Se indlæg|
Sexfælden
|
|
| Bjarke85 |
Lagt på d. 11/02-2013 13:03
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 819 |
Kan kun give dig ret i det du skriver Rinpoche. For mit eget vedkomne er jeg 27 år gammel. Og uden at skulle skamrose mig selv for meget, vil jeg mene jeg ser udemærket ud, og træner 6 dage om ugen. så det er bestemt ikke min alder og udseende der har gjort, at jeg har fundet en thaikvinde. Og efter at have fundet en thaikvinde. (skulle dette forhold ikke holde evigt) kunne jeg næppe gå tilbage til en dansk kvinde igen. Jeg er nok "gammeldags" af natur. Men værdsætter simpelthen de traditionelle dyder, som efterhånden er fuldstændig forsvundet i vores kultur, for højt. Det ses også tydeligt i statestikker, og var faktisk et emne i nyheder for ikke så længe siden. At hele hver syvende mand nu, finder sig en udenlandsk kone, og især fra asien, med Thailand som nummer 1. Når alt kommer til alt, er det nok i højere grad denne ligestilling (overstilling hvis du spørger mig) som har nået et så absurd niveau, at os mænd simpelthen tænker ud af boksen, så at sige. Og finder kvinder fra især asiatiske lande langt mere attraktive. Hvor vi kan få lov til at være mænd, som os mænd nu engang gerne vil være. Og kvinde være kvinde, som kvinden altid har været (på nær de sidste 30-40 år i vesten) |
|
|
|
| rinpoche |
Lagt på d. 11/02-2013 13:13
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 5069 |
Kim Ludvigsen skrev: Jeg kan for øvrigt ikke forstå, at de ikke har lært at tale sproget, når de bor der fast og med koner/kæreste. Er det normalt for dem, der flytter til Thailand, at man ikke lærer sproget? Forstår jeg heller ikke. Og et eller andet sted er det lidt bemærkelsesværdigt, at den fremmeste thai speaker = sudsakhon bor i DK. Men, ja, det er de færreste danskere bosat i Thailand, der taler thai udover udover "how do you do, yahoo". Igen kommer det an på deres lokation og baggrund. Bosat ude på landet, som Leif/Le-Si var, så kom det af sig selv. Swim or Sink. Immersion. Jeg husker at jeg mødte danske Carsten på Little Mermaid i Kata. Han havde været manager der i et årti, og thai gift med barn. Hyggelig og sød fyr, i øvrigt. Jeg sad og talte med et medlem af hans rengøringspersonale og han overhørte vores samtale på thai. Ikke fordi han forstod en dyt, han spurgte blot nysgerrigt ind til hvor jeg boede i Thailand? "Jeg er kun turist, Carsten". "Nåeh, det".. |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.