Se indlæg
 Udskriv debat
Prostitueret.
Sarah
FCKdk skrev:
Sarah skrev:
FCKdk skrev:
Dream skrev:
risbaronen skrev:
risbaronen skrev:

suk du ved hvor mange herinde der er gift med fhv. barpiger så hvorfor skal du altid kalde dem for ludere eller afdankede ludere og nedgøre dem ?? du må meget gerne svare på dette spørgsmål tak

jørgendreamsuk hvorfor svarer du ikke på mit spørgsmål .. det er da lidt tyndt er det ikke ??

Hvis du vil have et svar, saa maa jeg jo vide om det er Joergen, Dream eller Suk du spoerger.....Hvis det er mig du spoerger vil jeg selvfoelgelig gerne komme med et serioest svar

Hvorfor er sandheden så ildehørt?
Det er da vist kun marginaltilfælde hvor JørgenSukDream,
ikke har ret i sin benævnelse af føromtalte! Det er jo i øvrigt
også kvindens ældste erhverv, omend det kan siges på mange
andre pænere måder....Cool

Og det er kun et erhverv fordi der er mænd der støtter det...
Det medfører en masse kedelige ting, som humantrafficking...

Hvad er det Dream har ret i?

Ja, ja Sarah! Så der er selvfølgelig ingen lebber der benytter
prostituerede???? Måske kun en brøkdel, men de er der, 100%Cool

Hvad havde det med noget at gøre...???
Der har også tidligere været en diskussion med mandlige prostituerede og kvinder der tog på sex ferie....
Men den mening der blev luftet herinde, var at man gerne så ned på dem der havde en tidligere bar-pige som kæreste og på bar-piogerne i det hele taget, som om de var en slags andenrangs mennesker....
Det var DEN holdning jeg var i mod.
Hvis der er nogle lesbiske her på forummet der har brugt prostituerede og svinet prostituerede til, vil jeg gerne rette min kritik mod dem også!!!

Sarah
sony skrev:
Hva så Sarah tror du ikke bare det er glorien der skal pudses?

Hey Sony...hvilken glorie???Smile

FCKdk
Sarah skrev:
FCKdk skrev:
Sarah skrev:
FCKdk skrev:
Dream skrev:
risbaronen skrev:
risbaronen skrev:

suk du ved hvor mange herinde der er gift med fhv. barpiger så hvorfor skal du altid kalde dem for ludere eller afdankede ludere og nedgøre dem ?? du må meget gerne svare på dette spørgsmål tak

jørgendreamsuk hvorfor svarer du ikke på mit spørgsmål .. det er da lidt tyndt er det ikke ??

Hvis du vil have et svar, saa maa jeg jo vide om det er Joergen, Dream eller Suk du spoerger.....Hvis det er mig du spoerger vil jeg selvfoelgelig gerne komme med et serioest svar

Der har også tidligere været en diskussion med mandlige prostituerede og kvinder der tog på sex ferie....
Men den mening der blev luftet herinde, var at man gerne så ned på dem der havde en tidligere bar-pige som kæreste og på bar-piogerne i det hele taget, som om de var en slags andenrangs mennesker....
Hvis der er nogle lesbiske her på forummet der har brugt prostituerede og svinet prostituerede til, vil jeg gerne rette min kritik mod dem også!!!

Fat det dog! Det er et levebrød og mange Thaier er fattige.
Traffickede kvinder og mænd tror Jeg stadig udgør langt den mindste
part af prostitutionen....!!!!Cool

FCKdk

Dem der ikke lyver, behøves ikke at huske hvad de sagde tidligere....
Those who doesn't lie, doesn't need to remember what they've said before...
.

Sarah
FCKdk skrev:
Sarah skrev:
FCKdk skrev:
Sarah skrev:
FCKdk skrev:
Dream skrev:
risbaronen skrev:
risbaronen skrev:

Fat det dog! Det er et levebrød og mange Thaier er fattige.
Traffickede kvinder og mænd tror Jeg stadig udgør langt den mindste
part af prostitutionen....!!!!Cool

Jeg VED godt at mange thaier er fattige og at det er et levebrød...
NETOP DERFOR skal man sgu da ikke se ned på dem...

juj
Sjov Traad skal nok blive meeeeeeeget lang og underholdende.

Vil koere en tur til Patong og studer Bar pige milioet lidt naemerePfft Skal nok sende jer en venlig tanke, mens jeg hygger med pigerne Jepzz tager altid mere end en, saa er man da sikker paa at faa lidt valuta for sine BAHT.

I mens kan i jo hygge jer med jeres forargelse, pudse jeres glorier, mens i sidder og glor paa en Thai soup med jeres hoejt uddanennede,og AAAAH sa paene, og reelle Thai koner og Kaerester.

Af alt bedrag er selv bedrag dog det vaerste
Redigeret af juj d. 12/09-2009 17:38

risbaronen
Dream skrev:
Dream skrev:
Fortael fortael............

Sad i aftes og talte om barpiger med min kone, hun sagde : The pussy is not fresh......Grin

Tak skaebne, hvor kan i dog faa meget ud af en " joke" fra min kones side........Grin

I er da noget stramme i betraekket......Pfft

ps. Nu er der visse personer her paa DTW der ynder at vide hvad min kone er uddannet som, ja se det er jo privat, men kan dog roebe at hun lige har laant 2 mill. THB af banken..........tvivler paa at en luder kan det.........Pfft

Saa helt skidt staar det vel ikke til i disse krisetider........

så har jeg en joke til dig

sad i går aftes og snakkede om hjemløse med min kone og så sagde hun hjemløse er nogle møgsvin...

hvad synes du om den joke skal folk også bare grine og synes hun er charmerende når hun siger sådan en joke

(jeg ved ikke om du nogensinde har været hjemløs dette var kun et eksempel og jeg sad ikke og snakkede om hjemløse med hende igår)

og hvorfor skulle en luder ikke kunne låne 2 mill. baht.. det er vel et spørgsmål om hvad man kan stille som sikkerhed og ikke om man har en 9. klasses eksamen

ps. betyder det så at det er din kone der har betalt det hus du opholder dig i ?

http://vinduespudsningkoebenhavn.dk
savasava
Jeg modte min kone paa bar for over ti ar siden, hun var da 22 aar, jeg 33 aar.

Hvis jeg ikke havde aendret min opforsel, bla. med at aendre mine drikkevaner vaesentligt, saa var hun da smuttet for lang tid siden, hun er gudske lov stadigvaek ved min side, og har vi fire praktfulde born sammen.

Synest tit kanonerne vender forkert her inde, hvad med at tage et kik paa jer selv.

Anonym Bruger
Kan kun bakke dig opSmile der er alt for mange herinde der bare prøver at lave lort, ikke forholde sig til at der er nogle der har det ok med thailandShock Der prøves hele tiden at nedgøre, latterliggøre, Thaier, hvorfor kan DE dog ikke bare acceptere at der trods alt er nogle herinde der har det godt med Thailand og sine koner og kæresterPfft det gælder også dig hstomsen, prøv at være posetiv, det ville klæ digGrin

Sarah
savasava skrev:

Hvis jeg ikke havde aendret min opforsel, bla. med at aendre mine drikkevaner vaesentligt, saa var hun da smuttet for lang tid siden, hun er gudske lov stadigvaek ved min side, og har vi fire praktfulde born sammen.

Synest tit kanonerne vender forkert her inde, hvad med at tage et kik paa jer selv.

Dejlig historie SavaSava Smile

Anonym Bruger
Lige for at gøre den færdig HTS jeg ved sgu da godt hvad der foregår i Thailand, også ang caddyer, har nok været sammen med flere, end du nogensinde har spist gule ærterShock fri mig for din bedrevidende ang Thailand, det er utroligt såmegen viden man kan have, når man bor på 7 sal i VIBY, det er måske derfor du altid er så NEGATIV OG BEDREVIDENDE, MVH NID.

sony
Sarah skrev:
savasava skrev:

Dejlig historie SavaSava Smile

Ja respekt dejligt med sådan en historie

Dream
Tvivler paa at bumsen i DK kan laane ca. 300.000 og luderen ligesaa, og nej det er ikke til boligen...den er sq da betalt, samt bilen, fladskaermene osv.......Koeber muligvis en chopper 1400cc.....det er der sikkert ogsaa nogen af jer fattigroeve der har ondt af......det gaelder om at priotere......de 2 mill. er til buisness............Pfft

hsthomsen
Noget høj i kæppen, er man ikke???

Pas nu på du ikke kvajer dig ligesom de grådige Irakere der hævede hyren som Parlamentsmedlemmer, samtidig med førtidslommepengene!

Dr. G.
Redigeret af hsthomsen d. 13/09-2009 13:36

Dream
Det 2 mill. laan har jeg intet med at goere, det klare min kone selv.............Pfft

hsthomsen
Dvs. hun måske skal til at forsørge dig via sin bizness, for man kommer da ikke langt på literen med den lille førtidslommepengepension på en 1400 ccm.!

Dr. G.
Redigeret af hsthomsen d. 13/09-2009 13:45

risbaronen
Dream skrev:
Tvivler paa at bumsen i DK kan laane ca. 300.000 og luderen ligesaa, og nej det er ikke til boligen...den er sq da betalt, samt bilen, fladskaermene osv.......Koeber muligvis en chopper 1400cc.....det er der sikkert ogsaa nogen af jer fattigroeve der har ondt af......det gaelder om at priotere......de 2 mill. er til buisness............Pfft

endnu et flot/mærkeligt politikersvar som undviger nogen direkte stillede spørgsmål... flot

http://vinduespudsningkoebenhavn.dk
Dream
Maaske, naar det regner paa konen, ja saa drypper det jo lidt paa manden..........Grin

Dream
Sarah skrev:
Dream skrev:
Dream skrev:
Fortael fortael............

Sad i aftes og talte om barpiger med min kone, hun sagde : The pussy is not fresh......Grin

Tak skaebne, hvor kan i dog faa meget ud af en " joke" fra min kones side........Grin

I er da noget stramme i betraekket......Pfft

ps. Nu er der visse personer her paa DTW der ynder at vide hvad min kone er uddannet som, ja se det er jo privat, men kan dog roebe at hun lige har laant 2 mill. THB af banken..........tvivler paa at en luder kan det.........Pfft

Saa helt skidt staar det vel ikke til i disse krisetider........

Altså hendes uddannelsesbaggrund er privat?? (jeg er personligt ligeglad...) Men hendes økonomi er til offentligt skue?!

Men hvad er det så du har i mod de prostituerede!!?

Jeg har ikke noget imod luderne, jeg kunne bare ikke leve med en saadan..........som jeg har skrevet foer er det da fint at visse farang slikker fortovet rent...

savasava
Jeg har ikke noget imod luderne, jeg kunne bare ikke leve med en saadan..........som jeg har skrevet foer er det da fint at visse farang slikker fortovet rent...

Ogsa fint at der findes visse thai piger, der gider fortids pensionerede alkoholikere.Wink

Dream
Du skriver og roven gaar.........tsk tsk tsk.....
Er stiv som en bryllupsp*k................Nat nat..........Grin
Redigeret af Dream d. 13/09-2009 14:23

Spring til debat: