Se indlæg
 Udskriv debat
ny danskthai.dk side med debatforum
manse
Det er med en vis undren, at man her kan læse, at fordi en eller anden har startet en website, ja så kan det give så megen uro. Jeg kan ikke se der er noget galt i dette, og specielt kan jeg ikke se, hvad denne siden skulle kunne gøre af skade på denne website, så lad dog være med at spilde så meget krudt på noget ligegyldigt, for det står jo enhver frit for, at klikke over, hvis dette skulle være lysten.

Solen har været fremme hele dagen, så man kan da ikke undgå andet end at være positiv.... hygge hygge....GrinGrinGrin

Suk Rak Ning
manse skrev:
Det er med en vis undren, at man her kan læse, at fordi en eller anden har startet en website, ja så kan det give så megen uro. Jeg kan ikke se der er noget galt i dette, og specielt kan jeg ikke se, hvad denne siden skulle kunne gøre af skade på denne website, så lad dog være med at spilde så meget krudt på noget ligegyldigt, for det står jo enhver frit for, at klikke over, hvis dette skulle være lysten.

Solen har været fremme hele dagen, så man kan da ikke undgå andet end at være positiv.... hygge hygge....GrinGrinGrin

Manse.

Hvor har du da egentligt ret.....Wink
i146.photobucket.com/albums/r270/Poolsawas/cooltext78887913.gif

Vogt dig for kopierne - jeg er en original

Suk Rak Ning
Sabel skrev:
duracell skrev:
hvis man er dansk statsborger er man vel dansker, hvis man er tyrkisk statsborger er man vel tyrk?

Hvad så med dem som har en dansk mor og en tyrkisk far?? De har både dansk statsborgerskab samt tyrkisk?? Hvad er man så?

Saa er man en " Sabel ".........

Spoeg til side, hva' foeler du selv, at du er......???

sank
Dansk TyrkWink

phitsanulok
ja ud og nyd vejret, sol i næstved :-)

Design dit eget tøj??[url]shirtfreak.dk[/url]
Hus i Thailand??[url]husithailand.dk/[/url]
Thai catering??[url]dinthaikok.dk[/url]

www.shirtfreak.dk
Sabel
Suk skrev:
Sabel skrev:
duracell skrev:
hvis man er dansk statsborger er man vel dansker, hvis man er tyrkisk statsborger er man vel tyrk?

Hvad så med dem som har en dansk mor og en tyrkisk far?? De har både dansk statsborgerskab samt tyrkisk?? Hvad er man så?

Saa er man en " Sabel ".........

Spoeg til side, hva' foeler du selv, at du er......???

Nu er min far fra Italien og min mor er fra Iran! Jeg er født i Danmark. Jeg vil nok føler mig dansk!!WinkWink

Det må være det man kaller en krydsning.WinkWink

Sabel
lindytv skrev:

Ja men sådan ligger verden nu engang imellemGrinGrinGrin

Frank
Sabel skrev:
lindytv skrev:

Det er lige som din avatar: Først så jeg noget i retning af en grillkylling, derefter torsoen af en mand, som holder hænderne foran skridtet, og nu ser jeg et utydeligt billede af et kvindeansigt. Gad vide hvad en psykolog ville få ud af det?Shock

NB: Jeg har forlængst skiftet de noget stærke blå colaer ud med de noget mildere grønne rundstykker.Cool

Locturian
Frank skrev:
Sabel skrev:
lindytv skrev:

Det er lige som din avatar: Først så jeg noget i retning af en grillkylling, derefter torsoen af en mand, som holder hænderne foran skridtet, og nu ser jeg et utydeligt billede af et kvindeansigt. Gad vide hvad en psykolog ville få ud af det?Shock

NB: Jeg har forlængst skiftet de noget stærke blå colaer ud med de noget mildere grønne rundstykker.Cool

Sjovt, nu du siger det, kan jeg også se alle 3 ting Smile
Thailand - Et land med kontroverser, dejlige kvinder, skønt vejr, og et landt fyldt med bedrevidende udenlandske tosser...

[img]http://www.dansk-thai.dk/images/links/www.huahin-online.com.gif[/img] is not a valid Image.
http://www.huahin...

http://www.huahin-online.com
Suk Rak Ning
Det foerste jeg taenkte, da jeg saa billedet var den der Buddhafigur der sidder med haenderne for oejnene..

Et kvindeansigt...hmmmFrown

Vi er vidst roeget af sporet...Shock
Redigeret af Suk Rak Ning d. 15/01-2008 07:57

duracell
Sabel skrev:
duracell skrev:

Så er man dansk og tyrkisk statsborger til man bliver 18 og skal vælge side.

Spring til debat: