Se indlæg
 Udskriv debat
Ta' hjem og scor kassen!
Eksempel : far,mor og tre børn

begge forældre på førtidspension det er i omegnen af 27000 for begge to hver måned.
5 x 116.954 for at forlade butikken = 584770 SKATTEFRI kroner lige i lommen.
Hold kæft hvor er vi Danskere til grin...Sad

Lad dem få de 116954 kr og så en pedal i røven og farvel og tak for den her gang PUNKTUM!!!
Redigeret af d. 07/12-2009 17:36

De skal vel også ha boligsikring AngryAngrydet er dybt godnatAngry

lindy

Falang Bar skrev:
Eksempel : far,mor og tre børn

begge forældre på førtidspension det er i omegnen af 27000 for begge to hver måned.
5 x 116.954 for at forlade butikken = 584770 SKATTEFRI kroner lige i lommen.
Hold kæft hvor er vi Danskere til grin...Sad

Lad dem få de 116954 kr og så en pedal i røven og farvel og tak for den her gang PUNKTUM!!!

Den 25. november 2009 blev der fremsat forslag i Folketinget om ændring af repatrieringsloven. Med ændringen kan flygtninge og indvandrere modtage en økonomisk støtte til etablering i hjemlandet på indtil 116.954 kr. til voksne og indtil 35.651 kr. til børn.

BJ
Ja nu vil jeg ikke ind på min egen indkomst men som jeg har skrevet før så klager jeg ikke, men at tage hjem til DK for at tjæne penge/guld SÅ må jeg sgu le!!!!!!!!!!!!!
fór det tror jeg ganske simpelt hen ikke på. men. som FP efter 2003 så er min indkomst når jeg opretter en Thailandsk adresse en DEL højere, mit råd er at ubdersøge sagen til bunds som jeg har gjort, GO Fornøjelse.
MVH.BJ
THAILAND
A DREAM COME TRUE

JD
BJ for h..... - læs nu den her tråd ordentligt inden du fyrer sætninger af til højre og venstre, sådan i spredehagl-stil!Angry

Hvorfor vil du kunne få mere når du har en adresse i Thailand?

JD

BJ
Helt ærlig JD Det syntes jeg virkelig ike jeg behøver at udpensle for dig.Wink
MVH.BJ
THAILAND
A DREAM COME TRUE

BJ
Iøvrigt SPEJDER HAGL STIL, siden 29 oktober, da du vendte tilbage(alt forladt) men da har du haft 5517 indlæg så hvad mener du med spejderhaglstil, Bekreft det vendligst.
MVH.BJ
THAILAND
A DREAM COME TRUE

JD
Nå, jamen så lad dog være med at offentligøre dine fiflerier her på siden, mand!

Folk i DK er da p*strætte af alt det snyd og svindel.

Hold lav profil, pas dine egne sager i fred og ro, men du skal jo åbenbart kommentere alt og alle, selvom du ikke fatter en meter, især i denne tråd!

Læs den nu igen, 20 gange minimum, eller er jeg for optimistisk mht. den intellektuelle kapacitet.Frown

JD

BJ
Iøvrigt SPEJDER HAGL STIL, siden 29 oktober, da du vendte tilbage(alt forladt) men da har du haft 517 indlæg så hvad mener du med spejderhaglstil, Bekreft det vendligst.
MVH.BJ
THAILAND
A DREAM COME TRUE

BJ
Kunne jo skyldes jeg har hjerne til både at tjene penge og springe ligegyldtige indlæg over.
MVH.BJ
Redigeret af BJ d. 07/12-2009 18:30
THAILAND
A DREAM COME TRUE

BJ
iøvrigt JD så har jeg kun min FP som indkomst.............
MVH.BJ
THAILAND
A DREAM COME TRUE

JD
BJ skrev:
Iøvrigt SPEJDER HAGL STIL, siden 29 oktober, da du vendte tilbage(alt forladt) men da har du haft 517 indlæg så hvad mener du med spejderhaglstil, Bekreft det vendligst.
MVH.BJ

Nå, man er godtnok vaks ved havelågen hva'?

Hvis du har så uendeligt meget hjerne og overskud, så var det måske en ide med en ny arbejdsprøvning?Grin

JD

BJ
JD skrev:
BJ skrev:
MVH.BJ

Hvis du har så uendeligt meget hjerne og overskud, så var det måske en ide med en ny arbejdsprøvning?Grin

JD

Har været i arbejdsprøvning og i båes sat, og du skal da ikke tro jeg drømmer om at det ikke kunne være anderledes.
MVH.BJ
Redigeret af BJ d. 07/12-2009 18:36
THAILAND
A DREAM COME TRUE

BJ
Come On JD, du er jo slet ikke så slem det har jeg da gennemskuret, du har faktisk meget fornuftigt at sige/skrive men som alle os andre kører det nok lidt for langt indimellem, forsat go dag.Wink
MVH.BJ
THAILAND
A DREAM COME TRUE

ubon lynge
JD skrev:

JD

Hvor var det da en dum bemærkning at komme med, der kan jo være mange grunde til at man får sin førtidspension.
Ubon.

Pibe

BJ
Ja at skal holde lav profil som jeg er blevet bedt om (hvilket jeg prøver på) gælder måske ikke i Bangkok.Wink
Og iøvrigt syntes jeg ikke grunden til min FP rager nogen. Du har helt ret!!!!!!!!!!!
MVH.BJ
Redigeret af BJ d. 07/12-2009 18:53
THAILAND
A DREAM COME TRUE

BJ, nu må du forklare os andre, hvad du mener med at din indkomst vil stige, når du har/får adresse i Thailand.

Vi er formentlig mange der gerne vil vide det.

Er der er særlig opskrift?

hfb
JD og BJ

Stop nu det mudderkastning Kan I ikke være seriøse? Sad

TG950
girobank skrev:
BJ, nu må du forklare os andre, hvad du mener med at din indkomst vil stige, når du har/får adresse i Thailand.

Vi er formentlig mange der gerne vil vide det.

Er der er særlig opskrift?

tror nu at BJ har misforstået et eller andet, jeg venter også spændt på hvad han mener.
Den, der vil gøre drøm til virkelighed, må vågne op først.

Bvdrrr både store & små stavefejl kan forekomme BVDr

livet forståes forlæns, leves baglæns.

Brug ikke dagen på at se dig tilbage,
Du skal alligevel ikke den vej.....
Lev med de beslutninger du tager,
også selv om andre ikke acceptere det

Livet er som en bog, du kan ikke ændre de ting der allerede er skrevet, - men du kan starte et nyt kapittel..

birkedhoj
BJ. for fanden. se nu det sjove i DJ's indlæg. Det er jo ikke "Spejderhagl" Men "Spredehagl".GrinGrin
Flyver PE med THAI altid

Spring til debat: