Se indlæg
 Udskriv debat
Forex giver den bedste kurs
goldwing
har netop fået oplyst kursen i Pattaya d.d. er 6,7 .... veksling af Danske kontanter til Bath

goldwing skrev:
har netop fået oplyst kursen i Pattaya d.d. er 6,7 .... veksling af Danske kontanter til Bath

DAvs Goldwing

Ja det er da meget godt,
Men hvor i pattaya er det henne???
Du skal skrive hvor det er ellers
kan man jo ikke lige bruge det til noget
Jeg kan se at i kasikornbank er kursen 6.49

så det er ikke i en bank,
Men ja overførsel fra dk,til kasikornbank giver idag 6.70

bamsen

goldwing
bamsen skrev:
goldwing skrev:

DAvs Goldwing

Ja det er da meget godt,
Men hvor i pattaya er det henne???
Du skal skrive hvor det er ellers
kan man jo ikke lige bruge det til noget
Jeg kan se at i kasikornbank er kursen 6.49

så det er ikke i en bank,
Men ja overførsel fra dk,til kasikornbank giver idag 6.70

bamsen

Hey Bamse
det skulle være i GOLD BANK efter hvad jeg har fået oplyst.
Skal nok huske at nævne kilden.

Så hvis du er landet i Pat. så prøv at tage i Soi Rogaland (skulle soièn hedde)

Davs Goldwing

Ja jeg kender den godt
De giver altid en god kurs
bamsen

noidam
hvem er det der har tømt beholdningen af thai-bath i forex på odense banegårdcenter i fredags. ????? Cool
p.s de har fået ny forsyning. Cool

helge
hej noidam. hvad er kursen på køb af kontanter i banegårdcenter-odense? du er jo landsmand,når du staver banegårdcenter rigtigt/forkert. nå,jeg har sendt idag og har chekket på bangkok bank. 6,7 kan jeg ikke få. ps jeg har bygget hus til kurs 5,9. at knurre! mvh helge

Saendaeng
Hej Helge, nej du kan ikke få 6,7 bath for 1 DKK, men du kan få 6,67 bath
Det er kursen i Thailandske banker, også Bangkok bank.
Så helt dårligt er det ikke.Wink
Michael B Kristensen

http://www.globalwindservice.com
Frank
To spørgsmål:

Er der nogen specielle åbningstider/-dage for VASU og "bussen" i soi 7/1?

Har det nogen betydning om man har sedler med af kr. 200, 500 eller 1.000?

NB: Et billede af de to steder ville pynte på tråden.

jesperfrb
Du får den bedste kurs på store seddler! VASU mener jeg lukker kl 18.00! Bussen plejer at komme efter 17.00Wink
IT IS NICE TO BE IMPORTANT, BUT MORE IMPORTANT TO BE NICE!!!!!

Jeg startede med ingenting, og har næsten det hele tilbage

Frank
Kan nogen supplere med et eksempel på forskellen i kurs i VASU eller "bussen" for kr. 500 og 1.000?

helge
hej saendaeng. Ja,jeg kan godt se at det går deropad.Den kolonne jeg skal se på,er det T.T.?. Forøvrigt er den thailandske side af familien ikke begejstret for situationen. Jeg husker også sidst,hvad det medførte for bla. transport-og fiskeindustri. Men ellers hu hej hvor det går. I thailand mener nogen,at det vil bedres efter valget. Jeg er ikke så sikker. mvh helge

Saendaeng
Hej Helge, ja det er T/T du skal kigge under når du laver overførsel via bank , og du overfører i danske kroner.
Jeg ved ikke hvor dårligt det er for Thailand, Men jeg tror nu det er generalt over hele lienen, da usa og andre lande kører dårligt nu. Det er euroen der klarer sig godt.
Men ingen tvivl transport og fiskeri lider under høje oliepriser.
Michael B Kristensen

http://www.globalwindservice.com
prasat
er vores valuta omregner på denne side helt ved siden af igen??

hvad for i lige i øjeblikket når der veksles kontanter i thailand, syntes 5,98 er for ringe en kurs

prasat

Frank
prasat skrev:
er vores valuta omregner på denne side helt ved siden af igen??

hvad for i lige i øjeblikket når der veksles kontanter i thailand, syntes 5,98 er for ringe en kurs

prasat

Fredag den 29. november: kurs 6.63 bath/kr. Vekslet kontant i VASU , Sukhumvit 7/1. Ingen forskel paa 200, 500 og 1.000 kr. sedler.

Samtidig var kursen i almindelige banker 6,40-6,42 bath/kr.

Bestemt en omvej vaerd.

Hanuman
FOREX GIVER IKKE (nødvendigvis) DEN BEDSTE KURS!!!!!

Jeg var i Bangkok i Juli 2006, og opdagede her at et vekselkontor i Bangkok, i nærheden af MBK Center, havde en bedre kurs end både Forex og de thailandske banker!

Jeg undersøgte netop Forex' kurs via deres hjemmeside den dag, og fandt den til 6,21 og jeg vekslede selv penge i Bangkok til 6,57 samme dag.

Jeg vil nu alligevel anbefale at veksle lidt hjemmefra (hos Forex, da de har den bedste kurs i DK) - og det skal understreges at den kvittering man får for at have vekslet penge på omtalte vekselkontor i Bangkok, hverken er påtrykt dato eller navn på vekselkontoret, og at det derfor nok bliver svært at benytte den til Forex' lav-kursgaranti [at de vil gøre det dobbelt så billigt, hvis man kan påvise at have vekslet til en bedre kurs andetsteds]

Men hvis nogen er interesserede i at undersøge om dette sted stadig har de bedste kurser, og evt. informere om det herinde bagefter, så er adressen:

SIAM EXCHANGE
422/3 Pathumwan Intersection, Payathai Rd., Bangkok 10330
Tlf. 02-2164782-3, 02-2153421-2, 02-2153297, 02-2153054, 02-6125350-1, 02-6125115
Fax. 02-2152586
One night in Bangkok and the world's your oyster...

Hanuman
De har minsandten også fået en hjemmeside siden sidst, dog er DKK ikke benævnt:

http://www.siamex...

One night in Bangkok and the world's your oyster...

Lung Yao
FOREX giver ikke altid den beste kurs (Kun i forhold til andre penge instituter):

Senest opdateret: 2008-03-10 15:00

Thailand THB 1 - 0.1457 0.1588 - 629,72

Jeg fik i dag : kurs 6.448 ved Netbanking i Kasikorn Bank.

Sender man 500Dkr er det ikke det hele store forskel, men er det tale om 10K +, kan der blive til en hele dele "Cola light", som Bamse ville havde sagde. Wink Grin Grin Grin
Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url]

Lung Yao
Sidste opdatering :fra Kasikorn Bank
Currency Exchange Rates Last Updated : 04 Apr 2008, 2:44 pm
Foreign Currencies Buying Rates Selling Rates
Bank Notes Traveller's Cheques Export Sight Bill Telex Transfer TT & Draft T/Cheques Bank Notes
DKK 6.41625 6.60625 6.60625 6.62625 6.7125 6.7425

Forex iflg. tabelen i Navigations bjælken : 6,3980

Men jeg kan fortælle at i sidste uge da kursen på DTW var oplyst til 6,43.. så fik konen 3300 B. på hovedbanegården for 500kr.(kurs 6,6)
Redigeret af Lung Yao d. 04/04-2008 12:59
Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url]

manse
jeg fik 6.72 i siam city bank i denne ugeGrinGrinGrin

goldwing
Har overført via danske netbank til Siam Commercial Bank, og D.D er beløbet indsat til kurs 6.57

Spring til debat: