Se indlæg|
Billigste rejse forsikring
|
|
| Mettemus |
Lagt på d. 01/08-2007 20:14
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 12 |
Til information kan man købe en årsrejseforsikring, Verden hos Europæiske Rejseforsikring A/S for 679 kr (1053 kr. inkl bagage og ulykke). Grunddækningen til 679 kr. dækker selvfølgelig blandt andet sygdom og hjemtransport - hvilket er relevant fx. i forbindelse med hjemtransport i ambulancefly. Mange forsikringsselskaber har et max. på fx. 1 mio. |
|
|
|
| bruno |
Lagt på d. 07/08-2007 11:51
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 525 |
Jeg har fået oplyst at guldkort forsikringen kun dækker hvis man betaler rejsen med kortet men mange rejsebureauer er snedig og ikke tager imod betaling med master kort, for selv at tjene på at sælge forsikringen. Når man læser det med småt os mange forsikringer står der at forsikringer ikke dækker hvis man køre på motorcykel eller scooter gælder det også TukTuk kørsel ? |
|
|
|
| jesperfrb |
Lagt på d. 07/08-2007 11:54
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2357 |
Hej Bruno, jeg er overbevist om at det gælder Tuktuk kørsel, mener der har været entråd tidligere om netop dette.
IT IS NICE TO BE IMPORTANT, BUT MORE IMPORTANT TO BE NICE!!!!! Jeg startede med ingenting, og har næsten det hele tilbage |
|
|
|
|
Lagt på d. 07/08-2007 13:56
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Se her europæiske de dækker godt for de 679 kr for en årsforsikring bamsen Sygdom og hjemtransport Læge, hospital, hjemtransport og sygetransport. Ubegrænset Ødelagt ferie Erstatning for ødelagte feriedage. Ubegrænset Forsinket fremmøde på hele rejsen Vi sørger for ny billet og evt. hotelophold. Ubegrænset Bagageforsinkelse Erstatningskøb på 500 kr./dag efter 5 timer. 2.500 kr. 24 timers lægevagt Ring med spørgsmål om sygdom, medicin mv. 24 timer i døgnet Selvrisiko ved leje af motorkøretøj Erstatning af selvrisiko ved kaskoskade 5.000 kr. Lægelig fejlbehandling Erstatning ved fejlagtig lægebehandling. 1 mio. kr. Indlogering af pårørende på hospital Ved hospitalsindlæggelse hvis det er muligt. 1 pårørende Tandlæge og fysioterapi m.m. Ved akut sygdom, tandlæge maks. 2.500 kr. 10.000 kr. Tilkaldelse og sygeledsagelse Tilkaldelse af personer til udlandet og ledsagelse af personer fra eller i udlandet. 2 personer i alt Hjemkaldelse Dækker transportomkostninger til Danmark. Ubegrænset Krisehjælp Kriseberedskab ved større ulykker og hændelser. Ubegrænset Billetter, pas og kreditkort Genanskaffelse ved tyveri. 2.500 kr. Privatansvar i udlandet Personskade/tingskade i udlandet. 10 mio. kr./5 mio. kr. Global juridisk assistance Advokatbistand og udgifter til retssag i udlandet. 100.000 kr. Sikkerhedsstillelse Hvis du eller dine personlige ting bliver tilbageholdt i udlandet. 100.000 kr. Økonomisk hjælp på stedet Hel eller delvis godtgørelse for eventuel skade. 2.500 kr. WorldRescue® grunddækning Eftersøgning og redning Hvis du bliver meldt savnet eller kommer i nød. 75.000 kr. Evakuering Ved naturkatastrofer, terroraktioner, krig eller epidemier. 50.000 kr. Behandling hos psykolog i Danmark Efter terror, krig eller lignende situationer. 10.000 kr. |
|
|
|
| Bjarne |
Lagt på d. 08/08-2007 00:13
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 699 |
MasterCard guld/gold kan tilsyneladende være lidt tricky, så spørg for en sikkerheds skyld banken. Jeg har via Nordea og betaler for det. Men som fordelskunde kan man også få kortet gratis. Forskellen er, at man med det gratis guld/gold skal betale rejsen eller en væsentlig del af opholdet med kortet, for at rejseforsikringen gælder. Det skal man ikke, hvis man har betalt for kortet, fortæller Nordea mig. Fremgår også af betingelserne. Den ene type hedder vist nok guld, den anden gold - husker ikke, hvad der er hvad. |
|
|
|
| jesperfrb |
Lagt på d. 08/08-2007 00:29
|
|
De 679kr, er det pr person eller husstand???
IT IS NICE TO BE IMPORTANT, BUT MORE IMPORTANT TO BE NICE!!!!! Jeg startede med ingenting, og har næsten det hele tilbage |
|
|
|
| kro90 |
Lagt på d. 08/08-2007 08:09
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 561 |
Hej Jesperfrb Du kan jo kikke på [url]www.europaeiske.dk/templates/ER/Default.aspx?id=1546[/url] Så vil du se at prisen er for een person Kim Davser KRO jeg lavede lige din henvisning om til et aktivt link bamsen Redigeret af d. 08/08-2007 08:50 Kim
|
|
|
|
| jesperfrb |
Lagt på d. 08/08-2007 13:22
|
|
Så er det noget billigere at have den over husstandsforsikringen, vi er personer, så det ville være et tillæg på 2100 kr pr år.![]() ![]() De fleste forsikringsselskaber har det i dag som tillæg til indbo forsikringen, det ville jeg undersøge før jeg gik til Europæiske, fik det sel for 579kr pr, for alle 3 ![]()
|
|
|
| jens |
Lagt på d. 08/08-2007 13:50
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 810 |
Det er godtnok nye og væsentlig lavere priser end hidtil ved europæiske, jeg tjekkede prisen lige før vi tog til thailand den 29 juli og der kostede en årsrejseforskring over 2000kr pr prs. Men mon ikke det er pga af den indskrænkede dækning på det gule sygesikringskort i europa, sygdom er kun dækket i eulande fra 1 januar 2008. Dvs at f.eks tyrkiet og kroatien der skal man selv tegne sygeforsikring. mvh jens |
|
|
|
| Jesper_Hein |
Lagt på d. 11/08-2007 09:41
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 112 |
Hej Alle. Jeg står og skal bruge en rejseforsikring i 3 måneder. Jeg havde i forummet fundet link på et tidspunkt og smidt det i favoritter, men har fået ny pc og glemte at tage favoritter med (DOH!) - Er der nogen som hurtigt kan svinge navn/link ud på et selskab, som forsikrer ved 3 måneders ophold i Thailand/uden for DK? PFT ![]() MVH Jesper Redigeret af Jesper_Hein d. 11/08-2007 09:42 คำๆเดียวที่มีหั้ยก้อคือ รัก
|
|
|
|
| Brasmus |
Lagt på d. 11/08-2007 10:07
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 131 |
Hej Jesper.... Prøv at kigge på www.gosafe.dk Jeg har gode erfaringer med dem. |
|
|
|
| stoney |
Lagt på d. 11/08-2007 11:22
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 182 |
Ja jesper du får en udemærket forsikring med Go safe,den har du på et par minutter på nettet,jeg bruger den altid.God tur
Pil af med jer,knægte.I tiltrækker fluerne!
|
|
|
|
| Jesper_Hein |
Lagt på d. 13/08-2007 12:01
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 112 |
tak tak, jeg glæder mig også utroligt meget!
คำๆเดียวที่มีหั้ยก้อคือ รัก
|
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.