Se indlæg
 Udskriv debat
Mobil Nr. år efter år
Jeg har DTAG et årrigt kort til 49 Bath, nogen gange uddeles de gratis.
for at holde liv i kortet, i år 2, skal du i din første og anden ferie ferie bruge 12 x 300 Bath taletid (300 bath for een måned)

cesse
ingolf skrev:
cesse skrev:
For lige at følge op på hvad jeg har gjort så har jeg gået ned i den lokale 7-11 og købt et kort der hedder simpel og det koster 49 b der efter har jeg købt et happy optankningskort til 200 b mindre kan vist også gøre det
Og vupti man har et tlf kort i et år
Jeg har ikke prøvet at putte flere penge på men når jeg tager hjem putter jeg lige 50 b på og ser om det ikke skulle give mig et år fra dags dato

Hilsen Cesse

Har du nogen ide om hvilket selskab det der SIMPEL kort tilhörer, og hvad minutprisen er?

Rejste hjem i februar, og har lige tjekket, og mit kort er allerede "dödt"--så det bliver nyt nummer igen, når jeg kommer ned igen i maj--lidt irriterende, så måske dette SIMPLE kort var nogetSmile

Ingolf

Hvis du går ind i 7-11 og spørger efter simpel så ved de hvad det er men jeg tror at det er et happy kort
for de 49 b får du tlf nr i et år og 15 b til at ringe for husk at købe for 200 b mere da det er det der giver et år
hvad det koster pr minut har jeg ingen ide om

styx32
Here er lige lidt mere info omkring simpel sådan som jeg læser deres hjemmeside så får man altid forlænget sit simkortsløbetid med 1 år om man så fylder 50 THB på.

http://www.happy....simple.php

cesse
styx32 skrev:
Here er lige lidt mere info omkring simpel sådan som jeg læser deres hjemmeside så får man altid forlænget sit simkortsløbetid med 1 år om man så fylder 50 THB på.

http://www.happy....simple.php

Se det er jo en besked man kan bruge til noget Wink

Så er jeg igen blevet godt snydt, jeg har et Happy DTAG til 49 Bath og fik eet år, siden har jeg påfyldt mange gange 300 Bath, jeg får kun een måned hver gang. Cool

styx32
det kan godt være det er mig der tolker det forkert men jeg læser det som om at man får 1 år hver gang man fylder på kortet.

men det kommer nok an på hvilket abonnement man har (taletidkort) for minut prisen er dyr på det der simple.

ingolf
Jeg takker styx32, cesse og ABEKATTEN for informationen. Så kan det väre man kan få sig et telefonnummer som holder lidt längere tid.

Visselig en halvdyr lösning, men kommer man kun som turist nogle gange om året, klarer man nok det.

Ingolf
Redigeret af ingolf d. 19/04-2009 21:36

cesse
styx32 skrev:
det kan godt være det er mig der tolker det forkert men jeg læser det som om at man får 1 år hver gang man fylder på kortet.

men det kommer nok an på hvilket abonnement man har (taletidkort) for minut prisen er dyr på det der simple.

som jeg læser det får man et år fra dags dato og aldrig over et år

Hilsen Cesse

Spring til debat: