Se indlæg|
Problemer
|
|
| Kim Ludvigsen |
Lagt på d. 12/02-2012 00:14
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2627 |
Pyyha, ja det er lidt af et gamble. Jeg havde ikke turdet gøre det i lufthavnen. Det ville nok have været mere sikkert på et visarun med nogle dages plads til flyafgangen til i værste tilfælde.
|
|
|
|
|
Lagt på d. 12/02-2012 01:48
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Kim Ludvigsen skrev: Pyyha, ja det er lidt af et gamble. Jeg havde ikke turdet gøre det i lufthavnen. Det ville nok have været mere sikkert på et visarun med nogle dages plads til flyafgangen til i værste tilfælde. Korrekt, men Kenneth var ikke selv herre over hans flybillet - Det blev styret fra DK - Og lige pludseligt fik han travlt - Nul tid til visarun. mvh. Labri |
|
|
|
| 2focus |
Lagt på d. 12/02-2012 11:37
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 138 |
Hej igen, Labri har skrevet det meget godt,blev spurgt om at komme hjem hurtigt så jeg kunne starte arbejde mandag.og tog så chancen, at jeg så slap for at betale 20.000 bath er et svineheld.. Jeg rejste ind 27/1 2011 og ud 11/2 2012 så ser man bort fra årstallet holder jeg mig inden for det månede man har ved ankomst,så han må tro at det har været en fejl ang årstallet.. Hilsen Kenneth |
|
|
|
| Robert Kronberg |
Lagt på d. 12/02-2012 13:39
|
![]() Antal indlæg: 3779 |
2focus skrev: Hej igen, Labri har skrevet det meget godt,blev spurgt om at komme hjem hurtigt så jeg kunne starte arbejde mandag.og tog så chancen, at jeg så slap for at betale 20.000 bath er et svineheld.. Jeg rejste ind 27/1 2011 og ud 11/2 2012 så ser man bort fra årstallet holder jeg mig inden for det månede man har ved ankomst,så han må tro at det har været en fejl ang årstallet.. Hilsen Kenneth Man skulle jo tro, at deres scanner selv holdte lidt styr på antal dage, men jeg var uden for, for nyligt, da jeg skulle til Laos over grænseovergangen, at det tog meget lang tid, og da det blev min eller konens tur, så gik det op for mig, at betjenten sad og lave større udregninger på alle pas. Han sad med en blyant og lave tegn og regnede en masse - han kunne jo bare kigge på visaets udløbsdato, så det forstod jeg ikke. En gang blev vi forsinket under kørslen til Nong Khai, så vi ikke nåede frem, før broen lukkede, så konen fik en dags overstay - det fandt de hurtigt ud af, altså bare ved at kigge på visaet. Konen var ikke glad, selvom jeg sagde, at det ikke gjorde noget. Nuvel, måske er de mere tolerante i lufthavnen, hvis man rejser til sit hjemland??? Jeg kan næsten ikke tro, at det er en fejl? Der må da være nogen her, som har erfaringer med udrejse via lufthavnen på overstay? Hilsen, Robert Visum-hjælp og kurser i dansk i Bangkok:
- Danskundervisning - PIRO Consulting Group - Visum til Danmark - Consular Services Asia "Hvis du er i et land i 14 dage, så kan du skrive en roman, hvis du er der i et halvt år, så kan du skrive en artikel, men hvis du er der i 20 år, så kan du ikke skrive noget." |
|
|
|
| moerk5002 |
Lagt på d. 12/02-2012 22:07
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 384 |
2focus skrev: Hej igen, Labri har skrevet det meget godt,blev spurgt om at komme hjem hurtigt så jeg kunne starte arbejde mandag.og tog så chancen, at jeg så slap for at betale 20.000 bath er et svineheld.. Jeg rejste ind 27/1 2011 og ud 11/2 2012 så ser man bort fra årstallet holder jeg mig inden for det månede man har ved ankomst,så han må tro at det har været en fejl ang årstallet.. Hilsen Kenneth Hej Kenneth Du har været svineheldig, han har helt sikkert taget fejl af årstallet ved din udrejse. Det er jo kun dejligt at du har sparet de penge til overstay. Få et nyt pas, så du er sikker næste gang du rejser ind i Thailand. Held og lykke med det nye job. Håber for dig at du får tingene til at fungerer igen. Lad mig høre hvordan det går. Mange hilsener fra LOS |
|
|
|
| 2focus |
Lagt på d. 14/02-2012 07:33
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 138 |
moerk5002 skrev: 2focus skrev: Hej igen, Labri har skrevet det meget godt,blev spurgt om at komme hjem hurtigt så jeg kunne starte arbejde mandag.og tog så chancen, at jeg så slap for at betale 20.000 bath er et svineheld.. Jeg rejste ind 27/1 2011 og ud 11/2 2012 så ser man bort fra årstallet holder jeg mig inden for det månede man har ved ankomst,så han må tro at det har været en fejl ang årstallet.. Hilsen Kenneth Hej Kenneth Du har været svineheldig, han har helt sikkert taget fejl af årstallet ved din udrejse. Det er jo kun dejligt at du har sparet de penge til overstay. Få et nyt pas, så du er sikker næste gang du rejser ind i Thailand. Held og lykke med det nye job. Håber for dig at du får tingene til at fungerer igen. Lad mig høre hvordan det går. Mange hilsener fra LOS Hej mørk, Da jeg ankom til immigration var der 2 indgange åbne,de sad ved siden af hinanden,der er 5 før mig som går igemmen uden problemer, jeg stiller mig op og kigger ind i kameraet,der går lidt tid hvor han også taler med sidemanden,som har travlt med andre passagerer. Det virker som om at der er noget galt,og jeg venter kun på at han siger jeg skal betale overstay. Men at han overbeviser sig selv om,at de må have lavet en fejl da jeg ankommer til Thailand 27/1 og har stemplet mig ind i 2011 i stedet får 2012 det passer med at jeg var en 2 ugers turist,og ikke 1 år og 2 uger.. Er begyndt at arbejde i det kolde nord bvaaaaaaaaa,jeg hører af mig hav det godt. Hilsen Kenneth |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.