Se indlæg|
Problemer
|
|
| 2focus |
Lagt på d. 01/02-2012 08:28
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 138 |
Saendaeng skrev: 2focus skrev: Hello, Det er lykkes mig at komme hjem via egen hjaelp og rejser i naeste uge til danmark Til Fckguld tak faar dit bidrag,naar jeg kommer hjem kontakter jeg dig via mail,saa jeg kan faa betalt det jeg skylder,goer mig en tjenste at poste det herinde naar de er modtaget. Jeg skrev til webmaster at jeg ville blive herinde pga den repons jeg fik ang min traad, det loefte kommer jeg til at bryde da jeg mener at de fleste af de brugere der var indover min traad.Lever op til alt hvad jeg foragter ang danskere i Thailand ( 7/11 bedrevidende no life xxxx ) Af den hjaelp jeg modtog var der kun Fckguld fra traaden der hjalp,modtog ydeligere et bidrag via pb ( anonym ) og 2 jobtilbud,den ene sprang fra da han ikke vidste hvad der var op eller ned,den anden bruger kommer til Thailand om nogen maaneder og har fastholdt sin stoette via mails. Saa har Al48 via pb tilbudt at sende penge til mig hvis jeg virkelig var i noed (1000 bath) men jeg afslog det.. Men mange tak for din villighed Al48. Saa har jeg faaet pb fra anden brugere i traaden om oekonomisk hjaelp ( skulle bare sende mit fulde navn ) hvad jeg gjorde,men har ikke hoert fra ham flot at melde sin stoette op i en traad op til flere gange og pb og saa bare lade som ingenting.. Gider ikke naevne nick... Den stoette jeg har modtaget anonymt ( penge job osv ) har vaeret med den begrundelse,at det altid loeber af sporet,og derfor gad de ikke poste i traaden,siger vil lidt om jer! Farvel til Al48,Fckguld og andre der bare har foelt sig underholdt uden at deltage... Kenneth Hvad er det du foragter ved danskere? Uden jeg skal bore for meget i det! Gider ikke at starte en ny krig op,men denne traad repraesenterer en bred vifte af dem.tag de farvede briller af og doem selv... Det er den der med: ens egen lykke er godt men andres ulykke er bedre.. Dog 1 eksempel.. I et af de sidste indlaeg melder hugoboerge sig paa banen for foerste gang,hans indlaeg lyser af nidkaerhed ( jamen hvordan har du klaret at skaffe 20.000 bath til overstay jeg undrer mig) det virker som om det goer helt ondt paa ham. Overvejer at skrive et nyt indlaeg og sige det ikke passer bare for at faa ham paa godt humoer. Men lad mig svare dig her Hugo.Jeg har ikke modtaget dem af dig,saa kan ikke se hvad det rager dig!! |
|
|
|
| 2focus |
Lagt på d. 01/02-2012 08:38
|
Til Fckguld/Labri Jeg kontakter dig naar jeg kommer hjem og glaeder mig til du selv kan danne dig et indtryk af mig naar du ser mig... Desvaerre lyttede jeg ikke til dit og bla Labri raad,om at lade vare med at gaa i krig mod et sammenhold,jeg har i dag modtaget 4000 bath fra labri,som betyder jeg kan rejse herfra uden nogen haengepartier. Tak faar det... PS. Du siger du ikke vil have dem igen,jeg donerer dem 4600 bath totalt til et godgoerende formaal,har du et evt forslag sender jeg dem der,eller holder jeg dig underrettede Hilsen Kenneth |
|
|
|
| Kim Ludvigsen |
Lagt på d. 01/02-2012 08:40
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2627 |
2focus skrev: Og sjovt nok du kommentere min opfoersel,du var selv lynhurtigt fremme ang en profil med samme nick paa et andet forum,og inden jeg naaede at forsvare mig. Havede du doemt mig og var i gang med politianmeldelse..... Du havde chancen til at forsvare dig tidligere, inden mit indlæg. Mit indlæg blev skrevet, netop fordi du ignorerede oplysningen om indlægget i det andet forum. 2focus skrev: Og tror du ikke hvis jeg var den profil som er 2 aar gammel ( hvad jeg forstaar ) at jeg ville have et netvaerk derovre ang hjaelp. Med indlægget i det andet forum fremstod du ikke, som om du havde brug for hjælp, men som om du ville lave ballade. Det var så et falsk indlæg, og jeg er da ked af, at jeg hoppede på den. Men du kunne have afmonteret problemet ved at svare på det første indlæg herom. 2focus skrev: Gyser ved tanken om hvad du lusker rundt og laver om natten..Stakkels boern Ohh,nu anklagede jeg dig og doemte dig,svar nu i en sober tone som du selv forlanger,eller er der en ny politianmeldelse paa vej... IF YOU CANT TAKE DONT GIVE ! Man kommer faktisk langt længere ved at svare pænt, også selvom man udsættes for uhyrlige beskyldninger. Hvis jeg hældte en skraldespand ud over dig nu efter ovenstående, så var der måske nogle, der ville sidde og tænke, at du havde ramt et ømt punkt, så der måske var noget om snakken. Hvad der naturligvis ikke er. |
|
|
|
| 2focus |
Lagt på d. 01/02-2012 09:23
|
Kim Ludvigsen skrev: 2focus skrev: Og sjovt nok du kommentere min opfoersel,du var selv lynhurtigt fremme ang en profil med samme nick paa et andet forum,og inden jeg naaede at forsvare mig. Havede du doemt mig og var i gang med politianmeldelse..... Du havde chancen til at forsvare dig tidligere, inden mit indlæg. Mit indlæg blev skrevet, netop fordi du ignorerede oplysningen om indlægget i det andet forum. 2focus skrev: Og tror du ikke hvis jeg var den profil som er 2 aar gammel ( hvad jeg forstaar ) at jeg ville have et netvaerk derovre ang hjaelp. Med indlægget i det andet forum fremstod du ikke, som om du havde brug for hjælp, men som om du ville lave ballade. Det var så et falsk indlæg, og jeg er da ked af, at jeg hoppede på den. Men du kunne have afmonteret problemet ved at svare på det første indlæg herom. 2focus skrev: Gyser ved tanken om hvad du lusker rundt og laver om natten..Stakkels boern Ohh,nu anklagede jeg dig og doemte dig,svar nu i en sober tone som du selv forlanger,eller er der en ny politianmeldelse paa vej... IF YOU CANT TAKE DONT GIVE ! Man kommer faktisk langt længere ved at svare pænt, også selvom man udsættes for uhyrlige beskyldninger. Hvis jeg hældte en skraldespand ud over dig nu efter ovenstående, så var der måske nogle, der ville sidde og tænke, at du havde ramt et ømt punkt, så der måske var noget om snakken. Hvad der naturligvis ikke er. I indlaeg 200 Spetsnaz oplyser om en profil med samme nick paa et andet forum,jeg svarer i 214 bla hvad han mener og forstaar det ikke..han svarer ikke tilbage.. Saa dukker du op i 222 og 223 hvor jeg igen svarer i 223....Hvad er det du aevler om at jeg ignorerede indlaegget... God jul.. |
|
|
|
| Kim Ludvigsen |
Lagt på d. 01/02-2012 10:27
|
|
2focus skrev: I indlaeg 200 Spetsnaz oplyser om en profil med samme nick paa et andet forum,jeg svarer i 214 bla hvad han mener og forstaar det ikke..han svarer ikke tilbage.. Som jeg læser dit svar, handler det om anden del af indlægget, altså om adressen i Brøndby. 2focus skrev: Saa dukker du op i 222 og 223 hvor jeg igen svarer i 223....Hvad er det du aevler om at jeg ignorerede indlaegget... Jeg skriver ikke, at du ignorerede indlægget, men den del som handlede om indlægget i det andet forum. Og da du så svarer om det falske indlæg i #224, gør du det på en lidet overbevisende måde. Dels ved at skrive om manglende intelligens og så selv fremføre et uintelligent argument: at forskellige mailadresser burde være et bevis. Og dels ved at hælde en skraldespand ud. Jeg havde vaklet med hensyn til den lovede støtte allerede inden det falske indlæg grundet dine tidligere skraldespande, din reaktion fik mig til ikke at vakle mere. Men mit indlæg (#332) var slet ikke for at rode op i al dette. Det var for at minde om, at der faktisk var flere, der var parate til at hjælpe, men som sprang fra undervejs på grund af din opførsel. Og så for at ønske dig god rejse hjem og held og lykke med at skabe en ny tilværelse. |
|
|
|
| 2focus |
Lagt på d. 01/02-2012 10:57
|
Kim Ludvigsen skrev: 2focus skrev: I indlaeg 200 Spetsnaz oplyser om en profil med samme nick paa et andet forum,jeg svarer i 214 bla hvad han mener og forstaar det ikke..han svarer ikke tilbage.. Som jeg læser dit svar, handler det om anden del af indlægget, altså om adressen i Brøndby. 2focus skrev: Saa dukker du op i 222 og 223 hvor jeg igen svarer i 223....Hvad er det du aevler om at jeg ignorerede indlaegget... Jeg skriver ikke, at du ignorerede indlægget, men den del som handlede om indlægget i det andet forum. Og da du så svarer om det falske indlæg i #224, gør du det på en lidet overbevisende måde. Dels ved at skrive om manglende intelligens og så selv fremføre et uintelligent argument: at forskellige mailadresser burde være et bevis. Og dels ved at hælde en skraldespand ud. Jeg havde vaklet med hensyn til den lovede støtte allerede inden det falske indlæg grundet dine tidligere skraldespande, din reaktion fik mig til ikke at vakle mere. Men mit indlæg (#332) var slet ikke for at rode op i al dette. Det var for at minde om, at der faktisk var flere, der var parate til at hjælpe, men som sprang fra undervejs på grund af din opførsel. Og så for at ønske dig god rejse hjem og held og lykke med at skabe en ny tilværelse. Som jeg laeser det,er jeg totalt uforstaaende og forstaar ikke hvad han taler om ( hvad senere viser sig at det er der en aarsag til ) da jeg intet har med den profil at goere,ang mailadresser hvis jeg nu var saa smart i det paa det andet forum, og skulle overbevise om at jeg stod bag begge profiler,tror du ikke jeg vil soerge faar at have samme mailadresse paa begge profiler... Flere var parate til at hjaelpe mig,du maa se nogen indlaeg jeg ikke ser.Og igen jeg har ikke bedt om bidrag.lad mig lige afskrive en fra din liste Olsen99 var i indlaeg 4 ude og love billet hvis historien holdt vand ( Du maa vil give mig ret i at der er ikke noget af det jeg har skrevet,der er blevet modbevist) saa var han der igen i indlaeg 11 og kaldte mig en troll,foer jeg havede naaet at svare paa den respons jeg havede faaet paa mit 1ste indlaeg. Da jeg saa talte i tlf med ham,afskrev jeg ham som hjaelp,han meldte glad op at han havede aendret profil herinde..saa lyser man ikke ligefrem af trovaerdighed.. Og ingen grund til at skrive det sidste i dit indlaeg,isaer naar du ikke mener det, du skylder ikke at vaere venlig over for mig.. Kenneth |
|
|
|
| Kim Ludvigsen |
Lagt på d. 01/02-2012 11:24
|
|
Flere var parate til at hjaelpe mig,du maa se nogen indlaeg jeg ikke ser. Undertegnede havde givet tilsagn, Patirak havde givet tilsagn, og jeg kan ikke afvise, at der er flere, som jeg ikke lige kan huske på siddende mås. Både Patirak og jeg selv sprang fra på grund af din opførsel. Og ingen grund til at skrive det sidste i dit indlaeg,isaer naar du ikke mener det, du skylder ikke at vaere venlig over for mig.. Jeg ville ikke skrive det, hvis jeg ikke mente det. |
|
|
|
| hugoboerge |
Lagt på d. 01/02-2012 15:12
|
![]() Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 5534 |
Dog 1 eksempel.. I et af de sidste indlaeg melder hugoboerge sig paa banen for foerste gang,hans indlaeg lyser af nidkaerhed ( jamen hvordan har du klaret at skaffe 20.000 bath til overstay jeg undrer mig) det virker som om det goer helt ondt paa ham. Overvejer at skrive et nyt indlaeg og sige det ikke passer bare for at faa ham paa godt humoer. Men lad mig svare dig her Hugo.Jeg har ikke modtaget dem af dig,saa kan ikke se hvad det rager dig!![/quote] Jeg oensker dig en god rejse hjem og tag til lufthavnen i god tid. Jeg undrer mig faktisk over hvordan det er lykkedes dig ved egen hjaelp (dvs uden andres hjaelp) at fremtrylle til overstay og til billet. Hvis det er tilfaeldet var det vel ikke noedvendigt at gaa "tiggergang" her i dette forum og maaske andre, hvem ved ? Det har absolut intet med nidkaerhed at goere. Kom godt afsted. |
|
|
|
| 2focus |
Lagt på d. 01/02-2012 15:42
|
hugoboerge skrev: Dog 1 eksempel.. I et af de sidste indlaeg melder hugoboerge sig paa banen for foerste gang,hans indlaeg lyser af nidkaerhed ( jamen hvordan har du klaret at skaffe 20.000 bath til overstay jeg undrer mig) det virker som om det goer helt ondt paa ham. Overvejer at skrive et nyt indlaeg og sige det ikke passer bare for at faa ham paa godt humoer. Men lad mig svare dig her Hugo.Jeg har ikke modtaget dem af dig,saa kan ikke se hvad det rager dig!! Jeg oensker dig en god rejse hjem og tag til lufthavnen i god tid. Jeg undrer mig faktisk over hvordan det er lykkedes dig ved egen hjaelp (dvs uden andres hjaelp) at fremtrylle til overstay og til billet. Hvis det er tilfaeldet var det vel ikke noedvendigt at gaa "tiggergang" her i dette forum og maaske andre, hvem ved ? Det har absolut intet med nidkaerhed at goere. Kom godt afsted.[/quote] Hvor er det lige jeg tigger/tiggergang ? maaske andre fora ![]() At tilbyde min arbejdskraft evt maler arbejde ( udlaert maler )saa jeg kan betale faar mine udgifter,er det at gaa tiggergang.. Kenneth |
|
|
|
| fckguld |
Lagt på d. 01/02-2012 15:50
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 962 |
Labri skrev: Ja lige nøjagtig - god dag.
Frank skrev: Spetsnaz skrev: Kan i kære medlemmer her på siden virkelig ikke se at Kenneth rundbarbere alt og alle ? Der er intet i Kennets historie der hænger det mindste sammen. Tilmed når han er blevet presset med lidt uddybende spørgsmål der ikke lige passer ind i hans allerede udtænkte manuskript, går han helt agurk og kaster om sig med de værste svinere !. Han oplyser selv omkring sit krakket firma Excom aps. ved en søgning i cvr, dukker Excom totalbyg aps. op med adresse på Tranehaven i Brøndby. Dette firma var et malerfirma med ophørsdato 30-10-2007. En simpel Googlesøgning på email-adressen ( ) viser som første hit at denne email optræder i forbindelse med et jobopslag for bookmaker/spillefirmaet Globall a/s. Han siger også selv at han har jobbet for Wauw gaming og worldspread, Wauw gaming var et danksejet bookmaker/poker firma med base på Malta som "krakket" under mystiske omstændigheder i 2008. Worldspread er også et spillefima, nemlig aktiespil hvor man kan tabe mere end man investere ! Til trods for disse fakta, nægter Kenneth ethver kendskab til Globall a/s og adressen i Tranehaven i Brøndby. Han bruger også et udpræget spillersprog fra spillemiljøet, så som hustler, broke , ikke fået den bedste hånd i livet osv. Alså , meget drejer sig om spil, og det er måske årsagen til at Kenneth er Broke og har tabt hele molevitten i thailand. ? Husk, en ludoman er ligesom en narkoman, de er villige til med alle midler at gå efter det næste sus. . Se nu i øjene at Kenneth er en svindler/bedrager og eller Troll der rundbarbere hele borgermusikken her på websiden. Helt enig. Men derfor kan dem som stoler på ham jo godt sende penge til ham alligevel. Jeg er sikker på, at Kennet gerne tager i mod pengene under alle omstændigheder. Der er altid plads til en ekstra mønt i lommen på en gambler i nød. ![]() Bare fckguld og Labri lige vil give et vink, når tilbagebetalingen begynder. Labri har frabedt sig tilbagebetaling, idet jeg IKKE låner penge ud, men blot giver en skærv eller to til én i nød. Kenneth instiserer på at han ønsker at betale tilbage, men dét kan han godt glemme alt om. Det er nemlig mig der har fat i den lange ende !! - Han er nødt til at få mit bankkontonummer hvortil han kan indbetale beløbet. - Og det får han ikke Herrestegud: Få K Baht kan ikke bringe min økonomi i fare (og heller ikke hvis det viser sig at jeg er blevet taget ved næsen) Jeg var/er overbevist om at Kenneth var/er på røven. Grin bare hvis jeg tog fejl... - Så opretter vi en tråd der hedder 'Fjolset 'Labri' Mvh. Labri DU FÅR HVAD DU GIVER
GRIB LIVET I MORGEN ER DET MÅSKE FORBI |
|
|
|
| fckguld |
Lagt på d. 01/02-2012 15:51
|
|
2focus skrev: Flot skrevet, han bare et fjols.
Saendaeng skrev: 2focus skrev: Hello, Det er lykkes mig at komme hjem via egen hjaelp og rejser i naeste uge til danmark Til Fckguld tak faar dit bidrag,naar jeg kommer hjem kontakter jeg dig via mail,saa jeg kan faa betalt det jeg skylder,goer mig en tjenste at poste det herinde naar de er modtaget. Jeg skrev til webmaster at jeg ville blive herinde pga den repons jeg fik ang min traad, det loefte kommer jeg til at bryde da jeg mener at de fleste af de brugere der var indover min traad.Lever op til alt hvad jeg foragter ang danskere i Thailand ( 7/11 bedrevidende no life xxxx ) Af den hjaelp jeg modtog var der kun Fckguld fra traaden der hjalp,modtog ydeligere et bidrag via pb ( anonym ) og 2 jobtilbud,den ene sprang fra da han ikke vidste hvad der var op eller ned,den anden bruger kommer til Thailand om nogen maaneder og har fastholdt sin stoette via mails. Saa har Al48 via pb tilbudt at sende penge til mig hvis jeg virkelig var i noed (1000 bath) men jeg afslog det.. Men mange tak for din villighed Al48. Saa har jeg faaet pb fra anden brugere i traaden om oekonomisk hjaelp ( skulle bare sende mit fulde navn ) hvad jeg gjorde,men har ikke hoert fra ham flot at melde sin stoette op i en traad op til flere gange og pb og saa bare lade som ingenting.. Gider ikke naevne nick... Den stoette jeg har modtaget anonymt ( penge job osv ) har vaeret med den begrundelse,at det altid loeber af sporet,og derfor gad de ikke poste i traaden,siger vil lidt om jer! Farvel til Al48,Fckguld og andre der bare har foelt sig underholdt uden at deltage... Kenneth Hvad er det du foragter ved danskere? Uden jeg skal bore for meget i det! Gider ikke at starte en ny krig op,men denne traad repraesenterer en bred vifte af dem.tag de farvede briller af og doem selv... Det er den der med: ens egen lykke er godt men andres ulykke er bedre.. Dog 1 eksempel.. I et af de sidste indlaeg melder hugoboerge sig paa banen for foerste gang,hans indlaeg lyser af nidkaerhed ( jamen hvordan har du klaret at skaffe 20.000 bath til overstay jeg undrer mig) det virker som om det goer helt ondt paa ham. Overvejer at skrive et nyt indlaeg og sige det ikke passer bare for at faa ham paa godt humoer. Men lad mig svare dig her Hugo.Jeg har ikke modtaget dem af dig,saa kan ikke se hvad det rager dig!! DU FÅR HVAD DU GIVER
|
|
|
|
Lagt på d. 01/02-2012 15:53
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
2focus du opholder dig ulovligt i landet og har heller ikke visa/opholdstilladelse, så man kan vist diskutere, om du ikke har gået tiggergang herinde?! men jeg gider ikke dit ordkløveri. håber du kommer helskindet ud af landet og ikke bliver lagt i håndjern i lufthavnen-for så er din billet jo intet værd. |
|
|
|
| mpedersen024 |
Lagt på d. 01/02-2012 15:57
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 49 |
hugoboerge skrev: Dog 1 eksempel.. I et af de sidste indlaeg melder hugoboerge sig paa banen for foerste gang,hans indlaeg lyser af nidkaerhed ( jamen hvordan har du klaret at skaffe 20.000 bath til overstay jeg undrer mig) det virker som om det goer helt ondt paa ham. Overvejer at skrive et nyt indlaeg og sige det ikke passer bare for at faa ham paa godt humoer. Men lad mig svare dig her Hugo.Jeg har ikke modtaget dem af dig,saa kan ikke se hvad det rager dig!! Jeg oensker dig en god rejse hjem og tag til lufthavnen i god tid. Jeg undrer mig faktisk over hvordan det er lykkedes dig ved egen hjaelp (dvs uden andres hjaelp) at fremtrylle til overstay og til billet. Hvis det er tilfaeldet var det vel ikke noedvendigt at gaa "tiggergang" her i dette forum og maaske andre, hvem ved ? Det har absolut intet med nidkaerhed at goere. Kom godt afsted.[/quote] Jeg undrer mig til gengæld over ,at du spilder krudt på at tænke over det-du ville jo alligevel ikke have hjulpet manden. Det mest sandsynlige er vel, at nogen derhjemme har hørt om hans situatiom og er trådt hjælpende til-som han har forklaret det,har han jo ikke haft jordens chance for at skaffe pengene selv.Så dermed vel også besvaret hvorfor han henvendte sig her,idet han jo ikke kunne vide at han ville få hjælp som det nu er tilfældet. Din tilsyneladende vel villighed overfor manden skinner jo så tydeligt igennem med 5 ord. Hvis det er tilfaeldet var det vel ikke noedvendigt at gaa "tiggergang" her i dette forum og maaske andre, hvem ved ? Man kan til gengæld undrer sig over, hvad du får ud af at fyre sådan en af. Det ER da kun for at sparke til gløderne for at få bålet igang igen. Men man må jo håbe, at hverken du eller andre,med samme holdninger til en mand i nød,får brug for hjælp en dag og så andre måske husker episoder som denne og din/jeres reaktion på en bøn. |
|
|
|
| 2focus |
Lagt på d. 01/02-2012 16:11
|
girobank skrev: 2focus du opholder dig ulovligt i landet og har heller ikke visa/opholdstilladelse, så man kan vist diskutere, om du ikke har gået tiggergang herinde?! men jeg gider ikke dit ordkløveri. håber du kommer helskindet ud af landet og ikke bliver lagt i håndjern i lufthavnen-for så er din billet jo intet værd. Korrekt Giro,opholder mig ulovligt i landet og spoeger om hjaelp ang arbejde,hvilket kan medfoere en risiko for arbejdsgiver.. Saa er inde og spoerge om hjaelp tigge hvis det lyder bedre... Hilsen Kenneth |
|
|
|
| 2focus |
Lagt på d. 01/02-2012 16:18
|
mpedersen024 skrev: hugoboerge skrev: Dog 1 eksempel.. I et af de sidste indlaeg melder hugoboerge sig paa banen for foerste gang,hans indlaeg lyser af nidkaerhed ( jamen hvordan har du klaret at skaffe 20.000 bath til overstay jeg undrer mig) det virker som om det goer helt ondt paa ham. Overvejer at skrive et nyt indlaeg og sige det ikke passer bare for at faa ham paa godt humoer. Men lad mig svare dig her Hugo.Jeg har ikke modtaget dem af dig,saa kan ikke se hvad det rager dig!! Jeg oensker dig en god rejse hjem og tag til lufthavnen i god tid. Jeg undrer mig faktisk over hvordan det er lykkedes dig ved egen hjaelp (dvs uden andres hjaelp) at fremtrylle til overstay og til billet. Hvis det er tilfaeldet var det vel ikke noedvendigt at gaa "tiggergang" her i dette forum og maaske andre, hvem ved ? Det har absolut intet med nidkaerhed at goere. Kom godt afsted. Jeg undrer mig til gengæld over ,at du spilder krudt på at tænke over det-du ville jo alligevel ikke have hjulpet manden. Det mest sandsynlige er vel, at nogen derhjemme har hørt om hans situatiom og er trådt hjælpende til-som han har forklaret det,har han jo ikke haft jordens chance for at skaffe pengene selv.Så dermed vel også besvaret