Se indlæg
 Udskriv debat
Problemer
2focus
bangkoknielsen skrev:

Der var intet problem med "kraftigt overstay" (ca. 10 mdr.), da jeg igår ledsagede en god ven til lufthavnen. Naturligvis måtte han erlægge de 20.000 Baht og vente ca. 10 minutter, indtil papirerne var klaret. Forøvrigt rejste han på returbillet Bangkok- Amsterdam-Billund og vender tilbage på sit arbejde, her i Bangkok, om to måneder....

Tilslutter mig fuldt ud Labri`s indlæg 375 og ønsker Focus2 held og lykke med fremtiden...

Tak for det......

Hilsen
Kenneth

2focus
Kim Ludvigsen skrev:

Labri skrev:

Nu da er lykkedes Kenneth at få samlet midler sammen til billet/overstay, hvorfor fortsætter i negative røvhuller så med indlæg
om alverdens ulykker i lufthavnen ?

Fordi det er yderst relevant. Du vil vel heller ikke selv foreslå ham bare at møde op to timer før afgang?

Kenneth har et problem med overstay, og det skal løses. Om det gøres ved at møde op hos immigration dagen før, møde op ekstra tidligt i lufthavnen eller med et visarun, er jo sådan set lige meget. Bare det bliver løst. Det nytter i hvert fald ikke at lukke øjnene eller glemme alt om det, til man står i lufthavnen.

Kenneth, vend gerne tilbage med, hvordan du fik løst problemet, og hvordan det gik. Der kan jo være andre, der kan få brug for den viden senere hen.

Hej,

Uanset hvilken loesning jeg vaelger,skal jeg nok poste det her...

Hilsen
Kenneth

AL 48
Hej MANSE,-undskyld svendborg.- Hvad med at du selv efterlevede din udmærkede henstilling??

Man må da bare håbe og bede til, at du og vennerne nu holder jeres fortsatte tilkendegivelser over for hinanden på et PB niveau, men det er jo nok for meget forlangt.....

Kim Ludvigsen skrev:

Labri skrev:

Nu da er lykkedes Kenneth at få samlet midler sammen til billet/overstay, hvorfor fortsætter i negative røvhuller så med indlæg
om alverdens ulykker i lufthavnen ?

Fordi det er yderst relevant. Du vil vel heller ikke selv foreslå ham bare at møde op to timer før afgang?

Kenneth har et problem med overstay, og det skal løses. Om det gøres ved at møde op hos immigration dagen før, møde op ekstra tidligt i lufthavnen eller med et visarun, er jo sådan set lige meget. Bare det bliver løst. Det nytter i hvert fald ikke at lukke øjnene eller glemme alt om det, til man står i lufthavnen.

Kenneth, vend gerne tilbage med, hvordan du fik løst problemet, og hvordan det gik. Der kan jo være andre, der kan få brug for den viden senere hen.

Hej igen

Kenneth er sgu da udmærket klar over risikoen for at håndjernene smækker i lufthavnen,

For dælen ! Han er da i stand til at skrive,

Så JEG går ud fra at hans intilligenskoefficient (IQ) er en anelse større end hans skonummer.

Mvh. Labri
Redigeret af d. 02/02-2012 11:44

Kenneth: Er du gået i dvale ? - Vi er nogle stykker der savner nyt !

Mvh. Labri

2focus
Labri skrev:

Kenneth: Er du gået i dvale ? - Vi er nogle stykker der savner nyt !

Mvh. Labri

Hej Labri,

Jeg lever endnu,har faaet billetten flyver med Air berlin Mandag den 15,saa ville kontakte dig sidst paa ugen ang visarun..

Tror det er det bedste..

Hilsen
Kenneth

HAM JAI
Ville personlig stadig anbefale cambodia, som tidligere anbefalet til dig i en pb..:-)

2focus
HAM JAI skrev:

Ville personlig stadig anbefale cambodia, som tidligere anbefalet til dig i en pb..:-)

Hej,

Det er ogsaa planen,' Jack golfs tours ' som den gode Labri har benyttet med succes..

Hilsen
Kenneth

HAM JAI
Lufthavn,immigration,ambassade...nej nej´nej for satan bobby....der er kun en vej og det er mod cambodia ;-)))...og nej der er ikke noget der hedder korruption i dette landWinkGrin..mon ikke også de nyder en flaske lao kao på immigrationen i cambodia efter du har lagt 20 kilo.
Held og Lykke, og pissefedt du får løst dit problem.Guitar

2focus
Hej

Skrev tidligere mandag den 15 feb -det er onsdag den 15 feb
Ringer senere i dag Labri

Kenneth

HAPPY ENDING Wink Wink Wink Wink Wink

Kenneth forlod thailand her til morgen, og befinder sig i skrivende stund airborne et sted mellem BKK & CPH

Han havde ingen problemer med immigrationen i lufthavnen. Guitar

mvh. Labri
Redigeret af d. 11/02-2012 09:23

AL 48
Labri skrev:

Kenneth forlod thailand her til morgen, og befinder sig i skrivende stund airborne et sted mellem BKK & CPH

mvh. Labri

SkidegodtYo babyYo baby,- så sparede han de penge (20.000THCool.

hugoboerge
Var han ikke paa visa run til Cambodia ?

Naa men nu kan han saa gaa paa bistandskontoret som foerste stop i Danmark og det skal vi "lallende" pensionister bl.a. i Thailand betale til.

Frank
Labri skrev:

mvh. Labri

Jeg fik godt nok et par Grønne Tuborg i går, men jeg havde ikke regnet med at sove i 4-5 dage på en nat.Smile

Kim Ludvigsen
Jeg synes også, at tiden går lidt hurtig, og jeg har ikke fået nogle af de grønne. Haps du
Mvh. Kim
Ferie i Thailand:
http://rejse-til-...

http://rejse-til-thailand.dk
2focus
Labri skrev:

mvh. Labri

Hej Labri og andre,

Tak for det behagelige møde i lufthavnen,er i københavn nu..

Mvh
Kenneth

2focus
Og sparede 20.000 bath i imigrationen Smile

Kim Ludvigsen
Kan du forklare lidt nærmere, hvordan du gjorde? Mere så andre kan benytte samme fremgangsmåde, hvis de har været lidt/meget for længe i Thailand.

Rart at høre, at det lykkedes at komme hjem. Held og lykke med at få bygget en ny tilværelse op. Det bliver nok ikke nemt, men nu har du da fået taget det første skridt.
Mvh. Kim
Ferie i Thailand:
http://rejse-til-...

http://rejse-til-thailand.dk
AL 48
Kim Ludvigsen skrev:

Kan du forklare lidt nærmere, hvordan du gjorde? Mere så andre kan benytte samme fremgangsmåde, hvis de har været lidt/meget for længe i Thailand.

Rart at høre, at det lykkedes at komme hjem. Held og lykke med at få bygget en ny tilværelse op. Det bliver nok ikke nemt, men nu har du da fået taget det første skridt.

Kim: Tror du ligefrem der findes en fremgangsmåde? - Mon ikke det mere skal tilskrives regulært held??

Kim Ludvigsen skrev:

@ Kim Ludvigsen

Undskyld jeg blander mig, men dit spørgsmål til Kenneth vil jeg gerne svare på - Men jeg kan absolut IKKE anbefale metoden.

1) Du skal ha' 1 års overstay + et par dage

2) Før du foreviser dit pas i immigrationen så krydser du fingre.

3) Hvis du er usandsynlig heldig, så kigger immigrationsofficeren kun på datoen, og glemmer alt om årstallet.

4) Så siger det bum-bum og du har de korrekte stempler

Mvh. Labri

Spring til debat: