Se indlæg|
Problemer
|
|
| 2focus |
Lagt på d. 22/01-2012 07:52
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 138 |
girobank skrev: 2 focus/kenneth eller hvad du nu hedder. bliver ikke en disse klogere af at læse de indlæg du henviser til. Mon ikke det er dig der er en platugle, 8 år i thailand og ny her på siden-spiller smart over for alle. dine mange og lange intetsigende indlæg, er som at høre hvad en rigtig dygtig barpige kan overfor sine sponsorer. At du er kommet på limpinden med fælles bankbog- , den var god.jeg bor tilfældigvis i danmark og er ikke FP, dem kan du åbenbart heller ikke rigtig klare. Igen - alle advarselslamper - INGEN TILSKUD ELLER LÅN HERFRA. Tak faar det. Det sker nok ikke for dig at saette 500.000 bath ind paa en konto og udvise tillid dels tilliden og saa have pengene.. Jeg vil lige sige at jeg har talt med nogen faa stykker herinde fra via tlf og pb/mail ogsaa uden at have modtaget noget.. Som fremstaar som yderest sympatiske mennesker. Saa tilbage til dit spoergsmaal: ny paa siden ophold 8 aar herude Virker som om at en del herinde ikke kan faa tiden at gaa og bare spammer,som alle mulige andre steder,og naar jeg har rejst rundt i landet ( 7/11 ) stilen er ikke mig. Saa har aldrig brugt nettet til kontakt Twitter facebook div datingsider fora osv,dog i mit tidligere job som support paa en betting side,var jeg medlem paa et betting fora..det samme nidkaerhed andres ulykke osv derfor!! Du maa savne at vaere her..( hvorfor saetter de heller ikke den bistand op) saa du ogsaa kan faa lidt sol... |
|
|
|
| buffalo |
Lagt på d. 22/01-2012 07:57
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 148 |
Hvorfor hulen tager nogen af jer kloge hoveder der bor i Thailand ikke bare lige et møde med Kenneth hvor i ser mandens pas og andre relevante ting i denne lidt kedelige historie...Det vil da også være en fin anledning til at få et par kopper øl sammen med andre brugere her fra siden og så kan vi måske få en forklaring efter mødet........... det er vel for kedeligt for flere af jer,det er vel langt sjovere at svine hinanden til herHåber lige i finder ud af på en ordentlig måde hvad der er skidt og hvad der er kanel
Stol aldrig på en prut
] |
|
|
|
|
Lagt på d. 22/01-2012 08:04
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
buffalo skrev: Hvorfor hulen tager nogen af jer kloge hoveder der bor i Thailand ikke bare lige et møde med Kenneth hvor i ser mandens pas og andre relevante ting i denne lidt kedelige historie...Det vil da også være en fin anledning til at få et par kopper øl sammen med andre brugere her fra siden og så kan vi måske få en forklaring efter mødet........... det er vel for kedeligt for flere af jer,det er vel langt sjovere at svine hinanden til herHåber lige i finder ud af på en ordentlig måde hvad der er skidt og hvad der er kanel ![]() @ buffalo Se venligst mit indlæg # 226 Mvh. Labri |
|
|
|
| 2focus |
Lagt på d. 22/01-2012 08:07
|
Kim Ludvigsen skrev: 2focus skrev: Kim Ludvigsen skrev: Det kunne være sjovere, hvis du havde svaret på den interessante del, nemlig at en person med samme brugernavn (2focus) i et andet forum praler med at trække brugerne herinde rundt i manegen. Du siger samme nick,maaske fornavn......men uden at have set det giver jeg 1000 gange pengene paa det ikke er samme mailadresse.. Og hvis jeg var webmaster der vil jeg banne den bruger instand,da det ikke kan vaere hensigtsmaessigt at have saadan en bruger tilmeldt.. Med mindre det er et hustler forum,saa han fremstaar som en helt. Venter svar fra webmaster og Fckguld om at sende mit pas asap. saa der kan tjekkes mit navn data osv stemmer overens med det jeg har skrevet....... Det er muligt at have mange mailadresser, så du har nok ret i, at der er brugt forskellige adresser - og du må vel være den første til at vide det. Jeg kender ikke til seriøsiteten i det andet forum, men du har helt ret, et seriøst forum ville nok banne sådan en bruger. Hvad hjælper det at tjekke dine data? Du kan sagtens hedde Kenneth i virkeligheden, det betyder ikke, at du taler sandt. Med hensyn til om andre skulle have oprettet profilen i det andet forum for at skabe splid, så er det interessant, at profilen i det forum er oprettet længe før du kom herind. Lad nu vaere med at faa mig til at fremstille dig som uintelligent! Jeg siger jeg sender pas/id her til en trovaerdig profil,saa er mit id er paa plads Saa maa i overbevise pralhalsen om at goere det samme,mine penge siger han ikke sender noget... Og hvis han sender matcher det ikke mine data...er det saa svaert.og saa koer loes med dit politi anmeldse.. Eller spoerg admin/webmaster om ip adresser ( om de 2 profiler opholder sig i samme land/by osv ) Skal du have mere hjaelp? Hvis du en dag skal imponere en barpige ell dreng ,saa pral ikke med din intelligens |
|
|
|
| 2focus |
Lagt på d. 22/01-2012 08:08
|
buffalo skrev: Hvorfor hulen tager nogen af jer kloge hoveder der bor i Thailand ikke bare lige et møde med Kenneth hvor i ser mandens pas og andre relevante ting i denne lidt kedelige historie...Det vil da også være en fin anledning til at få et par kopper øl sammen med andre brugere her fra siden og så kan vi måske få en forklaring efter mødet........... det er vel for kedeligt for flere af jer,det er vel langt sjovere at svine hinanden til herHåber lige i finder ud af på en ordentlig måde hvad der er skidt og hvad der er kanel ![]() SPOT ON !! |
|
|
|
| 2focus |
Lagt på d. 22/01-2012 08:12
|
Labri Ma jeg scanne mit pas til dig nu? Id entry |
|
|
|
|
Lagt på d. 22/01-2012 08:22
|
|
Ærgeligt at det danske ligalandshold ikke spillede på 'Ban Pong' stadium. For så havde der dæme været basis for st finde ud af hvem Kenneth er og hvad han indeholder ! (og om han i det hele tage opholder sig i området) Mvh. Labri Redigeret af d. 22/01-2012 08:22 |
|
|
|
| natty |
Lagt på d. 22/01-2012 08:22
|
![]() Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3021 |
2focus skrev: natty skrev: Send lige lidt penge via Western Union, da jeg hverken har konto í Thailand eller i Danmark virker ret thai agtigt, UVIDENHED IGEN.. Har dansk bankkonto men ingen kort,efter lidt uoverensstemmelser med Bangkok bank,ang laast konto ( indlaeg 12 ) Blev min konto ( 420 bath ) inaktiv til jeg fik fixet mit overstay Kan bruge min konto igen naar det er fixet,er du herude saa tjek det lige hvis du har mere taletid paa kortet Jeg er maalos..... Hvis du har en dansk bankonto, eller en anden person har og der bliver sat penge ind på den, kan du få sendt penge til en hvilken bank det skal være. Tager lidt længere tid, men kan lade sig gøre. Har selv prøvet det, men godt nok for 10 år siden. Men det kræver selvfølgelig at både afsender og modtager kan og vil legimitere sig. Der er også noget som hedder post til post. Uvidenhed avler oftere selvtillid end viden, Charles Darwin
|
|
|
|
|
Lagt på d. 22/01-2012 08:26
|
|
Yes - Det er du velkommen til Men svar mig venligdt om jeg må uploade passet - Diskresion en æressag ![]() |
|
|
|
| 2focus |
Lagt på d. 22/01-2012 08:30
|
natty skrev: 2focus skrev: natty skrev: Send lige lidt penge via Western Union, da jeg hverken har konto í Thailand eller i Danmark virker ret thai agtigt, UVIDENHED IGEN.. Har dansk bankkonto men ingen kort,efter lidt uoverensstemmelser med Bangkok bank,ang laast konto ( indlaeg 12 ) Blev min konto ( 420 bath ) inaktiv til jeg fik fixet mit overstay Kan bruge min konto igen naar det er fixet,er du herude saa tjek det lige hvis du har mere taletid paa kortet Jeg er maalos..... Hvis du har en dansk bankonto, eller en anden person har og der bliver sat penge ind på den, kan du få sendt penge til en hvilken bank det skal være. Tager lidt længere tid, men kan lade sig gøre. Har selv prøvet det, men godt nok for 10 år siden. Men det kræver selvfølgelig at både afsender og modtager kan og vil legimitere sig. Der er også noget som hedder post til post. Til hvilken bank det skal vaere? hvad mener du? Min egen er inaktiv, kan ikke abne en ny ( overstay og turist visa ) Har faaet sendt penge via westeren der skal man ogsaa vise id naar man henter penge, Saa mit fornavn og efternavn er hermed bekraeftet kenneth |
|
|
|
| Saendaeng |
Lagt på d. 22/01-2012 08:34
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1277 |
2focus skrev: Saendaeng skrev: hn skrev: Saendaeng skrev: Nu hvor det ikke er kontanter du har mest af og køber en billet hjem,Derefter for at miste den ved at de anholder dig i lufthavnen. Så har du lige pludselig brug for yderlige penge til ny billet!!' Nyder det skam ikke. Men du kender åbenbart mere til mig. Jeg må være ærlig og sige at der er noget der stinker. Michael, bygger du bare din formodning om anholdelse på det, manse fra svendborg skrev, eller har du det fra andre kilder også ? Hej HN. Nu har Kenneth haft en rimelig lang overstay i Thailand , ikke bare 5-6 dage. Har hørt om tilfælde med så grov overstay at du bliver andholdt. Men intet er jo sikkert. Men det er stafdig en risiko. Historien er ligesom en film med hele svineriet. Dødsfald , narkomaner . svindler kæreste. Ville da gerne møde Kenneth i person og snakke med ham for at kunne danne mig et indtryk. Men Kenneth må da acceptere at alle kan skrive nogle ord. Og ikke alle vil tro på det. Men hvis han svarede lidt pænere . så ved man aldrig om jeg kunne hjælpe med noget. Med de faa indlaeg intetsigende/taageagtige i denne debat oensker jeg ikke din hjaelp,send dem hellere til det lokale Tempel..... Nogens hjaelp kan ogsaa blive faar dyrt koebt....... MVH Kenneth Bare rolig vil hellere give dem til et tempel. Du fortjener sgu ingen med den måde du toner dig frem på. Michael B Kristensen
|
|
|
|
| natty |
Lagt på d. 22/01-2012 08:37
|
hvorfor ikke oprette en fjæsbog profil, men pas og bankkonto, det giver sikkert bonus.
Uvidenhed avler oftere selvtillid end viden, Charles Darwin
|
|
|
|
| 2focus |
Lagt på d. 22/01-2012 08:39
|
2focus skrev: Kim Ludvigsen skrev: 2focus skrev: Kim Ludvigsen skrev: Det kunne være sjovere, hvis du havde svaret på den interessante del, nemlig at en person med samme brugernavn (2focus) i et andet forum praler med at trække brugerne herinde rundt i manegen. Du siger samme nick,maaske fornavn......men uden at have set det giver jeg 1000 gange pengene paa det ikke er samme mailadresse.. Og hvis jeg var webmaster der vil jeg banne den bruger instand,da det ikke kan vaere hensigtsmaessigt at have saadan en bruger tilmeldt.. Med mindre det er et hustler forum,saa han fremstaar som en helt. Venter svar fra webmaster og Fckguld om at sende mit pas asap. saa der kan tjekkes mit navn data osv stemmer overens med det jeg har skrevet....... Det er muligt at have mange mailadresser, så du har nok ret i, at der er brugt forskellige adresser - og du må vel være den første til at vide det. Jeg kender ikke til seriøsiteten i det andet forum, men du har helt ret, et seriøst forum ville nok banne sådan en bruger. Hvad hjælper det at tjekke dine data? Du kan sagtens hedde Kenneth i virkeligheden, det betyder ikke, at du taler sandt. Med hensyn til om andre skulle have oprettet profilen i det andet forum for at skabe splid, så er det interessant, at profilen i det forum er oprettet længe før du kom herind. Lad nu vaere med at faa mig til at fremstille dig som uintelligent! Jeg siger jeg sender pas/id her til en trovaerdig profil,saa er mit id er paa plads Saa maa i overbevise pralhalsen om at goere det samme,mine penge siger han ikke sender noget... Og hvis han sender matcher det ikke mine data...er det saa svaert.og saa koer loes med dit politi anmeldse.. Eller spoerg admin/webmaster om ip adresser ( om de 2 profiler opholder sig i samme land/by osv ) Skal du have mere hjaelp? Hvis du en dag skal imponere en barpige ell dreng ,saa pral ikke med din intelligens Ny ide Kim til afsloering af evt dobbelt profil 2FOCUS Som du ser i den anden traad har jeg faaet sendt penge via westeren union fra Fckguld og en anonym,som sikkert staar frem hvis det er noedvendigt Spoerg pralhalsen paa det andet fora om du maa sende ham 1000 bath.via westeren det maa vaere samme navn Kenneth Jensen Fckguld har det fulde Jeg siger han afslaar saa du kan roligt saette beloebet op....... Endnu et taagehorn sat skakmat |
|
|
|
| natty |
Lagt på d. 22/01-2012 08:41
|
2focus skrev: natty skrev: 2focus skrev: natty skrev: Send lige lidt penge via Western Union, da jeg hverken har konto í Thailand eller i Danmark virker ret thai agtigt, UVIDENHED IGEN.. Har dansk bankkonto men ingen kort,efter lidt uoverensstemmelser med Bangkok bank,ang laast konto ( indlaeg 12 ) Blev min konto ( 420 bath ) inaktiv til jeg fik fixet mit overstay Kan bruge min konto igen naar det er fixet,er du herude saa tjek det lige hvis du har mere taletid paa kortet Jeg er maalos..... Hvis du har en dansk bankonto, eller en anden person har og der bliver sat penge ind på den, kan du få sendt penge til en hvilken bank det skal være. Tager lidt længere tid, men kan lade sig gøre. Har selv prøvet det, men godt nok for 10 år siden. Men det kræver selvfølgelig at både afsender og modtager kan og vil legimitere sig. Der er også noget som hedder post til post. Til hvilken bank det skal vaere? hvad mener du? Min egen er inaktiv, kan ikke abne en ny ( overstay og turist visa ) Har faaet sendt penge via westeren der skal man ogsaa vise id naar man henter penge, Saa mit fornavn og efternavn er hermed bekraeftet kenneth Det var den bank som der blev sendt penge fra, som fortalte afsenderen hvor jeg kunne hente dem. Men ved selvfølgelig ikke hvordan det fungere hvis man opholder sig ulovligt i landet. Uvidenhed avler oftere selvtillid end viden, Charles Darwin
|
|
|
|
| 2focus |
Lagt på d. 22/01-2012 08:41
|
2focus skrev: 2focus skrev: Kim Ludvigsen skrev: 2focus skrev: Kim Ludvigsen skrev: Det kunne være sjovere, hvis du havde svaret på den interessante del, nemlig at en person med samme brugernavn (2focus) i et andet forum praler med at trække brugerne herinde rundt i manegen. Du siger samme nick,maaske fornavn......men uden at have set det giver jeg 1000 gange pengene paa det ikke er samme mailadresse.. Og hvis jeg var webmaster der vil jeg banne den bruger instand,da det ikke kan vaere hensigtsmaessigt at have saadan en bruger tilmeldt.. Med mindre det er et hustler forum,saa han fremstaar som en helt. Venter svar fra webmaster og Fckguld om at sende mit pas asap. saa der kan tjekkes mit navn data osv stemmer overens med det jeg har skrevet....... Det er muligt at have mange mailadresser, så du har nok ret i, at der er brugt forskellige adresser - og du må vel være den første til at vide det. Jeg kender ikke til seriøsiteten i det andet forum, men du har helt ret, et seriøst forum ville nok banne sådan en bruger. Hvad hjælper det at tjekke dine data? Du kan sagtens hedde Kenneth i virkeligheden, det betyder ikke, at du taler sandt. Med hensyn til om andre skulle have oprettet profilen i det andet forum for at skabe splid, så er det interessant, at profilen i det forum er oprettet længe før du kom herind. Lad nu vaere med at faa mig til at fremstille dig som uintelligent! Jeg siger jeg sender pas/id her til en trovaerdig profil,saa er mit id er paa plads Saa maa i overbevise pralhalsen om at goere det samme,mine penge siger han ikke sender noget... Og hvis han sender matcher det ikke mine data...er det saa svaert.og saa koer loes med dit politi anmeldse.. Eller spoerg admin/webmaster om ip adresser ( om de 2 profiler opholder sig i samme land/by osv ) Skal du have mere hjaelp? Hvis du en dag skal imponere en barpige ell dreng ,saa pral ikke med din intelligens Ny ide Kim til afsloering af evt dobbelt profil 2FOCUS Som du ser i den anden traad har jeg faaet sendt penge via westeren union fra Fckguld og en anonym,som sikkert staar frem hvis det er noedvendigt Spoerg pralhalsen paa det andet fora om du maa sende ham 1000 bath.via westeren det maa vaere samme navn Kenneth Jensen Fckguld har det fulde Jeg siger han afslaar saa du kan roligt saette beloebet op....... Endnu et taagehorn sat skakmat Gaar ud fra du ved man skal vise gyldigt id naar man modteager penge via westeren |
|
|
|
| Saendaeng |
Lagt på d. 22/01-2012 08:42
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1277 |
2focus skrev: 2focus skrev: Kim Ludvigsen skrev: 2focus skrev: [quote]Kim Ludvigsen skrev: Det kunne være sjovere, hvis du havde svaret på den interessante del, nemlig at en person med samme brugernavn (2focus) i et andet forum praler med at trække brugerne herinde rundt i manegen. Du siger samme nick,maaske fornavn......men uden at have set det giver jeg 1000 gange pengene paa det ikke er samme mailadresse.. Og hvis jeg var webmaster der vil jeg banne den bruger instand,da det ikke kan vaere hensigtsmaessigt at have saadan en bruger tilmeldt.. Med mindre det er et hustler forum,saa han fremstaar som en helt. Venter svar fra webmaster og Fckguld om at sende mit pas asap. saa der kan tjekkes mit navn data osv stemmer overens med det jeg har skrevet....... Det er muligt at have mange mailadresser, så du har nok ret i, at der er brugt forskellige adresser - og du må vel være den første til at vide det. Jeg kender ikke til seriøsiteten i det andet forum, men du har helt ret, et seriøst forum ville nok banne sådan en bruger. Hvad hjælper det at tjekke dine data? Du kan sagtens hedde Kenneth i virkeligheden, det betyder ikke, at du taler sandt. Med hensyn til om andre skulle have oprettet profilen i det andet forum for at skabe splid, så er det interessant, at profilen i det forum er oprettet længe før du kom herind. Lad nu vaere med at faa mig til at fremstille dig som uintelligent! Jeg siger jeg sender pas/id her til en trovaerdig profil,saa er mit id er paa plads Saa maa i overbevise pralhalsen om at goere det samme,mine penge siger han ikke sender noget... Og hvis han sender matcher det ikke mine data...er det saa svaert.og saa koer loes med dit politi anmeldse.. Eller spoerg admin/webmaster om ip adresser ( om de 2 profiler opholder sig i samme land/by osv ) Skal du have mere hjaelp? Hvis du en dag skal imponere en barpige ell dreng ,saa pral ikke med din intelligens Ny ide Kim til afsloering af evt dobbelt profil 2FOCUS Som du ser i den anden traad har jeg faaet sendt penge via westeren union fra Fckguld og en anonym,som sikkert staar frem hvis det er noedvendigt Spoerg pralhalsen paa det andet fora om du maa sende ham 1000 bath.via westeren det maa vaere samme navn Kenneth Jensen Fckguld har det fulde Jeg siger han afslaar saa du kan roligt saette beloebet op....... Endnu et taagehorn sat skakmat[/quote Hold kæft tror du folk er så naive.. Michael B Kristensen
|
|
|
|
| svendborg |
Lagt på d. 22/01-2012 08:44
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 57 |
Er denne tråd ikke kommet dertil, hvor den bidragsnyder kommer til at fremstå som en svindler og andet der ikke i mine øjne måske er fair. Det der måske røre mig dybt er, at en anden side bruger samme alias sigende, som andre har refereret og dette har jeg det nok ikke som den eneste, ikke så godt med. Bidragsnyder er vel kommet dertil med alle de ærlige eller uærlige feedbacks, at han nu har store chancer for at fremstå som flere, der har prøvet det samme herinde... Som storsvindler, med megen ubehag til følge. Dette har jeg det ikke godt med, specielt ikke hvis denne bidragsnyder er reel med sine oplæg. Det der jo nok fanger flere er, at denne tråd virkelig får lov til at fortsætte er, at hvis der er ugler i mosen, så ville administrationen af siden jo nok have grebet ind allerede nu, for jeg mener da at have konstateret at admin på denne side her, har rimelig check på diverse svindlere. Måske skulle bidragsnyder lære lidt af en gammel mand som jeg... Den kloge er ikke den, der giver de rigtige svar - det er den, der stiller de rigtige spørgsmål. Jeg er dybt berørt af situationen lige nu, og jeg håber da ikke for eftertiden, at bidragsnyder er svindler, for det får da store konsekvenser for andre der måske kommer i nød.. |
|
|
|
| 2focus |
Lagt på d. 22/01-2012 08:44
|
fordi jeg ikke hustler |
|
|
|
| 2focus |
Lagt på d. 22/01-2012 08:52
|
svendborg skrev: Er denne tråd ikke kommet dertil, hvor den bidragsnyder kommer til at fremstå som en svindler og andet der ikke i mine øjne måske er fair. Det der måske røre mig dybt er, at en anden side bruger samme alias sigende, som andre har refereret og dette har jeg det nok ikke som den eneste, ikke så godt med. Bidragsnyder er vel kommet dertil med alle de ærlige eller uærlige feedbacks, at han nu har store chancer for at fremstå som flere, der har prøvet det samme herinde... Som storsvindler, med megen ubehag til følge. Dette har jeg det ikke godt med, specielt ikke hvis denne bidragsnyder er reel med sine oplæg. Det der jo nok fanger flere er, at denne tråd virkelig får lov til at fortsætte er, at hvis der er ugler i mosen, så ville administrationen af siden jo nok have grebet ind allerede nu, for jeg mener da at have konstateret at admin på denne side her, har rimelig check på diverse svindlere. Måske skulle bidragsnyder lære lidt af en gammel mand som jeg... Den kloge er ikke den, der giver de rigtige svar - det er den, der stiller de rigtige spørgsmål. Jeg er dybt berørt af situationen lige nu, og jeg håber da ikke for eftertiden, at bidragsnyder er svindler, for det får da store konsekvenser for andre der måske kommer i nød.. Tak Svendborg, At gentagne gange blive kaldt svindler taarepresser historie osv.goer at jeg mister taalmodigheden. Tilbyder gentagne gange at stille mit id og data til raadighed og andet onkring min familje,til de rette personer,bla andet webmaster. Dog ikke faat svar fra webmaster.men mon ikke han melder op her hvad han beslutter sig faar.. Kenneth |
|
|
|
|
Lagt på d. 22/01-2012 08:53
|
|
Saendaeng skrev: 2focus skrev: Saendaeng skrev: hn skrev: Saendaeng skrev: Nu hvor det ikke er kontanter du har mest af og køber en billet hjem,Derefter for at miste den ved at de anholder dig i lufthavnen. Så har du lige pludselig brug for yderlige penge til ny billet!!' Nyder det skam ikke. Men du kender åbenbart mere til mig. Jeg må være ærlig og sige at der er noget der stinker. Michael, bygger du bare din formodning om anholdelse på det, manse fra svendborg skrev, eller har du det fra andre kilder også ? Hej HN. Nu har Kenneth haft en rimelig lang overstay i Thailand , ikke bare 5-6 dage. Har hørt om tilfælde med så grov overstay at du bliver andholdt. Men intet er jo sikkert. Men det er stafdig en risiko. Historien er ligesom en film med hele svineriet. Dødsfald , narkomaner . svindler kæreste. Ville da gerne møde Kenneth i person og snakke med ham for at kunne danne mig et indtryk. Men Kenneth må da acceptere at alle kan skrive nogle ord. Og ikke alle vil tro på det. Men hvis han svarede lidt pænere . så ved man aldrig om jeg kunne hjælpe med noget. Med de faa indlaeg intetsigende/taageagtige i denne debat oensker jeg ikke din hjaelp,send dem hellere til det lokale Tempel..... Nogens hjaelp kan ogsaa blive faar dyrt koebt....... MVH Kenneth Bare rolig vil hellere give dem til et tempel. Du fortjener sgu ingen med den måde du toner dig frem på. Det indlæg lød ikke særligt pænt set/hørt med buddiske øjne/ører Men meningen var måske god nok. Mvh Labri Og undskylf fot OT Redigeret af d. 22/01-2012 08:56 |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 

, den var god.
Hvorfor hulen tager nogen af jer kloge hoveder der bor i Thailand ikke bare lige et møde med Kenneth
hvor i ser mandens pas og andre relevante ting i denne lidt kedelige historie...
det er vel for kedeligt for flere af jer,det er vel langt sjovere at svine hinanden til her