Se indlæg
 Udskriv debat
Tatovering i Thailand.
Dream
b_j3ns3n skrev:
hvorfor er bilederne slettet dream..
nu kan jeg jo ikke se hvad der står Cool

Fik for mange PB'er af kvinder her paa DTW som ville have min spaede drengekrop......

Maa tilstaa at der staar PATTAYA......saa laenge det vare...

Ang. T-shirten, er den koebt ved en koncert .........
Redigeret af Dream d. 29/11-2009 10:30

b_j3ns3n
hehe ja det kan jeg forestille mig..
gamle biker drenge falder pigene på stribe for Grin

Når en fremmed bor som gæst i jeres land, må I ikke udnytte ham eller hende. Den fremmede, der bor som gæst hos jer, skal være som en af landets egne, og du skal elske ham eller hende som dig selv

MrMichelin
b_j3ns3n skrev:
MrMichelin skrev:
Hvorfor fck er man en luder pga tattos,fatter dig ik,,jeg var skuda en luder før også..tag den TÆNK

hvem snakker du til...?

Cool

hvis du lurer tatto opslaget igennem,vil du mindst se en der udtaler.at kvindr ligner ludere med tattoer,måske blev komment lige malplaseret,men det tar du jo ik på vej over SORRY V ik lige hvofor den røg herned,det var ik møntet på dig m8.sry.
Jeg har vært en luder fra starten.nu os tusset
Redigeret af MrMichelin d. 03/12-2009 12:24
Michelin

MrMichelin
Dream skrev:
b_j3ns3n skrev:
hvorfor er bilederne slettet dream..
nu kan jeg jo ikke se hvad der står Cool

Fik for mange PB'er af kvinder her paa DTW som ville have min spaede drengekrop......

Maa tilstaa at der staar PATTAYA......saa laenge det vare...

Ang. T-shirten, er den koebt ved en koncert .........

nice tak.ok må vel få lavet nogle tshirts med eget logo..så sælger vi sku ud af dem lol.."alle vil jo lave kr"
Michelin

Big-Viking
Uden at have læst hele tråden, så tillader jeg mig at svare..
Jeg har fået lavet tattoo´s i thailand og er tilfreds med resultatet. De er lige så dygtige som andre steder om ikke dygtigere. Og alt er i top der hvor jeg fik lavet mine..

BJ
Big-Viking skrev:
Uden at have læst hele tråden, så tillader jeg mig at svare..
Jeg har fået lavet tattoo´s i thailand og er tilfreds med resultatet. De er lige så dygtige som andre steder om ikke dygtigere. Og alt er i top der hvor jeg fik lavet mine..

Jeg er 110% enig med dig Thaierne er virkelig dygtige Tattoovører og så er det lige meget om det er Bamboo Tattoo, eller med maskine.
Jeg har selv en del Tattooveringer der er lavet i Thailand både Bamboo og med maskine, og jeg har aldrig haft de mindste problemer bagefter,
jeg vil faktisk også sige at Thaierne er dygtigere en mange andre i verden selvom der sikkert også findes nogle meget dårlige iblandt, jeg har åbenbart gået de rigtige steder hen, men man må ikke glæmme USA når det gælder tattooveringer for de er dæleme også dygtige OVER THERE.
MVH.BJ
Redigeret af BJ d. 03/12-2009 13:03

Spring til debat: