Se indlæg|
Problemer
|
|
|
Lagt på d. 22/01-2012 12:53
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Frank skrev: Labri skrev: Jeg giver stagigvæk gerne Kenneth 2 K Bath til hans hjemrejse. Underholdningsværdien i denne tråd er jo næsten ubetalelig, og som nyt medlem her på sitet har det været alletiders 'Break in' kursus. Nu kender jeg da i hvertilfald adskillige negativt indstillet medlemmer. Og det er da rart at vide, hvis vi skal i krig sammen, hvem man kan stole på, og hvem man ikke kan regne med. Mvh. Labri Kære Labri Har du ikke sendt de 2K endnu? Hvad holder dig tilbage? Nå men det ser ud til at fckguld nu kan nøjes med at sende 44.000 baht. Jeg tror Kennet er hjemme senest onsdag. ![]() Mine 2 K Bath er ikke afsent endnu. Jeg afventer kassemester patirak's hjemkomst fra Burma. Fra den egn ( i Danmark) jeg kommer fra er et løfte et løfte, og det agter jeg at overholde. Mvh. Labri PS: Olsen99 kan umuligt komme fra samme egn som jeg !!! Redigeret af d. 22/01-2012 13:20 |
|
|
|
| sank |
Lagt på d. 22/01-2012 12:55
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1131 |
Ja ja Tulegrisen Manse fra Svendborg ?? nu skal du jo ikke frem i forreste række hele tiden Så jeg skrev ikke om din Alzhimer men du er jo ikke så gammel i gårde, så lære vel at læse en gang ?? ![]() |
|
|
|
| Frank |
Lagt på d. 22/01-2012 13:21
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2141 |
Labri skrev: Frank skrev: Labri skrev: Jeg giver stagigvæk gerne Kenneth 2 K Bath til hans hjemrejse. Underholdningsværdien i denne tråd er jo næsten ubetalelig, og som nyt medlem her på sitet har det været alletiders 'Break in' kursus. Nu kender jeg da i hvertilfald adskillige negativt indstillet medlemmer. Og det er da rart at vide, hvis vi skal i krig sammen, hvem man kan stole på, og hvem man ikke kan regne med. Mvh. Labri Kære Labri Har du ikke sendt de 2K endnu? Hvad holder dig tilbage? Nå men det ser ud til at fckguld nu kan nøjes med at sende 44.000 baht. Jeg tror Kennet er hjemme senest onsdag. ![]() Mine 2 K Bath er ikke afsent endnu. Jeg afventer kassemester patirak's hjemkomst fra Burma. Fra den egn ( i Danmark) jeg kommer fra er et løfte et løfte, og det agter jeg at overholde. Mvh. Labri Olsen99 kan umuligt komme fra samme egn som jeg !!! Hvorfor ikke bare sende dem direkte? Stoler du ikke på Kennet? Nu skal der jo betales to gange gebyr hos WU. ![]() |
|
|
|
| SteenJ |
Lagt på d. 22/01-2012 13:22
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 743 |
Halløjsa 2focus. Hvad fanden var det lige der skete, efter WEBM kom med sit indlæg. Jeg havde nu heller ikke forventet, han ville gøre anderledes, det ved jeg for godt til. Men 2focus, du kan ikke være bekendt at klantre folk, der er på førtidspension, det er der mange der er, uden egen skyld. DET er simpelthen for lavsigt af dig. Forøvrigt, har DU betalt en fornuftig skat til danmark de senere år. Sådan ca. 20 kg pr. måned som jeg har gjort. Jeg tvivler....... Men okay, du har HER skrevet, at det hele er slut med, at du skriver igen. Så jeg vil dog ønske dig god vind og håbe du kommer anstændigt hjem. SteenJ HUSK..Du SKAL redde dig selv, før du kan redde andre.
|
|
|
|
| keniko |
Lagt på d. 22/01-2012 13:34
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 543 |
Fra replikboksen fra et andet forum!!! fido 21/01/2012 22:09 Du er et ondt menneske ... 2focus 21/01/2012 20:57 Endnu en gang, bliver tosserne, tåberne , taberne og idioterne på DTW trukket rundt i manegen, af en gammel kending, bedrager, svindler, løgnhals hustler og plattenslager !! Godt gået ik ? Du skal ikke lægge puslespil hvis du ikke fatter en brik.
|
|
|
|
|
Lagt på d. 22/01-2012 13:56
|
|
Et andet forum hvor det er muligt at ændre sit brugernavn. Ser du på tidligere indlæg fra "2focus" på den side, er det ikke specielt svært at regne ud hvem brugeren er. |
|
|
|
| Frank |
Lagt på d. 22/01-2012 14:02
|
|
Ezal skrev: Et andet forum hvor det er muligt at ændre sit brugernavn. Ser du på tidligere indlæg fra "2focus" på den side, er det ikke specielt svært at regne ud hvem brugeren er. Nej ham har vi set før. Desuden har han anvendt æøå, hvilket Kennet her på dtw ikke gør. Så det må karakteriseres som ganske ubehjælpsomt forsøg på at tage profilen 2focus af brugeren på det andet site. ![]() |
|
|
|
| fckguld |
Lagt på d. 22/01-2012 16:04
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 962 |
Frank skrev: Hvis du ikke vil hjælpe så find da en anden tråd at skrive i . Vi taler sgu da kun penge - måske det der er problemet- for nogen ha ha
Labri skrev: Jeg giver stagigvæk gerne Kenneth 2 K Bath til hans hjemrejse. Underholdningsværdien i denne tråd er jo næsten ubetalelig, og som nyt medlem her på sitet har det været alletiders 'Break in' kursus. Nu kender jeg da i hvertilfald adskillige negativt indstillet medlemmer. Og det er da rart at vide, hvis vi skal i krig sammen, hvem man kan stole på, og hvem man ikke kan regne med. Mvh. Labri Kære Labri Har du ikke sendt de 2K endnu? Hvad holder dig tilbage? Nå men det ser ud til at fckguld nu kan nøjes med at sende 44.000 baht. Jeg tror Kennet er hjemme senest onsdag. ![]() DU FÅR HVAD DU GIVER
GRIB LIVET I MORGEN ER DET MÅSKE FORBI |
|
|
|
| Frank |
Lagt på d. 22/01-2012 16:18
|
|
fckguld skrev: Frank skrev: Hvis du ikke vil hjælpe så find da en anden tråd at skrive i . Vi taler sgu da kun penge - måske det der er problemet- for nogen ha haLabri skrev: Jeg giver stagigvæk gerne Kenneth 2 K Bath til hans hjemrejse. Underholdningsværdien i denne tråd er jo næsten ubetalelig, og som nyt medlem her på sitet har det været alletiders 'Break in' kursus. Nu kender jeg da i hvertilfald adskillige negativt indstillet medlemmer. Og det er da rart at vide, hvis vi skal i krig sammen, hvem man kan stole på, og hvem man ikke kan regne med. Mvh. Labri Kære Labri Har du ikke sendt de 2K endnu? Hvad holder dig tilbage? Nå men det ser ud til at fckguld nu kan nøjes med at sende 44.000 baht. Jeg tror Kennet er hjemme senest onsdag. ![]() Ja men jeg prøver jo at hjælpe Kennet. Du stoler på Kennet, så giv ham dog det lån, så han kan komme hjem. Eller er det bare tom snak fra din side? ![]() |
|
|
|
|
Lagt på d. 22/01-2012 16:26
|
|
@ fckguld Vi fortsætter når kassemester 'patirak' er på plads. Hvis det viser sig at Kenneth er en 'fuser/røvbanan', så findes der ufatteligt mange måder at slippe af med evt. midler vi har splejset sammen. Jeg kan i flæng nævne : Børnehjem,skoler, Soi Cowboyi, Nana Intertaintment Plaza, Pat Pong ....... skal jeg fortsætte ? Mvh. Labri |
|
|
|
| milex |
Lagt på d. 22/01-2012 16:31
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 830 |
Kom til at tænke på: Alle taler om WU og at det er dyrt. Hvorfor bruger man ikke Paypal, har selv brugt det flere gange. Har ikke kostet en øre som afsender. Ved ikke hvad det koster som modtager. Eller er Paypal ikke gangbar i Thailand? |
|
|
|
| Spetsnaz |
Lagt på d. 22/01-2012 16:42
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 14 |
Kan i kære medlemmer her på siden virkelig ikke se at Kenneth rundbarbere alt og alle ? Der er intet i Kennets historie der hænger det mindste sammen. Tilmed når han er blevet presset med lidt uddybende spørgsmål der ikke lige passer ind i hans allerede udtænkte manuskript, går han helt agurk og kaster om sig med de værste svinere !. Han oplyser selv omkring sit krakket firma Excom aps. ved en søgning i cvr, dukker Excom totalbyg aps. op med adresse på Tranehaven i Brøndby. Dette firma var et malerfirma med ophørsdato 30-10-2007. En simpel Googlesøgning på email-adressen ( ) viser som første hit at denne email optræder i forbindelse med et jobopslag for bookmaker/spillefirmaet Globall a/s. Han siger også selv at han har jobbet for Wauw gaming og worldspread, Wauw gaming var et danksejet bookmaker/poker firma med base på Malta som "krakket" under mystiske omstændigheder i 2008. Worldspread er også et spillefima, nemlig aktiespil hvor man kan tabe mere end man investere ! Til trods for disse fakta, nægter Kenneth ethver kendskab til Globall a/s og adressen i Tranehaven i Brøndby. Han bruger også et udpræget spillersprog fra spillemiljøet, så som hustler, broke , ikke fået den bedste hånd i livet osv. Alså , meget drejer sig om spil, og det er måske årsagen til at Kenneth er Broke og har tabt hele molevitten i thailand. ? Husk, en ludoman er ligesom en narkoman, de er villige til med alle midler at gå efter det næste sus. . Se nu i øjene at Kenneth er en svindler/bedrager og eller Troll der rundbarbere hele borgermusikken her på websiden. Redigeret af Spetsnaz d. 22/01-2012 17:12 |
|
|
|
| Frank |
Lagt på d. 22/01-2012 17:18
|
|
Spetsnaz skrev: Kan i kære medlemmer her på siden virkelig ikke se at Kenneth rundbarbere alt og alle ? Der er intet i Kennets historie der hænger det mindste sammen. Tilmed når han er blevet presset med lidt uddybende spørgsmål der ikke lige passer ind i hans allerede udtænkte manuskript, går han helt agurk og kaster om sig med de værste svinere !. Han oplyser selv omkring sit krakket firma Excom aps. ved en søgning i cvr, dukker Excom totalbyg aps. op med adresse på Tranehaven i Brøndby. Dette firma var et malerfirma med ophørsdato 30-10-2007. En simpel Googlesøgning på email-adressen ( ) viser som første hit at denne email optræder i forbindelse med et jobopslag for bookmaker/spillefirmaet Globall a/s. Han siger også selv at han har jobbet for Wauw gaming og worldspread, Wauw gaming var et danksejet bookmaker/poker firma med base på Malta som "krakket" under mystiske omstændigheder i 2008. Worldspread er også et spillefima, nemlig aktiespil hvor man kan tabe mere end man investere ! Til trods for disse fakta, nægter Kenneth ethver kendskab til Globall a/s og adressen i Tranehaven i Brøndby. Han bruger også et udpræget spillersprog fra spillemiljøet, så som hustler, broke , ikke fået den bedste hånd i livet osv. Alså , meget drejer sig om spil, og det er måske årsagen til at Kenneth er Broke og har tabt hele molevitten i thailand. ? Husk, en ludoman er ligesom en narkoman, de er villige til med alle midler at gå efter det næste sus. . Se nu i øjene at Kenneth er en svindler/bedrager og eller Troll der rundbarbere hele borgermusikken her på websiden. Helt enig. Men derfor kan dem som stoler på ham jo godt sende penge til ham alligevel. Jeg er sikker på, at Kennet gerne tager i mod pengene under alle omstændigheder. Der er altid plads til en ekstra mønt i lommen på en gambler i nød. ![]() Bare fckguld og Labri lige vil give et vink, når tilbagebetalingen begynder. |
|
|
|
| Anonym Bruger |
Lagt på d. 22/01-2012 17:48
|
![]() Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1131 |
ny tone "Spetsnaz"....i indlæg #195 kunne hjælpen KUN gå for langsomt... |
|
|
|
| milex |
Lagt på d. 22/01-2012 18:06
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 830 |
Spetsnaz gjorde faktisk opmærksom på i #200 at han var voldsomt i tvivl. Anyway - der er en stor forskel på en troll og en svindler/bedrager. Troll - blot ude på at sætte gang i debatten på falske forudsætninger. Ingen økonomiske bagtanker. Bare tænk på 'kondom-sagen'. Svindler/bedrager - siger ligesom sig selv. Kan gøres mere eller mindre elegant. |
|
|
|
| fckguld |
Lagt på d. 22/01-2012 18:40
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 962 |
Frank skrev: Har sgu iike bedt om tilbage betaling .kan man jo heller ikke forlange når man stikker en sulten mand på gaden 50 kr - giver fra hjertet.
Spetsnaz skrev: Kan i kære medlemmer her på siden virkelig ikke se at Kenneth rundbarbere alt og alle ? Der er intet i Kennets historie der hænger det mindste sammen. Tilmed når han er blevet presset med lidt uddybende spørgsmål der ikke lige passer ind i hans allerede udtænkte manuskript, går han helt agurk og kaster om sig med de værste svinere !. Han oplyser selv omkring sit krakket firma Excom aps. ved en søgning i cvr, dukker Excom totalbyg aps. op med adresse på Tranehaven i Brøndby. Dette firma var et malerfirma med ophørsdato 30-10-2007. En simpel Googlesøgning på email-adressen ( ) viser som første hit at denne email optræder i forbindelse med et jobopslag for bookmaker/spillefirmaet Globall a/s. Han siger også selv at han har jobbet for Wauw gaming og worldspread, Wauw gaming var et danksejet bookmaker/poker firma med base på Malta som "krakket" under mystiske omstændigheder i 2008. Worldspread er også et spillefima, nemlig aktiespil hvor man kan tabe mere end man investere ! Til trods for disse fakta, nægter Kenneth ethver kendskab til Globall a/s og adressen i Tranehaven i Brøndby. Han bruger også et udpræget spillersprog fra spillemiljøet, så som hustler, broke , ikke fået den bedste hånd i livet osv. Alså , meget drejer sig om spil, og det er måske årsagen til at Kenneth er Broke og har tabt hele molevitten i thailand. ? Husk, en ludoman er ligesom en narkoman, de er villige til med alle midler at gå efter det næste sus. . Se nu i øjene at Kenneth er en svindler/bedrager og eller Troll der rundbarbere hele borgermusikken her på websiden. Helt enig. Men derfor kan dem som stoler på ham jo godt sende penge til ham alligevel. Jeg er sikker på, at Kennet gerne tager i mod pengene under alle omstændigheder. Der er altid plads til en ekstra mønt i lommen på en gambler i nød. ![]() Bare fckguld og Labri lige vil give et vink, når tilbagebetalingen begynder. DU FÅR HVAD DU GIVER
GRIB LIVET I MORGEN ER DET MÅSKE FORBI |
|
|
|
| Frank |
Lagt på d. 22/01-2012 18:58
|
|
fckguld skrev: Frank skrev: Har sgu iike bedt om tilbage betaling .kan man jo heller ikke forlange når man stikker en sulten mand på gaden 50 kr - giver fra hjertet.Helt enig. Men derfor kan dem som stoler på ham jo godt sende penge til ham alligevel. Jeg er sikker på, at Kennet gerne tager i mod pengene under alle omstændigheder. Der er altid plads til en ekstra mønt i lommen på en gambler i nød. ![]() Bare fckguld og Labri lige vil give et vink, når tilbagebetalingen begynder. Nej men det er også Kennet som skriver, at han vil tilbagebetale beløbene. ![]() |
|
|
|
| Spetsnaz |
Lagt på d. 22/01-2012 20:16
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 14 |
Kim Ludvigsen skrev: 2focus skrev: Spetsnaz skrev: Har lige set det her på en anden thailandsk side, tyder på at noget er helt galt . 2focus 21/01/2012 20:57 Endnu en gang, bliver tosserne, tåberne , taberne og idioterne på DTW trukket rundt i manegen, af en gammel kending, bedrager, svindler, løgnhals hustler og plattenslager !! Godt gået ik ? http://www..dk/ne... Jeg afventer pt mail angående Kenneths identitet, for at bekræfte hans tilknytning til Tranehaven 12 i Brøndby. Ved ikke om jeg forstaar dig? Venter du mail fra mig her hvor og hvad? Det kunne være sjovere, hvis du havde svaret på den interessante del, nemlig at en person med samme brugernavn (2focus) i et andet forum praler med at trække brugerne herinde rundt i manegen. Hej Kim Vedrørende indlægget på den anden thaiside. Så er jeg er overbevist om at den navneskiftende sprællebasse og 2focus her på siden er 2 vidt forskellige personer. Jeg opfattede, og ser stadig indlægget som en klokkeklar opfordring til at undersøge nogle forhold omkring 2focus nærmere. Det var så hvad jeg gjorde. og resultatet kan ses herunder i mit indlæg # 292 #292 Kan i kære medlemmer her på siden virkelig ikke se at Kenneth rundbarbere alt og alle ? Der er intet i Kennets historie der hænger det mindste sammen. Tilmed når han er blevet presset med lidt uddybende spørgsmål der ikke lige passer ind i hans allerede udtænkte manuskript, går han helt agurk og kaster om sig med de værste svinere !. Han oplyser selv omkring sit krakket firma Excom aps. ved en søgning i cvr, dukker Excom totalbyg aps. op med adresse på Tranehaven i Brøndby. Dette firma var et malerfirma med ophørsdato 30-10-2007. En simpel Googlesøgning på email-adressen ( ) viser som første hit at denne email optræder i forbindelse med et jobopslag for bookmaker/spillefirmaet Globall a/s. Han siger også selv at han har jobbet for Wauw gaming og worldspread, Wauw gaming var et danksejet bookmaker/poker firma med base på Malta som "krakket" under mystiske omstændigheder i 2008. Worldspread er også et spillefima, nemlig aktiespil hvor man kan tabe mere end man investere ! Til trods for disse fakta, nægter Kenneth ethver kendskab til Globall a/s og adressen i Tranehaven i Brøndby. Han bruger også et udpræget spillersprog fra spillemiljøet, så som hustler, broke , ikke fået den bedste hånd i livet osv. Alså , meget drejer sig om spil, og det er måske årsagen til at Kenneth er Broke og har tabt hele molevitten i thailand. ? Husk, en ludoman er ligesom en narkoman, de er villige til med alle midler at gå efter det næste sus. . Se nu i øjene at Kenneth er en svindler/bedrager og eller Troll der rundbarbere hele borgermusikken her på websiden. |
|
|
|
| AL 48 |
Lagt på d. 22/01-2012 20:28
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 868 |
Og nu hedder 2focus på den anden site "Egon Olsen". Ufatteligt at adm. på sitet tillader den slags. Sitet burde lukkes. |
|
|
|
| TG950 |
Lagt på d. 22/01-2012 20:57
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1670 |
2focus skrev: Hej alle sammen, Dette bliver mit sidste indlaeg i denne traad... Vil starte med at undskylde for min opfoersel over faar de brugere,som havede reelle hensigter men som jeg har misforstaaet,dem er der uden tvivl et par stykker af. Jeg er selv en person der giver tillid og respekterer andre mennesker til de beviser anderledes ( kald mig gerne naiv ) Saa da jeg af bitter noed maa sende et noedraab ud her. Og maa fortaelle alt omkring min eks og isaer min mor,har vaeret ydmygende, men ogsaa oploeftende at faa positive tilkendegivelser naermest instand,uden at skulle forklare fra A til Z, ( de brugere ved selv hvem de er vil ikke naevne nicks ) Og af andre blive doemt som scammer af den vaerste skuffe uden rettergang fristes man til at sige,kommentarer som ( taarepresser historie drama netsvindler og konkursrytter ) Fik mig til sidst til at miste taalmodigheden,og traede over stregen i visse svar,den tager jeg paa min kappe.... Ang mit personlige angreb bla paa Olssen99 staar jeg ved endnu,isaer set i lyset af han var den 1ste paa banen og love guld og groenne skove hvis historien holdt vand.. Jeg mener der er ikke paa noget tidspunkt blevet bevist jeg taler usandt og har i utallige indlaeg tilbudt mine personlige oplysninger om mig selv og min familje og andet. Med fare faar at Olsen99 svarer: bare fordi jeg springer fra ang billet til Dk skal jeg svines... Fordi du burde have en mere ydmyg tilgang til tingene,du sviner selv folk hvis de udtaler sig om Thailand og er lidt forkert paa den,og hvis de saa bor i danmark,og kun er her 3-6 maaneder om aaret,er fanden loes.. Paa trods af at de inddirekte er med til at betale for at du kan kalde dig thai resident ( din sociale status )..Derfor staar jeg ved min kritik af dig. Det ser ud til at gaa i vasken,da der ikke er tilslutning nok.men har laert et par stykker at kende,det er trods alt positivt og ang evt job er det blevet aflyst maaske pga min opfoersel aller tvivl. Dette er ikke et raab om hjaelp men mere en opsummering om mit forloeb her.... Traaden er hermed lukket herfra... Mvh Kenneth Jensen... jamen så farvel og tak, jeg vil savne underholdningen - ærgeligt. Den, der vil gøre drøm til virkelighed, må vågne op først. både store & små stavefejl kan forekomme ![]() livet forståes forlæns, leves baglæns. Brug ikke dagen på at se dig tilbage, Du skal alligevel ikke den vej..... Lev med de beslutninger du tager, også selv om andre ikke acceptere det Livet er som en bog, du kan ikke ændre de ting der allerede er skrevet, - men du kan starte et nyt kapittel.. |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 

Så jeg skrev ikke om din Alzhimer men du er jo ikke så gammel i gårde, så lære vel at læse en gang ??