Se indlæg
Thailand Portalen (version 2004) » Helbred, sundhed, velvære og sygdom » Andet om helbredet
 Udskriv debat
For mange piger,men det endte godt.
Rawai
Joe skrev:
Hold da op en beretning. Og folk kalder mig naiv, men nu er min overmand da vist fundet. hehe. Pigerne i baren der skriger dit navn, fordi de allesammen vil have dig, det er altså meget imponerende. Godt man ikke er prostitueret og skal udsættes for typer som dig.

Jeg havde regnet med at der nok ville være en eller anden der ville misforstå mig og se mig som naiv.
Som jeg skrev så ved jeg da godt hvorfor de kalder efter mig ved navn.
Det jeg mener med det er at i Thailand kan man let føle at man kan gå på vandet fordi man bliver behandlet så godt. Tro mig .. jeg er IKKE naiv.
Jeg følte mig bare så meget velkommen i dette område at jeg ikke kunne tro at noget kunne gøre mig ondt.

jesperfrb
Rawai!
Jeg syntes det er fedt du kommer med din historie, så kan man håber der er nogen der vil tage ved lære!

Fatter ikke den negativitet der er i svarene til dit indlæg!
Håber i skammer jer, for her er der en person som kommer med en ærlig udmeldning, som kan hjælpe andre!
IT IS NICE TO BE IMPORTANT, BUT MORE IMPORTANT TO BE NICE!!!!!

Jeg startede med ingenting, og har næsten det hele tilbage

Boes
Rawai - jeg kan meget vel forestille mig din uro, mens du ventede paa et paalideligt svar +/- HIV ?
Jeg synes det er flot at du deler dine erfaringer med andre ! Wink
"The difference between stupidity and genius is that genius has its limits."
Albert Einstein

Thai72
Selvfølgelig er det find at være advaret.

Jeg kunne også fortælle, at jeg rendte rundt i min brandert mit ude på motorvejen, og var så heldig ikke at blive ramt. Og nu vil jeg gerne advare andre mod at gøre det samme, for det er farligt og man kan komme galt af sted...

Det er da godt at manden ikke har fået HIV og kan historien redde nogen fra at komme galt af sted, så er det selvfølgelig super. Men bundniveauet for uvidenhed kommer bare bag på mig.
(Men jeg skammer mig altså ikke)

Rawai
Boes skrev:
Rawai - jeg kan meget vel forestille mig din uro, mens du ventede paa et paalideligt svar +/- HIV ?
Jeg synes det er flot at du deler dine erfaringer med andre ! Wink

Tak for dit indlæg. Du forstod meningen med mit indlæg som jo nemlig handler om at advare alle andre som har været så ubetingsom som mig.
Det er ikke noget jeg er stolt over at have gjort,men kan min historie rede andre til ikke at begå samme dumhed som mig så er der da kommet noget godt ud af det.

Tak for din forståelse,det varmer.

rinpoche

Sådan læste jeg også dit indlæg, Rawai.

mvh

Spring til debat: