Se indlæg|
Aktiespillet
|
|
| phitsanulok |
Lagt på d. 22/08-2007 09:52
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1054 |
Cyberstar - Man 'arbejder' sammen indenfor gruppen. Med henblik på at blive den gruppe der har den højeste fortjenste og dermed kan man vinder en masse premier. kanut - Skriv Dansk-Thai.dk med stort D og T. Password: bangkok med småt. virker det? |
|
|
|
| goldwing |
Lagt på d. 22/08-2007 10:00
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 811 |
kanut skrev: Øv, den driller, jeg kan ikke komme på gruppen. jeg skriver, gruppenavn : dansk-thai.dk derefter adgangskode : bangkok men den vil sku ikke, hvad gør jeg forkert ? Har du husket at lave en konto til dig selv først? Jeg har lige tilmeldt mig og skal nu prøve aktiespil for første gang.... god kamp. |
|
|
|
| phitsanulok |
Lagt på d. 22/08-2007 10:03
|
|
Dejligt at se at vi nu er 9 spillere :-D! 1. SPIRITZONE 2. PHITSANULOK 3. YEYA 4. CYBERSTAR 5. GOLDWING 6. LUMBYE 7. DANSK-THAI Ny SILKETHAIINVEST Ny THAIPOULSEN Håber der kommer flere til :-D Aktiespillet: http://www.akties...usiness.dk Gruppedysten: http://www.akties...meldgruppe Gruppenavn: Dansk-Thai.dk Adgangskode: bangkok ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
| jpo |
Lagt på d. 22/08-2007 10:15
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 797 |
ja så er jeg også på. har hørt at første præmie er en sjov aften med alt betalt med bamse far, ha-ha |
|
|
|
| phitsanulok |
Lagt på d. 22/08-2007 12:40
|
|
Ja det havde jeg sjovt nok også hørt ;-) |
|
|
|
|
Lagt på d. 22/08-2007 14:16
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
jpo skrev: ja så er jeg også på. har hørt at første præmie er en sjov aften med alt betalt med bamse far, ha-ha Det lyder sgu godt hvem betaler for det,det bliver sgu dyrt bamsen |
|
|
|
| risbaronen |
Lagt på d. 22/08-2007 15:19
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 169 |
så er jeg også meldt på med navnet "alfa mesteren" det er også første gang for mig så vi må se hvor smart jeg er |
|
|
|
| jpo |
Lagt på d. 22/08-2007 16:51
|
|
jamen bamse der er kun en der vinder, så det bliver ikke så dyrt. jeg er tilfreds med en tur hos pølsemanden, og jeg kan spise mange pølser,nå ikke. men det er da fint med lidt sjov. og sådanne vil et være fremover fra min side. vi skal være søde, for livet er så kort. var det fint nok. mvh: thaipoulsen |
|
|
|
| Cxxxxsxxr |
Lagt på d. 22/08-2007 19:14
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 181 |
Ups ...Problemer ... problemer ... Hvordan i alverden kan jeg få de biler og Georg Jensen ure, som jeg vinder, udbetalt? Der står i reglerne at præmier kun uddeles til folk med bopæl i Danmark. Er der nogen med dansk bopæl, der tør satse deres adresse mod en 50% andel i mine så godt som sikre gevinster i aktiespillet. ![]() |
|
|
|
| jpo |
Lagt på d. 22/08-2007 19:28
|
|
hej cyberstar du for ikke min adresse, for jeg vinder, men på den anden side hvad giver man en mand der har alt, hvorfor tror du jeg køre mercedes, ha-ha der fik du den. |
|
|
|
| Cxxxxsxxr |
Lagt på d. 22/08-2007 19:59
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 181 |
jpo skrev: hej cyberstar du for ikke min adresse, for jeg vinder, men på den anden side hvad giver man en mand der har alt, hvorfor tror du jeg køre mercedes, ha-ha der fik du den. Fair enough, ved aktiehandel er det er vigtigt at tage et standpunkt - og holde fast i det ... Til andre, vær opmæksom på at dette favorable 50/50 tilbud kun gælder indtil børsen åbner imorgen. Derefter forbeholdes der ret til at ændre det til et 60/40 tilbud. |
|
|
|
| kanut |
Lagt på d. 23/08-2007 01:31
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 601 |
jeg havde bare ikke skrevet med stort, i Dansk og i Thai, så kan jeg lære det, men nu er jeg på , i Aktiespillet hedder jeg ewm. god kamp.;-) MAN ARBEJDER FOR AT LEVE
MAN LEVER IKKE FOR AT ARBEJDE ![]() |
|
|
|
| mgj |
Lagt på d. 23/08-2007 10:03
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 68 |
Hej :-) Inspireret af jer, har jeg tilmeldt mig aktiespillet igår, og går under navnet Guydanish, er det meningen at vi herinde skal spille i en gruppe? så stiller jeg da gerne op ![]() Hilsen Martin Nogen gange er det bedst at betragte det hele i sikker afstand
|
|
|
|
| jpo |
Lagt på d. 23/08-2007 10:08
|
|
ja du tilmeler dig vores gruppe. gruppe- Dansk-Thai.dk password- bangkok stort D- og stort T i gruppe. password skal skrives med lille. |
|
|
|
| yeya |
Lagt på d. 23/08-2007 10:39
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 359 |
Det gaar jo rigtig godt![]() ![]() |
|
|
|
| phitsanulok |
Lagt på d. 23/08-2007 10:55
|
|
ja vi er 12 der er med nu :-D men jo, det går jo generalt op for hele markedet i dk :-D |
|
|
|
| roald |
Lagt på d. 24/08-2007 18:56
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 873 |
jeg har et problem---jeg er tilmeldt gruppen Dansk-Thai.dk og der står også jeg er tilmeldt gruppen---men når jeg går ind i stillingen i gruppen står der at jeg ikke er tilmeldt nogen gruppe---er der andre der har samme problem |
|
|
|
| goldwing |
Lagt på d. 25/08-2007 03:26
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 811 |
roald skrev: jeg har et problem---jeg er tilmeldt gruppen Dansk-Thai.dk og der står også jeg er tilmeldt gruppen---men når jeg går ind i stillingen i gruppen står der at jeg ikke er tilmeldt nogen gruppe---er der andre der har samme problem Jeg kan se du er medlem af gruppen,... og ligger nr. 9 |
|
|
|
| roald |
Lagt på d. 25/08-2007 22:48
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 873 |
Problemet har løst sig selv---når jeg trykker stilling i gruppen kommer det fint frem |
|
|
|
| kanut |
Lagt på d. 22/10-2007 12:52
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 601 |
Bumme -lum vor det går nu har jeg tabt 60.000 kr på 0 tid og spillet er færdig i morgen godt det bare er matadorpenge ![]() Hilsen Kanut.
MAN ARBEJDER FOR AT LEVE
MAN LEVER IKKE FOR AT ARBEJDE ![]() |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.