Foto- og video-albummene indeholder billeder og videoer af interesse for brugerne på Thailand
Portalen. Fotoalbummet er på hele 4248 billeder, blandt andet med billeder fra begivenheder
og arrangementer.
Thailand Portalen anvender cookies til at huske dine indstillinger. [Læs nærmere omkring sidens cookies].
Klik venligst på Accepter Cookies for at acceptere sidens cookies.
Det var dog pokker til påtande du kommer med-hvordan kan du påstå,at sådan og sådan er det generelt,når både jeg og andre ved,at det ikke er tilfaeldet med dem vi kender.Du kan da nu engang-uanset om du hedder Google eller ej, kun udtale dig om de folk du kender til.
Mage til arrogance at laegge for dagen.
Men jeg fornemmer at vi ikke omgaaes de samme kredse her i Thailand,,,
Dem jeg omgaaes har ingen problemer med , de forstaar samtlige dialekter..men har ogsaa gaaet mere end 4 aar i skole, ej tempel skole....du vroevler. Brian Marinus.5555
Redigeret af Wittaya d. 13/08-2011 13:18
Men jeg fornemmer at vi ikke omgaaes de samme kredse her i Thailand,,,
Dem jeg omgaaes har ingen problemer med , de forstaar samtlige dialekter..men har ogsaa gaaet mere end 4 aar i skole, ej tempel skole....du vroevler. Brian Marinus.5555
Brian Marinus??? Sig mig engang,har du drukket af natpotten?
Nej, men det har du...spring du bare ud af skabet, har faaet adskellige mails om hvem du er...vaer ej genert.. der oppe i Chiang Rai, det er jo der i ikke kan tale med folk fra Bkk. 5555
Wittaya skrev:
Nej, men det har du...spring du bare ud af skabet, har faaet adskellige mails om hvem du er...vaer ej genert.. der oppe i Chiang Rai, det er jo der i ikke kan tale med folk fra Bkk. 5555
Du har ret-det må vaere noget der er staerkere endnu-drøm du bare videre,sammen med dem der skriver mails til dig....5555