Se indlæg|
Problemer
|
|
|
Lagt på d. 18/01-2012 11:33
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
patirak skrev: Kan vi på en eller anden måde ikke få koordineret indsamlingen til Kenneth, så han kan komme afsted så hurtigt som muligt??? Som nævnt skal der ikke mere end lidt over 20 brugere til, der hver smider Bath 2000 til Kenneth. For mig virker Kenneth som en ærlig og reel fyr, som er kommet problemer og som behøver hjælp. Derfor vil jeg også gerne give en hånd med. Her at tale om en mand der har problemer og som også er villig til at yde en indsats, hvis det er det der skal til. Det er efter min mening den rigtige holdning. Så derfor bør vi hjælpe Kenneth ud af den knibe han er endt i og lade være med at tæske mere rundt i hvorfor han er endt som han har gjort. Hvor skal vi sende pengene hen?, Kenneth - har du en konto jeg kan overføre til? Foreslår at pengene indsættes på Olsen99's konto Så kan Olsen holde øje med om at pengene bruges korrekt (indkøb af ikke refundérbar billet etc.) Og skulle det vise sig at Kennet er en 'fuser', så kan Olsen bare donere pengene til det lokale børnehjem. Mvh. Labri |
|
|
|
| patirak |
Lagt på d. 18/01-2012 11:35
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 739 |
2focus skrev: Alle, tak faar den umiddelbare venlighed i udviser. Lad mig lige fastslaa at jeg ikke vil foele mig forurettede,( hvis en del af den hjaelp jeg modtager er doneret/laan via en bruger herinde ell andet) At jeg viser mit pas med hensyn til entrys og evt tjekke op i DK om jeg er efterlyst eller paa anden maade kriminel........ Labri@ Du hat ret at det er et kaempe problem ( billet/overstay),og er utroligt roert over den hjaelp der tilbydes. og hvis vi naar vi saa langt ringer jeg eller henvender mig saa snart der en eller anden form faar enighed....... Tak Labri.... Lang Yao. Du er igen spot on,ang om evt gardere sig,hvis det utaenklige skulle ske ( billet/overstay osv) Ved ikke om de har delt,men hvis man kan bestikke politiet,kunne min eks sikkert bestikke/overtale raadgiveren i sin hjemby.at hun ogsaa skulle kune haeve fra kontoen. Patirak@ Flot flot flot,og tak igen for din/jeres hjaelpsomhed.det havede jeg ikke regnet med ( haabet maaske) At en knap 24 timer gammel bruger allerede paa vej til en eller anden form faar hjaelp. Ezal@ Tak faar din stoette og hjealpsomhed.fantastisk hvis der er en job mulighed aaben, naar jeg kommer hjem. Paa den maade kan jeg ogsaa faa evt hjaelp betalt tilbage hurtigt,hvad jeg vil goere. Kommer jeg til DK pga det her,saa vil jeg vaere yderst taknemmelig,og i det mindste gengaelde det med at betale tilbage........ Kenneth, grib knoglen og få ringet til ham Olsen99. Han har tilbudt dig en billet og en køretur til lufthavnen. Mon så ikke brugerne her kan få rejst de resterende skillinger. |
|
|
|
| 2focus |
Lagt på d. 18/01-2012 11:43
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 138 |
Olsen99. sagde jeg ikke bare ville ringe foer du ligesom havede giver tilsagn,og du skrev ogsaa du vil vide mere om min situation. Men kan sagtens ringe snarest og evt moedes osv,og faa selskab ud til lufthavnen Kan jeg ringe? Patirak@ hvis det ender saadan her ( oekonomisk hjaelp/laan ) er der evt en bruger der kunne staa faar det,saa jeg faar det samlet beloeb ( overstay/billet) Evt Ezal som har familje her i Ban pong og kan tilbyde arbejde i dk hvis han vil,eller en anden... Kunne saa ogsaa betale tilbage den vej.. MVH Kenneth |
|
|
|
| 2focus |
Lagt på d. 18/01-2012 11:48
|
Labri@ Fint med mig og maaske olsen99 er en fin fyr,saa vi kan faa en farvel/tak faar hjaelpen kaffe/oel Patirak@ Ringer snart |
|
|
|
| Olsen99 |
Lagt på d. 18/01-2012 11:53
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 246 |
Labri skrev: patirak skrev: Kan vi på en eller anden måde ikke få koordineret indsamlingen til Kenneth, så han kan komme afsted så hurtigt som muligt??? Som nævnt skal der ikke mere end lidt over 20 brugere til, der hver smider Bath 2000 til Kenneth. For mig virker Kenneth som en ærlig og reel fyr, som er kommet problemer og som behøver hjælp. Derfor vil jeg også gerne give en hånd med. Her at tale om en mand der har problemer og som også er villig til at yde en indsats, hvis det er det der skal til. Det er efter min mening den rigtige holdning. Så derfor bør vi hjælpe Kenneth ud af den knibe han er endt i og lade være med at tæske mere rundt i hvorfor han er endt som han har gjort. Hvor skal vi sende pengene hen?, Kenneth - har du en konto jeg kan overføre til? Foreslår at pengene indsættes på Olsen99's konto Så kan Olsen holde øje med om at pengene bruges korrekt (indkøb af ikke refundérbar billet etc.) Og skulle det vise sig at Kennet er en 'fuser', så kan Olsen bare donere pengene til det lokale børnehjem. Mvh. Labri Det vil jeg saa gerne have mig frabedt. Olsen99.
Pas paa, der er altid en sulten grib, som kigger dig over skulderen. |
|
|
|
|
Lagt på d. 18/01-2012 12:15
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Olsen99 skrev: Labri skrev: patirak skrev: Kan vi på en eller anden måde ikke få koordineret indsamlingen til Kenneth, så han kan komme afsted så hurtigt som muligt??? Som nævnt skal der ikke mere end lidt over 20 brugere til, der hver smider Bath 2000 til Kenneth. For mig virker Kenneth som en ærlig og reel fyr, som er kommet problemer og som behøver hjælp. Derfor vil jeg også gerne give en hånd med. Her at tale om en mand der har problemer og som også er villig til at yde en indsats, hvis det er det der skal til. Det er efter min mening den rigtige holdning. Så derfor bør vi hjælpe Kenneth ud af den knibe han er endt i og lade være med at tæske mere rundt i hvorfor han er endt som han har gjort. Hvor skal vi sende pengene hen?, Kenneth - har du en konto jeg kan overføre til? Foreslår at pengene indsættes på Olsen99's konto Så kan Olsen holde øje med om at pengene bruges korrekt (indkøb af ikke refundérbar billet etc.) Og skulle det vise sig at Kennet er en 'fuser', så kan Olsen bare donere pengene til det lokale børnehjem. Mvh. Labri Det vil jeg saa gerne have mig frabedt. OK - Det bliver du så fri for. Har du et forslag, hvis det viser sig Kennet er ærlig ? (tænker på en indsamling) Der er jo en vis risiko med at Kennet er en hustler, men hvis jeg indsætter 2 K Baht på en konto, og bliver snydt, så kan jeg kun grine af det. Jeg var jo advaret ! Mvh. Labri |
|
|
|
| patirak |
Lagt på d. 18/01-2012 12:41
|
|
Lad os nu tage udgangspunkt i at Kenneth er en ærlig mand. Worst case handler det om småbeløb og i så fald har jeg næsten mere ondt af ham. For sølle Bath 50.000 ser jeg ingen grund til at lave et kompliceret setup. Hvem er med på at sende nogle "knaster" til Kenneth? Kenneth... har du en bankkonto? Vi kan så melde ind her når vi har overført og hvor meget og Kenneth kan jo så bekræfte hvor meget og fra hvem han har modtaget. Det burde være ret simpelt. Hvadenten det viser sig at Kenneth er ærlig eller ikke... så vil vi hver især have bidraget til Kenneth med et godt hjerte og intentionen om at ville hjælpe et andet menneske i problemer. Det er jeg helt sikker på, ingen af os vil blive straffet for... Hvis han er ærlig (hvad jeg vælger at tro), så kan det være, en dag vinder i lotto og husker os allesammen... Alt er muligt i denne verden. Men lad os nu få hjulpet manden...
Redigeret af patirak d. 18/01-2012 12:54 |
|
|
|
| 2focus |
Lagt på d. 18/01-2012 13:33
|
Alle. Har lige haft en hyggelig/behaglig samtale med Olsen99 via telefon. Patirak@ Jeg er skam aerlig,og skal ikke vinde i lotto faar at huske denne hjaelp,og betaler tilbage. Har en bankkonto men den er inaktiv,pga da jeg skabede mig i banken,fik jeg at vide jeg ikke ville vaere i stand til at bruge min konto pga overstay ( det kan documenteres ) saa naar venner har hjulpet mig fra dk,har det vaeret via westeren union ( som er dyrt ) Og der kunne jeg sagtens hente penge paa mit pas.ikke at det skal ske den vej da det koster faar meget........ Jeg kender kun en udlaendning her i Ban pong ( set i alt 4 skolelaerer ) han er en svensk pensionnist,som jeg skal ud til i morgen,og spoerge om husly, som jeg ogsaa forklarede olsen99,kan maerke jeg er en belastning faar familjen,i takt med pengende bliver mindre og mindre. Han er en lidt sur aeldre mand,men jeg har altid vaeret flink ved ham,han kom bla andet og saa fodbold hos mig i weekenderne da jeg havede ubc,maaske han vil hjaelpe med konto det ved jeg i morgen. Med alt respect faar hendes familje,har jeg ikke meget tiltro til en evt thai konto. Haaber det lykkes,.. Labri@ Jeg vil ikke forlange noget ( hvordan og hvorledes ) men er aaben faar alle muligheder. alle, Glaeder mig til jeg staar i dk,og begynde at betale tilbage og vise min taknemmelighed MVH Kenneth |
|
|
|
| patirak |
Lagt på d. 18/01-2012 14:01
|
|
2focus skrev: Alle. Har lige haft en hyggelig/behaglig samtale med Olsen99 via telefon. Patirak@ Jeg er skam aerlig,og skal ikke vinde i lotto faar at huske denne hjaelp,og betaler tilbage. Har en bankkonto men den er inaktiv,pga da jeg skabede mig i banken,fik jeg at vide jeg ikke ville vaere i stand til at bruge min konto pga overstay ( det kan documenteres ) saa naar venner har hjulpet mig fra dk,har det vaeret via westeren union ( som er dyrt ) Og der kunne jeg sagtens hente penge paa mit pas.ikke at det skal ske den vej da det koster faar meget........ Jeg kender kun en udlaendning her i Ban pong ( set i alt 4 skolelaerer ) han er en svensk pensionnist,som jeg skal ud til i morgen,og spoerge om husly, som jeg ogsaa forklarede olsen99,kan maerke jeg er en belastning faar familjen,i takt med pengende bliver mindre og mindre. Han er en lidt sur aeldre mand,men jeg har altid vaeret flink ved ham,han kom bla andet og saa fodbold hos mig i weekenderne da jeg havede ubc,maaske han vil hjaelpe med konto det ved jeg i morgen. Med alt respect faar hendes familje,har jeg ikke meget tiltro til en evt thai konto. Haaber det lykkes,.. Labri@ Jeg vil ikke forlange noget ( hvordan og hvorledes ) men er aaben faar alle muligheder. alle, Glaeder mig til jeg staar i dk,og begynde at betale tilbage og vise min taknemmelighed MVH Kenneth Super, meld ind når du har en konto - så laver vi en ny tråd og ser om ikke der kan komme lidt penge ind. |
|
|
|
| Kim Ludvigsen |
Lagt på d. 18/01-2012 15:14
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2627 |
Det er virkelig svært med denne slags tilfælde. Jeg har hele tiden siddet og tænkt på Michael Larsen - at det kunne være ham som "tak" for den omtale han har fået herinde, eller at det kunne være en som ham. Michael Larsen er nu anholdt i Danmark, så ham er det i hvert fald ikke ![]() http://www.dr.dk/...114937.htm Jeg spæder også gerne til med 2.000 baht. |
|
|
|
| fckguld |
Lagt på d. 18/01-2012 15:51
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 962 |
patirak skrev: jeg giver også 2k
Kan vi på en eller anden måde ikke få koordineret indsamlingen til Kenneth, så han kan komme afsted så hurtigt som muligt??? Som nævnt skal der ikke mere end lidt over 20 brugere til, der hver smider Bath 2000 til Kenneth. For mig virker Kenneth som en ærlig og reel fyr, som er kommet problemer og som behøver hjælp. Derfor vil jeg også gerne give en hånd med. Her at tale om en mand der har problemer og som også er villig til at yde en indsats, hvis det er det der skal til. Det er efter min mening den rigtige holdning. Så derfor bør vi hjælpe Kenneth ud af den knibe han er endt i og lade være med at tæske mere rundt i hvorfor han er endt som han har gjort. Hvor skal vi sende pengene hen?, Kenneth - har du en konto jeg kan overføre til? DU FÅR HVAD DU GIVER
GRIB LIVET I MORGEN ER DET MÅSKE FORBI |
|
|
|
| 2focus |
Lagt på d. 18/01-2012 15:57
|
Kim Ludvigsen@ Er blever klar over der er lavet fupindsamlinger eller scammere paa spil i dette forum, Bla andet via tlf samtale med Olsen99... Denne traad har udviklet sig til at brugere vil hjaelpe mig oekonomisk,hvor jeg ellers startede med at tilbyde min arbejdskraft saa jeg kunne rejse hjem, Har beskrevet lidt tidligere at jeg stiller mit pas osv til raadighed Tjekke op om mit forloeb her i thailand ( entrys )osv og vil en da ga saa langt at via mit navn cpr at der kan tjekkes op omkring min mors bortkomst paa bispebjerg hospital i december Saa scanner gerne mit pas eller moeder op evt Olsen99 med hvad der vil kontroleres, hvis det behoeves, Forstaar nogen er skeptiske pga tidligere episoder,og ikke vil tages i roeven igen.. Saa paa trods af dette er jeg utroligt roert over denne opbakning indtil nu.der maa jeg virkelig loefte paa hatten.......... Og tak faar din villighed til at hjaelpe mig alle, Har modtaget private beskeder med oekonomisk hjaelp og enda noget arbejde via computer Hvad det udvikler sig til vil blive oplyst her i traaden. Og dem som hjaelper mig enkeltvis vil jeg udveksle oplysninger med,scanne mit pas omkring mine data,( saa jeg kan haenges ud som evt scammer eller anmeldes) Hvis det viser sig jeg er en scammer.... Men oprindeligt fordi saa jeg kan betale tilbage via at faa jeres oplysninger ( konto nummer eller andet) Og vise jeg er den person jeg siger jeg er......... Mvh kenneth |
|
|
|
| 2focus |
Lagt på d. 18/01-2012 16:02
|
Fckguld Mange tak,ved mere i morgen ang konto.. Hilsen Kenneth |
|
|
|
| fckguld |
Lagt på d. 18/01-2012 16:07
|
|
så lidt - send mig dit fulde navn . klik på pb under indlæg - og jeg sender lidt med western - så du får noget æde indtil der er en løsning. sender dig kode i morgen fra western så du kan hente dem
DU FÅR HVAD DU GIVER
|
|
|
| Anonym Bruger |
Lagt på d. 18/01-2012 16:16
|
![]() Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1131 |
ren nysgerrighed, har du noget med dette firma at gøre: Globall Aps (sportsbetting) eller med det danske firma 2Focus (dit brugernavn)?? |
|
|
|
| fckguld |
Lagt på d. 18/01-2012 16:27
|
|
2focus skrev: send mig dit fulde navn- så jeg kan sende med western union
Hej alle sammen, Lige min historie kort. Faar 5 aar siden udlevede jeg droemmen,og flyttede til Thailand,havede fundet en pige fra en tidligere ferie, og var klar til det skulle vaere mig og hende, Fik solgt min lejlighed osv,bygget hus her ( Ratchaburi ) og en opsparingskonto.da jeg faar 4 maaneder siden finder ud af at den er toemt, konfrontere hende med det ( spillet op ) og det ender med at jeg bliver sat paa gaden fra det hus jeg har betalt faar. Min situation nu er at jeg har overstay ( 20,000 bath ) ingen billet og ikke nok penge DETTE ER IKKE EN TIGGE TRAAD!! har levet de sidste 4 maaneder under kummerlige vilkaar,og haabede paa en loesning, men huset er hendes,oj jeg har indset slaget er tabt, Jeg henvender mig her i haab om at der findes en der har noget arbejde, resort resturant hotel eller bar, da jeg saa ville kunne arbejde og laegge fra til en billet,ved godt det ikke er danske loenninger,men vil bare hjem.Og det er trods alt bedre at staa i kbh uden en krone en det er her,er udlaert maler og kan lave det meste. Er ikke afhaengig af div rusmidler og fremstaar paen og ren 43 aar gammel..... MVH Kennet DU FÅR HVAD DU GIVER
|
|
|
| 2focus |
Lagt på d. 18/01-2012 16:46
|
Js@ skrev ren nysgerrighed, har du noget med dette firma at gøre: Globall Aps (sportsbetting) eller med det danske firma 2Focus (dit brugernavn)?? kender ikke noget til globall Aps (sportsbetting) Skal starte faar worldspreads,dk hvor 2focus er samarbejdspartnere aller affiliate, hvor jeg skal forsoege at skaffe kunder til deres side... Men ligesom tlf salg tjener jeg kun penger hvis folk aabner en konto og handler... saa det er ikke nogen sikker indtjening Derfor mit bruger navn....... Mvh Kennet |
|
|
|
| Olsen99 |
Lagt på d. 18/01-2012 16:50
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 246 |
Jeg har en lille smule travlt lige nu, men vil lige sige at jeg har haft en god snak med Kennet, han traenger til at komme hjem til DK.. er paa lidt senere. Olsen99.
Pas paa, der er altid en sulten grib, som kigger dig over skulderen. |
|
|
|
| 2focus |
Lagt på d. 18/01-2012 17:08
|
js@ Skulle starte noget under wauw gaming sportsbetting,affiliate, som en ven skulle tage sig af, havede et firma engang der hed Excom Aps som jeg var direktoer faar.min ven blev ansat til noget affiliate/gateway Han overtog saa firmaet kort efter,men det kom aldrig op at staa.de aendrede navn,men ved ikke til hvad, da jeg mistet kontakten med ham Det er det jeg hat haft med sportsbetting at goere |
|
|
|
| patirak |
Lagt på d. 18/01-2012 17:15
|
|
Olsen99 skrev: Jeg har en lille smule travlt lige nu, men vil lige sige at jeg har haft en god snak med Kennet, han traenger til at komme hjem til DK.. er paa lidt senere. Godt at I havde en god snak... Lad os nu få hjulpet Kennet med at komme hjem - og det kan kun gå for langsomt. Vi er vel oppe på et 10-12.000 Bath nu... Lad os få nogle flere tilkendegivelser om hjælp og så få overført pengene til Kennet, så snart han har en løsning vedr. kontoen. Kom så til lommerne gutter... !!!! |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 

Alt er muligt i denne verden. Men lad os nu få hjulpet manden...