Se indlæg
 Udskriv debat
Billigste pariode
surin
Sad ja det er altid surt at skulle hjem efter en tur i paradiset

chang
hej surin

hvordan kan du rejse med thai til den pris for jeg har prøvet at endhente priser til den 25-06-05 og hjemrejse den 23-07-05 og der var prisen 9000 gode danske kroner men china air havede ikke hjem rejse datoen vi kunne komme hjem den 27-07-05 men så var billeten til den nette sum af kun 4700kr ink. lufthavns afgift.

hvis du sider inde med nogle steder hvor jeg kan få to billetter til den pris hos thai må du godt lige fortæle hvordan jeg kan få fat i de billeter, for vi vil helst rejse hjem den 23-07-05

hilsen chang

surin
hej chang med de datoer du taler om så er de 9000 sikkert billigt det er jo i industri ferien den pris jeg fik var i juni mrd altså lige før industri ferien og jeg vil tro du kan få samme pris efter også

Davser Chang
Er det den her du har kigget på, så er der ledige pladser
på Du har s๘gt pๅ ruten: K๘benhavn - Bangkok

Du har s๘gt pๅ ruten: K๘benhavn - Bangkok

Passagerer: Udrejsedato: Hjemrejsedato:
2 voksne

Billigste ledige plads: K๘benhavn - Bangkok med China Airlines :

Antal: Type: Pr. stk.: Skat pr. stk.: Ialt pr. billet: Pris:
2 Voksne 4760 420 5180 10360 DKK

Antal: Type: Pr. stk.: Pris:
2 Lovpligtig udvidet EU ansvarsforsikring 28 56 DKK

Total 10416 DKK

Vๆlg ud- og hjemrejse fra alternativer (Bemๆrk, alle tider er lokale)

Udrejse: 25-06-2005
Vๆlg: Afg.: Ank.: Fly type: Fly nr.: Fra: Til:

10:05 11:30 744 KL1126 K๘benhavn Amsterdam
14:25 06:50 737 CI66 Amsterdam Bangkok
06:45 08:05 744 KL1124 K๘benhavn Amsterdam
14:25 06:50 100 CI66 Amsterdam Bangkok

Vๆlg ud- og hjemrejse fra alternativer (Bemๆrk, alle tider er lokale)

Hjemrejse 27-07-2005
Vๆlg: Afg.: Ank.: Fly type: Fly nr.: Fra: Til:

02:35 09:40 744 CI65 Bangkok Amsterdam
14:50 16:10 737 KL1131 Amsterdam K๘benhavn
02:35 09:40 744 CI65 Bangkok Amsterdam
16:20 17:40 100 KL1133 Amsterdam K๘benhavn

Det er her hos

[url] http://www.brands... [/url]
Redigeret af d. 12/10-2004 19:23

surin
bamse husk at slå thai-tekst fraGrin

Davser Surin
Ja det ville jeg også gerne hvis jeg vidste hvor jeg skulle gøre det henne
bamsen

jens
Austrian har plads på de datoer du ønsker og du kan også få thai bonusmiles da de beflyver ruten bkk-wien for thai.
Vi fløj med dem til påske for kun 4000 alt incl, suveræn god service og næsten nye boeing 767 det ældste er fra 99 det er vel ca 20 år nyere end thais 747.
Også er der kun 1,5 time hver vej i wien.
Her er dataene fra deres hjemmeside www.aua.com pris for 2 pers alt incl 13244.kr

Flight Dates Flight Selection Price Display Passengerdetails Confirmation

Outward Flight
Saturday, 25 June 2005
From To Flight Fare Dep. Time Arr. Time
Copenhagen
Copenhagen Vienna
International OS 0306
Austrian
(op. by Tyrolean Airways) Economy 19:50 21:35

Vienna
International Bangkok
International OS 0025
Austrian
Economy 23:10 14:30
Next Day

Return Flight
Saturday, 23 July 2005
From To Flight Fare Dep. Time Arr. Time
Bangkok
International Vienna
International OS 0026
Austrian
Economy 23:45 05:40
Next Day
Vienna
International Copenhagen
Copenhagen OS 0301
Austrian
(op. by Tyrolean Airways) Economy 07:15 09:00

Fare Taxes Sum Number Subtotal
Adults 5,630.00 DKK 842.00 DKK 6,472.00 DKK 2x 12,944.00 DKK View Conditions

Ticket Service Charge information
Service Fee 150.00 DKK 2x 300.00 DKK

Total (online booking and ticketing option Ticket by mail) 13,244.00 DKK

Ticketing Options
ticket by mail

.

surin
hej bamsefarr

øverst på din skærm trykker du på vi og der under på tegnsæt der kan du makere enten thai eller vesteuropædisk tegnsæt

Davser Surin
Ja der stod den under vesteuropæisk iso
i stedet for vesteuropæisk vindows
men der stod også thi det vidste jeg dælme ikke
tak for hjælpen
stavebamsen

falang yao
Hej tastaturfar,
Prøv lige at V.klikke på ikonet En-Da-Th på arbejdesbjælken ,nederste til højre ved siden af evt. uret og derefter skifte til det sprog du skal bruge. Alternativ er at H.klikke på ikonet ,klik på Egenskaber så får du "Keyboard egenskaber" ,sæt flueben på "tillad accent grave skift" (`). Så vil fremover kunne skifte mellem de forskellige sprog ved et enkelt klik på tasten ~/`, til venstre for !/1 tasten.

