Foto- og video-albummene indeholder billeder og videoer af interesse for brugerne på Thailand
Portalen. Fotoalbummet er på hele 4248 billeder, blandt andet med billeder fra begivenheder
og arrangementer.
Thailand Portalen anvender cookies til at huske dine indstillinger. [Læs nærmere omkring sidens cookies].
Klik venligst på Accepter Cookies for at acceptere sidens cookies.
Stampe skrev:
Hvad er der nu galt med en sød pige der arbejder i en bar ??
Ja jeg spør bare...
hovede parten finder deres komende kone på en bar, og for mig at se er der intet galt i det.
Der findes gode og søde piger, & der findes dårlige piger alle steder. sådan er det også i Danmark
Der er ikke noget galt i at gifte sig med en barpige. Var ikke det vi talte om. Iøvrigt tvivler jeg på de fleste har fundet deres thai kone på en bar. Jeg kender rigtigt mange thai/danske ægteskaber og ingen af dem, inklusiv mig selv, har ikke fundet hende på en bar . Og nej de har heller ikke arbejdet der før.
Men igen. Der er ikke noget galt med at gifte sig med en barpige. Det bestemmer man heldigvis selv.
Ja tro på det
Det da lidt nedværdigende at tro de alle har arbejdet på bar er det ikke? Alle dansker er da heller ikke fremmedfjendske selv om ca 480.000 DF er det.
Fra min side er denne debat færdig. Skal ikke udvikle sig til en fight. Det var ikke hensigten.