. kunne man hæve pointgevinsten ved sejr fra tre til fire. ![]() Det rigtig Frank det blev vist ingen succes i hvert fald ikke det der silver goal, men det da ikke engang løgn det forslag du kommer med 4 point for en sejr og 1 point ved uafgjort. Men var det ikke også det de gjorde dengang fra 2 til 3 point? Redigeret af sony d. 15/08-2010 14:43 Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub
|
|
|
| thaikurt1 |
Lagt på d. 16/08-2010 13:27
|
|
Så er det i aften af man u og Newcastle skal spiller så for vi at se hvem af os der har ret i hvem der vinder og hvor stor et af holdet taber med.
Du kan leje deres krop, men du kan aldrig udleje deres sind, endsige deres hjerter."
|
|
|
|
| thaikurt1 |
Lagt på d. 17/08-2010 04:35
|
|
Til jer som ikke så kampen kan jeg oplyse at man u vandt 3 -0 . Det er også en store opgave at skal møde en af top hold i Premier League i den første kamp. Man u hvad lidt bedre end Newcastle det skylles at Man u har nok nogen af de bedste spille i Premier League. Nu vil jeg se frem til næste kamp som bliver en hjemmekamp imod Aston villa d 22 kampen bliver spille kl 13:30 i England. Du kan leje deres krop, men du kan aldrig udleje deres sind, endsige deres hjerter."
|
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 

Også hos en illegal
Du skulle have spillet hos mig