Se indlæg|
Forskelsbehandling
|
|
| jesperfrb |
Lagt på d. 04/05-2011 22:51
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2357 |
Der bliver lidt arbejde til pladesmeden efter den øvelse! Men det jo set før! men flyet kommer til at stå længe! Måske jeg kan ligge nye gulvtæpper i den
IT IS NICE TO BE IMPORTANT, BUT MORE IMPORTANT TO BE NICE!!!!! Jeg startede med ingenting, og har næsten det hele tilbage |
|
|
|
| natty |
Lagt på d. 04/05-2011 22:56
|
![]() Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3021 |
jesperfrb skrev: Der bliver lidt arbejde til pladesmeden efter den øvelse! Men det jo set før! men flyet kommer til at stå længe! Måske jeg kan ligge nye gulvtæpper i den ![]() Ups, jeg have sgu ikke set at den havde ild i røven
Uvidenhed avler oftere selvtillid end viden, Charles Darwin
|
|
|
|
| Thomas72 |
Lagt på d. 05/05-2011 01:00
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1392 |
sonny skrev: thomas72 ok men hvem må så være herinde på dtw. siden det kun i dine øjne er specielle mennesker. €r det kun dem som vil ha samme mening som dig ? Er du nazist siden du, vil forskel behandle folk. Dem med rødt hår må måske heller ikke være her, eller folk med forkerte navne. Og jeg kan da også li at komme i thailand, hvad har det med reglerne i dk at gøre.du er lidt mærkelig. Jeg har aldrig sagt det kun er personer der har den samme mening som jeg, der må være inde på DTW. Kun sagt det er mig en gåde hvad du laver inde på DTW, med de fordomme du har om thailandske kvinder. Og det står jeg ved. Det spørgsmål skulle komme fra dig? Det kan man godt forstå, men igen så er det mig en gåde. Med de holdninger du har. Nu er det jo kommet frem du selv er gift med en thai i en anden tråd. Men alligevel har du fordomme om thailandske kvinder, er tilhænger af "den danske Nürnberglov" og synes Pia K. skal forsætte sit gode arbejde. Det må være dig der er lidt mærkelig. Redigeret af Thomas72 d. 05/05-2011 01:11 Til Jer der rejser til Thailand for første gang, pas på!.
Thailand er vanedannende, stærk vanedannende!. Jeg ved hvad Jeg taler om. |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.