hvorfor han henvendte sig her,idet han jo ikke kunne vide at han ville få hjælp som det nu er tilfældet. Din tilsyneladende vel villighed overfor manden skinner jo så tydeligt igennem med 5 ord. Hvis det er tilfaeldet var det vel ikke noedvendigt at gaa "tiggergang" her i dette forum og maaske andre, hvem ved ? Man kan til gengæld undrer sig over, hvad du får ud af at fyre sådan en af. Det ER da kun for at sparke til gløderne for at få bålet igang igen. Men man må jo håbe, at hverken du eller andre,med samme holdninger til en mand i nød,får brug for hjælp en dag og så andre måske husker episoder som denne og din/jeres reaktion på en bøn.[/quote] Du er spot on Mpedersen !! Ikke at mine ord vejer tungt i disse dage men ret skal vaere ret.. Hilsen Kenneth |
|
|
|
| patirak |
Lagt på d. 01/02-2012 17:59
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 739 |
Hej Kenneth, Er glad for at høre at du er på vej hjem. God tur. |
|
|
|
| Anonym Bruger |
Lagt på d. 01/02-2012 18:00
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 776 |
Hej Kenneth, Jeg kender dig ikke, men har fulgt med på sidelinjen og kan forstå, at et af dine mange problemer, er overstay på jeg ved ikke hvor mange dage. Jeg havde en ven for en del år siden, som var i samme situation. Overstay på omkring 90 dage. Vi henvendte os til den lokale immigration, som pr. refleks, billedligt viste os håndjern og alt muligt andet grimt. Men, og det er det interessante... Hvis der kom 5.000 bht. under bordet, kunne hele problemet løses. Hvad tror du at vi valgte...? Blot et forslag. |
|
|
|
| rinpoche |
Lagt på d. 01/02-2012 18:23
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 5069 |
Nøgleordet her er: "for en del år siden". Nye vinde blæser. Min aldrende bekendt fra Sakon Nakhon: Håkon, fik også klaret sit 6 års overstay med max. bøden på 20 K. For ÅR tilbage. Få ting på denne front er statiske, og da slet ikke i Thailand. mvh |
|
|
|
| Anonym Bruger |
Lagt på d. 01/02-2012 18:25
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 776 |
rinpoche skrev: Nøgleordet her er: "for en del år siden". Nye vinde blæser. Min aldrende bekendt fra Sakon Nakhon: Håkon, fik også klaret sit 6 års overstay med max. bøden på 20 K. For ÅR tilbage. Få ting på denne front er statiske, og da slet ikke i Thailand. mvh I mit indlæg, taler vi om år 2010 Redigeret af Anonym Bruger d. 01/02-2012 18:42 |
|
|
|
| fckguld |
Lagt på d. 01/02-2012 18:40
|
|
2focus skrev: Kenneth lad nu være med diskutere med alle de pap næser , de kæfter bare op.
girobank skrev: 2focus du opholder dig ulovligt i landet og har heller ikke visa/opholdstilladelse, så man kan vist diskutere, om du ikke har gået tiggergang herinde?! men jeg gider ikke dit ordkløveri. håber du kommer helskindet ud af landet og ikke bliver lagt i håndjern i lufthavnen-for så er din billet jo intet værd. Korrekt Giro,opholder mig ulovligt i landet og spoeger om hjaelp ang arbejde,hvilket kan medfoere en risiko for arbejdsgiver.. Saa er inde og spoerge om hjaelp tigge hvis det lyder bedre... Hilsen Kenneth DU FÅR HVAD DU GIVER
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 

Til Fckguld tak faar dit bidrag,naar jeg kommer hjem kontakter jeg dig via mail,saa jeg kan faa betalt det jeg skylder,