Se indlæg
 Udskriv debat
Spar mange penge på vekslekursen!!
Hanuman
Men hvad angår at få bedre kurser i BKK, skal nævnes et mindre vekselkontor. Når man kommer langs Rajadevi Road og kører ind mod krydset hvor MBK og Siam Discovery Center ligger, vil man lige kunne ane bixen på højre hånd. Sidst jeg i BKK var den officielle kurs for bankerne lige omkring 5,89 så jeg ledte efter alternativer - da fandt jeg dette sted med en kurs på 6,54! Desværre kan jeg ikke huske den formelle adresse Sad
One night in Bangkok and the world's your oyster...

huratho
Hej
Jeg lovede at oplyse hvad min bank vekslede til. Jeg fik penge i fredags til kurs 6.26.
Hvis i vil have den korekte adresse paa veksel-stedet i Bangkok, saa ring til min ex i DK, hun hedder Amphan Thomsen og har tlf. 97 53 42 24. Ring om aftenen.
Hugo
i195.photobucket.com/albums/z109/huratho/Flagss_1-c.gif

At leve let er ikke ret, at leve ret er ikke let.

Vekselkursen er god lige nu, hvis man overfører danske kroner til Thailand via banken.
Bangkok Bank i dag:

DKK Denmark 6.42500

Mon det bliver bedre ?

John
hn skrev:
Vekselkursen er god lige nu, hvis man overfører danske kroner til Thailand via banken.
Bangkok Bank i dag:

DKK Denmark 6.42500

Mon det bliver bedre ?

Jeps Kasikorn bank til 6,47 ved overførsel
john@dansk-thai.dk

http://www.j-s.dk/hus
John skrev:
hn skrev:
Bangkok Bank i dag:

DKK Denmark 6.42500

Mon det bliver bedre ?

Jeps Kasikorn bank til 6,47 ved overførsel

Ja, Det har jeg godt set, men nu var det ikke det, spørgsmålet gik på!

Og så kan man altså kun få den kurs, hvis man har en konto i den pågældende bank.

HEHE
Ja man kan vel også kun få den kurs i bangkok hvis man har en konto derGrin

bamsen

Saendaeng
Jeg har Kasikorn bank. og der har jeg også fået høj kurs på min danske løn som min arbejdsgiver sender. 6.39 bath for en kr igår.
Michael B Kristensen

http://www.globalwindservice.com
Spring til debat: