Se indlæg|
Om at finde kærligheden i Thailand...
|
|
| sula |
Lagt på d. 02/09-2011 01:36
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 222 |
chris70 skrev: Al48 Vi snakker om en high class luder på 39, hvor mange thai mænd tror du vil gifte sig med hende? Men det ser ikke ud til a patirak har noget imod det. Hvor mange på 40 ser du som arbejder på værtshuse i Thailand, hun har en søn på 16 og meget få thai mænd vil gå ind til den. Hvis du lægger mærke til det så har næsten alle piger på de forskellige barer været gift og har børn eller er stadig gift. Internettet er fuld med damer over 40 som gerne vil møde en falang, hvorfor går de ikke til deres egne? Først er der penge og et bedre liv, plus at de er kommet i en alder hvor der kun er falanger tilbage, så derfor siger jeg at vi får dem som er left overs som thai manden ikke vil have. Du har mødt en du holder af og hun af dig så det her skulle ikke blive personligt. Tænk dig lidt om, hvilken en chance har en luder på 39 i Thailand til at få et ordentlig liv, hvis ikke hun kan finde sig en falang? Jeg holder stadig på at vi får alt leftover, undtagen dem som snakker thai, men det er en helt anden historie. Jeg håber ikke for dig forkert formuleret jeg håber ikke for nogen kvinde at de lever sammen med dig for magen til respektløst ordgejl skal man lede længe efter. For hvis du har en kone eller kæreste så er det jo nok ikke en jomfru du har mødt på et bibliotek, hvorfor ikke være glad på andres vegne når der endelig kommer en solstråle historie hvor de er glade , tilfredse og lykkelige med deres liv og levned. Men jeg tror du er lidt bitter fordi du evt selv lever sammen med det du så respektløst kalder for leftovers, jeg vil tro at det er dig der leftovers og ingen anden vil have. Jeg mødte selv min kone da hun var i slut trediverne og ja hun har en søn som jeg betragter som min egen der idag er 14 år, han bor her meed os i Grønland på sit 3 år hvor jeg mødte hans mor som nu har været her i 8 år, hvor hun har haft sit liv og arbejde. Min søns biologiske far døde da han var et år gammelt og jeg betragter hverken ham eller hende som leftovers, da det nok er det bedste der er sket i mit liv at jeg har dem. Og nej hun er ikke tidligere prostitueret eller har netdatet og hvis hun havde, så havde jeg nok også sagt jamen sådan er det bare, for vi har et godt liv sammen. Og det er jo ikke alle der går blindt og hovedløst ind i et forhold og godt kan have et godt liv selvom det er en tidligere prostitueret eller netdater de lever sammen med. Men under alle omstændigheder håber jeg ikke for dig at du lever sammen med en der er lige så fordømmende og bitter at høre på som dig. Og at du får et godt liv nu og fremover uden leftovers som du nu ynder at kalde omtalte kvinder. |
|
|
|
| patirak |
Lagt på d. 02/09-2011 02:21
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 739 |
Hørt!, Hørt! Sula !!!! og jeg håber også du får et liv uden "leftovers" Chris. For det ville da gå helt galt ![]() Nå, men jeg skal ud i lufthavnen og med flyveren til BKK. I den anden ende står kæresten og trods "udløbsdato", "høj alder", "leftover status" og hendes "luder fortid", så er der ingen anden jeg hellere ville bruge min tid og mit liv på. Weekenden... Ja, den skal gå med at slappe af derhjemme, et par ture i poolen og fitness centret, en tur i biffen med min stedsøn, god hjemmelavet thai-mad og måske smutter vi en tur i byen, hvis vi får lyst... It is "ALL UP TO US" .... så der er lagt op til en super weekend...GOD WEEKEND til jer alle herinde!!!! ![]() |
|
|
|
| NoiNarak |
Lagt på d. 02/09-2011 02:30
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 586 |
Sula-Patirak-tak for gode indlaeg,er vist ved at blive en vane,Patirak-men en af de gode. Rigtig god weekend til alle herinde. |
|
|
|
| jesperfrb |
Lagt på d. 02/09-2011 02:45
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2357 |
Kan kun sige god weekend! Takker for indlægget
IT IS NICE TO BE IMPORTANT, BUT MORE IMPORTANT TO BE NICE!!!!! Jeg startede med ingenting, og har næsten det hele tilbage |
|
|
|
| farangkinok |
Lagt på d. 02/09-2011 03:07
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 4 |
Takker for det flotte og forhåbentlig ærlige indlæg! Det inspirere mig til at fortælle lidt om min egen historie. Jeg er selv gift med en "thailuder", det har jeg nu været i 12 år! Vi er idag sepererat, men er bedste venner! Vi har virksomhed i Thailand sammen, og kan sagtens finde udaf det sammen! Så at en pige kommer fra en bar er ikke nødvendigvis et problem! Grunden til at vi er sepererat er mig, jeg kunne ikke holde snitterne for mig selv! Vi mødte hinaden på en massage klinik i KBH, og jeg var nød til at komme tilbage! Skal lige siges, det var kun massage, men jeg er sikker på de/hun kunne levere mere! Efter 5-6 gange spurgte jeg om hun ville med ud og spise, men nej! Hun kom hjem til mig og lavede mad, dejlig oplevelse. Efter 8 månder bekendtskab-kærester flyttede vi sammen! Redigeret af farangkinok d. 02/09-2011 03:15 |
|
|
|
| chaingmai |
Lagt på d. 02/09-2011 06:14
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 811 |
dejligt med en så positiv tråd.![]() |
|
|
|
| Rawirot |
Lagt på d. 02/09-2011 07:27
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 352 |
chaingmai skrev: dejligt med en så positiv tråd. ![]() Den er blevet lidt slidt i kanten( tråden ) Tror der sidder nogle "proffesionelle " skribenter og modskriver alt det positive. . For nu har man engang bestemt at alle thaikvinder er nogle "beregnende ludere " Så hvis nogle af os siger at vores er anderledes og faktisk helt almindelige kvinder. Ja så er det os der er enfoldige , godtroende og idioter. Eller kvinden har ikke fortalt at hun var sådan tidligere. Egentlig syntes jeg at alt det negative skrivere om thaikvinder siger mere om de mænd der skriver det end om kvinderne.
Redigeret af Rawirot d. 02/09-2011 07:34 Rawirot
Siamren . Flauenskjold-by.dk |
|
|
|
| sune |
Lagt på d. 02/09-2011 08:44
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 359 |
Jeg har endnu engang undret mig lidt over, hvorfor du Patirak nu skriver oplevelse som din, på DTW. Hvorfor jeg flere gange bundærligt som mange andre, har gjort noget lignende. Det har da også til tider undret en selv. Det er vel fordi vi gerne vil delagtiggøre andre i noget positivt og noget dejligt, eller som Leiferne vil sige fremhæve vores eget ego. Hvad så, siger jeg bare, for jeg er overbevist om, at det er vores dejlige positive oplevelser der er med til, at mange af vores medmennesker får samme lyst. Jeg er af den overbevisning, at disse Leifer har fået både nederlag og andet, hvorfor alle vi andre bar er nogle L.....Karle, som tror vi ved noget om kvinder og om Thailand. Desværre har vi jo nok i Leifernes øjne glemt virkeligheden, så reaktion som den du har nævnt, vil altid fremkomme, og om den giver en form for er..t... tilfredsstillelse er jeg ikke klar over, men Leifernes klogskab giver vel dem selv et kick. Patirak endnu engang tak for din bundærlige fortælling, og om den er opdigtet eller fra det virkelige liv, er jo underordnet, for den rammer jo os alle sammen. Patirak, må jo nok give dig ret i dine betragtninger om disse Leifer, men lad dem nu være, for de har deres egen lille forening, som altid popper op pludselig, for at fortælle alle os andre, at vi er dybt godnat, og det skal der selvfølgelig også være plads til på et debat forum.. Patirak. Jeg håber du får en super weekend i Bangkok. Jeg er da kun lidt misunderlig... God weekend til alle. |
|
|
|
| chris70 |
Lagt på d. 02/09-2011 08:54
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 133 |
ja Patirak, hvem er du egentlig og hvad laver du i bkk. jeg går ud fra at du bor i condo da du snakker om fitness og pool. Arbejder du med eget firma eller er du ansat. på forhånd tak |
|
|
|
| sune |
Lagt på d. 02/09-2011 09:08
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 359 |
Chris, hvorfor skal disse ligegyldige frispark altid sparkes. Du og jeg kan da være totalt ligeglad med hvem ham Patirak er.. Hvad har det egentligt med sagen at gøre ud over nysgerrighed... Du kan vel skrive en Pber til manden.. |
|
|
|
| AL 48 |
Lagt på d. 02/09-2011 09:29
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 868 |
Hej Patirak. Rigtig velkommen til siden,- og tak for den dejligt positive beretning. Den er med til at gøre, at man får en lidt mere tiltro til at det man gør ikke er så tosset endda. Med alle de negative beretninger man kan læse, kan de jo få en til at tvivle på om ens egen lykke kan være sand,- der er jo nok til at modsige det. Men de fleste af dem med "dårlige erfaringer", viser sig selv at have været ude om det. De har mange gange troet at deres thai-kone fandt sig i alt, for de var jo pengeautomaten. Med hensyn til Chris70 forstår jeg ikke rigtigt hans indgående kendskab til ludere og deres opførsel, da han jo ikke kommer på barer og lignende. Jeg var ikke klar over at disse også vrimlede på fittness-centre.- Kan jo være en motivation til at starte der. Ang. din "erfaring" med Leif, så er du ikke den eneste der har oplevet hans henvendelser pr. P.B., han ynder åbenbart at henvende sig på den måde frem for at komme med sine "belæringer" hvor andre også kan se dem. Så op i r.... med ham. Takker endnu engang for positivt indlæg. Hav en fortsat god dag. |
|
|
|
| NoiNarak |
Lagt på d. 02/09-2011 09:48
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 586 |
Ja, men der er jo kun et at sige til en tråd som denne-flere af den slags-også fordi det ihvertfald bekraefter mig i mine påstande i mange andre diskusioner herinde og andre steder. Desuden kan jeg jo se af tråden her, at vi generelt alle er enige-så nok lidt underligt,at vi så ofte skaendtes bravt-men for mit vedkommende,er det måske min måde,at udtrykke mig på-og mit fandens temperament,der af og til løber af med mig,der giver de mange uenigheder-og det er jo egentlig tosset, når vi jo faktisk er enige. Nej, det der får mig til at fare i flint-og som nogen nok benytter sig af,til en rask diskusion-det ER netop de emner her-fordi jeg selv kun har positive oplevelser med min dame. Så for min part-vil jeg da fremover prøve at beherske mig og ikke fare sådan op,men bevare en god stemning herinde-så,et eller andet sted,en undskyldning for dette,fra min side. Kan alle nu have en rigtig god weekend-pas på Jer selv og hinanden. |
|
|
|
| chris70 |
Lagt på d. 02/09-2011 10:35
|
|
Al48 Gå tilbage og se på#26, hvor jeg siger at ikke mange har været sammen med så mange ludere som mig. Ja der er mange søde piger der går til fitness og de bringer deres fyre med sig og ingen af dem har stor mave. Ja jeg går meget på bar i Thailand, men drikker ikke så meget alkohol. |
|
|
|
| chris70 |
Lagt på d. 02/09-2011 10:50
|
|
Hej Sune Ja jeg må indrømme at jeg er lidt nysgerrig: Her er en mand, ny på siden og alle kommer ud af skabet og forklare deres lille historie, han får klap og ros for sit lange indlæg, så meget at han brækker en uskreven lov om at ikke opgiv en PB, som jo bekendt står for Privat Besked, men det overser vi får han er helten i dette drama. Han forklare os at min skraldespand er bedere end din og ingen siger noget. Hvis jeg var ny på denne side og ny i Thailand kunne jeg godt tro at alle falanger finder deres kone i en bar, men det ved jeg at de ikke gør. Nej, jeg er ikke thai gift, men har piger som venner og håber ikke jeg bliver gift, thai eller ej. |
|
|
|
| milex |
Lagt på d. 02/09-2011 11:06
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 830 |
Hvis jeg uopfordret får en PB, ser jeg ikke noget forkert i at offentliggøre den. Specielt hvis den har nævnte karakter. |
|
|
|
| FCKdk |
Lagt på d. 02/09-2011 11:23
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 927 |
Hej Patirak! Skøn beretning, som vist dækker mange herindes første oplevelse af Thailand.... ![]() Med hensyn til PB'er, syntes Jeg at hvis de er uopfordrede og kun indeholder p.. og l..., skal de da endelig offentliggøres inklusive brugernavnet på den formastelige....
__________________________________ ....jeg klattede det hele væk i Thailand!!!! ....ikke en dråbe spildt eller fortrudt!!!! ....og det fortsætter jeg med!!!! FCKdk Dem der ikke lyver, behøves ikke at huske hvad de sagde tidligere.... .Those who doesn't lie, doesn't need to remember what they've said before... |
|
|
|
| patirak |
Lagt på d. 02/09-2011 11:25
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 739 |
chris70 skrev: Ja jeg må indrømme at jeg er lidt nysgerrig: Her er en mand, ny på siden og alle kommer ud af skabet og forklare deres lille historie, han får klap og ros for sit lange indlæg, så meget at han brækker en uskreven lov om at ikke opgiv en PB, som jo bekendt står for Privat Besked, men det overser vi får han er helten i dette drama. Hej Chris. Ja, det er korrekt at jeg var ny på denne side og straks efter røg der en privat besked ind til mig, som jeg syntes var klam og direkte svinsk. Nu har jeg ikke læst reglerne på dette site, men vil umiddelbart mene at der burde være en regel om at man ikke måtte byde folk velkommen til forummet og svine folk til på den måde. Jeg postede beskeden for den viser netop hvordan nogle folk er, når emner som mine lægges på bordet. For mig er det ikke noget drama. Jeg har sagt det om Leif, som jeg synes der burde siges og som jeg mener. Så for mig er den sag ude af verden. |
|
|
|
| laodenmark |
Lagt på d. 02/09-2011 11:29
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 405 |
milex skrev: Hvis jeg uopfordret får en PB, ser jeg ikke noget forkert i at offentliggøre den. Specielt hvis den har nævnte karakter. Så blev vi klar over, at man ikke kan sende dig en PB. da den ikke kan forventes forblive 'Privat' men hvis du havde bytte ordet 'specielt' ud med 'når' kunne man måske være enig Rigtige Golfere har lavet 'Hole in One'
|
|
|
|
| milex |
Lagt på d. 02/09-2011 11:52
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 830 |
@laodenmark, - ok den køber jeg. |
|
|
|
| Henrik45 |
Lagt på d. 02/09-2011 16:58
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 17 |
Igen , igen falder hele det dybt naive hylekor, på dette forum bagover ! Kun et par enkelte har rejst spørgsmål omkring profilen " patirak " og hans fantastiske historie .... Men hvem er han egentlig ? og hvad er den skjulte agenda ? ....patirak er professionel skribent og tidligere bosat i England, hvor han drev websitet ThaiFarang.co.uk ...patirak har været her på websitet i flere år, under mange forskellige brugernavne ! Bla. ... Henson ! ( Gæt selv resten eller søg ! ) Hvad årsagen er, til patirak's årelange og konstante bombardementer med falske " positive historier " omkring thaipiger,... på diverse Thaiforum's skyldes er ikke godt at vide... men mon ikke det skyldtes adskillige forliste forhold med Thailudere ? ... og et desperat forsøg på at retfærdiggøre sine egne tåbelige beslutninger og kærsteforhold med thailudere i England og Thailand ?? Her er bare et lille udpluk af patirak'ens,..aktiviteter !... Vågn op ! [img]http://www.dansk-thai.dk/images/avatars/3dflagsdotcom_uk_2fawm[849].gif[/img] is not a valid Image. Af : patirak / Henson..., aka Allan, aka ThaiFarang osv.... på DTW. Jeg har foer henvist medlemmer af dansk-thai til denne webside: http://thaifarang... fordi det er en non-kommerciel webside som har til hensigt at drage opmaerksomhed paa den positive side af Thai-Farang forhold.Der er nu kommet en ny webside med en tilsvarende hensigt: http://www.geoffa... Jeg vil anbefale denne webside til dette forums medlemmer. Websiden indeholder smaa lydspor og ogsaa et internationalt forum for Thai-Farang par. Begge websider er hobby-projekter, men nogle medlemmer af dansk-thai kan maaske drage udnytte af den information de indeholder. http://kfj.phpfus...&pid=30826 http://www.dansk-...post_82168 http://www.dansk-...post_25615 http://www.dansk-...post_28912 http://www.dansk-...post_31127 http://www.dansk-...post_55377 Af :.. patirak / Henson / Allan / Thaifarang/ osv.... på Engelsk forum . [url] http://www.thaila...-3109.html [/url] This is a documentary that examines the background and motivations of many of the women who marry western men. I think it is an excellent documentary. It shows both the western men and the Thai women in a positive light and tries to dispel certain myths and stereotypes. Despite this the documentary has proved controversial as some believe that it yet again portrays Thai women as potential "prostitutes", and does not show the aspect of more middleclass Thai women marrying western men. Af : patirak / Henson / Allan / Thaifarang... osv.... på Teakdoor. Læg mærke til kommentarene på Teakdoor,.. Bla. denne ! Sounds like your typical stereotypical rehashed story ! http://teakdoor.c...id=6286216 Documentary on why Thai girls turn into sex workers This documentary can be found on youtube. It really begins in its second part when a young girl goes to see an older Thai lady to get her help in finding a Western husband. She eventually gets the blunt advice to go seek her fortune in Pattaya which she then does. The documentary interweaves other stories about Thai-Western couples seeking visas or custody of children. The language spoken is Thai/Lao and Danish but there are English subtitles throughout. Af : patirak / Henson / Allan / ThaiFarang .. osv .. med egen kanal og tekstning på Youtube. Redigeret af Henrik45 d. 02/09-2011 17:24 |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 

. For nu har man engang bestemt at alle thaikvinder er nogle "beregnende ludere " Så hvis nogle af os siger at vores er anderledes og faktisk helt almindelige kvinder. Ja så er det os der er enfoldige , godtroende og idioter. Eller kvinden har ikke fortalt at hun var sådan tidligere. Egentlig syntes jeg at alt det negative skrivere om thaikvinder siger mere om de mænd der skriver det end om kvinderne.