Se indlæg|
.....ved i noget om.....
|
|
| John |
Lagt på d. 10/02-2007 13:14
|
|
Administratorer ![]() Antal indlæg: 2171 |
Golde du er helt forkert på den hvis du tror det er lettere at være gift med en Thai end en dansk kone. Forøvrigt kan jeg ikke se hvad den kommentar, har at gøre med din politiske overbevisning at gøre. john@dansk-thai.dk
|
|
|
|
| solmand |
Lagt på d. 10/02-2007 14:34
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 320 |
En god thai pige er nu letter at leve sammen med end en dansker ![]() skal ikke forståes sådan at det er en hun eller bare gør som der bliver sagt...men meget letter at finde en løsning med end en dansker det er min beskedene erfaring ![]() solmand Thailand er et godt sted at tag til.og de har dejlige søde kvinder men næsten umulige at få herop pga vores defekte lovgivning.............
|
|
|
|
| stoney |
Lagt på d. 10/02-2007 16:13
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 182 |
du må ikke sige sådan ,good for farlang jeg har før været så ubehøvlet og sagt det med følgende svar"Du er sgu kun interesseret i sådan nogle thaier,fordi du kan tryne dem,men de fede damer ved åbentbart ikke bedre,de kender vist ikke Thai kvinder.![]() ![]() ![]() |
|
|
|
| Good for Falang |
Lagt på d. 10/02-2007 17:19
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 218 |
Jeg er ikke typen som tryner andre mennesker, men jeg siger hvad jeg mener ![]() Good for Falang ![]() |
|
|
|
| Korat |
Lagt på d. 10/02-2007 19:15
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 121 |
nu gider jeg normal ikke deltage i mudder kastning,men du har lige overskredet grænsen golde. det er da vist dig der er egoist og snæversynet og har svært ved at kikke ud over din egen næse,ifølge dine forløbige udtaleser er jeg blevet gjort til rasist og egoist. fordelen ved at være dansker er jo vi har noget man kalder for ytrings frihed hvor der gerne skulle være plads til at vi alle kan sige vores meninger og være forskellige. men skulle vi rette os efter muslimerene så forsvinder vores ytrings frihed jo,jeg mener ikke man skal provokere unødigt som flere medier gjorde under muhammed sagen,MEN vi bor i danmark og har vores egene regler,prøv du at flytte til deres lande og se om de gider at ændre reglerner for dig fordi du kommer fra danmark,de vil da grine af dig og bede dig om at rejse hjem igen. hvis de ikke kan li vores land synes jeg de skulle rejse hjem igen da de nok ikke finder ret mange lande som gider at forsørge dem i hoved og røv. jeg mener at en udlænding kan blive lige så dansk som os andre,men det kræver de gider at leve efter regler og deltage aktivt på vores arbejds marked.jeg forlanger ikke de skal skifte relgion eller leve som vi gør men vi har nogle regler og love som skal overholdes. jeg står iøvrigt selv og skal have min kone på 3 måndres besøg i danmark og senere bo sammen med mig permanent her i danmark. jeg synes også det er iorden man skal lægge et depotium på 55.000 kroner,du får dem jo igen hvis han/hun ikke røvrander dig og laver noget lort. hvis man ikke kan finde 55.000kroner i bankgaranti så har man sikkert heller ikke råd til at bo sammen. men det er min mening og jeg kan stå inde for den. mvh korat |
|
|
|
| stoney |
Lagt på d. 10/02-2007 19:28
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 182 |
Jeg tror vi er ens,good for farlang jeg siger også hvad jeg mener,og prøver ikke bevidst at skade folk,vi har da ytringsfrihed her i Danmark,tak for det iøvright en god debat her i forumet heldigvis.![]() ![]() |
|
|
|
|
Lagt på d. 10/02-2007 22:19
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
korat, golde behøver ikke engang ligge de 55.000 som os andre da han har særbarn. alligevel bliver han ved med at svine de i mine øjne endnu nemme familiesammensføringsregler til. sjovt nok, bor han så vidt jeg husker i kbh området, hvor den mislykket intragtion af muslimer er mest tydlig. |
|
|
|
| Korat |
Lagt på d. 10/02-2007 23:37
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 121 |
hej bkk jeg mener nu heller ikke reglerne er helt umulige endnu,der er dog en ting jeg ikke kan li,det er det nye lovforslag hvor de snakker om at man skal bestå en mindre dansk prøve før man kommer til landet. nu er vi jo de eneste mennesker på denne jord som snakker dansk,jeg kunne forstå det hvis det var en mindre engelsk prøve men dansk før man kommer til landet??? helt ærligt de får jo tilbudt 2-3 års dansk undervisning 3 timer pr dag når opholds tilladelsen er i orden. jeg forstår heller ikke golde derfor lavede jeg det andet indlæg,jeg ser kun 2 muligheder,1.enten er han her kun for at provokere eller 2.han er direkte dum som han jo også beskylder os andre for at være. hvis golde selv mener der er en tredje mulighed og han kan agumentere lidt for den så høre jeg den gerne fra ham selv og tager hatten af for ham. jeg synes det har været rigtig god diskution og den har også forgået på en pæn måde. mvh korat Redigeret af Korat d. 10/02-2007 23:42 |
|
|
|
|
Lagt på d. 12/02-2007 03:03
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Korat skrev: hej bkk jeg mener nu heller ikke reglerne er helt umulige endnu,der er dog en ting jeg ikke kan li,det er det nye lovforslag hvor de snakker om at man skal bestå en mindre dansk prøve før man kommer til landet. mvh korat de regler bryder jeg mig heller ikke om, men de strammer jo hele tiden, og det blir formenlige kun sværre og sværre i fremtiden |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.