Se indlæg|
Det sgu da mærkeligt herinde for tiden????
|
|
| Big-Viking |
Lagt på d. 19/01-2010 21:16
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 815 |
Madiba…. Først nu har jeg set hvad du svarede mig i Fetterlein tråden.. Pyt med det, den tråd er sgu for latterlig til at svare mere på.. Men denne tråd.. Rigtigt jeg tager det ikke som angreb på mig eller min person, når du skriver at jeg har svinet nogen til i et andet Forum. Selvom om det var, så har jeg skuldrende til at bære det på.. Du er i din fulde ret til at kalde det hvad du vil. At du var vild med og ville holde i hånd med den afdøde i tråden på det andet Forum er du i din ret til. At jeg kalder samme person for det mest ubehøvlede jeg nogensinde har mødt, er jeg også i min fulde ret i at ytre. Svinet den afdøde til..NEJ!!!!!! Så er den ikke længere.. |
|
|
|
| jniska |
Lagt på d. 19/01-2010 21:41
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 8 |
det her er langt ude... |
|
|
|
| BJ |
Lagt på d. 19/01-2010 21:46
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1067 |
Helt enig...........jniska.![]() MVH.BJ THAILAND
A DREAM COME TRUE |
|
|
|
| b_j3ns3n |
Lagt på d. 19/01-2010 22:43
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1899 |
Når en fremmed bor som gæst i jeres land, må I ikke udnytte ham eller hende. Den fremmede, der bor som gæst hos jer, skal være som en af landets egne, og du skal elske ham eller hende som dig selv
|
|
|
|
| bagerbager |
Lagt på d. 19/01-2010 23:31
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 380 |
Big-Viking skrev: kan man få lidt baggrunds oplysninger om hvem der er blevet svinet ??Madiba…. Først nu har jeg set hvad du svarede mig i Fetterlein tråden.. Pyt med det, den tråd er sgu for latterlig til at svare mere på.. Men denne tråd.. Rigtigt jeg tager det ikke som angreb på mig eller min person, når du skriver at jeg har svinet nogen til i et andet Forum. Selvom om det var, så har jeg skuldrende til at bære det på.. Du er i din fulde ret til at kalde det hvad du vil. At du var vild med og ville holde i hånd med den afdøde i tråden på det andet Forum er du i din ret til. At jeg kalder samme person for det mest ubehøvlede jeg nogensinde har mødt, er jeg også i min fulde ret i at ytre. Svinet den afdøde til..NEJ!!!!!! Så er den ikke længere.. |
|
|
|
|
Lagt på d. 19/01-2010 23:55
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Big-Viking skrev: Madiba…. Først nu har jeg set hvad du svarede mig i Fetterlein tråden.. Pyt med det, den tråd er sgu for latterlig til at svare mere på.. Men denne tråd.. Rigtigt jeg tager det ikke som angreb på mig eller min person, når du skriver at jeg har svinet nogen til i et andet Forum. Selvom om det var, så har jeg skuldrende til at bære det på.. Du er i din fulde ret til at kalde det hvad du vil. At du var vild med og ville holde i hånd med den afdøde i tråden på det andet Forum er du i din ret til. At jeg kalder samme person for det mest ubehøvlede jeg nogensinde har mødt, er jeg også i min fulde ret i at ytre. Svinet den afdøde til..NEJ!!!!!! Så er den ikke længere.. Du har ret i, jeg IKKE har angrebet dig personligt, men tror bare webmaster mente, jeg havde et bær til gode, og så benyttede han muligheden. Derved kom han nu selv til at se lidt dum ud, og ikke særlig logisk i sine handlinger, men pyt han reddede måske sin dag med den uddeling. Jeg kendte nu ikke afdøde, og aner ikke hvor chr. 4tal lå henne i Pattaya. Jeg brød mig bare ikke om din omtale af afdøde på et offenlig forum. Uanset hvordan han har været. Det er vel sådan her i livet, at hvis man ikke bryder sig om en person eller et sted, så dropper man jo bare personen eller stedet. Men det er jo ikke et angreb på dig, det er blot en konstatering at vi ikke ser ens på tingene, jeg synes man skal lade de døde være i fred. Jeg bragte det kun på bane igen, da du kom med det med at gemme sig bag en skærm og lukke lort ud overfor en person som er blevet udelukket på dette forum. Med fare for at webmaster giver mig ednu et bær vil jeg mene, du er dobbeltmoralsk, når du på den ene side er klar i spyttet overfor en død,der bestemt heller ikke kan forsvare sig, mens du mener det modsatte omkring at en udelukket person ikke kan forsvare sig. Så har det måske mere at gøre med, hvor sympatien for en person ligger henne. Redigeret af d. 19/01-2010 23:57 |
|
|
|
| BJ |
Lagt på d. 20/01-2010 00:11
|
|
Det er sgu da ALT for langt ude, det her![]() MVH.BJ THAILAND
A DREAM COME TRUE |
|
|
|
| jesperfrb |
Lagt på d. 20/01-2010 02:58
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2357 |
Til BJ Med fare for at få et rødt bær! Hvorfor skal du kommentere alt? Du har mere end 1100 indlæg på et år, og mindst halvdelen siger intet! Redigeret af jesperfrb d. 20/01-2010 03:33 IT IS NICE TO BE IMPORTANT, BUT MORE IMPORTANT TO BE NICE!!!!! Jeg startede med ingenting, og har næsten det hele tilbage |
|
|
|
| thamarai |
Lagt på d. 20/01-2010 07:02
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 387 |
Det er korrekt, at man ikke bør tale grimt om et udelukket medlem. Men er det ikke bedre, ligesom på et værsthus, at man blot får karantæne i måske en uges tid, og så mister man sin tredje røde prik. Bortset fra hvis, der er foregået noget direkte kriminelt. De fleste, som udlukkes, herunder Suk/Dream, burde måske ikke udlukkes på livstid, da han trods alt tilføre siden noget værdi, mener jeg. Jeg synes ikke at et raptus skal føre til livstid - men jeg synes, at der for tiden er en personkreds, der ikke bestiller andet end at hakke på hinanden i sådan en grad, at jeg ikke længere ved, hvem der har ret. |
|
|
|
| thaikurt1 |
Lagt på d. 20/01-2010 08:57
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2882 |
Til jesperfrb. Det kan være han har brug for opmærksomhed at han skriver så mange kommentere
Redigeret af thaikurt1 d. 20/01-2010 09:00 |
|
|
|
| sune |
Lagt på d. 20/01-2010 10:28
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 359 |
Kære Madiba Du må tage det røde jordbær som en mand, og se fremad. At det følgende indlæg kan stå uset hen kan jeg da godt forstå, du ikke ikke rigtig kan greje: suk har selv været hurtig til at angribe andre personer der ikke kunne forsvarer sig. han lider af en form for fobi hvor når han bliver syg så skal han have medynk og når han for en irrettesættelse så bliver han fornærmet og beder om flere bær, bare vent han kommer tilbage for hans indhold i livet er så småt så dagens højdepunkt for ham er når han kan svine nogle til på nettet. så store klapsalver herfra til administrrationen. prasat Vi civile, uden for administrationen af denne side, må vel bare konstatere, at vi jo ikke alle er ens, og vores udtryksformer i det skrevne bliver betragtet forskelligt. Jeg kan ikke se der er noget forkert i dette, men forstår da godt din undren som ny på siden. Hvis du opnår de berømte 3 bær inden sommerferien, kan du jo glæde dig over, at jordbærrene er tidlige ude. Dårlig joke, jeg ved det godt, men kunne altså ikke lade være. Kan du have en god dag, og glem nu det forbandede bær. |
|
|
|
| BJ |
Lagt på d. 20/01-2010 10:59
|
|
jesperfrb skrev: Til BJ Med fare for at få et rødt bær! Hvorfor skal du kommentere alt? Du har mere end 1100 indlæg på et år, og mindst halvdelen siger intet! Ja det er din mening jesperfrb os så prøv lige slappe af, jeg kommentere sgu ikke alt. Selvom jeg mange gange er fristet, jeg er godt klar over jeg har skrevet over 1000 indlæg, og om de er intetsigende er jo din opfatelse, hvis jeg har noget at bidrage med, så skriver jeg JA. Jeg prøver kun at videregive mine erfaringer og hjælpe hvis jeg kan, og jeg er godt klar over nogle medlemmer har ondt i røven af mig, men det er jo så DEM og ikke mig der har et problem. Har du mavesår eller hvad?.................jeg prøver bare at være aktiv på siden. Forsat go dag jesperfrb MVH.BJ Ps. jeg sætter da bare ikke en smiley ind som indlæg, jeg skriver det jeg mener. Og har lært af mine fejl jeg har begået her på sittet. Redigeret af BJ d. 20/01-2010 11:05 THAILAND
A DREAM COME TRUE |
|
|
|
| thaikurt1 |
Lagt på d. 20/01-2010 12:12
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2882 |
BJ kan du ikke tåle at man man kommer med kritiker eller er du bare sart
Redigeret af thaikurt1 d. 20/01-2010 12:15 |
|
|
|
| Webmaster |
Lagt på d. 20/01-2010 12:30
|
|
Superadministrator ![]() Antal indlæg: 6782 |
Så-så kamphaner, videre med trådens oprindelig indlæg. Tak. Med venlig hilsen
Webmaster Email: webmaster@dansk-thai.dk Website: www.thailand-portalen.dk Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det. |
|
|
|
|
Lagt på d. 20/01-2010 13:07
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
sune skrev: Kære Madiba Du må tage det røde jordbær som en mand, og se fremad. At det følgende indlæg kan stå uset hen kan jeg da godt forstå, du ikke ikke rigtig kan greje: suk har selv været hurtig til at angribe andre personer der ikke kunne forsvarer sig. han lider af en form for fobi hvor når han bliver syg så skal han have medynk og når han for en irrettesættelse så bliver han fornærmet og beder om flere bær, bare vent han kommer tilbage for hans indhold i livet er så småt så dagens højdepunkt for ham er når han kan svine nogle til på nettet. så store klapsalver herfra til administrrationen. prasat Vi civile, uden for administrationen af denne side, må vel bare konstatere, at vi jo ikke alle er ens, og vores udtryksformer i det skrevne bliver betragtet forskelligt. Jeg kan ikke se der er noget forkert i dette, men forstår da godt din undren som ny på siden. Hvis du opnår de berømte 3 bær inden sommerferien, kan du jo glæde dig over, at jordbærrene er tidlige ude. Dårlig joke, jeg ved det godt, men kunne altså ikke lade være. Kan du have en god dag, og glem nu det forbandede bær. Sune, jeg er glad for du forstår min undren, men ja vi må videre.
Redigeret af d. 20/01-2010 13:08 |
|
|
|
| sune |
Lagt på d. 20/01-2010 13:18
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 359 |
Visse mennesker har en vis evne til at svare, så forsvarsløse mennesker som Dream og JackD mm. ikke har anden mulighed end at svare, så WM må i gartneriet efter utallige mængder jordbær.... Jeg syntes oprigtigt det er synd, da der virkelig er tale om kapaciteter ud i alsidig viden om Thailand, der gang på gang får stækket deres vinger med en projektilregn af jordbær.... Hvis Vi kigger tilbage på tiden lige efter jul, var der en af de høje herrer, der skrev, at nu handlede det kun om Thailand, men så sent som i dag lavede en fra administrationen en tråd om blondiners intelligens, som hvis ikke det var for et andet medlems indlægs skyld, ikke handlede en tøddel om Thailand!!!! Tråden startede jo som ovenstående, så jeg håber da ikke du mener, at min faktuelle udlægning af følgende, skal gøres til genstand for dit udbrud. Kære Madiba Du må tage det røde jordbær som en mand, og se fremad. At det følgende indlæg kan stå uset hen kan jeg da godt forstå, du ikke ikke rigtig kan greje: suk har selv været hurtig til at angribe andre personer der ikke kunne forsvarer sig. han lider af en form for fobi hvor når han bliver syg så skal han have medynk og når han for en irrettesættelse så bliver han fornærmet og beder om flere bær, bare vent han kommer tilbage for hans indhold i livet er så småt så dagens højdepunkt for ham er når han kan svine nogle til på nettet. så store klapsalver herfra til administrrationen. prasat Vi civile, uden for administrationen af denne side, må vel bare konstatere, at vi jo ikke alle er ens, og vores udtryksformer i det skrevne bliver betragtet forskelligt. Jeg kan ikke se der er noget forkert i dette, men forstår da godt din undren som ny på siden.[/b] Hvis du opnår de berømte 3 bær inden sommerferien, kan du jo glæde dig over, at jordbærrene er tidlige ude. Dårlig joke, jeg ved det godt, men kunne altså ikke lade være. Kan du have en god dag, og glem nu det forbandede bær. Min store beundring for os efterhånden manges manglende svar på hvorfor en ny på siden Madiba skal behandles anderledes end en gammel gut på siden som prasat. Det ville da klæde admin med webmaster i spidsen at lukke dette emne med en forklaring på divergenserne i opfattelsen af reglementets ordlyd. Slut herfra med dette emne, for det bliver jo bare fejet ind under gulvtæppet…. |
|
|
|
| b_j3ns3n |
Lagt på d. 20/01-2010 13:33
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1899 |
Kom nu videre.. ja der blev delt et bær ud, er dog sikker på web nok skal give prasat et bær, vis han/de mener det er nødvendigt. glem det og kom videre i teksten Når en fremmed bor som gæst i jeres land, må I ikke udnytte ham eller hende. Den fremmede, der bor som gæst hos jer, skal være som en af landets egne, og du skal elske ham eller hende som dig selv
|
|
|
|
| SteenJ |
Lagt på d. 20/01-2010 14:02
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 743 |
Til WEB, hvorlænge skal man leve med et rødt prik, før det forsvinder igen?
Redigeret af SteenJ d. 20/01-2010 14:02 |
|
|
|
| Gurk90 |
Lagt på d. 20/01-2010 16:53
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 173 |
BJ skrev: jesperfrb skrev: Til BJ Med fare for at få et rødt bær! Hvorfor skal du kommentere alt? Du har mere end 1100 indlæg på et år, og mindst halvdelen siger intet! Ja det er din mening jesperfrb os så prøv lige slappe af, jeg kommentere sgu ikke alt. Selvom jeg mange gange er fristet, jeg er godt klar over jeg har skrevet over 1000 indlæg, og om de er intetsigende er jo din opfatelse, hvis jeg har noget at bidrage med, så skriver jeg JA. Jeg prøver kun at videregive mine erfaringer og hjælpe hvis jeg kan, og jeg er godt klar over nogle medlemmer har ondt i røven af mig, men det er jo så DEM og ikke mig der har et problem. Har du mavesår eller hvad?.................jeg prøver bare at være aktiv på siden. Forsat go dag jesperfrb MVH.BJ Ps. jeg sætter da bare ikke en smiley ind som indlæg, jeg skriver det jeg mener. Og har lært af mine fejl jeg har begået her på sittet. Jeg vil bakke op om jesperfrb's indlæg, jeg syntes også du laver en masse indlæg der er intetsigende. BJ du opfatter alt kritik af det du skriver, som et personangreb. Men det er vel ikke personangreb, når det er det du skriver, der bliver angrebet. Så der er lidt mærkeligt for tiden her på DTW, for hver gang BJ råber personangreb kommer admingruppen på banen, med formaninger og måske røde bær. Desværre har uddelingen af røde bær betydet at sitet har mistet nogle medlemmer, som nu er savnet af mange. Redigeret af Gurk90 d. 20/01-2010 16:55 |
|
|
|
| BJ |
Lagt på d. 20/01-2010 17:05
|
|
Jeg gider ikke kommentere det mere. Iøvrigt så se lige Kim/WEB's kommentar#54. MVH.BJ Redigeret af BJ d. 20/01-2010 17:10 THAILAND
A DREAM COME TRUE |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.