Se indlæg
 Udskriv debat
Meget vigtig meddelelse.
Big-Viking
Hvad er Slots.??? Pfft

swed
Big-Viking skrev:
Hvad er Slots.??? Pfft

En form for jysk urin
Swed

vandango
Irma på strandvejen i vedbæk, sælger dem til 12 kr. stykket. Venter med spænding på at de bliver kolde nok. Hammer

kanut
Buffalo , jeg gætter på at din sviger-familie er fra indre eller ydre mision, dem er der mange af i Thy, min egen svigerfamilie bor i Thy, (Yde Mision)og der er også masser af Citron-vand til rådighed der, men,men ofte må jeg en tur til havet, der kan jeg så i ro og mag sidde og kikke ud over Havet og nyde en Thy porse pilsner eller to.Cheers
Og jo, det er strengt nødvendigt med et par kolde Thai pilsnere i løbet af en dag i Thailand, hvorfor dog undvære?CheersCheers
MAN ARBEJDER FOR AT LEVE Cheers MAN LEVER IKKE FOR AT ARBEJDE Pibe

moon
Hvem fanden gider drikke alt det urinsmagende vand når der er iskolde 1//2 liter ARCHA for kun 40 bath hvad fanden skal man så med alt det andet sprøjt Hammer Og forøvrigt får man ondt i maven af de der singha og ondti hoved af de ækle chang Cheers næ jeg holder mig til ARCHA ttil chip price SKÅL
Mvh
Moon
Violin

Thjaa
vandango skrev:
På Frederikssundsvej i Kbh. NV. sælger Netto Singha øl. (16,95)

Jamen hvad mere er der at sige? - og hvad gør jeg nu?

Min nabo selger dem for 7,50 Pfft
Livet er forkort til store problemmer

pdrhan
moon skrev:
Hvem fanden gider drikke alt det urinsmagende vand når der er iskolde 1//2 liter ARCHA for kun 40 bath hvad fanden skal man så med alt det andet sprøjt Hammer Og forøvrigt får man ondt i maven af de der singha og ondti hoved af de ækle chang Cheers næ jeg holder mig til ARCHA ttil chip price SKÅL
Mvh
Moon

Hvad er ARCHA??
Flyver SQ til SIN og BKK - altid! ;-)
i194.photobucket.com/albums/z48/pdrhan/pdrhn2.jpg

sabai sabai
pdrhan skrev:
moon skrev:
Mvh
Moon

Hvad er ARCHA??

Check her ..

http://lmgtfy.com...archa+beer

[img]http://s16.radikal.ru/i191/0910/9a/1cb4ead4de5d.gif[/img] is not a valid Image.

Vil man ikke åbne sine øjne , må man jo åbne sin pung !

rinpoche
Archa er et gammel ord for hest på thai.

Hestep**? Cheers

moon skrev:
Mvh
Moon

I den nærmeste butik, hvor jeg kan købe øl koster en stor flaske Archa kun 32 baht.

Hestep.. hmmm, måske, jeg synes, de giver flere tømmermænd end f.eks. Leo, men nu drikker jeg jo stort set ikke sååå Tuttelu Tralla

moon
Cheers Hvis du kan købe dem til 32 bath ER DE SÅ KOLDE eller skal du putte is i eller hjem og køle først for så er jeg stadig tilfreds med 40 bath når de nu engang er kolde Jeg kan også lide tiger men de er sku mærkeligt nok snart umulige at få andre steder end falang butikkerne og de store kæder øv øv LOL LOL
Violin

sabai sabai
rinpoche skrev:
Archa er et gammel ord for hest på thai.

Hestep**? Cheers

Skål ! Cheers

farm3.static.flickr.com/2216/2114509503_f73f4726ef.jpg
[img]http://s16.radikal.ru/i191/0910/9a/1cb4ead4de5d.gif[/img] is not a valid Image.

Vil man ikke åbne sine øjne , må man jo åbne sin pung !

Spring til debat: