Se indlæg|
fodbold
|
|
| sony |
Lagt på d. 10/07-2010 22:58
|
![]() Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2037 |
Surt hugo så har du tabt igen du skulle have hørt hvad blæksprutten forudså ligesom mig 750 kr lige ned i foret
Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub
Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!! |
|
|
|
| Kittisak |
Lagt på d. 11/07-2010 14:38
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 145 |
Spanien 2-1!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
| huratho |
Lagt på d. 11/07-2010 15:12
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 913 |
Hej Nu vinder Spanien i nat så er pengene hjemme igen Hilsen Hugo ![]() At leve let er ikke ret, at leve ret er ikke let. |
|
|
|
| sony |
Lagt på d. 11/07-2010 15:23
|
2 - 1 til spanien lyder godt for så vinder jeg 1100 kr. men det bliver sgu spændende for de er ikke dårlige holland. Inderst inde håber jeg de bliver mester, men af de 2 hold i finalen er spanien nok det bedste hold, men bolden er jo rund så alting kan ske. Jeg tipper en kæmpe sejr på 1 - 0 til spanien
Redigeret af sony d. 11/07-2010 15:34 Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub
Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!! |
|
|
|
| rinpoche |
Lagt på d. 11/07-2010 18:40
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 5069 |
Meget lige kamp mellem Tyskland og Uruguay. Begge hold spillede som om det var finalen det drejede sig om. Super match. Resultatet var som så ofte før temmelig tilfældigt. Hvis der er nogen som helst retfærdighed til, vinder boldkunstnerne fra Spanien over de lidet seværdige nederlændinge. Jeg tipper 2-0 til Spanien. |
|
|
|
| MM |
Lagt på d. 11/07-2010 20:19
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 293 |
Spanien 3-0
|
|
|
|
| sony |
Lagt på d. 12/07-2010 07:31
|
Ja så sluttede vm for denne her gang, og jeg må indrømme det var et kedeligt vm. Ved ikke om det var boldens skyld eller hvad, syntes bare der var for mange kedelige kampe. Det hold som jeg bedst kunne lide det var tyskland, de spillede sgu godt, men alle de andre det var på det jævne. Holland var godt nok elendige heri finalen for mange svinestreger, og spanien var heller ikke særlig gode, men dog fortjent de vandt finalen.
|
|
|
| thaikurt1 |
Lagt på d. 12/07-2010 07:56
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2882 |
ja nu er slut for den gang så er det jo ikke så langt tid til fodbold sæson begyder i Danmark. Jeg må vendet til d 17 august hvor Newcastle møde Man.utd. Det er ikke en af de WM man husk det skyldes at fodbold hvad bliver kedelig og at Danmark hurtig blev sendt hjem. Lad os da håber at vi inden næste WM har fået en ny landstrænrene og at man har fået nye spille på holde og at de gamle udslidt er hold op Du kan leje deres krop, men du kan aldrig udleje deres sind, endsige deres hjerter."
|
|
|
|
| sony |
Lagt på d. 12/07-2010 08:14
|
Ja det er surt Kurt newcastle skal ligge ud med og tabe til man u. ![]() Ja her i weekenden starter så superligaen, hvem bliver mester og hvem ryger ned? Der er jo nok ingen tvivl desværre lyngby ryger nok hurtig ned igen og det bliver nok sammen med horsens. Men jeg håber på fck og brøndby ryger ned, men det sker desværre nok ikke. Hvem bliver mester, ja jeg håber på ob, måske åb eller midtjylland som outsider. Men det skulle ikke undrer mig det bliver ligeså røvkedeligt som sidste år så det bliver de samme der bliver mester, de har jo nærmest købt sig til det mesterskab
Redigeret af sony d. 12/07-2010 08:16 Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub
|
|
|
| thaikurt1 |
Lagt på d. 13/07-2010 05:23
|
|
sony Nu skal du ikke undevurder newcastle fordi de skal møde man u. det kan jo være at du bliver overrakkes over hvor godt newcastle spiller. Bare se hvad der skete da Danmark undevurder JAPAN den taber Danmark på papir skulle være sikke vinder. Hvis du hentyder til at FCK købt til at blive mester, så tyder det jo på at du næste hade FCK. Nu er Danmark jo ingen bananrepublikker så derfor kan det ikke lade sige gøre at købe et mesterskab Det er svært at se hvem der bliver danmarksmester 2011 der er jo mange ting som spiller ind og hvad for nogen spille har på deres hold. Så længe de andre hold ikke er gode nok til at true de få tophold der jo være år sætte sig på mesteskabet så bliver det jo de samme hold man se der vinder selv og man gerne se et at de andre hold vinde så tro jeg på at det bliver ind at topholden der bliver danmarksmester 2011 Du kan leje deres krop, men du kan aldrig udleje deres sind, endsige deres hjerter."
|
|
|
|
| sony |
Lagt på d. 13/07-2010 08:29
|
Ok Kurt skal vi ikke bare blive enige om jeg bryder mig ikke om fck, husk på der er en herinde der blev sur over jeg en dag skrev jeg hader fck og brøndby så vi nøjes bare med at sige jeg ikke bryder mig om de 2 hold![]() Jeg har stor sympati for newcastle ingen tvivl om det, men tror ikke de får point imod man u. Og hvordan kan du sammenligne dansk fodbold som det er nu med engelsk fodbold, det er lige før jeg tror der er mange hold i england der kan slå vores landshold. Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub
|
|
|
| thaikurt1 |
Lagt på d. 13/07-2010 09:53
|
|
Jeg bryder mig ikke selv og Brøndby og har aldrig gjort det. Det kan vi få os en diskuter om når kampen er færdig. og vi ved hvad hvem der vandt. Godt nok er man u et top hold i den engelsk liga men de er som andre hold der jo godt kan taber og da newcastle jo skal vise at der er berette til at være i den bedste liga kræver det at de vinder over de stor hold. Hvis jeg skulle vælge at se en dansk kampe og så en engelsk liga kamp ville jeg se den engelsk .Jeg mener at man ikke skal undevurder andre hold og der er meget forskel på den måde engelsk hold spiller og så et midegod dansk hold. Du kan leje deres krop, men du kan aldrig udleje deres sind, endsige deres hjerter."
|
|
|
|
| sony |
Lagt på d. 13/07-2010 13:56
|
Helt sikkert Kurt hvis jeg skulle vælge hvilken kamp jeg kunne se blev det en engelsk kamp. Man kan sige meget om engelsk fodbold, men de kan godt nok lave en festlig stemning sådan som de kan synge og bare se deres udtryk når der sker noget på banen. Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub
|
|
|
| thaikurt1 |
Lagt på d. 14/07-2010 12:24
|
|
Her er lidt nyheder fra fodbold verden i Pattaya. Selv og mange tro at man i thailand ikke har Premiere Leauge så har vi en der spiller lige nu. Det lokale hold hedder Pattaya United [url] http://www.pattay....shtml#hd2 [/url] Du kan leje deres krop, men du kan aldrig udleje deres sind, endsige deres hjerter."
|
|
|
|
| sony |
Lagt på d. 14/07-2010 13:33
|
Ære være deres minde http://www.bkfrem...sp?id=1824 Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub
|
|
|
| sony |
Lagt på d. 19/07-2010 10:27
|
Det godt nok sørgeligt det her, hvorfor fanden kan folk ikke opføre sig ordenlig når de er til fodbold? Jeg syntes godt nok det sker mange gange og som regel er det de samme klubber hvergang brøndby fck og agf, fatter ikke der sker dem noget som laver balladen. http://www.dr.dk/...m?rss=true Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub
|
|
|
| b_j3ns3n |
Lagt på d. 19/07-2010 15:19
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1899 |
der skal bare smides nogle flere i holigans registret, også skal de bare holdes væk fra de danske stadions til tid og evighed.. lige meget hvilken klub de repræsentere
Når en fremmed bor som gæst i jeres land, må I ikke udnytte ham eller hende. Den fremmede, der bor som gæst hos jer, skal være som en af landets egne, og du skal elske ham eller hende som dig selv
|
|
|
|
| thaikurt1 |
Lagt på d. 19/07-2010 16:59
|
|
Hvor er det søgelig at nogen få fans skal ødelægge det for andre der kommer for at se fodbold uden at man bagefter laver hærværk. Man skal fra klubben slå hård ned mod disse fodboldbisser og udelukke dem ved at havde mere sammenarbejde med andre klubber når de spille på deres hjembane Du kan leje deres krop, men du kan aldrig udleje deres sind, endsige deres hjerter."
|
|
|
|
| huratho |
Lagt på d. 19/07-2010 17:32
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 913 |
Hej Jeg ved ikke hvorfor, men jeg tror på Randers, ikke at de vinder DM, men at de vil blande sig. Håber stadig på AAB Hilsen Hugo ![]() At leve let er ikke ret, at leve ret er ikke let. |
|
|
|
| sony |
Lagt på d. 19/07-2010 17:39
|
Desværre tror jeg ikke på dig Hugo, men det vil sgu være rart hvis du fik ret. Efter hvad de sagde i går var randers hamrende heldig med at vinde, og det jeg så i klip fra kampen var det også brøndby der havde nogle mega store chancer. Håber på ob kan vinde dm for det bliver jo nok ikke lyngby Men ok det gør heller ikke noget hvis aab bliver mester, alt andet end de 2 forstadsklubber over fra djævleøen
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.