Se indlæg|
fodbold
|
|
| huratho |
Lagt på d. 04/08-2010 13:04
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 913 |
Hej Som du selv skriver, Sony, hvis det utænkelige skulle ske, er FCK ikke med endnu de har da 2 play-off kampe, som de sikkert taber. Hilsen Hugo ![]() At leve let er ikke ret, at leve ret er ikke let. |
|
|
|
| sony |
Lagt på d. 04/08-2010 13:19
|
![]() Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2037 |
Hugo nu må du ikke være så hårde ved dem, lad dem nu tabe først. Tænk nu hvis de vandt, puha jeg tør sgu ikke tænke tanken ud
Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub
Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!! |
|
|
|
| sony |
Lagt på d. 04/08-2010 14:36
|
Hvorfor skal de alle ikke have livstid? Efter min mening har de sgu været lige gode om det. Og lad dem så få en laaaaaang fængselsstraf samtidig gerne 5 år eller mere. http://ekstrablad...385853.ece Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub
Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!! |
|
|
|
| b_j3ns3n |
Lagt på d. 04/08-2010 15:24
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1899 |
i har ret.. taber vi (nej nej nej) ryger vi ned i euro kval.. vinder vi (yes yes yes) er vi garanteret euro..
Når en fremmed bor som gæst i jeres land, må I ikke udnytte ham eller hende. Den fremmede, der bor som gæst hos jer, skal være som en af landets egne, og du skal elske ham eller hende som dig selv
|
|
|
|
| thaikurt1 |
Lagt på d. 09/08-2010 06:50
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2882 |
Så kom endelig den dag som jeg har vendte på længe at Jon Dahl Tomasson har stoppe på landsholdet. Han skulle i sted for at vendet havde sat stoppe efter WM da han var ret pinagtig at se på under WM. Redigeret af thaikurt1 d. 09/08-2010 06:52 Du kan leje deres krop, men du kan aldrig udleje deres sind, endsige deres hjerter."
|
|
|
|
| b_j3ns3n |
Lagt på d. 09/08-2010 09:47
|
|
så så så kurt... glem nu ikke alle de gange du har jublet pga samme mand.. kan godt være han var i en krise det sidste års tid, men han har altid fightede hårdt for holdet og det er også en kvalitet.. fra mig lyder der et tak for alt jon dahl..
Når en fremmed bor som gæst i jeres land, må I ikke udnytte ham eller hende. Den fremmede, der bor som gæst hos jer, skal være som en af landets egne, og du skal elske ham eller hende som dig selv
|
|
|
|
| sony |
Lagt på d. 09/08-2010 10:18
|
Se her hr jensen fordi jyllands bedste hold ikke er med i superligaen. En anden grund kunne nu også være at folk er trætte af at det er det samme hold der vinder hvert år, ingen spænding. http://ekstrablad...387736.ece Redigeret af sony d. 09/08-2010 10:19 Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub
|
|
|
| thaikurt1 |
Lagt på d. 09/08-2010 10:28
|
|
b_j3ns3n Hvis jeg skulle takke Jon Dahl Tomasson er det fordi han endelig har tage sig sammen og sige farvel til landsholdet. Du kan leje deres krop, men du kan aldrig udleje deres sind, endsige deres hjerter."
|
|
|
|
| thaikurt1 |
Lagt på d. 09/08-2010 10:31
|
|
sony Hvorfor tage ude og se sit hold når man jo i dag kan se dem på tv så bliver man også spare for den lange rejse og den skuffet at se sit hold taber. Du kan leje deres krop, men du kan aldrig udleje deres sind, endsige deres hjerter."
|
|
|
|
| sony |
Lagt på d. 09/08-2010 10:39
|
Kurt Det er sgu da sjovere at tage til kampene end og sidde foran tossekassen, der er da en helt anden stemning. Og hvor fanden sender de københavnerserien Det er da det eneste der bliver sjovt i år, næste år danmarksserien om 2 år 2 division 3 år 1 division, først om 4 år bliver det sjovt i superligaen Men ellers må man jo bare følge lyngby i år, lige til de fusionere med ab måske. Jeg gider ikke de der fusionshold. Redigeret af sony d. 09/08-2010 10:41 Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub
|
|
|
| huratho |
Lagt på d. 09/08-2010 10:45
|
|
Hej Selvfølgelig er det bedre at være på arena, men jeg har ligesom lidt langt, så jeg må "nøjes" med vores PCer, men kvaliteten er helt i top. Hilsen Hugo ![]() At leve let er ikke ret, at leve ret er ikke let. |
|
|
|
| sony |
Lagt på d. 09/08-2010 10:56
|
Hejsa Hugo Nu var det jo ment med dem der er herhjemme som går til bold, selvfølgelig kan du jo ikke bare tage hjem og følge skive. Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub
|
|
|
| b_j3ns3n |
Lagt på d. 09/08-2010 11:37
|
|
Thaikurt1 skrev: b_j3ns3n Hvis jeg skulle takke Jon Dahl Tomasson er det fordi han endelig har tage sig sammen og sige farvel til landsholdet. Kurt nogen gange kan en angriber andet end at score mål.. du glemmer hvor mange mål der er blevet scoret fordi jon trækker forsvaret med ud til siden eller ned til bag linien og en anden spiller så står fri foran målet.. og hvorfor kan Hugo ikke se fodbold i skive.. det bare op på flyveren også derud af.. 24 timer efter er du klar til fodbold i skive
|
|
|
|
| huratho |
Lagt på d. 09/08-2010 11:58
|
|
Hej Jeg er rimelig sikker på Kasikorn bank ville stoppe mig ![]() Hilsen Hugo ![]() At leve let er ikke ret, at leve ret er ikke let. |
|
|
|
| sony |
Lagt på d. 09/08-2010 12:12
|
b_j3ns3n skrev: Thaikurt1 skrev: b_j3ns3n Hvis jeg skulle takke Jon Dahl Tomasson er det fordi han endelig har tage sig sammen og sige farvel til landsholdet. Kurt nogen gange kan en angriber andet end at score mål.. du glemmer hvor mange mål der er blevet scoret fordi jon trækker forsvaret med ud til siden eller ned til bag linien og en anden spiller så står fri foran målet.. og hvorfor kan Hugo ikke se fodbold i skive.. det bare op på flyveren også derud af.. 24 timer efter er du klar til fodbold i skive ![]() Her vil jeg sgu give Jensen ret Men var der en anden der burde stoppe så var det sgu ham Rommedahl.
Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub
|
|
|
| b_j3ns3n |
Lagt på d. 09/08-2010 13:18
|
|
vi er alle enige om at de begge skulle stoppe og måske skulle de ha stoppet før vm.. men jeg siger bare tak for tiden han har givet det danske landshold.. han har spillet en stor rolle i dansk fodbold og bare fordi det er gået mindre godt det sidste år, skal man ikke glemme alt det gode han har lavet i årene op til
|
|
|
|
| thaikurt1 |
Lagt på d. 09/08-2010 15:00
|
|
Han har haft 13 år på landsholdet der har være gode og dårlig år. Selvfølgelig skal Rommedahl.også havde sagt stop i sted for forsætte på landsholdet og landstrænder skulle også overvejer og det ikke er på tide at stoppe så der kan komme en ny trænder til med nye ide og nye fodboldspiller så vi igen kan glæder os over vi har en landhold der kan vides hvad dansk fodbold kan Du kan leje deres krop, men du kan aldrig udleje deres sind, endsige deres hjerter."
|
|
|
|
| b_j3ns3n |
Lagt på d. 09/08-2010 15:25
|
|
næææ... nu kan Morten blive lidt længere.. Laudrup er blevet ansat i Mallorca også længe han er der skal vi ikke have en anden træner Når en fremmed bor som gæst i jeres land, må I ikke udnytte ham eller hende. Den fremmede, der bor som gæst hos jer, skal være som en af landets egne, og du skal elske ham eller hende som dig selv
|
|
|
|
| thaikurt1 |
Lagt på d. 09/08-2010 18:27
|
|
b_j3ns3n Som træner kan man hurtig bliver fyret selv og man så hedder Laudrup. Du kan leje deres krop, men du kan aldrig udleje deres sind, endsige deres hjerter."
|
|
|
|
| huratho |
Lagt på d. 09/08-2010 18:37
|
|
Hej Det er rigtig, Thaikurt1, men hvad har Mallorca råd til. At fyre en træner er ikke billigt. Hilsen Hugo ![]() At leve let er ikke ret, at leve ret er ikke let. |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 

Men var der en anden der burde stoppe så var det sgu ham Rommedahl.