Se indlæg
 Udskriv debat
VALUTA
jens
Var det ikke nemmest bare at overføre danske kr til Thailand.
Kurs ved overførsel(TT=telextransfer) idag ved Bangkokbank er 6,565 baht/kr og Danskebank tager 20kr for en overførsel via netbank.

http://www.bangko...efault.htm

Det kan aldrig gå at lave om til euro eller thaibaht her i DK,kasikornbank giver vist lidt mere end bangkokbank.
Man skal iøvrigt sørge for at have konto i en disse 2, da det er dem de danske banker samarbejder med, dvs at hvis man har en anden bank i thailand, så bliver pengene først overført til bangkok eller kasikornbank som så tager gebyr for at sende pengene til den tredje bank i TH
Mvh
Jens

Thongthai
Vi skal også lave en bangkonto hos kasikornbank med netbank
når vi kommer derned, så denne gang tager vi pengene med i lommen.

Thongthai
TT transfer til kasikornbank 6,59

taleofdk
danbusk skrev:
Vi skal også lave en bangkonto hos kasikornbank med netbank
når vi kommer derned, så denne gang tager vi pengene med i lommen.

Tillader Kasikorn at farang opretter en konto hos dem ? jeg kunne ikke få oprettet en konto hos dem i tidernes morgen da jeg skulle have en bank konto, så det blev af den grund Bangkok bank, men der er da vist en del brugere herinder der har Kasikorn bank

Jeg har Bangkok bank Smile uden netbank Sad

Jeg overføre altid min penge fra DK TIL TH, har dog en god sjat dkr med i lommen som jeg altid får vekslet hos superrich lige over for
central world plaza ned ad gaden og hoppe ind til venstre, den Thai de står og lukker folk ind og ud vifter altid med armene så der er ikke så meget at tage fejl af Smile

Jeg har forhørt mig lidt omkring mht. VASU, jeg har aldrig set eller hørt om stedet, men dem jeg har spurgt og som kender VASU da de selv veksler penge der giver den tommelfingeren op ad og siger det er stedet og skulle være meget nemt at finde, så det kan da være jeg selv skulle kaste min krop forbi der næste gang jeg skal veksle, selvom jeg nu har detr godt med superrich Grin

www.holidaysinsiam.com
huratho
Hej
Der er ingen problem ved at oprette en konto i Kasikorn bank. Man skal bare medbringe pas og et bevis på ens adresse her i Thailand
Hugo
i195.photobucket.com/albums/z109/huratho/Flagss_1-c.gif

At leve let er ikke ret, at leve ret er ikke let.

taleofdk
huratho skrev:
Hej
Der er ingen problem ved at oprette en konto i Kasikorn bank. Man skal bare medbringe pas og et bevis på ens adresse her i Thailand
Hugo

Alt det der havde jeg med, det samme skal man i Bangkok bank, jeg kan ikke huske hvad begrundelsen var, det var konen der stod for det, så det blev Bangkok bank istedet for , men rigtigt det kan lade sig gøre da der er flere farang der har konto hos KKB, mener også at have læst i dette her forum engang at nogle kunne få internet via KKB på et turist visa, der fik jeg at vide i Bangkok Bank at jeg kunne få adgang men at det kræver en arbejdestilladelse som jeg alligevel vil arbejde på at få i 2008 engang, da dette er jo ikke noget der haster.

www.holidaysinsiam.com
Thongthai
Der er noget der ikke stemmer, har lige ringet til vasu og de siger kurs
6.2, sammentidelig er kursen hos superrich oppe på 6,53 idag.

Vasu telefonnummer 02-253-1706-7

taleofdk
danbusk skrev:
Der er noget der ikke stemmer, har lige ringet til vasu og de siger kurs
6.2, sammentidelig er kursen hos superrich oppe på 6,53 idag.

Vasu telefonnummer 02-253-1706-7

go go superrich GrinPfft

www.holidaysinsiam.com
Ja det er sjovt at se på vasu Soi 7/1
hvis man sidder på det andet hjørne og drikker kaffe
Der kommer mange biler med privat chauffører.
De bringer deres tasker med penge for at veksle
Og jeg selv veksler kun der, da de giver en rigtig god kurs

bamsen

duracell
De kinesere jeg kender i Bangkok veksler alle hos Superrich, det er der kursen er bedst.

Kalasi
Kurs ved overførsel via Danske Bank i dag(03.-01.-2008): 652,37

Kalasi

h
superrich idag 6,55

Spring til debat: