Se indlæg
 Udskriv debat
Min kone er blevet overfaldet
rinpoche
Min kone havde en tilsvarende særdeles ubehagelig oplevelse her for et par år siden.
Hun ankom sent om aftenen til lufthavnen og tog en uofficiel taxa Angry fra Don Muang ind til Bangkok.

Først gik alting godt og hun sad og snakkede med chaufføren, der også var fra Isan.
Men efterhånden som turen gik blev chaufføren mere og mere lummer. Han kom med verbale tilnærmelser, og pegede på at hun ikke vidste hvor hun var, det var mørkt og hun havde ikke nogle venner i dette område.

Hun var godt klar over at den var helt gal, og lod som om hun gik ind på hans forslag og foreslog et hotel hun kendte.
Chaufføreren som vel nok var noget debil, gik ind på forslaget og kørte derhen.
Så såre de ankom til hotellet, tog hun sin taske og løb ind i receptionen og forklarede sit dilemma.
Et par håndfaste fyre fra hotellet gik ud for at tale et alvorsord med chaufføren, der selvfølgelig drønede af, da han så dem nærme sig.

Jeg måtte flyve til Bkk dagen efter, da hun var helt ude af den.

Payanak
Man skal passe meget på med de pirattaxier, såvel som de officielle taxier....

Thjaa
ja jeg tager aldri en pirattaxier de nomale har jo et nummer jeg altig kiger paa naar jeg gaar ind i dem bare saa vis naade gaar gal at politiget har naade at gaa efter

jeg har varet 2 gang i en taxi i bangkok som er blevet stoppet at politiet vor de kiget efter om det nummer i bilen ogsaa passet til de parpier han hade
Livet er forkort til store problemmer

Spring til debat: