Se indlæg
 Udskriv debat
Bryllup i Isaan om 4-5 uger
jesperfrb
Hej MisterM

Måske har du udtrykt dig forkert eller også er det bare de forkerte der læser detWinkWink

Hvad er det du efterlyser???
Thaier der er konverteret til kristendom eller falanger der vil giftes i en kirke med en buddistSmile???
For det virker helt forkert på migSmile
Har forøvirgt været i tempel i Thailand og blive velsignet sammen med konen...Pfft
Det Thailanske bryllup må vente til huset og det hele er færdigt der udeGrin

Håber ikke du tager mine spørgsmål ilde op!
Redigeret af jesperfrb d. 30/07-2005 18:04

MisterM
Hej jesperfrbSmile

Nej jeg tager det ikke ilde opGrin

For det virker helt forkert på mig
Smile

Du behoever ikke at konverterer til buddhismen for at blive gift i templetGrin

Man behoever heller ikke at konverterer til kristendom for at blive viet i en dansk kirkeSmile Mange japanere rejser til Danmark for at blive viet i en kirke i brudekjole og sloerSmile De er buddhister/shintoister men finder det meget romantisk at blive gift i en kirke med orgel og det hele som i amerikanske filmSmile En dansker kan godt blive viet i en kirke selvom bruden er buddhistGrin Men det kan ja vaere at det er lavet omSad
Redigeret af MisterM d. 30/07-2005 18:31

paulsenp
Hej igen MisterM,

Nej, du udtrykte dig såmænd klart nok. Det var bare et lille pip fra sidelinien. Der kan jo være så mange grunde til ikke at blive gift i kirken, også for rent danske par. Jeg kender da også eksempler, hvor begge parter er medlem af folkekirken, men hvor de alligevel er borgerligt gift.
Peter

jesperfrb
Hej MisterM

Jeg ved ikke om man kan blive gift i kirke, hvis man ikke er kristen!Frown

Men det lå mig så fjernt, at tænke tanken, jeg mener at blive gift i kirken og forkynde sit ægteskab overfor gud, hvis man ikke er kristen.
Men det er nok mig der har en gammeldags holdning, og ikke følger med tidenGrinGrin

K K
Hej Christian Tillykke med det.

MisterM
jesperfrb skrev:
Hej MisterM

Jeg ved ikke om man kan blive gift i kirke, hvis man ikke er kristen!Frown

Men det lå mig så fjernt, at tænke tanken, jeg mener at blive gift i kirken og forkynde sit ægteskab overfor gud, hvis man ikke er kristen.
Men det er nok mig der har en gammeldags holdning, og ikke følger med tidenGrinGrin

Shock Men en dansker kan godt gaa til templet og samle haenderne og taende nogle roegelsespinde i Buddahs navn naar han han bliver giftGrin

Hvad er forskellenGrin

'set lao' Faerdig' Emnet er urelevant for de fleste her i denne debatGrin
Redigeret af MisterM d. 31/07-2005 18:17

christian-s
Jeg skal lige samle lidt kræfter når jeg kommer hjem (rejser i aften) og så spørger jeg lige Kim/webmaster og så bliver det nok til enten et foto-album og/eller en artikel i løbet af et par uger.
Rejst i Thailand mange gange, 2005-2012 thai gift

rolan
det lyder godt glæGriner mig aleredeGrin

Spring til debat: