Se indlæg
 Udskriv debat
fodbold
sony
Det sker ikke jensen i taber i morgen og så taber i om at komme i euro leage til et eller andet skodhold som i plejer. Også køre maskinen igen med krise og ny bestyrelse. Det ender sgu med jeres guru øffedrengen kommer tilbage, for det er da gået lidt tilbage for jeres penge efter han er stoppet eller hva.
Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub

Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!!

thaikurt1
b_j3ns3n

Hvornår tro at vi se FREM i chl Hmmmmmm

Så længe de andre hold ikke er stærke nok vil der altid være en forskel klubber

Hvis man se rundt i Europa vil man kunne se det samme at nogen få klubber bliver mester.
Du kan leje deres krop, men du kan aldrig udleje deres sind, endsige deres hjerter."

http://nej
sony
Se her thaikurt du spurgte hvornår de sidst vandt noget hæ hæ

Også blev de også pokalmester i gude året 1956 Bvdrrr

http://da.wikiped...ld_1943-44

Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!!

thaikurt1
sony
Det er det du jo se frem til skal ske i morgen. det må være kedelig at hade en klub så meget at man er blind for at det vil være god for danske klubber og at det jo er med til at sætte Danmark på landkorte når det glæder klubfodbold.

Jeg kan hele ikke lide Brøndby men hvis de spille klubfodbold i sted i Europa håber jeg dog at de vinder da det jo dansk klub.

Jeg har alle andre der holder af fodbold håber på at de vinder hvis de ikke gør det er det fordi det andre hold var bedre en FCK så er der jo stadig det hjemme turneingen at vinder
Redigeret af thaikurt1 d. 03/08-2010 14:50
Du kan leje deres krop, men du kan aldrig udleje deres sind, endsige deres hjerter."

b_j3ns3n
ja men der er spænding kurt.. for i alle andre ligaer er der mere end et godt hold.. holland.. ajax,psv og alkmar/twente er også begyndt at røre på sig der er intet sikkert..
spanien barcelona,real og du kan aldrig afskrive valenicia eller sevilia..
england man.u, arsenal, chelsea og liverpool er heller ikke langt væk.
italien har samme problem som danmark der findes kun inter..

kan godt forestille mig vi taber chl sony, men tror ikke vi ryger helt ud af euro
Når en fremmed bor som gæst i jeres land, må I ikke udnytte ham eller hende. Den fremmede, der bor som gæst hos jer, skal være som en af landets egne, og du skal elske ham eller hende som dig selv

sony
Thaikurt1 skrev:
sony
Det er det du jo se frem til skal ske i morgen. det må være kedelig at hade en klub så meget at man er blind for at det vil være god for danske klubber og at det jo er med til at sætte Danmark på landkorte når det glæder klubfodbold.

Jeg kan hele ikke lide Brøndby men hvis de spille klubfodbold i sted i Europa håber jeg dog at de vinder da det jo dansk klub.

Jeg har alle andre der holder af fodbold håber på at de vinder hvis de ikke gør det er det fordi det andre hold var bedre en FCK så er der jo stadig det hjemme turneingen at vinder

Jeg ved ikke Thaikurt, men kan du ikke se jeg laver p.. med ham overguruen af fans jensen, selvfølgelig håber jeg da på de danske hold når de spille cl og deslige. Man er jo bare nød til at holde jer nede ellers bliver i bare for højrøvetPfft

Men du har lidt ret i jeg kan ikke lide hverken fck eller brøndby, men skal man vælge imellem pest og kolera håber jeg det bliver kolera brøndby der bliver mesterPfft

huratho
Hej
Nu har jeg lige lavet en par satser som nok er våget. Jeg har spillet 3 ud af 5 på at alle danske hold vinder. Derefter har jeg spillet de 5 første i premierlige i UK, Man.U - Man.C - Chelsa - Arsenal og Everton. Lidt våget, de er spillet ind i hinnanden.
Hilsen Hugo
i195.photobucket.com/albums/z109/huratho/Flagss_1-c.gif

At leve let er ikke ret, at leve ret er ikke let.

sony
Hvorfor er det altid de andre der laver sådan en kupon herAngry

http://ekstrablad...385397.ece

Kent27
Man kan sgu ikke skifte klub som tilhænger.
Der er mange, der gør det - det er jeg klar over - tag en tur i Parken - der er 80% jyder, som slet ikke burde høre til dér.

Det er muligt, at FCK er suveræne i Danmark, men god fodbold spiller de ikke. Sådan et hold burde spille langt mere underholdende.
Fodbold er mere end bare at vinde kampene, det skal gøres med stil og det gør FCK slet ikke.
Måske bliver det anderledes, når der kommer en ny træner.

huratho
Hej
Der er alt for mange penge i sport, derfor bliver det mere og mere kedelig. I dag drejer det sig kun om penge.
Hilsen Hugo

sony
Kent27 skrev:
Man kan sgu ikke skifte klub som tilhænger.
Der er mange, der gør det - det er jeg klar over - tag en tur i Parken - der er 80% jyder, som slet ikke burde høre til dér.

Det er muligt, at FCK er suveræne i Danmark, men god fodbold spiller de ikke. Sådan et hold burde spille langt mere underholdende.
Fodbold er mere end bare at vinde kampene, det skal gøres med stil og det gør FCK slet ikke.
Måske bliver det anderledes, når der kommer en ny træner.

Hejsa Kent

Til dels vil jeg give dig ret, er man en rigtig fans skifter man ikke bare klub, men nogle gange er man sgu nød til det. Dengang jeg var knægt holdt jeg med frem fordi det gjorde min familie, men så i trods begyndte jeg at holde med kb det var jo bare dengang arvefjender i positivt betydning. Var altid i valby hver lørdag for at se frem spille, men en dag tænkte jeg bare nu kan det være nok jeg holder sgu med kb og tog så i idrætsparken og så kb spille. Dengang kunne jeg ikke snuppe b1903 så du kan dælme tro jeg var så en af dem der blev gal da de slog sig sammen kb og b1903. Så måtte man jo vende tilbage til frem igen, men som man siger engang fremmer altid fremmer.

Jeg glemmer aldrig dengang vi var i næstved 1980 og se den afgørende kamp imellem næstved og kb hold kæft det var sjovt og spændende. Hans aabeck lavede sejr målet til 2 - 1 hele næstved stadion var fyldt til bristepunktet. Men så kom den fusion var det 93 sørgens år for dansk fodbold fck blev født og frem gik konkurs hmmm. Så det kunne være jeg skulle begynde at holde med fck så de ryger konkurs hæ hæ (kun en joke kurt)

b_j3ns3n
ja det var 92 sorgens år..samme år som vi vandt EM vis det vækker minder Pfft
Når en fremmed bor som gæst i jeres land, må I ikke udnytte ham eller hende. Den fremmede, der bor som gæst hos jer, skal være som en af landets egne, og du skal elske ham eller hende som dig selv

sony
92 det er rigtigt det var et godt år der blev frem nr 3 Pfft

Ja ja vi blev mester men hold da kæft vi var da så pisse heldige det kan du ikke komme udenom, men det var herlige tider. Men det landshold ikke klubhold.

sony
hva så jensen har i en chance i morgen de burde jo vinde dit hold, men gør de det?

thaikurt1
Er der nogen der vil være med.

Det er BT der køre det meld jeg inden d 16.

Jeg har tænk mig at oprette et hold er der flere så kan vi lave en pulje
Redigeret af thaikurt1 d. 04/08-2010 05:11

b_j3ns3n
vi vinder da selvfølgelig..
det er næste kamp jeg er nervøs for..

huratho
Hej
b_j3ns3n, det er absolut ingen selvfølge. Hvad skete der f.eks. på Cypern sidste år, jeg spøger bare.
Hilsen Hugo

thaikurt1
Tage det nu rolig b_j3ns3n, de skal nok vinde den kamp.

b_j3ns3n
det har du ret i hugo..
men apoel fra cypern er også samme kamp som den næste.. sidste år besejrede vi norske stabæk på dette tidspunkt i kval runden.. cypern kom først i play off runden som er bagefter, og dermed også en stærkere modstander Wink

nemlig kurt.. det er først næste jeg er nervøs for.. det er nemlig der i plejer at dumme os.. hvem har glemt nk gorcia for 5-6 år siden Shock

sony
Når eller hvis fck taber i aften så skal de da spille om at komme i euro, men skulle det utænkelige ske at de vinder, er de så ikke sikker på en plads i euro leage?

(ironi kan være brugt i det her indlæg)

Spring til debat: