Se indlæg|
fodbold
|
|
| thaikurt1 |
Lagt på d. 29/07-2010 05:34
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2882 |
b_j3ns3n Hvis de vise det spil de spille i sidste sæson har de store mulighed for at få en fin sæson og komme til at ligge i toppen af Premier League Ja Premier League er svært at spille i men det er også den der giver mest prestige. Det er godt at havde nogen rutiner spille på holdet og så unge spiller det er er grunden til man har købt sol cambel der er en rutinerede forsvars spiller. Du kan leje deres krop, men du kan aldrig udleje deres sind, endsige deres hjerter."
|
|
|
|
| sony |
Lagt på d. 29/07-2010 08:22
|
![]() Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2037 |
Thaikurt1 skrev: sony Du er jo lidt af en spillefugl hvorfor spille du så ikke selv. Er du bange for at tabe hvis du indgår et væddemål om at newcastle rygter ned. Ja jeg spiller da lidt, men gider ikke spille på sådan noget. Det tager for lang tid, hellere kampe på f. eks. på man u. over newcastle det er sikre penge lige ned i lommen, men ok oddset er jo bare ikke så stort. Du spiller jo selv, hvilken bookmaker bruger du i thailand? For det jo ikke alle der er blokeret for at sætte penge ind. Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub
Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!! |
|
|
|
| huratho |
Lagt på d. 29/07-2010 09:14
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 913 |
Hej Sony, hvis du have gode odds så spil Randers og AAB som vinder og X mellem Silkeborg og Lyngby. Hilsen Hugo ![]() At leve let er ikke ret, at leve ret er ikke let. |
|
|
|
| sony |
Lagt på d. 29/07-2010 09:26
|
Hugo Har du set aab spille i år? De er intet værd, de var p.... heldige imod lyngby og direkte elendige imod bundby så mon ikke de taber på lørdag. Randers mod nordsjælland kan sgu både blive en dreng eller en pige, silkeborg og lyngby tjaaaa den kunne godt blive x men lyngby håber jeg vinder. Så faktisk er der kun (desværre) fck over aab som man kan være 'sikre' på, de andre kampe ville jeg ikke røre. Kun for små beløb måske, så Hugo gem dine penge. Måske esbjerg kan vinde ude over sønderjyske, de skal jo i gang og sønderjyske får det svært i år tror jeg. Men den kamp er selvfølgelig usikker så hold nalderne fra den Redigeret af sony d. 29/07-2010 09:35 Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub
Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!! |
|
|
|
| sony |
Lagt på d. 29/07-2010 09:43
|
Men hold da helt kæft hr jensen de dragter fck spillede med i går mod de hvide russere det vel forhåbenlig ikke deres normale udebanekluns????? For det var da godt nok en elendig farve, ja man skulle nærmest tro det var nogle b..... der rendte rundt på banen.
Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub
|
|
|
| b_j3ns3n |
Lagt på d. 29/07-2010 09:53
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1899 |
hehe jo det er udebane dragten i europa synes nu den er meget fed.. men der er lidt italien over den.. tror palermo spiller i lyserød til daglig
Når en fremmed bor som gæst i jeres land, må I ikke udnytte ham eller hende. Den fremmede, der bor som gæst hos jer, skal være som en af landets egne, og du skal elske ham eller hende som dig selv
|
|
|
|
| sony |
Lagt på d. 29/07-2010 10:06
|
Ja men er italien ikke også kendt for at være tøsedrenge på en fodboldsbane? Men så der jo bare en grund mere til man ikke gider se fck Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub
|
|
|
| b_j3ns3n |
Lagt på d. 29/07-2010 10:09
|
|
hold nu op.. du sidder jo med din odds kupon i hånden og ser alle kampene.. du er fck´s mest trofaste tv seer
Når en fremmed bor som gæst i jeres land, må I ikke udnytte ham eller hende. Den fremmede, der bor som gæst hos jer, skal være som en af landets egne, og du skal elske ham eller hende som dig selv
|
|
|
|
| sony |
Lagt på d. 29/07-2010 10:16
|
I går var jeg på arbejdet og så næsten ikke noget af kampen fordi man havde travlt og man gik vist heller ikke glip af noget kan jeg forstå. Men det da rigtig jeg spiller holdet lige for tiden, men gider sgu ikke spilde min tid og se dem spille, kun hvis det er en god modstander de skal spille imod. Jeg må indrømme jeg får kuldegysninger når jeg ser jeres dragter hæ hæ, om de så er hvide lyserøde eller hvad de spiller i bare dit logo er jeg ved at blive syge af at se på
|
|
|
| b_j3ns3n |
Lagt på d. 29/07-2010 10:37
|
|
det fair nok.. jeg bliver syg hver gang jeg får ceres royal
|
|
|
|
| sony |
Lagt på d. 29/07-2010 10:42
|
b_j3ns3n skrev: det fair nok.. jeg bliver syg hver gang jeg får ceres royal ![]() Ja se der hr jensen der kan vi være enig, de kan satme ikke lave øl ceres, men det duftede meget godt dengang de bryggede øllet, nu har de jo flyttet fabrikken til fredericia og jeg bor jo ikke langt fra ceres fabrikken Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub
|
|
|
| b_j3ns3n |
Lagt på d. 29/07-2010 12:10
|
|
http://ekstrablad...383316.ece Når en fremmed bor som gæst i jeres land, må I ikke udnytte ham eller hende. Den fremmede, der bor som gæst hos jer, skal være som en af landets egne, og du skal elske ham eller hende som dig selv
|
|
|
|
| sony |
Lagt på d. 29/07-2010 12:59
|
Ja det ville være rart hvis vi kunne få ob med næste år som dansk mester.
|
|
|
| b_j3ns3n |
Lagt på d. 29/07-2010 13:32
|
|
hehe nu er jeg sikker på du kun ser FCK kampene
|
|
|
|
| huratho |
Lagt på d. 29/07-2010 13:41
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 913 |
Hej Jeg krydser fingre for denne slutstilling : 1. OB 2. FCK ( desværre )3. AAB 4. Randers 5. Esbjerg Hilsen Hugo ![]() At leve let er ikke ret, at leve ret er ikke let. |
|
|
|
| sony |
Lagt på d. 29/07-2010 13:43
|
Hugo Det der kan jeg godt tilslutte mig bort set fra dem der ligger nr 2 de må gerne ende som nr 12
Redigeret af sony d. 29/07-2010 13:43 Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub
|
|
|
| sony |
Lagt på d. 29/07-2010 13:45
|
b_j3ns3n skrev: hehe nu er jeg sikker på du kun ser FCK kampene Jeg vil lige gentage det jeg skrev i reblikboksen BARE SÅ DU KAN FORSTÅ DET HR JENSEN Nå hr Jensen så må du tage Kurt under armen og gå med til lægen og det er ret omgående.
![]() Redigeret af sony d. 29/07-2010 13:47 Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub
|
|
|
| b_j3ns3n |
Lagt på d. 29/07-2010 13:50
|
|
tror ikke internettet virker ordenligt på hugo´s kanter
|
|
|
|
| thaikurt1 |
Lagt på d. 29/07-2010 14:36
|
|
Jeg tro at huratho har lave en stor fejl da han lave den da han har kommet til at byde om på nr 1 og 2.
Du kan leje deres krop, men du kan aldrig udleje deres sind, endsige deres hjerter."
|
|
|
|
| thaikurt1 |
Lagt på d. 29/07-2010 14:42
|
|
[url]Du spiller jo selv, hvilken bookmaker bruger du i thailand? For det jo ikke alle der er blokeret for at sætte penge ind.[/url] sony jeg spille ikke jeg bruge mine penge på min fanmille i sted for at gøre nogen bookmaker rige Du kan leje deres krop, men du kan aldrig udleje deres sind, endsige deres hjerter."
|
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 

synes nu den er meget fed.. men der er lidt italien over den.. tror palermo spiller i lyserød til daglig
)