Se indlæg
 Udskriv debat
Pattaya
taxidriver990
...Skeptikeren....
Troede lige et kort oejeblik at du stod paa taxa holdepladsen ved terminal 3 i kastrup...altsaa inde i kaperraekken..
En fuldkommen beskrivelse af mine fhv konkurrenter...

Og se det...dem har vi ikke her i mit lille hul, Ban Hong, verdens centrum.

Men flaeskesteg har vi, kan jo selv skaere grisen vid behov...saa jeg vender ikke Kajakken for den sag, tror nogle har haft hovedet under det kolde vand for laenge, siden de ikke kan lide det Vi paa hver vores maade kalder for livskvalitet.....
Almindelig sund fornuft er ikke så almindelig endda

Bekymringer er som en gyngestol. De holder dig beskæftiget, men du kommer ingen vegne

Kernen i frihed er at tvivle på autoriteter

Peder1968
Så grunden til at holde ferie eller bo fast i Pattaya er:

- Billig sex.
- Man kan købe flæskesteg og anden dansk mad.
- Møde en masse andre udlændinge; især Russer og Inder.
- En dejlig men overfyldt strand.

Er der noget jeg mangler på "positiv" listen? Read the rules

Jeg synes stadig jeg mangler nogle gode argumenter. Ovenstående liste er ikke rigtigt noget i min verden der får mig til at komme til Pattaya...... Smile

sony
Peder1968 skrev:

- Billig sex.

Jeg synes stadig jeg mangler nogle gode argumenter. Ovenstående liste er ikke rigtigt noget i min verden der får mig til at komme til Pattaya...... Smile

Det er sgu da de negative grundePfft
Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub

Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!!

taxidriver990
Smagen er som " bagen ".....delet !

Jeg ved ikke om du har vaeret der Peder, jeg har ikke men derimod paa Koh Samui masser af gange....
Kunne lige saa godt vaere en liste derfra.... ( I hoejsaesonen )

Jeg vil med tilfredshed laene mig tilbage og nyde at:
Jeg har fri sex o flaeskesteg ( hvis oenskes ) inden for kort afstand;
Jeg har laaaaangt til masse andre udlaendinge og en overfyldt strand

En gentleman er en, som gør noget, en gentleman aldrig burde gøre, men så gør det, som kun en gentleman kan

Bekymringer er som en gyngestol. De holder dig beskæftiget, men du kommer ingen vegne

Skeptikeren
Peder dog, har du ikke mere fantasi end det? Hvad med alle de beskrivelser der er fremkommet omkring, musik, teater, film, omegnen, sejlturene o.m.m.m.

Jeg elsker sku da også flæskesteg men der andet i livet end det. (satans nu løber tænderne i vand). Hvad med som en anden skrev; køkkener fra alle lande verden rundt og ikke til EURO priser.

Og så alle de smilende dejlige thaier (du behøver jo ikke nødvendigvis at bolle alle de thaidamer du ser). Bare det at se de små smidige mennesker er sku en vellyst og de er ikke dækket af uld/skind og termotøj.

Kom og prøv i stedet for at være så skræmt! Du vælger jo selv hvordan du vil leve din dag uden at den behøver kede dig. Kan sige at modsat mit tidligere liv i en forstad til KBH er der ikke en dag der ens her ude. Bare det at kunne køre rundt i meget lidt tøj og stoppe hvor man vil. sætte sig i skygge eller sol og kigge på det der sker omkring een (også fede, blege danskere). Mærke lugten af havet eller på den anden side af Sukhumvit, duftene fra skov og krat. De utallige aromaer der strømmer om en fra tusindvis af gadekøkkener, åh ja, det er livet.

Probelemt for dem der kommer til byen er jo at de IKKE tør bevæge sig ret langt væk fra midtbyen. Alle de utallige variationer af boliger spredt over et meget stort areal. Her er alt fra kæmpehuse til blikskure. Alene på denne Soi bor der 6 nationer, så i min dagligdag ser eller taler jeg med indere, thaier, tyskere, franskmænd, jugoslaver, nordmænd.

Skeptikeren
Bogen: En Roskildedrengs Erindringer (1939-2000)
Kan hentes på: www.jumplink.dk/somrak

Bogen: Mit nye liv i Thailand (2001-2012)
Kan hentes på: www.jumplink.dk/somrak2

Måtte Buddha stænke velduftende vande på din vej!

http://www.jumplink.dk/somrak
natty
Peder1968 skrev:

- Billig sex.

Peder1968, hvis du er til sjældne dyrearter, er Pattaya også lige stedet. I nogle lande har de store flagermuse, som kaldes flyvende hunde.
I Pattaya ses til tider arten Flyvende Faranger, de er meget underlige, når de skal flyve tager de normalt afsæt fra en balkon. Videnskaben har endnu ikke fundet ud af om de gør det af egen fri vilje, eller om de får hjælp dertil.
Da det stadig er lidt af en begivenhed når naturfænomenet sker, er pressen med fotografer altid hurtig til stede, men de er desværre altid for sent på den, så det har endnu ikke være muligt at fotografere selve afsættet.
Politiet mener dog, at de fleste afsæt, sker af egen fri vilje, da dyrearten i tiden op til afsættet ofte har haft en destruktiv adfærd.
Uvidenhed avler oftere selvtillid end viden, Charles Darwin

taxidriver990
Natty skrev :
Peder1968, hvis du er til sjældne dyrearter, er Pattaya også lige stedet. I nogle lande har de store flagermuse, som kaldes flyvende hunde.
I Pattaya ses til tider arten Flyvende Faranger, de er meget underlige, når de skal flyve tager de normalt afsæt fra en balkon. Videnskaben har endnu ikke fundet ud af om de gør det af egen fri vilje, eller om de får hjælp dertil.
Da det stadig er lidt af en begivenhed når naturfænomenet sker, er pressen med fotografer altid hurtig til stede, men de er desværre altid for sent på den, så det har endnu ikke være muligt at fotografere selve afsættet.
Politiet mener dog, at de fleste afsæt, sker af egen fri vilje, da dyrearten i tiden op til afsættet ofte har haft en destruktiv adfærd.

Det er fa.... humor paa hoejt plan... LOL LOL

Peder1968
rol

natty
Skeptikeren skrev:

Peder dog, har du ikke mere fantasi end det? Hvad med alle de beskrivelser der er fremkommet omkring, musik, teater, film, omegnen, sejlturene o.m.m.m....
......Hvad med som en anden skrev; køkkener fra alle lande verden rundt og ikke til EURO priser.

Og så alle de smilende dejlige thaier (du behøver jo ikke nødvendigvis at bolle alle de thaidamer du ser). Bare det at se de små smidige mennesker er sku en vellyst og de er ikke dækket af uld/skind og termotøj....

....Bare det at kunne køre rundt i meget lidt tøj og stoppe hvor man vil. sætte sig i skygge eller sol og kigge på det der sker omkring een ... Mærke lugten af havet eller .......af duftene fra skov og krat. De utallige aromaer der strømmer om en fra tusindvis af gadekøkkener, åh ja, det er livet.

Skeptikeren

Dejligt indlæg Spektiker, men gælder disse dejlige ting specielt for Pattaya? Det kan da opleves mange andre steder i Thailand.

Fordi man ikke er vild med Pattaya, er det jo ikke ensbetydende med at man ønsker at opholde/bosætte sig midt i lars tyndskids marker.
Uvidenhed avler oftere selvtillid end viden, Charles Darwin

handy
nu er jeg lige kommet hjem efter en god tur på cyklen op til budha slagt mig ikke er halv ord blind....fik lige 3 pils på toppen og 3 vodkaer lokal på vejen hjem.....og her efter badet vil min kone meget gerne lave en ny bruger til forummet.....god nat....Angel

Spring til debat: