Se indlæg|
Et par billeder
|
|
| bollefinn |
Lagt på d. 06/08-2007 06:38
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 43 |
roald<-- det billede du har lagt ind hvor der er en tigerunge, hvornår er det taget? Vi skal nemlig til Thailand i weekenden, og i den anledning skal vi til pattaya i nogle dage, og eftersom min kæreste er vild efter at holde en tigerunge, ville det jo være heldig hvis krokodillefarmen lige havde en unge nu ![]() |
|
|
|
| Suk Rak Ning |
Lagt på d. 06/08-2007 07:03
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2610 |
roald skrev: ![]() Tigerfodring med sutteflaske Tigeren med det lange sorte haar, er nu den koenneste, syntes jeg
![]() Vogt dig for kopierne - jeg er en original |
|
|
|
| phitsanulok |
Lagt på d. 06/08-2007 09:50
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1054 |
JEg er helt vild med de billeder fra Koh Chang! min ynglings ø i Thailand :-D![]() |
|
|
|
| ubon lynge |
Lagt på d. 06/08-2007 12:52
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 858 |
Ja jeg skal love for det er rigtig gode billeder i har lagt på så alle kan se dem, man kommer jo til at savne thailand når man ser dem men min tur kommer nok en dag, nu har jeg da nogle steder jeg skal besøge, godt fundet på med de billeder
Ubon.
![]() |
|
|
|
| rinpoche |
Lagt på d. 06/08-2007 16:53
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 5069 |
phitsanulok skrev: JEg er helt vild med de billeder fra Koh Chang! min ynglings ø i Thailand :-D ![]() [img] [/img]Sådan kan koh chang også se ud! |
|
|
|
| andersfoto |
Lagt på d. 06/08-2007 17:36
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 83 |
rinpoche skrev: Locturian, du bør vide hvor det her er ![]() [img] [/img][img] [/img]Der er en grund til at naturfotografer gør det bedre end os andre... Det her er en dusky langur, fotograferet i pisøsende regnvejr ![]() [img] [/img]andersfoto, hvad synes du? ![]() [img] [/img]Blækspruttefiskebåd i Thap Sakae i Prachuap Khiri Khan. [img] [/img]Øjne på stilke [img][ /img][img] [/img]bungalow til 10 personer i Baan Krood, der var godt nok stille... Dejligt ![]() Storesøster på billedet har set havet for første gang og brugte 3 dage på at samle muslingeskaller, som hun så lagde ud til tørre. mvh rinpoche Hej rinpoche Det er da nogle flotte billeder du har taget. Billedet med træstammen der skulle du have haft lidt mere med i venstre side så det hele var kommet med og du have undgå den lille stump ned i højre hjørne. Redigeret af andersfoto d. 06/08-2007 17:42 |
|
|
|
| rinpoche |
Lagt på d. 06/08-2007 20:05
|
|
Taget til efterretning! Tak Anders, dine råd er altid værdsat. mvh rinpoche |
|
|
|
| larsen99 |
Lagt på d. 06/08-2007 22:39
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 372 |
bollefinn skrev: Du kan blive fotograferet med tiger og krokkodille unger i Sriratcha tiger zoo
roald<-- det billede du har lagt ind hvor der er en tigerunge, hvornår er det taget? Vi skal nemlig til Thailand i weekenden, og i den anledning skal vi til pattaya i nogle dage, og eftersom min kæreste er vild efter at holde en tigerunge, ville det jo være heldig hvis krokodillefarmen lige havde en unge nu ![]() ![]() |
|
|
|
|
Lagt på d. 07/08-2007 08:56
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Davs LArsen Her er et link til tiger zoo http://www.tigerz... bamsen |
|
|
|
| Suk Rak Ning |
Lagt på d. 07/08-2007 09:08
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2610 |
Rinpoche. Fantastisk flotte billeder, maa man man spoerger, hvilket kamera du bruger....... ![]() Vogt dig for kopierne - jeg er en original |
|
|
|
| rinpoche |
Lagt på d. 07/08-2007 10:56
|
|
Hej Suk, takker for de pæne ord ![]() Jeg har et Nikon D70, DSLR, digitalt spejlrefleks. mvh rinpoche |
|
|
|
| rinpoche |
Lagt på d. 12/08-2007 20:23
|
|
[img] [/img]Så så, den næste turist køber helt sikkert bananer. [img] [/img]Der suges igennem. [img] [/img]Hallo, vi er i gang med morgengymnastik her. [img] [/img]Fars modige dreng går om bag vandfaldet, Sai Koo I Bang Saphan Prachuap. |
|
|
|
|
Lagt på d. 12/08-2007 20:46
|
|
Gode billeder igen rin, men jeg vidste da ikke du kender nutte ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
|
Lagt på d. 12/08-2007 20:53
|
|
Ja gisp Jeg blev helt forskrækket da jeg så det billede af jsh71 og nutte sammen, ![]() bamsen |
|
|
|
| kanut |
Lagt på d. 13/08-2007 00:56
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 601 |
rinpoche skrev: phitsanulok skrev: JEg er helt vild med de billeder fra Koh Chang! min ynglings ø i Thailand :-D ![]() [img] [/img]Sådan kan koh chang også se ud! Ak ja, synd at Mac bungalow brændte, der var dejligt, den nye Mac Bungalow er for dyr og Kedelig. MAN ARBEJDER FOR AT LEVE
MAN LEVER IKKE FOR AT ARBEJDE ![]() |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.