Se indlæg|
Eftersøgt - I Pattaya
|
|
| maik |
Lagt på d. 28/09-2015 11:01
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 582 |
Min ekskærestes lillesøster arbejde i gogobar som 16-årig. Vist nok først i Playgirls og som syttenårig i The Sea Agogo. Fra min ekskæreste fik jeg også at vide at en af pigerne i Nui's Club 2 A-GoGo (den nuværende Runway Agogo) kun var 15 år. Baren blev advaret før eventuelle politiinspektioner. De gange jeg snakkede med pigen, hævdede hun dog hårdnakket, hun var 18 år. Et års tid sener kunne jeg imidlertid læse i nyhederne, at politiet havde lavet et raid på Nui's Club 2 A-GoGo og fundet en 16-årige og 17-årig piger arbejdende der inde. Måske nogen havde glemt at betale nogle penge et eller andet sted? Desuden har jeg snakket med en pige i Champion A-GoGo, som, efter hun var blevet 18 år, indrømmede hun havde arbejdet der allerede som 17-årig. Dermed kan jeg sige med sikkerhed, at der har arbejdet mindreårige piger i Pattayas gogobarer. Men jeg har også indtryk af, at barerne på det seneste er blevet mere forsigtige med at ansætte denne slags piger. Hvis politiet afsløre det i dag er straffen langt hårde end tidligere. Og eksemplet med Nui's Club 2 A-GoGo viser vist med al tydelighed, at det ikke altid er nok, at man har en aftale om, at skulle advares før en inspektion. |
|
|
|
| maik |
Lagt på d. 28/09-2015 11:55
|
|
Angående raiddet på Nui's Club 2 A-GoGo læs: http://pattayadai...age-girls/ |
|
|
|
| hugoboerge |
Lagt på d. 28/09-2015 11:55
|
![]() Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 5534 |
Mod betaling kan man selvfoelgelig faa aendret sin foedselsdato paa sit ID kort og det kan gaa begge veje. |
|
|
|
| Amagerdreng |
Lagt på d. 28/09-2015 12:03
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 652 |
@maik - Jeg vil gerne takke for at du gider bakke mig op. Jeg ved nemlig hvad jeg snakker om. Men til @johnBkk og Zapper samt jh - jeg kan fortælle jer at ejerne af den gogo jeg omtaler også har en gogobar i Soi Cowboy i BKK og med samme navn så måske skal jeg inviterer jer på et smut forbi for at se ved selvsyn og til en Jack D alt imens jeg napper en coke. I betaler selv..Men har i mod på at se sandheden med egne øjne eller vil i bare ikke møde sandhedens mand !!..
Vi må tage til takke med hvad vi ved - ikke hvad vi vil gætte på.
|
|
|
|
| jh |
Lagt på d. 28/09-2015 12:21
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 700 |
Amagerdreng skrev: @maik - Jeg vil gerne takke for at du gider bakke mig op. Jeg ved nemlig hvad jeg snakker om. Men til @johnBkk og Zapper samt jh - jeg kan fortælle jer at ejerne af den gogo jeg omtaler også har en gogobar i Soi Cowboy i BKK og med samme navn så måske skal jeg inviterer jer på et smut forbi for at se ved selvsyn og til en Jack D alt imens jeg napper en coke. I betaler selv..Men har i mod på at se sandheden med egne øjne eller vil i bare ikke møde sandhedens mand !!.. Jeg prøver lige en gang mere Amagerdreng.Men du forstår virkelig ikke hvad jeg skriver men se nu her. Jeg har ikke set mindårige piger på de barer jeg er kommet på.Hvor og hvad du du har set kender jeg ikke noget til.Ergo du mener fordi du har set det nogle steder skulle jeg også have set det inkl Zapper og Johnbkk. Hallo there. |
|
|
|
| jh |
Lagt på d. 28/09-2015 12:33
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 700 |
jh skrev: Amagerdreng skrev: @maik - Jeg vil gerne takke for at du gider bakke mig op. Jeg ved nemlig hvad jeg snakker om. Men til @johnBkk og Zapper samt jh - jeg kan fortælle jer at ejerne af den gogo jeg omtaler også har en gogobar i Soi Cowboy i BKK og med samme navn så måske skal jeg inviterer jer på et smut forbi for at se ved selvsyn og til en Jack D alt imens jeg napper en coke. I betaler selv..Men har i mod på at se sandheden med egne øjne eller vil i bare ikke møde sandhedens mand !!.. Jeg prøver lige en gang mere Amagerdreng.Men du forstår virkelig ikke hvad jeg skriver men se nu her. Jeg har ikke set mindreårige piger på de barer jeg er kommet på.Hvor og hvad du du har set kender jeg ikke noget til.Ergo du mener fordi du har set det nogle steder skulle jeg også have set det inkl Zapper og Johnbkk. Hallo there. |
|
|
|
| hugoboerge |
Lagt på d. 28/09-2015 12:34
|
![]() Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 5534 |
jh skrev: Amagerdreng skrev: @maik - Jeg vil gerne takke for at du gider bakke mig op. Jeg ved nemlig hvad jeg snakker om. Men til @johnBkk og Zapper samt jh - jeg kan fortælle jer at ejerne af den gogo jeg omtaler også har en gogobar i Soi Cowboy i BKK og med samme navn så måske skal jeg inviterer jer på et smut forbi for at se ved selvsyn og til en Jack D alt imens jeg napper en coke. I betaler selv..Men har i mod på at se sandheden med egne øjne eller vil i bare ikke møde sandhedens mand !!.. Jeg prøver lige en gang mere Amagerdreng.Men du forstår virkelig ikke hvad jeg skriver men se nu her. Jeg har ikke set mindårige piger på de barer jeg er kommet på.Hvor og hvad du du har set kender jeg ikke noget til.Ergo du mener fordi du har set det nogle steder skulle jeg også have set det inkl Zapper og Johnbkk. Hallo there. uden rigtig at foelge med saa er det naevnt et sted at de mindre aarige optraeder paa en etage ovenpaa og hvis jh ikke har vaeret ovenpaa er det klart at han ikke har set noget. |
|
|
|
| zapper |
Lagt på d. 28/09-2015 12:34
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 442 |
Selvfølgelig web - Dit ord er lov :-) Men er da lidt muggen over Adrengen vil invitere mig på gogo bar, og så skal jeg gudhjælpemig selv betale. ps. hvorfor kan jeg ikke lave smilyes?... hjælp mig web. Redigeret af zapper d. 28/09-2015 12:37 |
|
|
|
| JohnBKK |
Lagt på d. 28/09-2015 12:36
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 4361 |
Amagerdreng, hvorfor er du så optaget af at lede efter mindreårige? Jeg ved da det findes, men opsøger det ikke, har ikke tendenser til at bolle mindreårige.. |
|
|
|
| Amagerdreng |
Lagt på d. 28/09-2015 12:54
|
|
@Zapper det er Thaistyle..... @JohnBkk læs hele tråden ok....og jeg leder ikke men ved blot... @jh du er skam forstået første gang...hallo... Og så tilbage til den gode tone... Vi må tage til takke med hvad vi ved - ikke hvad vi vil gætte på.
|
|
|
|
| maik |
Lagt på d. 28/09-2015 14:39
|
|
Sandsynligvis er din browser MS Internet Explore. Prøv at bruge en anden - f.eks. Google Chrome - så tror jeg du kan lave igen.
|
|
|
|
| JohnBKK |
Lagt på d. 28/09-2015 19:12
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 4361 |
Amagerdreng skrev: @Zapper det er Thaistyle..... @JohnBkk læs hele tråden ok....og jeg leder ikke men ved blot... @jh du er skam forstået første gang...hallo... Og så tilbage til den gode tone... "Du ved blot.." Jamen, hvorfor den interesse? Er du på en mission? Inviterer du folk til at kigge på, og så knalder du dem til policen bagefter? Synes du er en underlig klam starut, sorry.. Håber tonen er OK? ![]() |
|
|
|
| zapper |
Lagt på d. 28/09-2015 21:05
|
|
Adreng hvilket ærinde er du ude i. Det er temmeligt skummelt du ser noget, der ikke er der. ![]() |
|
|
|
| Amagerdreng |
Lagt på d. 29/09-2015 05:07
|
|
Ja da jeg ser noget der ikke er der.. Men zap til indlæg nr 42...I tråden så måske du fjerner dine skyklapper.. @JohnBKK same-same..Synes du er en underlig klam starut, sorry.. Håber tonen er OK. Vi må tage til takke med hvad vi ved - ikke hvad vi vil gætte på.
|
|
|
|
| Anonym Bruger |
Lagt på d. 29/09-2015 05:31
|
![]() Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1131 |
så så børnlille....kan vi ikke bare alle sammen blive enige om at der at der absolut findes piger under 18 år i barmiljø, men at det bestemt ikke er normen og at det trods alt er blevet en smule bedre siden 'gamle dage'. Præcis hvilken bar og hvilket nummer der står på de pågældende pigers skilt er fuldstændig underordet og i virkeligheden pænt klamt rende rundt med en sådan viden. Men sådan er Pattaya jo, ren købesex til eftersøgte kriminelle, under- og mellemklassepøblen uden selvværd. |
|
|
|
| GAMBIT |
Lagt på d. 29/09-2015 05:55
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1244 |
Adrengen ved meget mens han står i baren og drikker Coke Zero, lyder det som om. Godt man ikke skal høre på ham i virkeligheden. Adrengen virker som en psykotisk messias der går rundt i Pattayas gader og suger til sig af Cola Zero og beskidt information hvorefter han går på sit hotel værelse og onanerer sin selvretfærdighed. "psst- psst - vil i se nogle mindreårige piger?? Jeg ved lige hvor det sker - bare stik mig en Zero drenge, så skal se - den er go´nok !" ![]() |
|
|
|
| Webmaster |
Lagt på d. 29/09-2015 06:13
|
|
Superadministrator ![]() Antal indlæg: 6782 |
Allerede i indlæg 40 anmodede jeg Jer om at holde den gode tone herinde. Selvom det er pakket godt ind, så er tonen noget skrap i de seneste indlæg. Det burde være muligt at holde den gode tone til trods for det noget ømtålelige emne.
Med venlig hilsen
Webmaster Email: webmaster@dansk-thai.dk Website: www.thailand-portalen.dk Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det. |
|
|
|
| Amagerdreng |
Lagt på d. 29/09-2015 12:17
|
|
Ok man siger jo "angreb er det bedste forsvar" og det får i da brugt i høj grad.. Jeg kunne sagtens svare på alle jeres udsagn om mig og mit privat liv men det holder jeg for mig selv - det har man lært af andre fejltrin herinde. Jeg kunne også sagtens skyde fra hoften om hvor kloge visse af jer er men jeg prøver at holde den pæne tone og lader være.. Dog en lille ting til GAMBIT - du skal blot vide at du er MAX forkert. Nyder gerne cola men det er en KOLD PEPSI MAX. Dette er så mit sidste indlæg i denne tråd.Men skyd i bare videre.. Vi må tage til takke med hvad vi ved - ikke hvad vi vil gætte på.
|
|
|
|
| GAMBIT |
Lagt på d. 29/09-2015 12:22
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1244 |
Amagerdreng skrev: Dog en lille ting til GAMBIT - du skal blot vide at du er MAX forkert. Nyder gerne cola men det er en KOLD PEPSI MAX. Dette er så mit sidste indlæg i denne tråd.Men skyd i bare videre.. Hva satan!! Var du lige humoristisk dér !? Det er rent faktisk det sjoveste jeg har læst fra dig nogensinde! Det var pest eller kollera mellem Zero og Max gættet. |
|
|
|
| zapper |
Lagt på d. 29/09-2015 13:07
|
|
Amagerdreng skrev: Ja da jeg ser noget der ikke er der.. Men zap til indlæg nr 42...I tråden så måske du fjerner dine skyklapper.. @JohnBKK same-same..Synes du er en underlig klam starut, sorry.. Håber tonen er OK. Adreng jeg har nu ved selvsyn set mange ting, men jeg har for længst givet op og erkendt jeg kan ikke frelse hele verden. derfor er det stadig forkert at du i denne tråd giver udtryk for at en eller anden er en underlig klam starut. Som om du ved et eller andet om vedkommende. Din mening kunne sagtens bringe folk på forkerte tanker. Det kan sagtens få nogen til at tro at vedkommende er til mindreårige, og det har du vel ikke belæg for at skrive. Så det bryder jeg mig bestemt ikke om. |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 

igen.