Se indlæg|
2 danskere tilbageholdt i chiang mai
|
|
| Kim Ludvigsen |
Lagt på d. 16/03-2013 05:14
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2627 |
Badedyr skrev: Ja viser det sig at "endnu" engang at 1 kvinden ikke er voldtaget ja så håber jeg snart at Thailand siger nu er det nok med falske anklager og smider kvinde i spjældet i nogle år Lad os nu se. Selv Ekstra Bladet tager forbehold for den ansattes forklaring. |
|
|
|
| Webmaster |
Lagt på d. 21/03-2013 07:39
|
|
Superadministrator ![]() Antal indlæg: 6782 |
Det begynder at lysne for de to danske unge, der siden den 25. februar har været mistænkt for gruppevoldtægt mod en hollandsk pige i den thailandske by, Chiang Mai. Der er nemlig fortsat ikke rejst sigtelse mod de to 19-årige danskere, og det lokale politi i byen formoder ikke længere, at de er skyldige, fortæller oberstløjtnant Saipin Tijjarat til tv2.dk. - Fra i dag betragter jeg dem som værende uskyldige, siger han til tv2.dk. Læs nærmere på: TV2 Med venlig hilsen
Webmaster Email: webmaster@dansk-thai.dk Website: www.thailand-portalen.dk Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det. |
|
|
|
| Webmaster |
Lagt på d. 25/03-2013 07:21
|
|
Det var angiveligt den danske ambassade i den thailandske hovedstad, Bangkok, der betalte kaution for de to unge danskere, der er sigtede for gruppevoldtægt mod en hollandsk pige i den thailandske by, Chiang Mai, den 25. februar. Det oplyser oberst Somnuek Thamruekrit, der er undersøgelsesleder i voldtægtssagen imod de to 19-årige danskere, til tv2.dk. Selvom thailandsk politi ikke har fundet stærke nok beviser til at rejse en sag mod de to unge danskere, så fortsætter politiet efterforskningen, og de fastholder sigtelsen mod danskerne. Politiet har sendt materiale fra det angivelige voldtægtssted og prøver direkte fra den hollandske pige til retsvidenskabelig undersøgelse. Læs nærmere på: TV2 Med venlig hilsen
Webmaster Email: webmaster@dansk-thai.dk Website: www.thailand-portalen.dk Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det. |
|
|
|
| hugoboerge |
Lagt på d. 25/03-2013 08:27
|
![]() Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 5534 |
Webmaster skrev: Det var angiveligt den danske ambassade i den thailandske hovedstad, Bangkok, der betalte kaution for de to unge danskere, der er sigtede for gruppevoldtægt mod en hollandsk pige i den thailandske by, Chiang Mai, den 25. februar. Det oplyser oberst Somnuek Thamruekrit, der er undersøgelsesleder i voldtægtssagen imod de to 19-årige danskere, til tv2.dk. Selvom thailandsk politi ikke har fundet stærke nok beviser til at rejse en sag mod de to unge danskere, så fortsætter politiet efterforskningen, og de fastholder sigtelsen mod danskerne. Politiet har sendt materiale fra det angivelige voldtægtssted og prøver direkte fra den hollandske pige til retsvidenskabelig undersøgelse. Læs nærmere på: TV2 http://scandasia....-suspects/ |
|
|
|
| clydehaumann |
Lagt på d. 25/03-2013 10:32
|
![]() Antal indlæg: 1145 |
Jeg tror at det der er sket er at ambassaden har formidlet betaling af kautionen med penge der stammer andetsteds fra. Familie, venner eller hvad ved jeg? Jeg er overbevist om at ambassaden ikke har mandat til at betale kaution sådan uden videre. Da det er ambassaden der formidler betalingen tror den thailandske politi officer at pengene kommer derfra og bringer dette videre og nu har en journalist så noget at skrive om. Dansk Thai Sprogskole underviser i dansk på en måde der kan forståes. Har over 20 års erfaring i sprogundervisning.
Vi hjælper selvfølgelig gerne med visumansøgning og familiesammenføring. Har 8 års erfaring. Visum Hjælp. GRATIS Undervisning. SE VORES HJEMMESIDE. http://thaidanishservice.com https://www.facebook.com/groups/danskthaisprogskole/ |
|
|
|
| hugoboerge |
Lagt på d. 25/03-2013 11:24
|
![]() Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 5534 |
clydehaumann skrev: Jeg tror at det der er sket er at ambassaden har formidlet betaling af kautionen med penge der stammer andetsteds fra. Familie, venner eller hvad ved jeg? Jeg er overbevist om at ambassaden ikke har mandat til at betale kaution sådan uden videre. Da det er ambassaden der formidler betalingen tror den thailandske politi officer at pengene kommer derfra og bringer dette videre og nu har en journalist så noget at skrive om. Som saa aabenbart ikke har noget paa sig naar man laeser Scandasia artiklen, hvor politiet naegter at have talt med danske journalister. |
|
|
|
| Webmaster |
Lagt på d. 25/03-2013 15:15
|
|
clydehaumann skrev: Jeg er overbevist om at ambassaden ikke har mandat til at betale kaution sådan uden videre. Jeg er ganske overbevist om det samme og studsede også da jeg læste det i morges. Men valgte at viderebringe nyheden alligevel, da jeg kan tage fejl og var overbevist om der sikkert var nogle som vidste det bedre end mig nu når man bragte det ud til offentligheden. Med venlig hilsen
|
|
|
| Anonym Bruger |
Lagt på d. 25/03-2013 15:59
|
![]() Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1131 |
Redigeret af Anonym Bruger d. 25/03-2013 16:07 |
|
|
|
| Girobank |
Lagt på d. 25/03-2013 16:37
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 527 |
Ganske enig med Clyde. Ambassaden har "lagt" ud midlertidig og nogen i Danmark har stillet en bankgaranti overfor Udenrigsministeriet.
Mae Phim, Klaeng, Rayong
www.maephimproperty.com |
|
|
|
| jydetampen |
Lagt på d. 02/05-2013 12:55
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 355 |
den sag ude af verden. http://nyhederne....-for-voldt ægtssag.html |
|
|
|
| Thomas72 |
Lagt på d. 02/05-2013 12:56
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1392 |
Danske teenagere slipper for voldtægtssag
Sagen imod to 19-årige danskere, der var tilbageholdt i Chiang Mai i næsten to måneder sigtet for voldtægt af en 23-årig hollandsk pige, er i al stilhed blevet droppet. I dag siger oberstløjtnant Saipin Tijjarat fra politiet i Chiang Mai, at den offentlige anklager i Chiang Mai har opgivet at rejse tiltale imod de to 19- årige danskere på grund af manglende beviser. http://nyhederne....tssag.html Til Jer der rejser til Thailand for første gang, pas på!.
Thailand er vanedannende, stærk vanedannende!. Jeg ved hvad Jeg taler om. |
|
|
|
| Fotofreak |
Lagt på d. 02/05-2013 14:53
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 489 |
Indlæg slettet - Så for sent at Jydetampen & Thomas72 allerede havde omtalt 'frigivelsen' M.v.h. Fotofreak Redigeret af Fotofreak d. 02/05-2013 15:05 |
|
|
|
| GAMBIT |
Lagt på d. 02/05-2013 19:38
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1244 |
Jeg har mødt dem begge flere gange. Den hollandske kvinde løj om voldtægt og satte sig iskold i flyveren til Holland. De 2 drenge måtte så sidde i Chiang Mai og afvente svar på om de var købt eller solgt. De er taget hjem igen, og heldigvis sluppet med forskrækkelsen. - De kommer nok ikke til Thailand igen... Too much agreement kills a chat.
- Eldridge Cleaver |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.