Foto- og video-albummene indeholder billeder og videoer af interesse for brugerne på Thailand
Portalen. Fotoalbummet er på hele 4248 billeder, blandt andet med billeder fra begivenheder
og arrangementer.
Thailand Portalen anvender cookies til at huske dine indstillinger. [Læs nærmere omkring sidens cookies].
Klik venligst på Accepter Cookies for at acceptere sidens cookies.
Savnet ? Ikke så meget her. Hvad bidrager han med ? Typisk Lurepasser byder ikke ind med noget, udover at han melder fra. Også brok, når han skriver lidt. Men ok det er jo det vi er bedst til.
Så til noget helt andet, nemlig tråden "Denmark world's happiest country".
Havde en 2 timer samtale idag, med min hustru over internettet.
Jeg indså for sent at samtalen var blevet for lang, da min hustru nævnte at vi Danskere var de lykkeligste i verden.
Så hylede jeg op om den massive muslimske indvandring, EU, aggresive veldfærds immigranter, voldtægts Sverige og pivåbne grænser i hele EU.
Nævnte også at danske politikere i årevis har været for dårlige, og at jeg med glæde ville have den thailandske militær junta til Danmark i stedet.
Så begyndte fruen at grine, og jeg fik sagt pænt godnat til hende.
Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det.