M.v.h.,M Rasmussen Cool

P.S.: Ovennævnte kommentar burde egentlig have været placeret under COMPUTERE, sorry!
Redigeret af falang yao d. 13/10-2004 14:04

Hejsa falangyao
Den der en-da-th den har jeg ikke,der er flere der har spurtgt mig om jeg kan se den og det kan jeg ikke
Måske der er et bamsespøgelse i min computer,der laver bamsetricks
men nu skriver den normalt igen,så må jeg vel være tilfreds og glad igen
Tak for hjælpen
Tastaturbamsenderikkekanforståcomputere
GrinGrinGrin

.....
falang yao skrev:
Hej tastaturfar,
Prøv lige at V.klikke på ikonet En-Da-Th på arbejdesbjælken ,nederste til højre ved siden af evt. uret og derefter skifte til det sprog du skal bruge. Alternativ er at H.klikke på ikonet ,klik på Egenskaber så får du "Keyboard egenskaber" ,sæt flueben på "tillad accent grave skift" (`). Så vil fremover kunne skifte mellem de forskellige sprog ved et enkelt klik på tasten ~/`, til venstre for !/1 tasten.

M.v.h.,M Rasmussen Cool

P.S.: Ovennævnte kommentar burde egentlig have været placeret under COMPUTERE, sorry!

falang yao
Hej Bamsefarr,
Vi går lige over til Teknik,computer,kommunikation/ COMPUTERE, hvor det emne hører til.Vi ses derovre.
Cool

surin
du er ikke alen bamse for jeg har heller ikke den der ved uret

chang
hej alle sammen

vi vil helst flyve fra billund og ikke kastrup, så jeg tror ikke der er andet for at vi må tag til takke med de datoer vi kan få, det er sku også mange penge at spare vi skal kun give 4700 pr. snude og det er med lutfhavns afgifter

surin
ja der er meget at spare ved at komme uden om industriferie og januar mrd

jens
Vi har da fået billetter med udrejse 020705 og hjemrejse 270705 med china air bll-bkk for 5855 alt incl ved travelmarket.dk

surin
det lyder billigt i industriferien hvordan er china air at flyve med ?

Pescator
En bekendt af mig kom afsted med tyrkietekspressen i april.
Fløj med det nye selskab Thaijet og mellemlandede kort i Dubai tror jeg det var.
Men hvad jeg derimod tydeligt husker var at hun kun gav 3000 retur.
Det var med temmeligt kort varsel hun kom afsted, men det er da værd at forespørge til de penge.
Hvis jeg ikke selv arbejdede indenfor luftfartindustrien ville jeg absolut prøve dem.

mvh
Michael
ถามเมียไปทำไมอยากรู้อยากเห็นหรือ

jens
Det er hverken ringere eller bedre end andre vestlige/asiatiske flyselskaber, det er jo fra taiwan ikke at forveksle med Air china som er det kinesiske flyselskab.
Og det er selvfølgelig incl gratis mad og drikkevarer på flyet som alle andre rutefly, de der taiwan beer de begynder at servere når de løber tør for heineken smager nu ikke specielt godt.
Også har de den specialitet at du på hele turen bare kan bede om en nudelsuppe a.la. mama, det er thaierne virkelig glade for.
Også skulle de have fået TV-skærme i hvert enkelt sæde ifølge deres hjemmeside, det ved jeg ikke om der er nogen der kan be eller afkræfte men thai har ikke fået dette endnu ikke engang på 1 klasse.
Og flyruten er jo Billund-amsterdam med mærsk air også direkte amsterdam-bangkok med china air.
Vi har 85 min i amsterdam på udrejsen og desværre 3,5 timer på hjemrejsen, men hellere det end at sidde og bumle i et tog 3,5 t hver vej til Kastrup.

chang
surin skrev:
det lyder billigt i industriferien hvordan er china air at flyve med ?

hej surin det er sku mindst lige så godt som thai og det er rigtigt som jens skriver der er muglighed for dem som er lidt ekstre sulten at man kan få noget ligende som mama . for mit vedkommende er der mere plads til min skidesæk ved china airlines flysæder end thai airlines flysæder , jeg var lidt skuffet over thai men for dem som ikke er over de hundrede kilo GrinGrinGrin er der ingen forskel om man flyver med det ene selvskab eller det andet

Spring til debat: