Se indlæg
Side 2 af 2: 12
|
|
Meget vigtig meddelelse.
|
|
| Big-Viking |
Lagt på d. 06/01-2010 18:38
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 815 |
Hvad er Slots.??? ![]() |
|
|
|
| swed |
Lagt på d. 06/01-2010 21:38
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 523 |
Big-Viking skrev: Hvad er Slots.??? ![]() En form for jysk urin Swed
|
|
|
|
| vandango |
Lagt på d. 26/04-2010 22:09
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3980 |
Irma på strandvejen i vedbæk, sælger dem til 12 kr. stykket. Venter med spænding på at de bliver kolde nok. ![]() |
|
|
|
| kanut |
Lagt på d. 27/04-2010 02:32
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 601 |
Buffalo , jeg gætter på at din sviger-familie er fra indre eller ydre mision, dem er der mange af i Thy, min egen svigerfamilie bor i Thy, (Yde Mision)og der er også masser af Citron-vand til rådighed der, men,men ofte må jeg en tur til havet, der kan jeg så i ro og mag sidde og kikke ud over Havet og nyde en Thy porse pilsner eller to.![]() Og jo, det er strengt nødvendigt med et par kolde Thai pilsnere i løbet af en dag i Thailand, hvorfor dog undvære? ![]()
MAN ARBEJDER FOR AT LEVE
MAN LEVER IKKE FOR AT ARBEJDE ![]() |
|
|
|
| moon |
Lagt på d. 27/04-2010 04:52
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 211 |
Hvem fanden gider drikke alt det urinsmagende vand når der er iskolde 1//2 liter ARCHA for kun 40 bath hvad fanden skal man så med alt det andet sprøjt Og forøvrigt får man ondt i maven af de der singha og ondti hoved af de ækle chang næ jeg holder mig til ARCHA ttil chip price SKÅLMvh Moon ![]() |
|
|
|
| Thjaa |
Lagt på d. 27/04-2010 08:42
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 644 |
vandango skrev: På Frederikssundsvej i Kbh. NV. sælger Netto Singha øl. (16,95) Jamen hvad mere er der at sige? - og hvad gør jeg nu? Min nabo selger dem for 7,50
Livet er forkort til store problemmer
|
|
|
|
| pdrhan |
Lagt på d. 27/04-2010 18:08
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1323 |
moon skrev: Hvem fanden gider drikke alt det urinsmagende vand når der er iskolde 1//2 liter ARCHA for kun 40 bath hvad fanden skal man så med alt det andet sprøjt Og forøvrigt får man ondt i maven af de der singha og ondti hoved af de ækle chang næ jeg holder mig til ARCHA ttil chip price SKÅLMvh Moon Hvad er ARCHA?? Flyver SQ til SIN og BKK - altid! ;-)
![]() |
|
|
|
| sabai sabai |
Lagt på d. 27/04-2010 18:17
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1258 |
pdrhan skrev: moon skrev: Hvem fanden gider drikke alt det urinsmagende vand når der er iskolde 1//2 liter ARCHA for kun 40 bath hvad fanden skal man så med alt det andet sprøjt Og forøvrigt får man ondt i maven af de der singha og ondti hoved af de ækle chang næ jeg holder mig til ARCHA ttil chip price SKÅLMvh Moon Hvad er ARCHA?? Check her .. http://lmgtfy.com...archa+beer [img]http://s16.radikal.ru/i191/0910/9a/1cb4ead4de5d.gif[/img] is not a valid Image.
Vil man ikke åbne sine øjne , må man jo åbne sin pung ! |
|
|
|
| rinpoche |
Lagt på d. 27/04-2010 18:36
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 5069 |
Archa er et gammel ord for hest på thai. Hestep**? ![]() |
|
|
|
|
Lagt på d. 27/04-2010 18:48
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
moon skrev: Hvem fanden gider drikke alt det urinsmagende vand når der er iskolde 1//2 liter ARCHA for kun 40 bath hvad fanden skal man så med alt det andet sprøjt Og forøvrigt får man ondt i maven af de der singha og ondti hoved af de ækle chang næ jeg holder mig til ARCHA ttil chip price SKÅLMvh Moon I den nærmeste butik, hvor jeg kan købe øl koster en stor flaske Archa kun 32 baht. Hestep.. hmmm, måske, jeg synes, de giver flere tømmermænd end f.eks. Leo, men nu drikker jeg jo stort set ikke sååå ![]() |
|
|
|
| moon |
Lagt på d. 28/04-2010 06:23
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 211 |
Hvis du kan købe dem til 32 bath ER DE SÅ KOLDE eller skal du putte is i eller hjem og køle først for så er jeg stadig tilfreds med 40 bath når de nu engang er kolde Jeg kan også lide tiger men de er sku mærkeligt nok snart umulige at få andre steder end falang butikkerne og de store kæder øv øv
![]() |
|
|
|
| sabai sabai |
Lagt på d. 28/04-2010 08:13
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1258 |
rinpoche skrev: Archa er et gammel ord for hest på thai. Hestep**? ![]() Skål ! ![]()
[img]http://s16.radikal.ru/i191/0910/9a/1cb4ead4de5d.gif[/img] is not a valid Image.
Vil man ikke åbne sine øjne , må man jo åbne sin pung ! |
|
|
|
Side 2 af 2: 12
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.