Foto- og video-albummene indeholder billeder og videoer af interesse for brugerne på Thailand
Portalen. Fotoalbummet er på hele 4248 billeder, blandt andet med billeder fra begivenheder
og arrangementer.
Thailand Portalen anvender cookies til at huske dine indstillinger. [Læs nærmere omkring sidens cookies].
Klik venligst på Accepter Cookies for at acceptere sidens cookies.
Jeg har DTAG et årrigt kort til 49 Bath, nogen gange uddeles de gratis.
for at holde liv i kortet, i år 2, skal du i din første og anden ferie ferie bruge 12 x 300 Bath taletid (300 bath for een måned)
cesse skrev:
For lige at følge op på hvad jeg har gjort så har jeg gået ned i den lokale 7-11 og købt et kort der hedder simpel og det koster 49 b der efter har jeg købt et happy optankningskort til 200 b mindre kan vist også gøre det
Og vupti man har et tlf kort i et år
Jeg har ikke prøvet at putte flere penge på men når jeg tager hjem putter jeg lige 50 b på og ser om det ikke skulle give mig et år fra dags dato
Hilsen Cesse
Har du nogen ide om hvilket selskab det der SIMPEL kort tilhörer, og hvad minutprisen er?
Rejste hjem i februar, og har lige tjekket, og mit kort er allerede "dödt"--så det bliver nyt nummer igen, når jeg kommer ned igen i maj--lidt irriterende, så måske dette SIMPLE kort var noget
Ingolf
Hvis du går ind i 7-11 og spørger efter simpel så ved de hvad det er men jeg tror at det er et happy kort
for de 49 b får du tlf nr i et år og 15 b til at ringe for husk at købe for 200 b mere da det er det der giver et år
hvad det koster pr minut har jeg ingen ide om
Here er lige lidt mere info omkring simpel sådan som jeg læser deres hjemmeside så får man altid forlænget sit simkortsløbetid med 1 år om man så fylder 50 THB på.
styx32 skrev:
Here er lige lidt mere info omkring simpel sådan som jeg læser deres hjemmeside så får man altid forlænget sit simkortsløbetid med 1 år om man så fylder 50 THB på.
Så er jeg igen blevet godt snydt, jeg har et Happy DTAG til 49 Bath og fik eet år, siden har jeg påfyldt mange gange 300 Bath, jeg får kun een måned hver gang.