Se indlæg|
ny danskthai.dk side med debatforum
|
|
| manse |
Lagt på d. 14/01-2008 14:45
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 723 |
Det er med en vis undren, at man her kan læse, at fordi en eller anden har startet en website, ja så kan det give så megen uro. Jeg kan ikke se der er noget galt i dette, og specielt kan jeg ikke se, hvad denne siden skulle kunne gøre af skade på denne website, så lad dog være med at spilde så meget krudt på noget ligegyldigt, for det står jo enhver frit for, at klikke over, hvis dette skulle være lysten. Solen har været fremme hele dagen, så man kan da ikke undgå andet end at være positiv.... hygge hygge.... ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
| Suk Rak Ning |
Lagt på d. 14/01-2008 14:51
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2610 |
manse skrev: Det er med en vis undren, at man her kan læse, at fordi en eller anden har startet en website, ja så kan det give så megen uro. Jeg kan ikke se der er noget galt i dette, og specielt kan jeg ikke se, hvad denne siden skulle kunne gøre af skade på denne website, så lad dog være med at spilde så meget krudt på noget ligegyldigt, for det står jo enhver frit for, at klikke over, hvis dette skulle være lysten. Solen har været fremme hele dagen, så man kan da ikke undgå andet end at være positiv.... hygge hygge.... ![]() ![]() ![]() Manse. Hvor har du da egentligt ret.....
![]() Vogt dig for kopierne - jeg er en original |
|
|
|
| Suk Rak Ning |
Lagt på d. 14/01-2008 14:53
|
|
Sabel skrev: duracell skrev: hvis man er dansk statsborger er man vel dansker, hvis man er tyrkisk statsborger er man vel tyrk? Hvad så med dem som har en dansk mor og en tyrkisk far?? De har både dansk statsborgerskab samt tyrkisk?? Hvad er man så? Saa er man en " Sabel "......... Spoeg til side, hva' foeler du selv, at du er......??? ![]() Vogt dig for kopierne - jeg er en original |
|
|
|
| sank |
Lagt på d. 14/01-2008 15:19
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1131 |
Dansk Tyrk![]() |
|
|
|
| phitsanulok |
Lagt på d. 14/01-2008 15:20
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1054 |
ja ud og nyd vejret, sol i næstved :-) Design dit eget tøj??[url]shirtfreak.dk[/url]
Hus i Thailand??[url]husithailand.dk/[/url] Thai catering??[url]dinthaikok.dk[/url] |
|
|
|
| Sabel |
Lagt på d. 14/01-2008 16:32
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 185 |
Suk skrev: Sabel skrev: duracell skrev: hvis man er dansk statsborger er man vel dansker, hvis man er tyrkisk statsborger er man vel tyrk? Hvad så med dem som har en dansk mor og en tyrkisk far?? De har både dansk statsborgerskab samt tyrkisk?? Hvad er man så? Saa er man en " Sabel "......... Spoeg til side, hva' foeler du selv, at du er......??? Nu er min far fra Italien og min mor er fra Iran! Jeg er født i Danmark. Jeg vil nok føler mig dansk!! ![]()
|
|
|
|
|
Lagt på d. 14/01-2008 16:40
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Det må være det man kaller en krydsning. ![]() ![]() |
|
|
|
| Sabel |
Lagt på d. 14/01-2008 18:30
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 185 |
lindytv skrev: Det må være det man kaller en krydsning. ![]() ![]() Ja men sådan ligger verden nu engang imellem ![]() ![]()
|
|
|
|
| Frank |
Lagt på d. 14/01-2008 18:38
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2141 |
Sabel skrev: lindytv skrev: Det må være det man kaller en krydsning. ![]() ![]() Ja men sådan ligger verden nu engang imellem ![]() ![]() ![]() Det er lige som din avatar: Først så jeg noget i retning af en grillkylling, derefter torsoen af en mand, som holder hænderne foran skridtet, og nu ser jeg et utydeligt billede af et kvindeansigt. Gad vide hvad en psykolog ville få ud af det? ![]() NB: Jeg har forlængst skiftet de noget stærke blå colaer ud med de noget mildere grønne rundstykker. ![]() |
|
|
|
| Locturian |
Lagt på d. 15/01-2008 05:13
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1383 |
Frank skrev: Sabel skrev: lindytv skrev: Det må være det man kaller en krydsning. ![]() ![]() Ja men sådan ligger verden nu engang imellem ![]() ![]() ![]() Det er lige som din avatar: Først så jeg noget i retning af en grillkylling, derefter torsoen af en mand, som holder hænderne foran skridtet, og nu ser jeg et utydeligt billede af et kvindeansigt. Gad vide hvad en psykolog ville få ud af det? ![]() NB: Jeg har forlængst skiftet de noget stærke blå colaer ud med de noget mildere grønne rundstykker. ![]() Sjovt, nu du siger det, kan jeg også se alle 3 ting
|
|
|
|
| Suk Rak Ning |
Lagt på d. 15/01-2008 07:32
|
|
Det foerste jeg taenkte, da jeg saa billedet var den der Buddhafigur der sidder med haenderne for oejnene.. Et kvindeansigt...hmmm ![]() Vi er vidst roeget af sporet...
Redigeret af Suk Rak Ning d. 15/01-2008 07:57 ![]() Vogt dig for kopierne - jeg er en original |
|
|
|
| duracell |
Lagt på d. 15/01-2008 08:18
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 19 |
Sabel skrev: duracell skrev: hvis man er dansk statsborger er man vel dansker, hvis man er tyrkisk statsborger er man vel tyrk? Hvad så med dem som har en dansk mor og en tyrkisk far?? De har både dansk statsborgerskab samt tyrkisk?? Hvad er man så? Så er man dansk og tyrkisk statsborger til man bliver 18 og skal vælge side. |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.