Se indlæg|
kontrol af konti.
|
|
|
Lagt på d. 19/06-2010 17:10
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
HSN, Som jeg nævnte før, har de kunne gøre udlæg i indestående i flere år. Også uden dommer erkendelse. - det brude også være ulovligt :-} Jamen så er svaret jo: Det du ikke ved, har du ikke ondt af - Nej det er jo rigtigt, hehe - Der findes mange sci-fi big brother film, som ender som virkelighed, desværre |
|
|
|
| Anonym Bruger |
Lagt på d. 19/06-2010 17:17
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 230 |
Hej, jeg er FP og har stemt ja, synes kun det er fint, at har de en mistanke / eller bare vil tjekke mig, går de ind og undersøger min konto, ser alt er normal, går videre til næste person... Finder de noget, kontakter de mig... |
|
|
|
| TG950 |
Lagt på d. 19/06-2010 17:20
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1670 |
hsn skrev: Webmaster >> Jeg tror aldrig vi bliver enige, så lad os bare lade den ligge her... nej, fandme nej, ens bankkonti er ligeså ukrænkelig som ens hjem og dermed et brud på grundloven, hvis der er tale om en forbrydelse / svindel ja så snakker vi i helt andre baner, bare der foreligger en retslig kendelse. Den, der vil gøre drøm til virkelighed, må vågne op først. både store & små stavefejl kan forekomme ![]() livet forståes forlæns, leves baglæns. Brug ikke dagen på at se dig tilbage, Du skal alligevel ikke den vej..... Lev med de beslutninger du tager, også selv om andre ikke acceptere det Livet er som en bog, du kan ikke ændre de ting der allerede er skrevet, - men du kan starte et nyt kapittel.. |
|
|
|
| hsn |
Lagt på d. 19/06-2010 17:22
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 307 |
TG950 skrev: nej, fandme nej, ens bankkonti er ligeså ukrænkelig som ens hjem og dermed et brud på grundloven, hvis der er tale om en forbrydelse / svindel ja så snakker vi i helt andre baner, bare der foreligger en retslig kendelse. Jeg bestemmer vel selv, hvor meget jeg ønsker at gå ind i en diskussion... Og vi 2... Er slet ikke enige... |
|
|
|
| TG950 |
Lagt på d. 19/06-2010 17:26
|
|
hsn skrev: TG950 skrev: nej, fandme nej, ens bankkonti er ligeså ukrænkelig som ens hjem og dermed et brud på grundloven, hvis der er tale om en forbrydelse / svindel ja så snakker vi i helt andre baner, bare der foreligger en retslig kendelse. Jeg bestemmer vel selv, hvor meget jeg ønsker at gå ind i en diskussion... Og vi 2... Er slet ikke enige... ja, til det første og nej til det andet.
Den, der vil gøre drøm til virkelighed, må vågne op først. både store & små stavefejl kan forekomme ![]() livet forståes forlæns, leves baglæns. Brug ikke dagen på at se dig tilbage, Du skal alligevel ikke den vej..... Lev med de beslutninger du tager, også selv om andre ikke acceptere det Livet er som en bog, du kan ikke ændre de ting der allerede er skrevet, - men du kan starte et nyt kapittel.. |
|
|
|
| Webmaster |
Lagt på d. 19/06-2010 17:27
|
|
Superadministrator ![]() Antal indlæg: 6782 |
hsn skrev: Webmaster skrev: Nu er det jo ikke sådan at de vil bede om at se kontoudtog men citat "tjekke dine bankkonti og indhente oplysninger uden først at skulle bede om tilladelse". Altså en ren administrativ manøvre udenom det etableret retsvæsen. Som jeg nævnte før, har de kunne gøre udlæg i indestående i flere år. Også uden dommer erkendelse. Vil ellers mene at udlæg kun kan gøres i henhold til Retsplejelovens §507, hvor Fogedretten så har været inde over. Såfremt Skat uden det er prøvet ved domstolene kan gøre udlæg i folk formue lyder helt vanvittigt på mig og det gør hellere ikke hele situationen bedre såfremt det forholder sig sådan. Med venlig hilsen
Webmaster Email: webmaster@dansk-thai.dk Website: www.thailand-portalen.dk Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det. |
|
|
|
| Thjaa |
Lagt på d. 19/06-2010 19:30
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 644 |
man skulle tro at danmark var blevet styret af staling
Livet er forkort til store problemmer
|
|
|
|
|
Lagt på d. 19/06-2010 19:33
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Thjaa Vi er påvej derhen. men det er fint nok så ved man hvad man har at forholde sig til. |
|
|
|
| Suk |
Lagt på d. 19/06-2010 19:51
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 712 |
Hvorfor kontrol, nae nej, AvFLIV alle pensionister, hvor svaer ka' det vaere !
|
|
|
|
| kro90 |
Lagt på d. 19/06-2010 20:17
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 561 |
Nu har det jo været sådan længe, at Skat hvert år får en opgørelse alle dine bankkonti, alle dine aktier og andre værdipapirer mm, selv dit køb og salg af disse, din løn, dine fradrag osv. Skat (og Politi) stopper dig også og kontrollerer toldpapirer på bilen din restskat, anden gæld til det offentlige bliver straks indkrævet med konfiskation af bil, smykker, kontantger osv. Skat har, modsat politiet, ret til at kikke i dit hjem, dit bagagerum på bilen, uden dommerkendelse, bare se når du kører over grænsen. De har også ret til at kontrollerer hvor mange kontanter du udfører, hvad enten det er som kontantger ved udrejse, eller som bank overførsler. Helt ærligt jeg kan ikke se der er den store forskel. Du har altid været overvåget,k og vil altid være det. Det er jo ikke kun i DK vi har disse regler, de findes mere eller mindre i hele EU. Kim
|
|
|
|
| lindegaard |
Lagt på d. 19/06-2010 20:19
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 332 |
FCKdk skrev: Ja selvfølgelig, kontrol er bedre end tillid.... Hvis en førtidspensionist evner at tjene penge på alt muligt andet, skal man selvfølgelig også kunne føre kontrol med det, så vedkommende ikke får, for meget udbetalt fra det offentlige!!!! Det er jo almindelig kendt, at man bare spiller psykisk ustabil og så ringer klokkerne med en form for pension, hvilket ikke kan være rimeligt overfor andre hårdt arbejdende mennesker i samfundet.... ![]() Nu er det, "desvære", ikke så letmere at få en pension.. mange bliver fanget i det de kalder : for syg til fleksjob men for rask til pension... altså 11 timer om ugen og så er der kun kontanthjælp, medmindre man er gift såer der ingenting.. omne ignotum pro magnifico
"everything unknown appears magnificent" |
|
|
|
| TG950 |
Lagt på d. 19/06-2010 20:51
|
|
kro90 skrev: Nu har det jo været sådan længe, at Skat hvert år får en opgørelse alle dine bankkonti, alle dine aktier og andre værdipapirer mm, selv dit køb og salg af disse, din løn, dine fradrag osv. Skat (og Politi) stopper dig også og kontrollerer toldpapirer på bilen din restskat, anden gæld til det offentlige bliver straks indkrævet med konfiskation af bil, smykker, kontantger osv. Skat har, modsat politiet, ret til at kikke i dit hjem, dit bagagerum på bilen, uden dommerkendelse, bare se når du kører over grænsen. De har også ret til at kontrollerer hvor mange kontanter du udfører, hvad enten det er som kontantger ved udrejse, eller som bank overførsler. Helt ærligt jeg kan ikke se der er den store forskel. Du har altid været overvåget,k og vil altid være det. Det er jo ikke kun i DK vi har disse regler, de findes mere eller mindre i hele EU. du er helt forkert på den, ingen myndighed absolut ingen myndighed får lov at komme over min dørtærskel uden en dommerkendelse, ens hjem/bopæl er ukrænkelig i.flg grundloven. nå men nu handle det ikke om hjemmet ment om konti så jeg går tilbage til tråden igen. Den, der vil gøre drøm til virkelighed, må vågne op først. både store & små stavefejl kan forekomme ![]() livet forståes forlæns, leves baglæns. Brug ikke dagen på at se dig tilbage, Du skal alligevel ikke den vej..... Lev med de beslutninger du tager, også selv om andre ikke acceptere det Livet er som en bog, du kan ikke ændre de ting der allerede er skrevet, - men du kan starte et nyt kapittel.. |
|
|
|
| Thjaa |
Lagt på d. 23/06-2010 14:06
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 644 |
naar man ringer til sirkingstyrsen og stiller dem en held masse spoestmaal andgaane denne nye lov og vordan man skal forhaalesig bliver de lammund og hoster en masse gang i menst de proever at for klar at hun faktis ik ved serlig meget om dette og ik kan svare paa mine spoestmaal Livet er forkort til store problemmer
|
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.