Foto- og video-albummene indeholder billeder og videoer af interesse for brugerne på Thailand
Portalen. Fotoalbummet er på hele 4248 billeder, blandt andet med billeder fra begivenheder
og arrangementer.
Thailand Portalen anvender cookies til at huske dine indstillinger. [Læs nærmere omkring sidens cookies].
Klik venligst på Accepter Cookies for at acceptere sidens cookies.
så har jeg besluttet mig for at arbejde en til måned i kolde danmark, siden det burde være nemt at få et nyt arbejde ( har lige stoppet mit sidste) siden det er i jule sæson nu hvor alle mangler hjælp
hvis jeg kan tjene 15.000 kr fra december til januar
så har jeg med de penge ejg allerede har, cirka de 18.000kroner, som blir 90.000 baht
og det skulle fandme nok række og gør det lidt nemmere for mig
så behøver jeg ikke være en nærig farang
tak for hjælpen og alle de gode svar
Redigeret af AsifK d. 30/11-2008 11:43
God idé. Det er bedre at nyde landet uden at skulle vende hver bath. Mine erfaringer er at det ikke altid er det billigste at booke forud. - Du kan jo booke én overnatning, og se om du kan finde noget bedre, når du kommer dertil. Husk afbestillingsforsikring på rejse, og husk at bestille et par overnatninger med når du flyver til Thailand - så er du dækket af rejsegarantifond. og husk. Hvis UM fraråder indrejse, dækker din rejseforsikring ikke længere.
God tur