Se indlæg|
Plejehjem i Thailand
|
|
| paulsenp |
Lagt på d. 27/08-2013 11:25
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 942 |
Når man ser, hvor lykkelige de norske plejehjemsbeboere tilsyneladende er for at bo der, tror jeg ikke, at det vil være meget anderledes for danskere. Der er jo næppe nogen, der bliver tvangsudvist til Thailand.
Peter
|
|
|
|
| Longway |
Lagt på d. 27/08-2013 11:43
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1079 |
Helt enig, hende som har vaeret ude for at blive ramt af en spritbillist, hun bliver spurgt om hvornaar hun tager tilbage til norge...Hun banker sig paa panden og siger KUK KUK.. Men jeg ser det nu ikke som plejehjem, jeg ser det som rehabiliteringscenter.......og den slags er der nok mere koed paa, hvis man altsaa har kassen til at starte et saadan projekt. Danskere er nu anderledes end folk i baade norge og sverige........+ hvem skal betale
Redigeret af Longway d. 27/08-2013 11:50 Mvh. Chiliposen.
At vaere kritisk, er ikke det samme som at vaere negativ. ผมอาจจะยังไม่เชื่่อ แต่ไม่ได้หมายความว่าไม่เชื่อ อะไรก็ตามต้องคิดก่อนเสมอ |
|
|
|
| vandango |
Lagt på d. 25/03-2014 14:47
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3980 |
Plejehjem - demens - aflastning/rekreation i Pattaya. http://pattayatod...-retirees/ ![]() |
|
|
|
| Webmaster |
Lagt på d. 30/10-2015 09:44
|
|
Superadministrator ![]() Antal indlæg: 6782 |
Jeps, ved dette er en lidt ældre tråd. Men faldt lige over denne nyhed om et dansk plejehjem i Shanghai, Kina og kom derfor til at tænke på denne tråd. Man kan læse om plejehjemmet i Shanghai her: - Første danske plejehjem åbner i Shanghai Med venlig hilsen
Webmaster Email: webmaster@dansk-thai.dk Website: www.thailand-portalen.dk Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det. |
|
|
|
| Nero |
Lagt på d. 30/10-2015 13:07
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 354 |
Ja, man kan jo frygte at ende sådan: http://www.bt.dk/...iver-gamle Så hellere sådan: https://www.youtu...0RN429QWO8 |
|
|
|
| Webmaster |
Lagt på d. 30/10-2015 13:39
|
|
Superadministrator ![]() Antal indlæg: 6782 |
Jeg har da set de der skumgummi rør brugt til noget meget bedre. Med venlig hilsen
Webmaster Email: webmaster@dansk-thai.dk Website: www.thailand-portalen.dk Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det. |
|
|
|
| GAMBIT |
Lagt på d. 30/10-2015 13:49
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1244 |
Samme her - Det er det pigerne fra Pattaya bruger i baren man komme ind hvor man går ned af hvor der er 8-10 barer på hver side Det er en dejlig bekræftelse Hurra for skumgummi rør |
|
|
|
| Amagerdreng |
Lagt på d. 30/10-2015 18:43
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 652 |
Her kommer jeg så igen ind med min store viden om Pattaya. Stedet Gambit omtaler hedder "Spanky" og ligger for enden af Soi Diamond når man kommer fra Walking Street..så lidt må Gambit da kende til Pty...
Vi må tage til takke med hvad vi ved - ikke hvad vi vil gætte på.
|
|
|
|
| GAMBIT |
Lagt på d. 30/10-2015 19:16
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1244 |
pattaya er vel et slags plejehjem... for mænd. men de tider er talte. Cambodia bliver mere eftertraktet meget snart - et skudsikkert gæt. |
|
|
|
| OleH |
Lagt på d. 30/10-2015 19:17
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 458 |
GAMBIT skrev: Samme her - Det er det pigerne fra Pattaya bruger i baren man komme ind hvor man går ned af hvor der er 8-10 barer på hver side Det er en dejlig bekræftelse Hurra for skumgummi rørOg hvad bruger man så de der skumgummi rør til ? |
|
|
|
| Girobank |
Lagt på d. 30/10-2015 20:20
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 527 |
OleH, klik på linket i Neros indlæg,så har du svaret på dit spørgsmål!
Mae Phim, Klaeng, Rayong
www.maephimproperty.com |
|
|
|
| vandango |
Lagt på d. 31/10-2015 07:32
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3980 |
Ha ha ha - har da gennembanket et par nøgne piger der underholdt med brydekamp på bordet hvor jeg sad og drak. Men skumgummi røret er tyndere og giver et højt smæld, når du rammer de nøgne pigers kroppe. ![]() |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.