Se indlæg
 Udskriv debat
Hej
jens skrev:
Og et tip til mange af grønthandlerkortene er at der på mange af dem både er et gratisnummer(80) og et alm lokalnummer der typisk giver dobbelt så mange minutter.
Så få et teliafritid
http://www.telia....elId=-8223
eller lign til 148kr/md med gratis fastnetsamtaler 18-08 eller et telia altid 199kr/md med gratis fastnet samtaler døgnet rundt.
Det kan hurtigt betale sig da det jo så er gratis at ringe til lokalnummeret på tlfkortet, man skal bare lige huske at afbryde en gang i timen.
Sådan et Telia altid abonnement er jo nærmest som skabt til Thaier.
MVH
jens

Hejsa Jens
Ja det lyder som det rene guld
MEN
Du har bare glemt en ting,,,hvad med det pasword/kode ord, man skal bruge når man har trykket lokal nummeret ,,hvad gør du der for at snyde med det Grin
Det vil jeg gerne vide da vi bruger en del kort
Og telia skal man passe på de snyder så vandet driver af dem med deres regninger,Jeg har selv prøvet at være i deres kløer,og flere jeg kender har også været den tur med telia, og deres numre, så dem kan jeg ikke anbefale
bamsen

jens
Hej Bamse
jeg forstår ikke helt problemet. når du først har ringet op til lokalnummeret indtaster du da bare kode og udlandsnr som du gør på gratisnummeret, forkskellen er bare at du får dobbelt så mange minutter på telefonkortet, det er jo teleselskabet( telia f.eks) uvedkommende de transporterer jo kun samtalen til telekortets lokalnummer.
De andre teleselskaber har jo lignende abonnementer som telia altid, det er åbenbart forskelligt for jeg har da haft telia i en del år på fastnet og aldrig haft problemer med dem.
Men nu har de jo overtaget Orange som jeg altid har Mobilnr ved, uden problemer overhovedet så må jeg jo se om det varer ved.
Men de kan umuligt overgå Tele2, det er ikke småting jeg har hørt om dem, så de billige sms til Thailand skal de nok tjene ind et andet sted.
MVH
Jens

jens
Hej Bamse
jeg forstår ikke helt problemet. når du først har ringet op til lokalnummeret indtaster du da bare kode og udlandsnr som du gør på gratisnummeret, forkskellen er bare at du får dobbelt så mange minutter på telefonkortet, det er jo teleselskabet( telia f.eks) uvedkommende de transporterer jo kun samtalen til telekortets lokalnummer.
De andre teleselskaber har jo lignende abonnementer som telia altid, det er åbenbart forskelligt for jeg har da haft telia i en del år på fastnet og aldrig haft problemer med dem.
Men nu har de jo overtaget Orange som jeg altid har Mobilnr ved, uden problemer overhovedet så må jeg jo se om det varer ved.
Men de kan umuligt overgå Tele2, det er ikke småting jeg har hørt om dem, så de billige sms til Thailand skal de nok tjene ind et andet sted.
MVH
Jens

Spring til debat: