Se indlæg|
Carlsberg
|
|
| chaingmai |
Lagt på d. 10/03-2013 09:00
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 811 |
der var nok udsolgt.............revet væk ![]() |
|
|
|
| hugoboerge |
Lagt på d. 10/03-2013 10:36
|
![]() Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 5534 |
Meget positivt set fra Carlsbergs synspunkt. |
|
|
|
| per p |
Lagt på d. 11/03-2013 02:09
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 45 |
Hvis du skal have et godt glas eller flere øl så er det da ikke Carlberg eller Tuborg du skal drikke gå i stedet på en Engelsk pub eller en irsk![]() |
|
|
|
| Anonym Bruger |
Lagt på d. 11/03-2013 09:33
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 461 |
per p skrev: Hvis du skal have et godt glas eller flere øl så er det da ikke Carlberg eller Tuborg du skal drikke gå i stedet på en Engelsk pub eller en irsk ![]() Øh er det ikke smag,nogen kan li det ene ,andre det andet.. |
|
|
|
| per p |
Lagt på d. 11/03-2013 16:20
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 45 |
det er rigtigt så lad os få noget øl der smager af noget |
|
|
|
| chaingmai |
Lagt på d. 11/03-2013 17:11
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 811 |
som folkepensionist i thailand må jeg sige ...........det billigste er det bedste......................![]() |
|
|
|
| Fotofreak |
Lagt på d. 11/03-2013 18:02
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 489 |
chaingmai skrev: som folkepensionist i thailand må jeg sige ...........det billigste er det bedste...................... ![]() Jeg foretrækker godt kunsthåndværk .... ![]() Klik på foto for større billede
Redigeret af Fotofreak d. 11/03-2013 18:11 |
|
|
|
| flyer |
Lagt på d. 11/03-2013 18:40
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 688 |
chaingmai skrev: som folkepensionist i thailand må jeg sige ...........det billigste er det bedste...................... ![]() Netop.... Derfor er det bare om at investere i noget udstyr, det behøver ikke at koste en formue! Og så igang med håndbrygning, hvis du så er lidt snedig, holder du investeringen op mod omkostningerne ved at lave et bryg og vupti..... Du vil opdage at jo mere du brygger, des billigere bliver det!!!
Vær mod andre som du ønsker de skal være mod dig
ทำดีได้ดี ทำชั่วได้ชั่ว Watching You |
|
|
|
| flyer |
Lagt på d. 11/03-2013 18:42
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 688 |
Fotofreak skrev: chaingmai skrev: som folkepensionist i thailand må jeg sige ...........det billigste er det bedste...................... ![]() Jeg foretrækker godt kunsthåndværk .... ![]() Klik på foto for større billede ![]() GODT SMAG OG BEHAG ER FORSKELLIGT!!!! Nu skrev du "Godt kunstværk" hvad har det med det indsatte billed at gøre? 555 Just kidding
Vær mod andre som du ønsker de skal være mod dig
ทำดีได้ดี ทำชั่วได้ชั่ว Watching You |
|
|
|
| Fotofreak |
Lagt på d. 11/03-2013 19:31
|
|
Hov-Hov 'flyer' - Jeg har ikke brugt ordet "kunstværk" her i tråden Jeg indrømmer, at jeg af og til, er lidt for hurtig på tasterne (og sommetider bruger albuerne til at skrive med) Jeg brugte ordet "kunsthåndværk" , og dermed mente jeg, at det er en kunst at udføre dette håndværk. Se bare på nedenstående foto - Man skulle jo tro, det er et klatmaleri Per Arnoldi har udført, da han vaskede penslerne af - Der er overhovedet ingen substans i det ... Klik på foto for større billede ![]() M.v.h. & fra Fotofreak
Redigeret af Fotofreak d. 11/03-2013 19:37 |
|
|
|
| Webmaster |
Lagt på d. 11/03-2013 19:50
|
|
Superadministrator ![]() Antal indlæg: 6782 |
Begge billeder ligner mere noget fra flipper-tiden hvor man tog fotografier gennem to glasplader med olie mellem og hvor man var jublende glad jo mere syret resultatet blev.
Med venlig hilsen
Webmaster Email: webmaster@dansk-thai.dk Website: www.thailand-portalen.dk Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det. |
|
|
|
| Fotofreak |
Lagt på d. 11/03-2013 20:32
|
|
Webmaster skrev: Begge billeder ligner mere noget fra flipper-tiden hvor man tog fotografier gennem to glasplader med olie mellem og hvor man var jublende glad jo mere syret resultatet blev. He-he ... Fotos er tyvstjålet herfra: http://micro.magn...beershots/ Singha: http://micro.magn...iland.html Carlsberg: http://micro.magn...nmark.html Og skulle angiveligt vise øl set igennem et microskob ![]() M.v.h. Fotofreak Redigeret af Fotofreak d. 11/03-2013 20:38 |
|
|
|
| Jaeger |
Lagt på d. 04/04-2013 07:55
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 4 |
Hej Igen Selv om i ikke kan lide Carlsberg (det kan jeg heller ikke selv) Så kan jeg ikke nå at få dem kolde her i Buriram Men nu er turen kommet til beer Lao Har høret Carlsberg har taget over passer det???? Kunne ikke få nogle beer Lao i nord Thailand Hvor kan jeg få dem i Thailand????? MVH Dennis |
|
|
|
| Fotofreak |
Lagt på d. 04/04-2013 14:28
|
|
Jaeger skrev: Men nu er turen kommet til beer Lao Har høret Carlsberg har taget over passer det???? http://www.carlsb.../Laos.aspx http://www.carlsb...Lager.aspx http://www.carlsb...oDark.aspx M.v.h. Fotofreak Redigeret af Fotofreak d. 04/04-2013 14:37 |
|
|
|
| Robert Kronberg |
Lagt på d. 06/04-2013 22:00
|
![]() Antal indlæg: 3779 |
Det er noget siden, at Carlsberg købte halvdelen af Beer Lao i Laos. Herefter forsøgte Carsberg at komme tilbage til Thailand via en agent, men nu har de vist tage skeen i den anden hånd. Hilsen, Robert Visum-hjælp og kurser i dansk i Bangkok:
- Danskundervisning - PIRO Consulting Group - Visum til Danmark - Consular Services Asia "Hvis du er i et land i 14 dage, så kan du skrive en roman, hvis du er der i et halvt år, så kan du skrive en artikel, men hvis du er der i 20 år, så kan du ikke skrive noget." |
|
|
|
| hugoboerge |
Lagt på d. 07/04-2013 05:41
|
![]() Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 5534 |
Robert Kronberg skrev: Det er noget siden, at Carlsberg købte halvdelen af Beer Lao i Laos. Herefter forsøgte Carsberg at komme tilbage til Thailand via en agent, men nu har de vist tage skeen i den anden hånd. Hilsen, Robert Den anden haand hedder Singha som Carlsberg aabenbart har startet et samarbejde med. |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.