Se indlæg
 Udskriv debat
Pattaya hadere
Robert Kronberg
I denne sammenhæng vil jeg gerne henvise til en artikel, som jeg skrev for Kristeligt Dagblad i 2002, da jeg var noget mere uerfaren i Thailand.

Måske er jeg ikke enig i alt, hvad jeg skrev den gang.

Jeg har ikke lov til at indsætte teksten her, så I må selv følge linket:

[url]www.religion.dk/artikel/170850:Indfoering--Verden-kommer-til-Thailand[/url]

Hilsen, Robert

http://www.danishschool.dk/thailand/
risbaronen
Namprik skrev:
Ja syns kratedme at der er soergeligt............en taare jeg triller. Crying

Jeg synes du er sørgelig ,, og alle de indlæg du laver er 98 procent af dem
Nytteløst lort som ikke bidrager med noget som helst brugbart.

Jeg laver selv ikke mange indlæg men tilgengæld sviner jeg ikke andre folk til.

Du har været smidt ud mindst 5 herfra og aligevel er du her endnu , se det er sørgeligt ..
Redigeret af risbaronen d. 19/10-2010 19:09

http://vinduespudsningkoebenhavn.dk
Namprik
risbaronen skrev:
Namprik skrev:

Og du skal da bare lukke roeven, hvis mine indlaeg stoeder dit indremissionske sind, saa lad oejet dit glide forbi ! Eller ryk pisset ud ! Svans af vaerste skuffe skal man lede laengen efter, hva' bidrager du med ?
Redigeret af Namprik d. 19/10-2010 19:21
Jeg kan gaa paa vandet !

En pige jeg kender, hun er smuk...en picasso falmer i doend ! Et hjerte pigen har, saa stort som Eiffel........Tak fordi jeg maa kende dig.

www.isaan-house.com
risbaronen
Namprik skrev:
risbaronen skrev:
Namprik skrev:

Og du skal da bare lukke roeven, hvis mine indlaeg stoeder dit indremissionske sind, saa lad oejet dit glide forbi ! Eller ryk pisset ud !

Jeg ved ikke hvad ryk pisset ud betyder men mit sind er vist alt andet end indremissionsk i forhold til
alt det frelste gas du plejer at lukke ud

b_j3ns3n
risbaronen

Bliver du aldrig træt af dette had du nærer til suk/dream/namprik o.s.v.
Jeg kan ikke huske et indlæg fra dig som ikke er rettet mod suk..
Det bliver sku lidt kedeligt og trist at hører på
Når en fremmed bor som gæst i jeres land, må I ikke udnytte ham eller hende. Den fremmede, der bor som gæst hos jer, skal være som en af landets egne, og du skal elske ham eller hende som dig selv

risbaronen
b_j3ns3n skrev:
risbaronen

Bliver du aldrig træt af dette had du nærer til suk/dream/namprik o.s.v.
Jeg kan ikke huske et indlæg fra dig som ikke er rettet mod suk..
Det bliver sku lidt kedeligt og trist at hører på

Jo det bliver jeg helt klart og det er også grunden til at jeg tit tager en måned eller to pause
Herinde fra.

Gokinok
Ja, det gør vi andre jo også når vi bliver smidt ud!

Godt med en pause indimellem..

Har risbaronen ellers noget spændende at fortælle, udover "den sædvanlige Namprik kløe"?

Rolll

Doc Gokinok

John
risbaronen skrev:
Namprik skrev:
risbaronen skrev:
Namprik skrev:

Og du skal da bare lukke roeven, hvis mine indlaeg stoeder dit indremissionske sind, saa lad oejet dit glide forbi ! Eller ryk pisset ud !

Jeg ved ikke hvad ryk pisset ud betyder men mit sind er vist alt andet end indremissionsk i forhold til
alt det frelste gas du plejer at lukke ud

Kan i ikke klare jeres uenigheder på PB eller mail, det er ikke måden vi debatterer på her, læs venligst reglementet.

Rød prik givet til jer begge

Admin.
john@dansk-thai.dk

http://www.j-s.dk/hus
filihankat
Jay skrev:
2) Jeg stempler absolut INGEN ved at jeg sammenligner prostitution og pædofili ved at putte dem i samme skuffe...(læs venligst mit forrige indlæg). Jeg sagde også at ikke alle der tager dertil er sådan nogle typer...men du ved de findes, de typer der er både til det ene og det andet...så hvorfor lukke øjene for det??

Jo, du stempler jo netop alle ved at sammenligne prostitution og pædofili og putte dem ned i samme skuffe. Dit argument er: Prostitution er modbydelig - pædofili er modbydeligt - ergo prostitution og pædofili er det samme. Men det er en logsik fejlslutning i stil med : En sten kan ikke flyve, morlille kan ikke flyve - ergo morlille er en sten. Det holder jo ikke vel?

Når du skriver at "folk udnytter deres økonomiske fordele til at få noget på krogen" og i næste sætning skriver at du "vil sammenligne det med køb af sex med børn", så er det sgu da en direkte anklage om pædofili blandt alle der har købt piger i Pattaya (inkl. mig selv). Du må meget undskylde men jeg kan simpelthen ikke læse det på andre måder.

Dine insinuationer om at jeg bevidst skulle lukke øjnene for pædofili i Pattaya er selvfølgelig også skudt helt ved siden af

filihankat
Jay skrev:
Så nej, jeg overtræder ingen steder reglementet el. straffeloven..ej heller ærekrænkelser el. injurier...ved blot at definere min version af to sider af samme sag...du må meget gerne påpege det sted for jeg gør det...undskyld hvis jeg krænker dine og andres sexturisme ved at kalde det udnyttelse

Nu er jeg ikke jurist, men vær venlig at finde et eksemplar af straffeloven frem og slå op under §267. Her står der klart og tydeligt at man kan straffes hvis man fremsætter fornærmelige eller nedsættende ord om en anden person. Hvis ikke det er fornærmende at blive "puttet i samme skuffe" som pædofile, ja så ved jeg sgu snart ikke? Under alle omstændigheder er det dybt krænkende og langt ud over hvad der hører hjemme i en anstændig debat
Redigeret af filihankat d. 19/10-2010 21:55

filihankat
Jay skrev:
1) Det er ikke mit mål at provokere andre til at få advarsler, men hver gang jeg skriver et indlæg i logikkens- og den sunde fornufts tegn, så bliver folk så evigt sure på mig..."se den lille hellige mand..han aner ikke hvad han snakker om..." hvad de folk inkl. dig selv prøver at beskytte er mig stadig en gåde...jeg fortæller jo blot om de faktuelle sandheder, mens andre prøver at dække dem...hmm

"Logikkens og den sunde fornufts tegn"? "Jeg fortæller jo blot om de faktuelle sandheder" hmm underforstået: alt hvad vi andre skriver er bare noget ulogisk og ufornuftigt sludder og vrøvl? Igen tager du fejl. Når du fx. skriver, at prostitution er en modbydelig udnyttelse af pigerne, så er det altså en holdning ikke en faktuel sandhed.

Og nu vi er ved holdninger: Du må holde op med at fremture med din påstand om at jeg ikke kan acceptere andres holdning når det nu tydeligvis forholder sig lige omvendt. Jeg kan godt acceptere at du synes at prostitution er udnyttelse af pigerne. DU har derimod meget svært ved at acceptere, at jeg ikke synes det.

Men sådan er det jo ofte med ny-religiøse fanatikere: I er fuldstændig væk i tågerne og "jeg alene kende sandheden".......

filihankat
Jay skrev:
igen kan du jo overveje at det er en anden mands datter du hugger i..

Øh, ja det er det jo. Er det ikke også det når du flækker konen? Så vidt jeg ved så er der ikke ret mange kvinder i verden der ikke er en anden mands datter.......

Jay
@Filihankat,

straffelove, morlille der ikke kan flyve, nyreligiøs fanatiker og nu må man ikke engang elske med sin kone??

...så meget mundgejl og ordkløveri gider jeg slet ikke kommentere på...og enige bliver vi aldrig...

istedet melder jeg mig ud af denne debat for nu idet jeg synes at Rinpoche og Payanak's indlæg på fornemmeste vis runder denne debat fint af...godt skrevet drenge..

Jay

filihankat
ordkløver? Hallo, var det ikke dig der startede med at skrive, at jeg HUGGER i de kvinder, som jeg kender? Men nu ELSKER du med din kone? Du fik bare tilbage med samme mønt som du gav ud med.......

Og så er jeg iøvrigt enig i at Payanak og Rinpoche skriver fint her i tråden. Det undrer mig dog meget at du også synes det, da payanak fx. skriver at "der er ikke noget galt med prostitution" og at han iøvrigt ikke hader Pattaya. Og Rinpoche skriver, at "så længe forhold er indgået i frivillighed, så har han ikke personligt noget imod det".

Nu har du skrevet 10-20 arrogante og miskreditterende indlæg mod mig og mit forsvar af prostitution og byen Pattaya, men nu synes du pludselig Rin og Pay's indlæg er fine........hmmm

Nå, men jeg er ligeglad. Nu vil jeg bare nyde min næste tur til Pattaya. Solen, varmen, stranden, maden og øllet er sikkert ligeså godt dennegang også. Tøserne er sikkert også ligeså søde som sidst. Måske vil jeg endda nyde det mere nu.

mvh. filihankat

goldwing
filihankat skrev:
ordkløver? Hallo, var det ikke dig der startede med at skrive, at jeg HUGGER i de kvinder, som jeg kender? Men nu ELSKER du med din kone? Du fik bare tilbage med samme mønt som du gav ud med.......

Og så er jeg iøvrigt enig i at Payanak og Rinpoche skriver fint her i tråden. Det undrer mig dog meget at du også synes det, da payanak fx. skriver at "der er ikke noget galt med prostitution" og at han iøvrigt ikke hader Pattaya. Og Rinpoche skriver, at "så længe forhold er indgået i frivillighed, så har han ikke personligt noget imod det".

Nu har du skrevet 10-20 arrogante og miskreditterende indlæg mod mig og mit forsvar af prostitution og byen Pattaya, men nu synes du pludselig Rin og Pay's indlæg er fine........hmmm

Nå, men jeg er ligeglad. Nu vil jeg bare nyde min næste tur til Pattaya. Solen, varmen, stranden, maden og øllet er sikkert ligeså godt dennegang også. Tøserne er sikkert også ligeså søde som sidst. Måske vil jeg endda nyde det mere nu.mvh. filihankat

Jeg er helt enig, og vil sandelig også nyde vinterens tur i selskab med dejlige varme søde piger på bagsædet...Grin

thaikurt1
Kan kun være enig med filihankat & goldwing

Hvad de skriver om Pattaya et dejlig sted at holde ferie.

Her citat der passe til mange af indlæg i denne tråd

Hvis De omhyggeligt lægger mærke til de mennesker, som ikke kan rose, som altid dadler og aldrig er tilfreds med nogen
vil De opdage, at det netop er de mennesker, ingen er tilfreds med.
Du kan leje deres krop, men du kan aldrig udleje deres sind, endsige deres hjerter."

http://nej
sank
Friends Ja uanset Jay så kommer vi lige straks og vil nyde 5 varme md. Og håber at Goldwing ikke bliver for distraheret med ungmør bag på ? så vi ældre på Cykel er i fare Shock

sank skrev:
Friends Ja uanset Jay så kommer vi lige straks og vil nyde 5 varme md. Og håber at Goldwing ikke bliver for distraheret med ungmør bag på ? så vi ældre på Cykel er i fare Shock

Ja, jeg er også snart ude i varmen igenWink....og "jay" fortsætter tilsyneladende sin dødssejler diskution om Pattaya mm i tråden om forsvundet i thailand i indlæg nr 38....gud hvor ynkelig kan man dog være.......men jeg er da glad for at "jay" bare er langt væk når jeg er der på ferie.
Der er så kun 8 uger til.....Guitar

Gokinok
Husk nu kondomer og KY Jelly, det kan blive stramt for enhver!

Budgettet altså...Bvdrrr

Rolll

Doc. Gonokok
Redigeret af Gokinok d. 20/10-2010 21:01

John
soi7 skrev:
sank skrev:

Ja, jeg er også snart ude i varmen igenWink....og "jay" fortsætter tilsyneladende sin dødssejler diskution om Pattaya mm i tråden om forsvundet i thailand i indlæg nr 38....gud hvor ynkelig kan man dog være.......men jeg er da glad for at "jay" bare er langt væk når jeg er der på ferie.
Der er så kun 8 uger til.....Guitar

Er du venlig at undgå personfnidder. Det bliver ikke mere legalt fordi du prøver at pakke det ind i et indlæg.

Admin.
john@dansk-thai.dk

http://www.j-s.dk/hus
Spring til debat: