Se indlæg|
GYS !!!
|
|
| Payanak |
Lagt på d. 18/12-2008 05:56
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2597 |
DOBBELT GYS ![]() Jeg gik en tur langs Mekong floden for et par dage siden, da jeg mærkede noget på mit højre ben. Det var såmænd denne lille hyggelige sag, der var på vej op af mit ben... Jeg fik et chok og sprællede som en gal, og det tog nogle gevaldige spark ud i luften for at få den af ![]() [img]http://www.siam-info.de/assets/images/Scolopender.jpg[/img] is not a valid Image. Redigeret af Payanak d. 18/12-2008 06:22 |
|
|
|
| Dark_viking |
Lagt på d. 18/12-2008 06:24
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 32 |
hvad hvelvet jeg er tart af at jeg ik har de bilder men vi hade 2 af dem i vores hus op nord paa bare held naade spridt paa dem saa stikker de sig selv til de er doede |
|
|
|
| Suk Rak Ning |
Lagt på d. 21/03-2009 08:45
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2610 |
Kan man fange en skorpion i et glas, saa kan man vel ogsaa fange en slange ude paa toiletet.........og slippe den fri..![]() ![]() Syntes dog at Ning ser en smule bekymret ud.... ![]() Er der nogen der ved hvilken slange det er og er den giftig......... Redigeret af Suk Rak Ning d. 21/03-2009 09:39 ![]() Vogt dig for kopierne - jeg er en original |
|
|
|
| Johnson |
Lagt på d. 21/03-2009 10:35
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 182 |
hehe skægt billede.. prøv tjeck: http://www.siam-i...imals.html her kan man se de forskellige slanger som findes i Thailand... der er foto og info delt ind under: "almindelige slanger", "mellem- til ikke giftige slanger", og "giftige slanger"...samt steder hvor de findes.. umiddelbart kan jeg ikke finde en der ligner den slange 100%, men "Indochinese Rat Snake (Ptyas Korros)" ligner meget godt...specielt hvis man sammenligner med dette billede fra Bangkok Zoo: ![]() ej giftige står der..men jeg ville nok ik kæle for meget med dem...hehe Ptyas korros (Indochinese Rat Snake) Thai: (ngu sing ban) Length: A little over 100 cm. Occurrence: Throughout Thailand, but predominantly in the lowland areas. Behaviour: A snake which is active during the day, is very fast and which usually flees from humans before they get too close. If cornered, the snake bites very quickly and can even jump at their aggressor. This snakes helps keep rats and mice at bay. Danger: None |
|
|
|
| Thai |
Lagt på d. 21/03-2009 11:32
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 166 |
Hej suk hvordan fik i indfanget den rottesnog |
|
|
|
| ingolf |
Lagt på d. 21/03-2009 17:00
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1068 |
Den skal i da ikke side ud SUK, den holder jo råtter og mus väk ![]() ![]() Ingolf |
|
|
|
| Thai |
Lagt på d. 22/03-2009 12:36
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 166 |
Ja slanger er et af de [bcolor=#ffcc00][/bcolor]mest gavnlige vilde dyr |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.