Se indlæg
 Udskriv debat
Hvor hurtig er din forbindelse?
jens
Mon ikke forklaringen er at 98% af alle Thaier ikke kan læse andet end Thai så for dem er det irrellevant med udenlandske netsider
Og dette er så årsagen til at de Thailandske udbydere ikke gider sørge for at private kunder kan få en ordentlig hastighed ud af Thailand.
Mvh
Jens

Prøvede lige at teste op mod serveren i Bangkok
www.speedtest.net/result/651162791.png
Egentlig ikke så ringe
Redigeret af jens d. 13/12-2009 11:22

BJ
Tjahh du har sgu nok ret.Cool
MVH.BJ
THAILAND
A DREAM COME TRUE

Gurk90
Her noget info om Internet i Thailand. Mange af de problemer som brugere her på DTW har beskrevet med langsomt internet, især til internet services udenfor Thailand er omtalt. Fra 2007 til 2009 er "international bandwidth" tredoblet. Det må da kunne mærkes af nogle af jer som bor i Thailand?

http://en.wikiped...n_Thailand

Nuk
Hvorfor vil du vide hvor hurtig min forbindelse er ?
Det er sq da mig der har problemet. Men jeg kan fortælle at den er som luderens trusser...........op og ned.Pfft
Det er kun komplette idioter der aldrig skifter mening

Pepe
Nogle der har nyere erfaringer?
Har fået en fantastisk hurtig fiber - "Til Bangkok", hos Cat. Stadig samme ustabile forbindelse til DK.
Har endvidere brug for en fast IP, det kan man åbenbart kun få ved at opgradere sin fiberpakke - "Til Bangkok" Så for omkring 6.500 Bath pr. måned, kan jeg få en fiber med en hastighed på 30/7 og en IP adresse.

Hastigheden til DK på denne ligger og svæver mellem 2-25/0,5-5. og ping på 250, så "noget" ustabilt til telefoni og TVSad

vandango
Har 3BB i Thailand (Korat), kører hammergodt når jeg surfer rundt på danske sider.

Kan ikke huske hvad hastigheden blev målt til mod Danmark, men fik en ping på 60, var lige ved at falde ned af stolen.

Super stabilt til skype.

bannok
http://speedtest....efined.png

Robert Kronberg
Jeg har haft True ude i mere end 117 gange. De har gjort alt muligt gennem tiden. Givet mig ny router, selvom deres er dårligere end min. De har skiftet linier ude på gaden. Sidste har de skiftet linien inde i huset.

Jeg har 10 ned og 1 op, og det har jeg også ved hastighedstest på danske sider.

Men det er ofte ustabilt, især om natten, som ikke er nat i Danmark.

Min IP-telefon gennem samme linie, er dog forbavsende stabil.

Men jo, True, indrømmer over for mig, at de ikke kan kontrollere linierne ud af Thailand. Dog har jeg læse, at True selv er ved at lave sine egne linier.

Et andet problem er kommunikationsministeret, som har et filter. Det sker, at man tydeligt kan se nedest i browseren, at man rodder via deres hjemmeside først.

Hilsen, Robert
Visum-hjælp og kurser i dansk i Bangkok:
- Danskundervisning - PIRO Consulting Group
- Visum til Danmark - Consular Services Asia

"Hvis du er i et land i 14 dage, så kan du skrive en roman,
hvis du er der i et halvt år, så kan du skrive en artikel,
men hvis du er der i 20 år, så kan du ikke skrive noget.
"

http://www.danishschool.dk/thailand/
bannok
Jeg har Cat telecom, her ude på landet I Thailand og det er 10 Mb/s så det er godt nok til video Skype og dansk fjernsyn osv. og prisen er ca. 700 bath, hvis jeg husker rigtigt.

Anonym Bruger
vandango skrev:

Har 3BB i Thailand (Korat), kører hammergodt når jeg surfer rundt på danske sider.

Kan ikke huske hvad hastigheden blev målt til mod Danmark, men fik en ping på 60, var lige ved at falde ned af stolen.

Super stabilt til skype.

Muligt jeg spørger dumt...

Men højt tal på ping, er vel ikke lig god hastighed, eller hvad...?

Jeg har lav ping. Omkring 27, men 14 mbit forbindelse, hvis det siger dig noget.

Iøvrigt, som jeg tidligere har skrevet giver jeg ikke en skid, for deres hastigheder her.

10 mbit i Dk, er meget bedre, end samme hastighed her.

Robert Kronberg
DK skrev:

vandango skrev:

Super stabilt til skype.

Jeg har lav ping. Omkring 27, men 14 mbit forbindelse, hvis det siger dig noget.

Iøvrigt, som jeg tidligere har skrevet giver jeg ikke en skid, for deres hastigheder her.

Ja, tror da også, når man pinger fra Thailand, at det ser helt anderledes dårligt ud end et hastighedstjek, hvor der allerede er forbindelse.

Hilsen, Robert
Visum-hjælp og kurser i dansk i Bangkok:
- Danskundervisning - PIRO Consulting Group
- Visum til Danmark - Consular Services Asia

"Hvis du er i et land i 14 dage, så kan du skrive en roman,
hvis du er der i et halvt år, så kan du skrive en artikel,
men hvis du er der i 20 år, så kan du ikke skrive noget.
"

http://www.danishschool.dk/thailand/
vandango
DK skrev:

vandango skrev:

Super stabilt til skype.

Lavt pingtal er det bedste, ved et højt pingtal, tager det en helvedes tid at komme ind på en hjemmeside.

Selvfølgelig har den købte hastighed også stor betydning, men selv foretrækker jeg et lavt ping tal.

Spring til debat: