Foto- og video-albummene indeholder billeder og videoer af interesse for brugerne på Thailand
Portalen. Fotoalbummet er på hele 4248 billeder, blandt andet med billeder fra begivenheder
og arrangementer.
Thailand Portalen anvender cookies til at huske dine indstillinger. [Læs nærmere omkring sidens cookies].
Klik venligst på Accepter Cookies for at acceptere sidens cookies.
hehe ja det kan jeg forestille mig..
gamle biker drenge falder pigene på stribe for
Når en fremmed bor som gæst i jeres land, må I ikke udnytte ham eller hende. Den fremmede, der bor som gæst hos jer, skal være som en af landets egne, og du skal elske ham eller hende som dig selv
MrMichelin skrev:
Hvorfor fck er man en luder pga tattos,fatter dig ik,,jeg var skuda en luder før også..tag den TÆNK
hvem snakker du til...?
hvis du lurer tatto opslaget igennem,vil du mindst se en der udtaler.at kvindr ligner ludere med tattoer,måske blev komment lige malplaseret,men det tar du jo ik på vej over SORRY V ik lige hvofor den røg herned,det var ik møntet på dig m8.sry.
Jeg har vært en luder fra starten.nu os tusset
Redigeret af MrMichelin d. 03/12-2009 12:24
Uden at have læst hele tråden, så tillader jeg mig at svare..
Jeg har fået lavet tattoo´s i thailand og er tilfreds med resultatet. De er lige så dygtige som andre steder om ikke dygtigere. Og alt er i top der hvor jeg fik lavet mine..
Big-Viking skrev:
Uden at have læst hele tråden, så tillader jeg mig at svare..
Jeg har fået lavet tattoo´s i thailand og er tilfreds med resultatet. De er lige så dygtige som andre steder om ikke dygtigere. Og alt er i top der hvor jeg fik lavet mine..
Jeg er 110% enig med dig Thaierne er virkelig dygtige Tattoovører og så er det lige meget om det er Bamboo Tattoo, eller med maskine.
Jeg har selv en del Tattooveringer der er lavet i Thailand både Bamboo og med maskine, og jeg har aldrig haft de mindste problemer bagefter,
jeg vil faktisk også sige at Thaierne er dygtigere en mange andre i verden selvom der sikkert også findes nogle meget dårlige iblandt, jeg har åbenbart gået de rigtige steder hen, men man må ikke glæmme USA når det gælder tattooveringer for de er dæleme også dygtige OVER THERE.
MVH.BJ
Redigeret af BJ d. 03/12-2009 13:03