Se indlæg|
Min kone er blevet overfaldet
|
|
|
Lagt på d. 02/12-2009 22:44
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
helt enig Saendaeng. |
|
|
|
| Natasha |
Lagt på d. 02/12-2009 22:53
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 96 |
God bedring med hende, håber hun kommer sig hurtigt.. |
|
|
|
| Rasmus |
Lagt på d. 03/12-2009 11:41
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 772 |
Røveriske overfald begået af motorcyklister er hverdags kost i Thailand. Bilister som holder i kø i den kaotiske Bangkok trafik er meget lette offer. En motorcykel køre op på siden af bilen, bagsædepassageren åbner den ulåste dør, og stjæler hvad der nu er inde for rækkevidde. Og inden man når at opfatte hvad der er sket, er motorcyklen langt væk i trafikkaosset. En bekendt som er fastboende i Bangkok oplevede en sen aften da han var på vej hjem i bilen, at han blev forfulgt af 4 thaier på 2 motorcykler. For at checke om de nu også var efter ham, drejede han væk fra hovedgaden og op af en lille vej inden et trafiklys. Et par hundred meter oppe af denne vej kom han til en stor gitterlåge, som han viste altid stod åben. Han kørte stille og roligt ind gennem gitterlægen og ind på en stor oplyst plads. Thaierne på motorcyklerne fulgte troligt efter og var nu næsten helt oppe på siden af bilen. Pludseligt stoppede de 2 motorcykler brat op – vendte om og forsvandt i stor fart. Min bekendt kunne således konstaterer, at de thaier som fulgte efter ham ikke var fra lokalområdet. For var de det, ville de også vide at de var på vej ind på den lokale politistation ad bag indkørslen! Efter at have reporteret om episoden på politistationen, fik alle på stationen sig et billigt grin. Efterfølgende fulgte en patruljevogn ham den sidste km. hjem. Rasmus |
|
|
|
| MrMichelin |
Lagt på d. 03/12-2009 11:46
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 52 |
Rasmus skrev: Røveriske overfald begået af motorcyklister er hverdags kost i Thailand. Bilister som holder i kø i den kaotiske Bangkok trafik er meget lette offer. En motorcykel køre op på siden af bilen, bagsædepassageren åbner den ulåste dør, og stjæler hvad der nu er inde for rækkevidde. Og inden man når at opfatte hvad der er sket, er motorcyklen langt væk i trafikkaosset. En bekendt som er fastboende i Bangkok oplevede en sen aften da han var på vej hjem i bilen, at han blev forfulgt af 4 thaier på 2 motorcykler. For at checke om de nu også var efter ham, drejede han væk fra hovedgaden og op af en lille vej inden et trafiklys. Et par hundred meter oppe af denne vej kom han til en stor gitterlåge, som han viste altid stod åben. Han kørte stille og roligt ind gennem gitterlægen og ind på en stor oplyst plads. Thaierne på motorcyklerne fulgte troligt efter og var nu næsten helt oppe på siden af bilen. Pludseligt stoppede de 2 motorcykler brat op – vendte om og forsvandt i stor fart. Min bekendt kunne således konstaterer, at de thaier som fulgte efter ham ikke var fra lokalområdet. For var de det, ville de også vide at de var på vej ind på den lokale politistation ad bag indkørslen! Efter at have reporteret om episoden på politistationen, fik alle på stationen sig et billigt grin. Efterfølgende fulgte en patruljevogn ham den sidste km. hjem. Rasmus Det syntes jeg sku er fint,nice historie der..det da lige værd at huske,hvis du føler dig forfulgt, så drøn mod lokal police station,,ps hvem er der kl 2 om nattan,ups,har fået på fornemmelsen,at midt om natten får du ik lige fat på politiet,hva sir du til det.. Michelin
|
|
|
|
| MrMichelin |
Lagt på d. 03/12-2009 12:04
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 52 |
Det mere fordi sidst i kata,ser vi et slagsmål på vej hjem fra byen kl ca 02.00,og mener ik det helt fair,så jeg vil ringe til gert og helge,men thai kæresten siger "dem får du da ik fat på nu",.hmm og må så kigge til da jeg på ferie og ik ska blande mig ind i en thaistridighed med køller.forstår i sikkert,men ser jeg en der blir væltet røvet,sætter gerne eftr,og hakker svinet ned.ps kan nu os godt blive farligt nok..tænk tast tal
Michelin
|
|
|
|
| Saendaeng |
Lagt på d. 03/12-2009 13:37
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1277 |
Man skal tænke sig om når man er hernede , eller for den sags skyld mange andre lande. Jeg er lige nu i Chile for arbejde. En af vores montører blev i sidste uge overfaldet i et kryds da han holdte for rødt. De stoppede op på siden af ham og pegede på med en pistol. De tog ham ud bandt ham , tog penge ur telefon og bilen. Nu til dags skal man tænke sig om og ikke flashe med penge og guld. Tænke sig om når man hæver penge. Om der står nogle i nærheden. Michael B Kristensen
|
|
|
|
| JD |
Lagt på d. 03/12-2009 19:45
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 591 |
Ja, tiderne har ændret sig, hvilket jeg ved adskillige lejligheder har nævnt, hvorefter stort set alle kommentarer fra "The Wise Guys" på DTW kun har været hån og latterliggørelse! JD |
|
|
|
| Saendaeng |
Lagt på d. 04/12-2009 01:47
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1277 |
Tiderne har ændret sig meget og de bliver kun værre , som du har skrevet mange gange før JD. Check de daglige news i Phuket og Pattaya. Det kan ikke være mere tydeligt.
Michael B Kristensen
|
|
|
|
| savasava |
Lagt på d. 04/12-2009 03:00
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 114 |
Tiderne aendrer sig "hele tiden" over alt. Trangen at gore sig klog pa ingenting, er konstant. |
|
|
|
| JD |
Lagt på d. 04/12-2009 04:34
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 591 |
Samme med trangen til at plastre DTW til med temmelig intetsigende og overflødige kommentarer. Er du Cand. Phil. Sava? ![]() Hvis du ikke selv kan finde dem, så her et par links: http://www.pattay...001&page=1 http://www.phuket... http://phuketwan....est-11226/ Phuketgazette har en artikel om Phuket der topper listen som den provins med flest antal HIV/AIDS smittede i forhold til indbyggertal: 3.813 Samt de sædvanlige skyderier, mord, røverier og overfald. JD Redigeret af JD d. 04/12-2009 04:50 |
|
|
|
| savasava |
Lagt på d. 04/12-2009 08:04
|
citat:Samme med trangen til at plastre DTW til med temmelig intetsigende og overflødige kommentarer. Det ved du best selv JD. citat:Er du Cand. Phil. Sava? Om jeg er , bliver mit indlaeg sa mere sigende? Bare for at efterabe dig lidt JD, sa far du et link, havde jeg tid sa fandt jeg nok flere. http://ekstrablad...264739.ece Pastanden om at alt var bedre for, har vaeret kendt igennem alle tider, sa den er ogsa konstant, men bliver ikke mere sand af den grund. Jeg er ikke en af de lyserode her i Thailand, snarere tvaertimod . |
|
|
|
| Lung Yao |
Lagt på d. 04/12-2009 10:58
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3992 |
savasava skrev: OT; Så synes jeg at du måske skulle skifte dit kaldenavn til : SA VA PA(Cá vas pas: fr.) ....................................................................................................... Jeg er ikke en af de lyserode her i Thailand, snarere tvaertimod .
Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url] |
|
|
|
| savasava |
Lagt på d. 04/12-2009 11:04
|
citat:OT; Så synes jeg at du måske skulle skifte dit kaldenavn til : SA VA PA(Cá vas pas: fr.) "Sava" er gronlandsk og betyder faar (sheep). ![]() |
|
|
|
| Lung Yao |
Lagt på d. 04/12-2009 11:09
|
|
Problemet med den tiltagende kriminalitet rundt om i verden, er en velkendt "hemlighed". Nogle lange "fortrænger/fortier" problemerne eller bagatelisere dem, for at ikke skræmme en potentielle "indtægt kilde" til landet. Det er ikke længe siden at NETOP Thailand, benægtede hårdnakkede at de var HIV-AIDS i Kongeriget . Men blev nødt til acceptere Facts, når det blev bevist at nogle "sunde" turister som KUN har været på ferie i Thailand og selvfølgeligt besøgte prostitueret, blev konstateret HIV positive ved hjemkomsten i deres hjemland. (Helligånden teorien er "busted/afvist" for længe siden) ![]() Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url] |
|
|
|
| Lung Yao |
Lagt på d. 04/12-2009 11:10
|
|
savasava skrev: OK, hvordan siger de så "Sort" ? citat:OT; Så synes jeg at du måske skulle skifte dit kaldenavn til : SA VA PA(Cá vas pas: fr.) "Sava" er gronlandsk og betyder faar (sheep). ![]()
Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
|
|
|
| Webmaster |
Lagt på d. 04/12-2009 11:16
|
|
Superadministrator ![]() Antal indlæg: 6782 |
qernertoq I
Med venlig hilsen
Webmaster Email: webmaster@dansk-thai.dk Website: www.thailand-portalen.dk Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det. |
|
|
|
|
Lagt på d. 04/12-2009 12:04
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
kan du ikke lige oversætte for os andre uvidende WEB. Jeg kender kun en webadresse i Grønland: Jeg kan sut@.![]() |
|
|
|
| Thjaa |
Lagt på d. 04/12-2009 17:23
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 644 |
nu efter et par dage vor min kone har sovet faktis heletigen er hun begoent at leve op igen hun er statio ked af det selom jeg heletigen siger at saa linge det kun er penge vi miste og ikke hins liv skal det hele nok gaa selom vi nok ikke faar nogen JUL i aar overlever vi det nok jeg har sagt alle de gode ord som i har skravet MvH Thjaa Livet er forkort til store problemmer
|
|
|
|
| rinpoche |
Lagt på d. 04/12-2009 17:28
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 5069 |
Glæder mig at høre at hun er ved at få det bedre. En særdeles traumatisk oplevelse. De bedste ønsker herfra til din kone. mvh rinpoche |
|
|
|
| sony |
Lagt på d. 04/12-2009 19:05
|
![]() Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2037 |
rinpoche skrev: Glæder mig at høre at hun er ved at få det bedre. En særdeles traumatisk oplevelse. De bedste ønsker herfra til din kone. mvh rinpoche Jeg vil også ønske dig og konen det bedste, og håber hun ikke lider mere skade end hun har gjort. Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub
Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!! |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 

. Men blev nødt til acceptere Facts, når det blev bevist at nogle "sunde" turister som KUN har været på ferie i Thailand og selvfølgeligt besøgte prostitueret, blev konstateret HIV positive ved hjemkomsten i deres hjemland. (Helligånden teorien er "busted/afvist" for længe siden)